Skrevet av Emne: Ex-headcoach: Garry Monk  (Lest 181464 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Cherry

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #570 på: Februar 12, 2017, 18:56:39 »
Brentford spilte faktisk som Cardiff:

Den gangen presterte vi! Nå feilet vi!



Februar og ut vårsesongen er den tiden da Leeds United går på en kollaps! I år som alle andre år!


Jeg kan faktisk ikke se at Monk klarer å stoppe dette nå!!!
Enig. Januarvinduet brakte ikke klubben framover. Viste ikke at vi nå går vi for opprykk. Monk har fått maksimalt ut av den spillergruppa han har til rådighet. Championship er som maraton, det er den siste biten som er den seigeste, og det er ren vilje som avgjør. Så lenge vi ligger innenfor topp 6, får vi håpe at vi holder stillingen. Kampene siden Derby har vist at det nå begynner å butte i mot. Vi klarer sikkert å dra i land noen anstendige kamper på slutten av sesongen, men det blir nok færre av dem. Sommervinduet skriker etter betydelige forsterkninger i alle ledd. Har tro på at Monk allerede nå signaliserer til eierne og styret hva som kreves for å rykke opp. Når kalenderen skriver august 2017 bør stallen ha en slik kvalitet at direkte opprykk er en realistisk målsetting, ikke kun en feberfantasi hos fansen.

Veldig enig i at Monk har fått Max ut av gruppa ut januar.
Synd vi ikke fikk tak i cover på spiss og stopperplass.
Gary snakket hele vinduet om at balansen i troppen var essensiell når han tenkte typer spillere inn, og det er litt tidlig og gi noen dom over Pedraza og Barrow - men totalt sett så spiller vi jo med de vi har brukt fra dag 1 fortsatt, med unntak av Murphy, Bamba og Mowatt.
Det trengs annen " type og kvalitet" på noen spillere ved evt opprykk..... MEN det bekymrer
meg ikke før vinduet til sommeren okke som...

2 dager til neste seier ;)
 

Promotion 2010

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #571 på: Februar 13, 2017, 22:34:50 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

h.b

  • Gjest
Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #572 på: Februar 14, 2017, 16:09:21 »
Rangers. Hmm. Da må det være mye penger i bildet.
http://www.footballinsider247.com/report-senior-leeds-figure-targeted-rangers/

RoarG

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #573 på: Februar 14, 2017, 19:18:51 »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Dennis

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #574 på: Februar 15, 2017, 10:34:56 »
Ta en titt på kilden, så vet dere at dette er oppsinn. Man får rykter med mer hold i om man spår i tarotkort og grevlingbein.

FootballInsider er tull og tøys.


Rangers. Hmm. Da må det være mye penger i bildet.
http://www.footballinsider247.com/report-senior-leeds-figure-targeted-rangers/

Men har de råd? Mange Rangers-fans stiller seg avventende.
http://www.footballinsider247.com/rangers-fans-react-on-twitter-as-club-reportedly-target/
Marching on together!

Sydhagen

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #575 på: Februar 15, 2017, 13:14:03 »
Ta en titt på kilden, så vet dere at dette er oppsinn. Man får rykter med mer hold i om man spår i tarotkort og grevlingbein.

FootballInsider er tull og tøys.


Rangers. Hmm. Da må det være mye penger i bildet.
http://www.footballinsider247.com/report-senior-leeds-figure-targeted-rangers/

Men har de råd? Mange Rangers-fans stiller seg avventende.
http://www.footballinsider247.com/rangers-fans-react-on-twitter-as-club-reportedly-target/
Hva sier grevlingbeina om dagen?


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Dennis

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #576 på: Februar 15, 2017, 13:42:46 »
Hva sier grevlingbeina om dagen?

Ikke noe annet enn stemmene i hodet ;)
Marching on together!

RoarG

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #577 på: Februar 16, 2017, 15:22:30 »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

h.b

  • Gjest
Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #578 på: Februar 16, 2017, 15:30:11 »
De fleste Leeds-fans filleler av ryktene om Monk til bakgårdsklubben Rangers.
http://footballleagueworld.co.uk/that-would-be-a-step-down-twitter-reacts-to-garry-monk-being-linked-with-rangers-job/

Tja. Skotsk eliteserie kontra Championship i England. Tipper at jobben i Rangers er vel så ettetraktet som jobben i Leeds. Bare spør en viss en i Celtic om han kunne tenkt å bytte ut Celtic med f.eks Leeds. Da hadde svaret vært nei.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28803
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #579 på: Februar 16, 2017, 16:04:09 »
De fleste Leeds-fans filleler av ryktene om Monk til bakgårdsklubben Rangers.
http://footballleagueworld.co.uk/that-would-be-a-step-down-twitter-reacts-to-garry-monk-being-linked-with-rangers-job/

Tja. Skotsk eliteserie kontra Championship i England. Tipper at jobben i Rangers er vel så ettetraktet som jobben i Leeds. Bare spør en viss en i Celtic om han kunne tenkt å bytte ut Celtic med f.eks Leeds. Da hadde svaret vært nei.

Hehe, omtrent samtidig som du skreiv dette SA Monk på pressekonferansen:

Phil Hay ‏@PhilHayYEP  1h
Monk spoke at length about his time here and about how much he's enjoyed it. Said he didn't come in with "any pre-conceived." #lufc

...og:
Cellino ban due to start this Saturday. Monk says he expects to sit down with club next week to talk about any changes. #lufc

Monk very aware of potential bans hanging over Ayling/Bartley/Jansson. Says he'd want them to avoid "silly" yellows - not be less committed
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

HåvardK

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #580 på: Februar 16, 2017, 16:16:57 »
De fleste Leeds-fans filleler av ryktene om Monk til bakgårdsklubben Rangers.
http://footballleagueworld.co.uk/that-would-be-a-step-down-twitter-reacts-to-garry-monk-being-linked-with-rangers-job/

Tja. Skotsk eliteserie kontra Championship i England. Tipper at jobben i Rangers er vel så ettetraktet som jobben i Leeds. Bare spør en viss en i Celtic om han kunne tenkt å bytte ut Celtic med f.eks Leeds. Da hadde svaret vært nei.
Du mener at vi bare kan fastslå at Monk forsvinner før vi vet ordet av det? Eller følte du et behov for å snakke ned Leeds?

h.b

  • Gjest
Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #581 på: Februar 17, 2017, 15:51:34 »
De fleste Leeds-fans filleler av ryktene om Monk til bakgårdsklubben Rangers.
http://footballleagueworld.co.uk/that-would-be-a-step-down-twitter-reacts-to-garry-monk-being-linked-with-rangers-job/

Tja. Skotsk eliteserie kontra Championship i England. Tipper at jobben i Rangers er vel så ettetraktet som jobben i Leeds. Bare spør en viss en i Celtic om han kunne tenkt å bytte ut Celtic med f.eks Leeds. Da hadde svaret vært nei.
Du mener at vi bare kan fastslå at Monk forsvinner før vi vet ordet av det? Eller følte du et behov for å snakke ned Leeds?

Bare forteller rykter som nå stiger i antall jeg. Og for å være dønn ærlig her.
1)Monk har kontrakt ut sesongen. Han vet ikke hva som skjer etter sesongen = Han er da usikker på fremtiden
2)Uten opprykk for Leeds og når lånespillerne forsvinner, og Leeds selger Wood og andre yngre spillere = Han er usikker på fremtiden og prosjekt Leeds.
3)Leeds er glade for å komme til 1/8 dels finalen i enten FA cupen eller Liga cupen. Rangers sikter mot Champions League = stor fordel Rangers
4)Lønna i Rangers er antagelig mye bedre enn den er i Leeds = fordel Rangers
5)Leeds-Burton eller Rangers-Kilmarnock tja = ikke mye bedre den ene veien eller den andre veien. Men Rangers Celtic = knockout fordel Rangers uansett hvem Leeds møter i Championship. Kanskje med unntak av Newcastle. Men de rykker opp, og dermed er det ikke det oppgjøret neste år
6)Sikkert fler og fler poenger, men viser til punkt en. Monk har ikke lang kontrakt i Leeds = fordel Rangers hvis de kommer emd en langtidskontrakt

Det beste for klubben hadde nå vært å avklart situasjonen med Monk. Hvis Leeds ser på Monk som et langsiktig prosjekt, tilby lang kontrakt, eller kan Monk tvile på Raddiken og Cellinos visjoner, og dermed la seg fristes av et evt Rangers fremstøt

RoarG

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #582 på: Februar 17, 2017, 19:03:36 »
De fleste Leeds-fans filleler av ryktene om Monk til bakgårdsklubben Rangers.
http://footballleagueworld.co.uk/that-would-be-a-step-down-twitter-reacts-to-garry-monk-being-linked-with-rangers-job/

Tja. Skotsk eliteserie kontra Championship i England. Tipper at jobben i Rangers er vel så ettetraktet som jobben i Leeds. Bare spør en viss en i Celtic om han kunne tenkt å bytte ut Celtic med f.eks Leeds. Da hadde svaret vært nei.
Du mener at vi bare kan fastslå at Monk forsvinner før vi vet ordet av det? Eller følte du et behov for å snakke ned Leeds?

Bare forteller rykter som nå stiger i antall jeg. Og for å være dønn ærlig her.
1)Monk har kontrakt ut sesongen. Han vet ikke hva som skjer etter sesongen = Han er da usikker på fremtiden
2)Uten opprykk for Leeds og når lånespillerne forsvinner, og Leeds selger Wood og andre yngre spillere = Han er usikker på fremtiden og prosjekt Leeds.
3)Leeds er glade for å komme til 1/8 dels finalen i enten FA cupen eller Liga cupen. Rangers sikter mot Champions League = stor fordel Rangers
4)Lønna i Rangers er antagelig mye bedre enn den er i Leeds = fordel Rangers
5)Leeds-Burton eller Rangers-Kilmarnock tja = ikke mye bedre den ene veien eller den andre veien. Men Rangers Celtic = knockout fordel Rangers uansett hvem Leeds møter i Championship. Kanskje med unntak av Newcastle. Men de rykker opp, og dermed er det ikke det oppgjøret neste år
6)Sikkert fler og fler poenger, men viser til punkt en. Monk har ikke lang kontrakt i Leeds = fordel Rangers hvis de kommer emd en langtidskontrakt

Det beste for klubben hadde nå vært å avklart situasjonen med Monk. Hvis Leeds ser på Monk som et langsiktig prosjekt, tilby lang kontrakt, eller kan Monk tvile på Raddiken og Cellinos visjoner, og dermed la seg fristes av et evt Rangers fremstøt
Det eneste som er sikkert i fotball, er usikkerhet. Dersom Monk forlater Leeds, av den ene eller andre grunnen, får man bare brette opp ermene å finne en ny mann. Hvem vet, kanskje han lykkes enda bedre enn Monk?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #583 på: Februar 18, 2017, 07:49:18 »
De fleste Leeds-fans filleler av ryktene om Monk til bakgårdsklubben Rangers.
http://footballleagueworld.co.uk/that-would-be-a-step-down-twitter-reacts-to-garry-monk-being-linked-with-rangers-job/

Tja. Skotsk eliteserie kontra Championship i England. Tipper at jobben i Rangers er vel så ettetraktet som jobben i Leeds. Bare spør en viss en i Celtic om han kunne tenkt å bytte ut Celtic med f.eks Leeds. Da hadde svaret vært nei.
Du mener at vi bare kan fastslå at Monk forsvinner før vi vet ordet av det? Eller følte du et behov for å snakke ned Leeds?

Bare forteller rykter som nå stiger i antall jeg. Og for å være dønn ærlig her.
1)Monk har kontrakt ut sesongen. Han vet ikke hva som skjer etter sesongen = Han er da usikker på fremtiden
2)Uten opprykk for Leeds og når lånespillerne forsvinner, og Leeds selger Wood og andre yngre spillere = Han er usikker på fremtiden og prosjekt Leeds.
3)Leeds er glade for å komme til 1/8 dels finalen i enten FA cupen eller Liga cupen. Rangers sikter mot Champions League = stor fordel Rangers
4)Lønna i Rangers er antagelig mye bedre enn den er i Leeds = fordel Rangers
5)Leeds-Burton eller Rangers-Kilmarnock tja = ikke mye bedre den ene veien eller den andre veien. Men Rangers Celtic = knockout fordel Rangers uansett hvem Leeds møter i Championship. Kanskje med unntak av Newcastle. Men de rykker opp, og dermed er det ikke det oppgjøret neste år
6)Sikkert fler og fler poenger, men viser til punkt en. Monk har ikke lang kontrakt i Leeds = fordel Rangers hvis de kommer emd en langtidskontrakt

Det beste for klubben hadde nå vært å avklart situasjonen med Monk. Hvis Leeds ser på Monk som et langsiktig prosjekt, tilby lang kontrakt, eller kan Monk tvile på Raddiken og Cellinos visjoner, og dermed la seg fristes av et evt Rangers fremstøt
Det eneste som er sikkert i fotball, er usikkerhet. Dersom Monk forlater Leeds, av den ene eller andre grunnen, får man bare brette opp ermene å finne en ny mann. Hvem vet, kanskje han lykkes enda bedre enn Monk?

Opsjonen på år 2 er i kontrakten hans.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #584 på: Februar 18, 2017, 14:03:23 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Nørgaard

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #585 på: Februar 19, 2017, 13:23:54 »
Jeg er godt nok nervøs for de kommende kampe. Monk mangler en plan B når spillet ikke fungerer og det har det ikke gjort siden Derby kampen. Vi bliver kørt over på midten af hold vi nemt slog før jul. Savner skud udefra og generelt mere alsidig angrebsspil.

Xern

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #586 på: Februar 22, 2017, 02:56:46 »
Jeg er godt nok nervøs for de kommende kampe. Monk mangler en plan B når spillet ikke fungerer og det har det ikke gjort siden Derby kampen. Vi bliver kørt over på midten af hold vi nemt slog før jul. Savner skud udefra og generelt mere alsidig angrebsspil.
Håper kampen mot Ipswich var vendepunktet, føler vi har hatt downperioden nå. Er fortsatt skeptisk, men får bruke oddsen til hjelp, da resultatene som regel alltid går imot meg..
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

h.b

  • Gjest
Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #587 på: Februar 23, 2017, 21:07:42 »
Føler at nå bør Raddiken hvis han har trua på Monky , få ut fingern og gi ham en ny kontrakt. Leicester har sparka Ranieri, og kan fort finne på å gå etter Monk, hvis da Leeds ikke rykker opp.

 http://talksport.com/football/leicester-city-news-claudio-ranieri-sacked-foxes-manager-reports-170223229051

testo

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #588 på: Februar 23, 2017, 23:54:43 »
Føler at nå bør Raddiken hvis han har trua på Monky , få ut fingern og gi ham en ny kontrakt. Leicester har sparka Ranieri, og kan fort finne på å gå etter Monk, hvis da Leeds ikke rykker opp.

 http://talksport.com/football/leicester-city-news-claudio-ranieri-sacked-foxes-manager-reports-170223229051

Byttehandel på gang  :P

Leeds United Head Coach Garry Monk is in the market to become the next Leicester City manager, according to bookmaker Paddy Power.
http://the72.co.uk/76120/leeds-united-boss-running-leicester-city-job/
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Sydhagen

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #589 på: Februar 26, 2017, 19:48:39 »
Full av beundring over det Monk har fått til med Leeds så langt denne sesongen.
Etter min mening har Leeds så langt prestert over evne takket være en enorm lagmoral og god organisering.

Bøyer meg i hatten!

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

RoarG

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #590 på: Februar 27, 2017, 08:16:46 »
Føler at nå bør Raddiken hvis han har trua på Monky , få ut fingern og gi ham en ny kontrakt. Leicester har sparka Ranieri, og kan fort finne på å gå etter Monk, hvis da Leeds ikke rykker opp.

 http://talksport.com/football/leicester-city-news-claudio-ranieri-sacked-foxes-manager-reports-170223229051

Byttehandel på gang  :P

Leeds United Head Coach Garry Monk is in the market to become the next Leicester City manager, according to bookmaker Paddy Power.
http://the72.co.uk/76120/leeds-united-boss-running-leicester-city-job/
Ser at Pardew er favoritt. Pardew for Ranieri, ja der har du litt av et bytte. Tror ikke Monk går til Leicester.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #591 på: Februar 27, 2017, 18:22:11 »
Da ble det 1 kamp utestengelse + 3000 pund i bot. Wagner får det dobbelte.

I tillegg må begge klubber ut med 10 000 pund hver. OK straff i mine øyne...

Straffen må sones umiddelbart, det betyr ingen Monk mot Bham på fredag.


http://www.bbc.com/sport/football/39106444?ns_mchannel=social&ns_campaign=bbc_sport&ns_source=facebook&ns_linkname=sport


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #592 på: Februar 27, 2017, 18:25:46 »
Da ble det 1 kamp utestengelse + 3000 pund i bot. Wagner får det dobbelte.

I tillegg må begge klubber ut med 10 000 pund hver. OK straff i mine øyne...

Straffen må sones umiddelbart, det betyr ingen Monk mot Bham på fredag.


http://www.bbc.com/sport/football/39106444?ns_mchannel=social&ns_campaign=bbc_sport&ns_source=facebook&ns_linkname=sport


auren
Hadde regnet med høyere bøter, men kamputestengelsene virker fornuftig.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Cherry

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #593 på: Februar 28, 2017, 20:01:31 »
Da ble det 1 kamp utestengelse + 3000 pund i bot. Wagner får det dobbelte.

I tillegg må begge klubber ut med 10 000 pund hver. OK straff i mine øyne...

Straffen må sones umiddelbart, det betyr ingen Monk mot Bham på fredag.


http://www.bbc.com/sport/football/39106444?ns_mchannel=social&ns_campaign=bbc_sport&ns_source=facebook&ns_linkname=sport


auren

Det " betyr vel" Monk på tribunen med Beattie på tlf med Pep.... Sånn ca :D
 

RoarG

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #594 på: Mars 01, 2017, 10:43:57 »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Ove

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #595 på: Mars 01, 2017, 20:52:14 »
Ser at Leicester er i samtaler med Roy Hodgson om den ledige managerjobben.
Får håpe det går i orden slik at de holder seg unna Monk.
 

auren

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #596 på: Mars 01, 2017, 21:49:47 »
Han har altså kun kontrakt ut sesongen. Selv stresser han ikke med det, men han kan fort være tapt i mai måned...

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-no-new-deal-on-the-table-for-monk-1-8415732


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #597 på: Mars 01, 2017, 22:55:12 »
Utålmodig denne Monk.


Sprakk i pressen når laget hadde spilt 5-6 kamper i høst uten sørlig gode resultater.

Ble lettere irritert da Leedsledelsen ikke klarte å kjøpe inn nytt blod før siste dagen i transfervinduet i januar.

Og nå prøver han å presse styret til en avgjørelse om sin fremtid til tross for at han har en one-year-rolling kontrakt! (Altså = sikret jobb neste sesong også!)


Blir kanskje større enn klubben vår en gang i fremtiden!  :o
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Xern

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #598 på: Mars 01, 2017, 23:01:41 »
Sprakk i pressen da han hadde dårlige resultater? - Klart det er irriterende å få spørsmål om han er bekymret for å få sparken så tidlig, det er ikke et spørsmål Mourinho hadde fått feks. Helt greit å kreve litt respekt.

Ingen spillere før siste overgangsdag - Helt greit å bekymre seg for manglende resultater på markedet.

Ang kontrakten - Klart han vil vite hva fremtiden innebærer. Gir ekstra sikkerhet og viser at klubben er seriøs til spillere og fans også det.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Promotion 2010

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #599 på: Mars 02, 2017, 12:10:59 »
Sprakk i pressen da han hadde dårlige resultater? - Klart det er irriterende å få spørsmål om han er bekymret for å få sparken så tidlig, det er ikke et spørsmål Mourinho hadde fått feks. Helt greit å kreve litt respekt.

Ingen spillere før siste overgangsdag - Helt greit å bekymre seg for manglende resultater på markedet.

Ang kontrakten - Klart han vil vite hva fremtiden innebærer. Gir ekstra sikkerhet og viser at klubben er seriøs til spillere og fans også det.

Ikke lenge siden han sa at VI har en langsiktig plan her! Ikke lenge siden Rad sa: Monk er her for fremtiden!

Hvorfor endre taktikk nå?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973