Skrevet av Emne: Ex-headcoach: Garry Monk  (Lest 181403 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Bye

Sv: Manager: Garry Monk
« Svar #30 på: Juni 03, 2016, 01:38:34 »
Jeg er i likhet med endel andre, forsiktig optimist, med denne signeringen! Garry Monk er et spennende navn, og for en gangs skyld er et vel ganske mange flere som er positive enn negative til en ansettelse? Jeg mener, det har skjedd før, men det er noen managere siden. :p
Er uansett fornøyd med at han kommer såpass tidlig, og så får sommerens overgangsvindu sette standarden for hva vi kan forvente. Tror Monk er mannen til å skape noe ut av lite, og klarer vi å holde på de talentfulle ungguttene (de fleste i alle fall) kan vi med en tre-fire gode sommerkjøp kanskje se oss ut topp 10(5-6?).

Trønder i Bergen!

Lundewhites

Sv: Manager: Garry Monk
« Svar #31 på: Juni 03, 2016, 04:50:09 »
Da har jeg gått igjennom «Swanseakarieren» til Monk og ja faktisk... syns det ser helt greit ut.
De kalde fakta er:
67 kamper. 24 seire, 16 uavgjort og 27 tap. En målforskjell på 85-90 og et poengsnitt på over 1,3.

Hva vil dette si? 
Jo et snitt på 1,3 vil være rundt 10 plass i Premier leauge de fleste sesonger og dette er bra for en klubb av Swansea`s størrelse.

Hva kan vi vente oss av kampene? 
Vi kan ikke vente oss mye mål! Etter redningsaksjonen våren 2014, har det ikke vært scoret mye. På de siste 50 kampene ligger snittet på 1 mål per kamp og det er jo ikke voldsomt mye....
Han er ikke beskyldt for å spille underholdende fotball og det har vært mye kort.
Under Monk så roterte Swansea mye og det var svært sjeldent samme elleveren fra kamp til kamp.

Hva kan vi vente oss i pre season ?
Her trur jeg det kommer til å skje MYE...
I den første hele sesongen så hentet han inn 17 spillere (2 på lån) og kvittet seg med 15. Han lånte også ut 19! spillere, så det tyder på at Swansea ikke manglet spillere å ta av...
Men selv om det kom mange nye inn så var det kun 6 som spilte denne sesongen og bare Lukasz Fabianski, Gylfi Sigursson og Federico Fernandez var mer eller mindre fast på laget + at Bafetimbi Gomis tok over for Bony når han ble solgt til Man C. Mye daukjøtt altså....

Neste sesong hentet han 9 nye spillere og her var det kun 1! som ble brukt... André Ayew, men han ble riktig nok en brukbar suksess. (de to «storkjøpene» Tabanou og Eder ble en fiasko) Ut forsvant det nye 15 spillere, pluss 11 på lån.

Så dette er ikke en kar som er redd for å handle. Han hentet faktisk inn 26 spillere på litt over 1 år, men brukte bare 7 av de...  Av de 30 som forsvant ut regner jeg med at det var mye unggutter, men uansett ... Vannvittig til gjennomtrekk.

Ja det kan bli 3 innholdsrike måneder fram til vinduet stenger igjen..
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Kato

Sv: Manager: Garry Monk
« Svar #32 på: Juni 03, 2016, 05:45:50 »
Tror kanskje Swansea er et av lagene hvor spillerlogistikk er vanskeligst, selv om cash is king. Ikke noe navn, du er blitt nummer 8, langt inne i Wales, hva skal du egentlig klare å hente dit for å bli bedre enn det?

Høres ut som en vrien jobb.
« Siste redigering: Juni 03, 2016, 05:47:25 av Kato »
 

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Manager: Garry Monk
« Svar #33 på: Juni 03, 2016, 08:48:05 »
Noen som vet hvem han vil ha i støtteapparatet? :)
Pontus ❤

willum

Sv: Manager: Garry Monk
« Svar #34 på: Juni 03, 2016, 09:05:30 »
Noen som vet hvem han vil ha i støtteapparatet? :)

Det jeg har lest: Pep Clotet, som vel var (Hareides?) assistent i Viking en periode. James Beattie og Kris O'Leary,

samadhi

Sv: Manager: Garry Monk
« Svar #35 på: Juni 03, 2016, 11:42:46 »
Monk blir ansatt på ett ideelt tidspunkt. Han får hele sommeren til å forberede laget sitt. Nesten en måned til å kartlegge spillerstall, staff, preseason før spillerne kommer tilbake fra ferie.
Han har overtar en spillerstall som er ganske bra, og ikke har behov for en masseutskiftelse - kun noen finjusteringer.

Ganske sikker på at han vil få en del midler i sommer og frihet til å kjøre sitt eget løp.
Javisst er Cellino gal, men det sportslige er Garry Monk sitt ansvar. Lykkes han ikke får han fyken før desember og kan ikke skylde på andre enn seg selv. Det å ikke lykkes i Championship betyr som regel sparken uansett om du jobber for Cellino eller andre.
 
marching on together,
derudaf forever...

willum

Sv: Manager: Garry Monk
« Svar #36 på: Juni 03, 2016, 11:48:32 »
Monk blir ansatt på ett ideelt tidspunkt. Han får hele sommeren til å forberede laget sitt. Nesten en måned til å kartlegge spillerstall, staff, preseason før spillerne kommer tilbake fra ferie.
Han har overtar en spillerstall som er ganske bra, og ikke har behov for en masseutskiftelse - kun noen finjusteringer.

Ganske sikker på at han vil få en del midler i sommer og frihet til å kjøre sitt eget løp.
Javisst er Cellino gal, men det sportslige er Garry Monk sitt ansvar. Lykkes han ikke får han fyken før desember og kan ikke skylde på andre enn seg selv. Det å ikke lykkes i Championship betyr som regel sparken uansett om du jobber for Cellino eller andre.

Mener du virkelig at en nyansatt trener ikke bør få mer enn noen få måneder på å vise gode (nok) resultater?

For øvrig helt uenig i at spillerstallen bare trenger noen finjusteringer.

samadhi

Sv: Manager: Garry Monk
« Svar #37 på: Juni 03, 2016, 13:16:31 »
Monk blir ansatt på ett ideelt tidspunkt. Han får hele sommeren til å forberede laget sitt. Nesten en måned til å kartlegge spillerstall, staff, preseason før spillerne kommer tilbake fra ferie.
Han har overtar en spillerstall som er ganske bra, og ikke har behov for en masseutskiftelse - kun noen finjusteringer.

Ganske sikker på at han vil få en del midler i sommer og frihet til å kjøre sitt eget løp.
Javisst er Cellino gal, men det sportslige er Garry Monk sitt ansvar. Lykkes han ikke får han fyken før desember og kan ikke skylde på andre enn seg selv. Det å ikke lykkes i Championship betyr som regel sparken uansett om du jobber for Cellino eller andre.

Mener du virkelig at en nyansatt trener ikke bør få mer enn noen få måneder på å vise gode (nok) resultater?

For øvrig helt uenig i at spillerstallen bare trenger noen finjusteringer.

Nei jeg mener ikke at en manager bare skal få noen måneder. Poenget var at generelt sett så får ikke en manager mer tid enn dette, og da er det samme om det er Cellino eller i en annen klubb. I sesongen som gikk fikk 56 managere sparken fordelt på 92 klubber.
Ideelt sett mener jeg at en manager skal få mer tid til å bygge opp laget, men vi ser også at fansen begynner rimelig fort å murre om resultatene uteblir. Var mange som var enige i sparkingen av Rosler f.eks.

Ang småjusteringen så mener jeg 3-5 nye spillere inn gitt at vi beholder de beste vi har. Kan kanskje kalle det justeringer da  :)
marching on together,
derudaf forever...

willum

Sv: Manager: Garry Monk
« Svar #38 på: Juni 03, 2016, 13:32:22 »
Monk blir ansatt på ett ideelt tidspunkt. Han får hele sommeren til å forberede laget sitt. Nesten en måned til å kartlegge spillerstall, staff, preseason før spillerne kommer tilbake fra ferie.
Han har overtar en spillerstall som er ganske bra, og ikke har behov for en masseutskiftelse - kun noen finjusteringer.

Ganske sikker på at han vil få en del midler i sommer og frihet til å kjøre sitt eget løp.
Javisst er Cellino gal, men det sportslige er Garry Monk sitt ansvar. Lykkes han ikke får han fyken før desember og kan ikke skylde på andre enn seg selv. Det å ikke lykkes i Championship betyr som regel sparken uansett om du jobber for Cellino eller andre.

Mener du virkelig at en nyansatt trener ikke bør få mer enn noen få måneder på å vise gode (nok) resultater?

For øvrig helt uenig i at spillerstallen bare trenger noen finjusteringer.

Nei jeg mener ikke at en manager bare skal få noen måneder. Poenget var at generelt sett så får ikke en manager mer tid enn dette, og da er det samme om det er Cellino eller i en annen klubb. I sesongen som gikk fikk 56 managere sparken fordelt på 92 klubber.
Ideelt sett mener jeg at en manager skal få mer tid til å bygge opp laget, men vi ser også at fansen begynner rimelig fort å murre om resultatene uteblir. Var mange som var enige i sparkingen av Rosler f.eks.

Ang småjusteringen så mener jeg 3-5 nye spillere inn gitt at vi beholder de beste vi har. Kan kanskje kalle det justeringer da  :)

Du har rett i at også andre klubber, med fans, er svært utålmodige. Desto mer å hente på å være litt tålmodig, tror jeg.

Vi er nok ikke så uenige i spillerstallen likevel, men jeg tror det må minst 5 kvalitetsspillere inn. Og det har jeg veldig liten tro på, men husk at Cellino sparte mesteparten av Byram-pengene (£3M var igjen etter kjøpet av Dave?) i januar, siden det var helt umulig eller veldig dumt å forsterke stallen da. Blir de reinvestert nå?

Sydhagen

Sv: Manager: Garry Monk
« Svar #39 på: Juni 03, 2016, 13:43:18 »
Hvor mye Cellino investerer i nye spillere avhenger nok av hvilke planer han har for Leeds.
Ser det spekuleres i at Cellino forbereder et salg til Abu Dhabi Finance Group.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Promotion 2010

Sv: Manager: Garry Monk
« Svar #40 på: Juni 06, 2016, 00:20:42 »
Garry Monk claims deal to reunite with Pep Clotet at Leeds should be finalised soon

Garry Monk believes Pep Clotet will be joining him at Leeds United.

Swansea manager Garry Monk and assistant manager Josep Clotet (L)
Ex-Swansea manager Garry Monk and former assistant manager Josep Clotet

New Leeds United manager Garry Monk has told the Yorkshire Evening Post that a deal for Pep Clotet should be completed in the next few days.

Monk, 37, was appointed Leeds' latest manager under Massimo Cellino on Thursday, becoming the club's seventh manager in just two years following the departure of Steve Evans.

Swansea manager Garry Monk

The former Swansea City boss, who left the Liberty Stadium in December, will be starting the planning for pre-season - and forming his coaching staff will be a big part of that.

It was believed prior to Monk's appointment that he wanted a reunion with Spaniard Pep Clotet at Elland Road, having worked together at Swansea.

The 39-year-old coach, who has also worked for clubs like Espanyol, Malmo, Halmstad, Viking FF and Malaga B, was Monk's assistant at Swansea and even demonstrated his loyalty to Monk by rejecting the chance to manage Brentford this past season, as reported by the Daily Mail.

Swansea manager Garry Monk

Now out of work, Clotet is being lined up for a move to Elland Road, with Monk telling the Yorkshire Evening Post that a deal should be finalised in the coming days.

Monk added that he thinks Clotet is an 'excellent, top calibre coach', and securing his signature is 'of most importance' as he looks to build his coaching staff.

Swansea City manager Garry Monk

"Pep is definitely one of them and hopefully that will come or be finalised over the next few days," said Monk. "I have had an incredible relationship with him."

"He is an excellent coach, a top calibre coach who brings a lot to the table and will help obviously in the way that I work. He helps myself and will help all the players and all the staff and everyone at the club so he is definitely one of most importance," he added.

Do you think Monk and Clotet will impress at Leeds
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sydhagen

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #41 på: Juni 09, 2016, 15:03:55 »
 :D

http://www.socceronsunday.com/article/garry-monk-saked-leeds-one-week/


Leeds UTD have sacked Garry Monk after less than a week in the job. The former Swansea man becomes the 7th manager in 2 years to receive his marching orders from owner Massimo Cellino.

Disappointing

Leeds Manager Garry Monk“It’s bitterly disappointing,” Monk told Soccer on Sunday. “I met Mr Cellino in his office last week to sign the contract. As soon as I put the pen down he told me that I was suspended without pay pending an investigation of my performance. I’d only been in the job 8 or 9 seconds. Two of his goons marched me out of Elland Road like a criminal, and threw me into a puddle. Totally unnecessary.”

“It was downhill from there,” added Monk. “Mr Cellino set a target of 9 points for June. I explained that the season doesn’t start until August, but he said he wanted results — not excuses. Then he called me a Zenzero Puttana, which I think is Italian for Ginger Whore.”

Backwards

Leeds owner CellinoCellino insists that he made the right call.

“The Zenzero Puttana’s ideas had gone stale,” the Italian told Soccer on Sunday. “Matches or no matches, the results just weren’t there. Also, I consulted my gypsy and she told me that Monk was Ted Bundy in a former life. Bundy killed 30 women. Shame on Monk, the serial-killing little Zenzero Puttana. Leeds UTD will not tolerate violence against women.”

“At this time, I’d like to announce that I appointed Paul Ince as manager of Leeds UTD an hour ago,” added Cellino. “I’d also like to announce that I terminated the contract of Paul Ince forty minutes ago. Leeds UTD would like to thank Paul for all of his hard work and commitment, and wish him well in his future career.”

Brown

Phil BrownPhil Brown confirms that he has been approached about the vacant position.

“Mr Cellino asked if I’d mind being pre-sacked, without even taking charge,” the Southend manager told Soccer on Sunday. “I said not at all. Being pre-sacked by a club of Leeds UTD’s stature is a dream come true.”
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

lojosang

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #43 på: Juni 13, 2016, 19:15:56 »
Cooper er pro ny headcoach:

http://www.leedsunited.com/news/article/66w6t4pmxmv316o8ac8ow5h1g/title/cooper-excited-to-work-with-new-boss

Det er aldri dumt om man har tenkt å spille kamper kommende sesong. Leste samme artikkel om meg selv på Fotball Manager på lørdag da jeg overtok Haugesund.  :)
- Leif Olav

Promotion 2010

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #44 på: Juni 14, 2016, 00:06:20 »
Cooper er pro ny headcoach:

http://www.leedsunited.com/news/article/66w6t4pmxmv316o8ac8ow5h1g/title/cooper-excited-to-work-with-new-boss

Det er aldri dumt om man har tenkt å spille kamper kommende sesong. Leste samme artikkel om meg selv på Fotball Manager på lørdag da jeg overtok Haugesund.  :)


Men da ble du vel hyllet i gatene og fansen ropte ditt navn!!!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kato

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #45 på: Juni 21, 2016, 20:46:52 »
"According to a recent report from the Yorkshire Evening Post new Leeds United manager Garry Monk wants to sign a new centre-back this summer."

Endelig en manager som har skjønt det.

http://www.hitc.com/en-gb/2016/06/21/monk-reportedly-targets-new-centre-back-four-possible-options-fo/
 

Promotion 2010

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #46 på: Juli 15, 2016, 18:12:09 »
Phil Hay

Taster of Monk: "The worst thing for me would be people coming in, paying money and watching what they think is boring football." #lufc






Lite debatt om vår nye headcoach!!!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Josch

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #47 på: Juli 15, 2016, 20:40:54 »
Phil Hay

Taster of Monk: "The worst thing for me would be people coming in, paying money and watching what they think is boring football." #lufc






Lite debatt om vår nye headcoach!!!

Alle er avventende nå i oppkjøringen. Bare vent. Når det kommer seiere eller tap i serien så blir han enten stor helt eller stor syndebukk. Ikke vær redd for at det ikke blir meninger om coachen. Hvis det blir tap så kommer det masse meninger om hva som var galt i preseason og spillestil. Vær sikker.

willum

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #48 på: Juli 15, 2016, 21:35:41 »
Phil Hay

Taster of Monk: "The worst thing for me would be people coming in, paying money and watching what they think is boring football." #lufc






Lite debatt om vår nye headcoach!!!

Alle er avventende nå i oppkjøringen. Bare vent. Når det kommer seiere eller tap i serien så blir han enten stor helt eller stor syndebukk. Ikke vær redd for at det ikke blir meninger om coachen. Hvis det blir tap så kommer det masse meninger om hva som var galt i preseason og spillestil. Vær sikker.

Det er altså et problem at fansen kritiserer treneren etter et par dårlige resultater, men på sin plass at Cellino gir vedkommende sparken like raskt?

Josch

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #49 på: Juli 15, 2016, 23:57:28 »
Phil Hay

Taster of Monk: "The worst thing for me would be people coming in, paying money and watching what they think is boring football." #lufc






Lite debatt om vår nye headcoach!!!

Alle er avventende nå i oppkjøringen. Bare vent. Når det kommer seiere eller tap i serien så blir han enten stor helt eller stor syndebukk. Ikke vær redd for at det ikke blir meninger om coachen. Hvis det blir tap så kommer det masse meninger om hva som var galt i preseason og spillestil. Vær sikker.

Det er altså et problem at fansen kritiserer treneren etter et par dårlige resultater, men på sin plass at Cellino gir vedkommende sparken like raskt?

Han behøver ikke å få sparken . Steve Evans er er godt eks på meninger om coachen. Fra det saklige til det usaklige. Men hvis du synes det er en dårlig ansettelse så får du si det nå. Ikke når du har "fasit i hånd". (etterpåklokskap)

auren

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #50 på: Juli 16, 2016, 00:12:59 »
Da tipper jeg det er en "dårlig" signering. Tror ikke vi kommer verken topp 6 eller topp 10 denne sesongen, og sjansene er svært store for at Monk ikke er manager når vi kommer til mai neste år.

Håper jeg må spise i meg disse ordene, for ordens skyld.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

h.b

  • Gjest
Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #51 på: Juli 16, 2016, 00:42:36 »
Da tipper jeg det er en "dårlig" signering. Tror ikke vi kommer verken topp 6 eller topp 10 denne sesongen, og sjansene er svært store for at Monk ikke er manager når vi kommer til mai neste år.

Håper jeg må spise i meg disse ordene, for ordens skyld.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Er nok redd du har rett. men jeg er redd Monk ikke overlever 2016. Med dårlige resultat er det fyken før jul

willum

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #52 på: Juli 16, 2016, 08:40:32 »
Phil Hay

Taster of Monk: "The worst thing for me would be people coming in, paying money and watching what they think is boring football." #lufc






Lite debatt om vår nye headcoach!!!

Alle er avventende nå i oppkjøringen. Bare vent. Når det kommer seiere eller tap i serien så blir han enten stor helt eller stor syndebukk. Ikke vær redd for at det ikke blir meninger om coachen. Hvis det blir tap så kommer det masse meninger om hva som var galt i preseason og spillestil. Vær sikker.

Det er altså et problem at fansen kritiserer treneren etter et par dårlige resultater, men på sin plass at Cellino gir vedkommende sparken like raskt?

Han behøver ikke å få sparken . Steve Evans er er godt eks på meninger om coachen. Fra det saklige til det usaklige. Men hvis du synes det er en dårlig ansettelse så får du si det nå. Ikke når du har "fasit i hånd". (etterpåklokskap)

Hehe. Evans ja, som fikk være i klubben i 7-8 måneder.

Tviler på at Monk får være lenge nok i klubben til å vise om han er riktig mann. Derfor er jeg ikke så optimistisk på hans vegne, uten at jeg har noe spesielt i mot fyren. Det føles liksom litt meningsløst å bli engasjert i en trener som er borte om max 7-8 mnd. Men jeg håper jeg tar feil og at han blir vår trener i årevis.

Det eneste problemet mitt med Monk er egentlig at han takket ja til å jobbe for Cellino...

AndyMathie

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #53 på: Juli 16, 2016, 09:50:09 »
Phil Hay

Taster of Monk: "The worst thing for me would be people coming in, paying money and watching what they think is boring football." #lufc






Lite debatt om vår nye headcoach!!!

Alle er avventende nå i oppkjøringen. Bare vent. Når det kommer seiere eller tap i serien så blir han enten stor helt eller stor syndebukk. Ikke vær redd for at det ikke blir meninger om coachen. Hvis det blir tap så kommer det masse meninger om hva som var galt i preseason og spillestil. Vær sikker.

Det er altså et problem at fansen kritiserer treneren etter et par dårlige resultater, men på sin plass at Cellino gir vedkommende sparken like raskt?

Han behøver ikke å få sparken . Steve Evans er er godt eks på meninger om coachen. Fra det saklige til det usaklige. Men hvis du synes det er en dårlig ansettelse så får du si det nå. Ikke når du har "fasit i hånd". (etterpåklokskap)

Hehe. Evans ja, som fikk være i klubben i 7-8 måneder.

Tviler på at Monk får være lenge nok i klubben til å vise om han er riktig mann. Derfor er jeg ikke så optimistisk på hans vegne, uten at jeg har noe spesielt i mot fyren. Det føles liksom litt meningsløst å bli engasjert i en trener som er borte om max 7-8 mnd. Men jeg håper jeg tar feil og at han blir vår trener i årevis.

Det eneste problemet mitt med Monk er egentlig at han takket ja til å jobbe for Cellino...

Så med andre ord har du store problemer uansett hvem som blir trener fordi alle har gjort noe du har et problem med nemlig å si ja til Cellino!!! Media har virkelig klart å spille et nummer på deg ;-)
We are Leeds and we are proud of it!

ar9

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #54 på: Juli 16, 2016, 10:20:51 »
Jeg er i hvertfall positivt innstilt til Munken. Men det spiller egentlig ingen rolle hva han gjør og sier. Han må få det til å funke på banen skal han beholde jobben lenge. Ikke bare må han få det beste ut av spillerne og vinne kamper. Når spillernes form svinger (og det vil den alltid gjøre m en sesong m så mange kamper) må han sørge for at lavet har ett godt nok laveste nivå til å få med seg en pinne eller tre allikevel.

Glad jeg ikke er coach/manager.

willum

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #55 på: Juli 16, 2016, 10:49:40 »
Phil Hay

Taster of Monk: "The worst thing for me would be people coming in, paying money and watching what they think is boring football." #lufc






Lite debatt om vår nye headcoach!!!

Alle er avventende nå i oppkjøringen. Bare vent. Når det kommer seiere eller tap i serien så blir han enten stor helt eller stor syndebukk. Ikke vær redd for at det ikke blir meninger om coachen. Hvis det blir tap så kommer det masse meninger om hva som var galt i preseason og spillestil. Vær sikker.

Det er altså et problem at fansen kritiserer treneren etter et par dårlige resultater, men på sin plass at Cellino gir vedkommende sparken like raskt?

Han behøver ikke å få sparken . Steve Evans er er godt eks på meninger om coachen. Fra det saklige til det usaklige. Men hvis du synes det er en dårlig ansettelse så får du si det nå. Ikke når du har "fasit i hånd". (etterpåklokskap)

Hehe. Evans ja, som fikk være i klubben i 7-8 måneder.

Tviler på at Monk får være lenge nok i klubben til å vise om han er riktig mann. Derfor er jeg ikke så optimistisk på hans vegne, uten at jeg har noe spesielt i mot fyren. Det føles liksom litt meningsløst å bli engasjert i en trener som er borte om max 7-8 mnd. Men jeg håper jeg tar feil og at han blir vår trener i årevis.

Det eneste problemet mitt med Monk er egentlig at han takket ja til å jobbe for Cellino...

Så med andre ord har du store problemer uansett hvem som blir trener fordi alle har gjort noe du har et problem med nemlig å si ja til Cellino!!! Media har virkelig klart å spille et nummer på deg ;-)

Oi, så de to siste årene er bare oppspinn fra media? Gode nyheter! Vi er ikke et middels dårlig championship-lag? Vi har ikke hatt to-tre nye trenere hver sesong? Vi har ikke sparket folk i øst og vest? Vi solgte ikke nettopp vår beste spiller, uten engang å ha tilbydd han ny kontrakt? Vi taper ikke £10m på driften hver sesong? Topp!!

Josch

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #56 på: Juli 16, 2016, 11:09:48 »
Phil Hay

Taster of Monk: "The worst thing for me would be people coming in, paying money and watching what they think is boring football." #lufc






Lite debatt om vår nye headcoach!!!

Alle er avventende nå i oppkjøringen. Bare vent. Når det kommer seiere eller tap i serien så blir han enten stor helt eller stor syndebukk. Ikke vær redd for at det ikke blir meninger om coachen. Hvis det blir tap så kommer det masse meninger om hva som var galt i preseason og spillestil. Vær sikker.

Det er altså et problem at fansen kritiserer treneren etter et par dårlige resultater, men på sin plass at Cellino gir vedkommende sparken like raskt?

Han behøver ikke å få sparken . Steve Evans er er godt eks på meninger om coachen. Fra det saklige til det usaklige. Men hvis du synes det er en dårlig ansettelse så får du si det nå. Ikke når du har "fasit i hånd". (etterpåklokskap)

Hehe. Evans ja, som fikk være i klubben i 7-8 måneder.

Tviler på at Monk får være lenge nok i klubben til å vise om han er riktig mann. Derfor er jeg ikke så optimistisk på hans vegne, uten at jeg har noe spesielt i mot fyren. Det føles liksom litt meningsløst å bli engasjert i en trener som er borte om max 7-8 mnd. Men jeg håper jeg tar feil og at han blir vår trener i årevis.

Det eneste problemet mitt med Monk er egentlig at han takket ja til å jobbe for Cellino...

Så med andre ord har du store problemer uansett hvem som blir trener fordi alle har gjort noe du har et problem med nemlig å si ja til Cellino!!! Media har virkelig klart å spille et nummer på deg ;-)

Oi, så de to siste årene er bare oppspinn fra media? Gode nyheter! Vi er ikke et middels dårlig championship-lag? Vi har ikke hatt to-tre nye trenere hver sesong? Vi har ikke sparket folk i øst og vest? Vi solgte ikke nettopp vår beste spiller, uten engang å ha tilbydd han ny kontrakt? Vi taper ikke £10m på driften hver sesong? Topp!!

Nå handlet denne saken om Monk, og ikke om Cellino, som du på død og  liv vil diskutere. Du håper sikkert Monk får sparken, slik at du kan gni dette enda mer inn.
« Siste redigering: Juli 16, 2016, 23:55:54 av Josch »

willum

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #57 på: Juli 16, 2016, 11:14:00 »
Phil Hay

Taster of Monk: "The worst thing for me would be people coming in, paying money and watching what they think is boring football." #lufc






Lite debatt om vår nye headcoach!!!

Alle er avventende nå i oppkjøringen. Bare vent. Når det kommer seiere eller tap i serien så blir han enten stor helt eller stor syndebukk. Ikke vær redd for at det ikke blir meninger om coachen. Hvis det blir tap så kommer det masse meninger om hva som var galt i preseason og spillestil. Vær sikker.

Det er altså et problem at fansen kritiserer treneren etter et par dårlige resultater, men på sin plass at Cellino gir vedkommende sparken like raskt?

Han behøver ikke å få sparken . Steve Evans er er godt eks på meninger om coachen. Fra det saklige til det usaklige. Men hvis du synes det er en dårlig ansettelse så får du si det nå. Ikke når du har "fasit i hånd". (etterpåklokskap)

Hehe. Evans ja, som fikk være i klubben i 7-8 måneder.

Tviler på at Monk får være lenge nok i klubben til å vise om han er riktig mann. Derfor er jeg ikke så optimistisk på hans vegne, uten at jeg har noe spesielt i mot fyren. Det føles liksom litt meningsløst å bli engasjert i en trener som er borte om max 7-8 mnd. Men jeg håper jeg tar feil og at han blir vår trener i årevis.

Det eneste problemet mitt med Monk er egentlig at han takket ja til å jobbe for Cellino...

Så med andre ord har du store problemer uansett hvem som blir trener fordi alle har gjort noe du har et problem med nemlig å si ja til Cellino!!! Media har virkelig klart å spille et nummer på deg ;-)

Oi, så de to siste årene er bare oppspinn fra media? Gode nyheter! Vi er ikke et middels dårlig championship-lag? Vi har ikke hatt to-tre nye trenere hver sesong? Vi har ikke sparket folk i øst og vest? Vi solgte ikke nettopp vår beste spiller, uten engang å ha tilbydd han ny kontrakt? Vi taper ikke £10m på driften hver sesong? Topp!!

Nå handlet denne saken om meninger om Monk, og ikke om Cellino, som du på død og  liv vil diskutere. Du håper sikkert han får sparkan, slik at du kan gni dette enda mer inn.

Nei, som jeg skrev håper jeg at Monk blir vår trener i årevis.

Gufrias

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #58 på: Juli 16, 2016, 12:23:20 »
Om Monk er riktig eller feil ansettelse skal jeg ikke si noe om før jeg sitter med fasit i hånd. Foreløpig ser jeg ett pluss (PL-erfaring) og ett minus (har bare 1 år 8 måneder og 5 dager i managerstolen før Leeds), men det har ingen ting å si. Hvordan Leeds spiller og presterer over tid vil være det eneste som betyr noe.

Jeg bare håper at Monk får lov til å være noe mer enn en quick fix. At han får lov til å fortsette selv om det skulle komme perioder med dårlige resultater. At han får lov til å bygge stein på stein i stedet for å forventes å klaske opp en sugerørskyskraper i full fart.
Hekta på Leeds siden 1974

Nørgaard

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #59 på: Juli 16, 2016, 13:58:32 »
Er dette Den store positivitetstråden!  :P