Skrevet av Emne: Når får Garry Monk sparken?  (Lest 25109 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010

Sv: Når får Garry Monk sparken?
« Svar #60 på: August 13, 2016, 20:45:28 »
Sorry Monk, men det handler mye mer om organisering enn mental styrke.


Har du sett målene?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sydhagen

Sv: Når får Garry Monk sparken?
« Svar #61 på: August 13, 2016, 20:45:48 »

Clayton Donaldson: "I think you have got to give managers time. It's a running joke with Leeds United." #lufc #lufclive

Men hvis da manageren er en feilinnvestering da. At Monk ikke allerede dagen etetr han ble ansatt gjorde alt for å hente inn 3-4 forsvarsspillere er for meg en gåte. Ingen i midtforsvaret holder mål
hb, du vet ikke om det er en feilinvestering etter 2 kamper...
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

h.b

  • Gjest
Sv: Når får Garry Monk sparken?
« Svar #62 på: August 13, 2016, 20:52:41 »

Clayton Donaldson: "I think you have got to give managers time. It's a running joke with Leeds United." #lufc #lufclive

Men hvis da manageren er en feilinnvestering da. At Monk ikke allerede dagen etetr han ble ansatt gjorde alt for å hente inn 3-4 forsvarsspillere er for meg en gåte. Ingen i midtforsvaret holder mål
hb, du vet ikke om det er en feilinvestering etter 2 kamper...

Nei det gjør jeg ikke, men for meg så virker det ganske merkelig at en manager ikke allerede når han blir ansattt faktisk tar tak i problemene laget sliter med. Monk burde allerede da sett at stopperne våre er ubrukelige. Og da å ikke gjøre grep er for meg en svak leder

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Når får Garry Monk sparken?
« Svar #63 på: August 13, 2016, 21:36:15 »
Han henter jo inn stopper me engang. Jeg trodde Cooper og Bartley var planen, skjønner ikke hvorfor Bamba er i Leeds
Pontus ❤

Sydhagen

Sv: Når får Garry Monk sparken?
« Svar #64 på: August 13, 2016, 21:46:11 »
Han henter jo inn stopper me engang. Jeg trodde Cooper og Bartley var planen, skjønner ikke hvorfor Bamba er i Leeds

Cooper har vært skada.
Fikk seg 45 minutter i cupkampen. Han trenger sikkert litt opptrening før han er klar.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Gufrias

Sv: Når får Garry Monk sparken?
« Svar #65 på: August 14, 2016, 06:48:17 »
Monk "can't single anyone out today for praise, they don't deserve any praise." #lufc
Monk is absolutely fuming. Says the players' mental strength is nowhere near good enough. #lufc
Monk: "we need players that are willing to die and give everything for the club".

Uten seier på tirsdag er jeg redd dette vil bli begynnelsen på slutten for Monk allerede...

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Hvorfor kjøper Monk spillere uten mental strength?
Hvorfor selger ikke Monk spillere uten mental strength?
Mulig det er først nå han ser hvem som bukker under, men det er hans ansvar.
Det er vel helst i kamp det er mulig å bedømme den mentale styrken til spillerne.
Og det er vel få steder det trengs mer mental styrke enn i Leeds. The boo boys og the manager eater er aldri langt unna.
Hekta på Leeds siden 1974

Kato

Sv: Når får Garry Monk sparken?
« Svar #66 på: August 14, 2016, 08:59:58 »
Sorry Monk, men det handler mye mer om organisering enn mental styrke.


Har du sett målene?

Jeg har sett målene dessverre.
 

gulle

Sv: Når får Garry Monk sparken?
« Svar #67 på: August 14, 2016, 16:31:27 »

Clayton Donaldson: "I think you have got to give managers time. It's a running joke with Leeds United." #lufc #lufclive

Men hvis da manageren er en feilinnvestering da. At Monk ikke allerede dagen etetr han ble ansatt gjorde alt for å hente inn 3-4 forsvarsspillere er for meg en gåte. Ingen i midtforsvaret holder mål
hb, du vet ikke om det er en feilinvestering etter 2 kamper...

Nei det gjør jeg ikke, men for meg så virker det ganske merkelig at en manager ikke allerede når han blir ansattt faktisk tar tak i problemene laget sliter med. Monk burde allerede da sett at stopperne våre er ubrukelige. Og da å ikke gjøre grep er for meg en svak leder
mulig du må gi han tid til å se spillererene nok til å gjøre egne vurderinger.
Synes vi skal gi fyren 10 kamper før vi er i stand til å vurdere hans evner, han har nok ikke hatt Leeds som hobby så lenge før han ble ansatt.
Nå rykker vi opp! Jasederja

Sydhagen

Sv: Når får Garry Monk sparken?
« Svar #68 på: August 14, 2016, 17:02:42 »
Two games and the manager is apparently already under pressure. Two games. That’s everything that’s wrong with #LUFC right there.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

RoarG

Sv: Når får Garry Monk sparken?
« Svar #69 på: August 15, 2016, 14:20:22 »
Leeds har startet svakt,ja. Man bør nok huske at Evans-føljetongen etter sesongslutt medførte at lagets pre-season ble så godt som ødelagt. At laget da presterer såpass svakt, som det gjør, bør derfor ikke overraske noen. Mange spillere er også nye, og derfor vil det ta tid å spille dem inn. Håper at laget ikke bruker altfor lang tid på å sette seg. Uansett, forsterkninger i alle tre ledd bør inn. Dessuten bør Taylor selges NÃ…. Ikke bryet verdt å ha en spiller i troppen som vil bort. L'pool burde være interessert i han, da deres vb er et vandrende katastrofeområde.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Sv: Når får Garry Monk sparken?
« Svar #70 på: August 18, 2016, 18:13:29 »
David Anderson
@MirrorAnderson
Garry Monk is fighting for his life at Leeds after just four games in charge with Massimo Cellino considering axeing him.

Kjenner ikke til denne Anderson, men Phil Hay har retweetet dette og mener han er "close to Cellino". Forundrer meg jo ikke dessverre…

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Når får Garry Monk sparken?
« Svar #71 på: August 18, 2016, 18:15:06 »
David Anderson
@MirrorAnderson
11 min
Cellino was ready to sack Monk before Antonsson's late goal against Fleetwood saved them and is losing confidence in the ex-Swans boss.

 ::) ::) ::)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sydhagen

Sv: Når får Garry Monk sparken?
« Svar #72 på: August 18, 2016, 18:17:33 »
David Anderson
@MirrorAnderson
11 min
Cellino was ready to sack Monk before Antonsson's late goal against Fleetwood saved them and is losing confidence in the ex-Swans boss.

 ::) ::) ::)

auren

Rett og slett latterlig om dette er sant, og det tror jeg dessverre det er...
Fy faen for en idiot!!   Gi mannen tid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

h.b

  • Gjest
Sv: Når får Garry Monk sparken?
« Svar #73 på: August 18, 2016, 18:19:30 »
Ikke umulig at Cellino er på hugget nå. Desverre er det to bortekamper på rad nå, som vi på papiret taper. Taper vi begge er det ut, vinner vi har Monk fått en liten redningsplanke

Sydhagen

Sv: Når får Garry Monk sparken?
« Svar #74 på: August 18, 2016, 18:40:30 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP 2 min2 minutter siden
Monk looked very under pressure let Saturday post-Birmingham but far less so since then. Pretty relaxed and upbeat today.

Kanskje hatt en prat med Cellino?
Uansett ikke betryggende det som kommer nå.
To tøffe bortekamper fremfor oss. Absolutt mulig han får fyken i neste uke.

PS! Det kan og være at Cellino ikke sparker Monk fordi en takeover er på gang...
« Siste redigering: August 18, 2016, 18:42:55 av Sydhagen »
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Bjorn

Sv: Når får Garry Monk sparken?
« Svar #75 på: August 18, 2016, 18:43:57 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP 2 min2 minutter siden
Monk looked very under pressure let Saturday post-Birmingham but far less so since then. Pretty relaxed and upbeat today.

Kanskje hatt en prat med Cellino?
Uansett ikke betryggende det som kommer nå.
To tøffe bortekamper fremfor oss. Absolutt mulig han får fyken i neste uke.

PS! Det kan og være at Cellino ikke sparker Monk fordi en takeover er på gang...

Hva begynner nå? Basert på hvordan han så ut på lørdag? Pga hva sauser sammen? Ikke rart det blir rykter.
Marching On! 4276

Sydhagen

Sv: Når får Garry Monk sparken?
« Svar #76 på: August 18, 2016, 18:50:37 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP 2 min2 minutter siden
Monk looked very under pressure let Saturday post-Birmingham but far less so since then. Pretty relaxed and upbeat today.

Kanskje hatt en prat med Cellino?
Uansett ikke betryggende det som kommer nå.
To tøffe bortekamper fremfor oss. Absolutt mulig han får fyken i neste uke.

PS! Det kan og være at Cellino ikke sparker Monk fordi en takeover er på gang...

Hva begynner nå? Basert på hvordan han så ut på lørdag? Pga hva sauser sammen? Ikke rart det blir rykter.

Om du følger med på twitter (Phil Hay) og kjenner til historien til Cellino, så skjønner du hva som skjer...Det eneste som kan redde Monk er to 3 poengere på rad eller en takeover av klubben.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Når får Garry Monk sparken?
« Svar #77 på: August 18, 2016, 18:51:44 »
Hva begynner nå? Basert på hvordan han så ut på lørdag? Pga hva sauser sammen? Ikke rart det blir rykter.
...det er ikke mer 'sausing' enn at respektable Hay skriver at denne Anderson er 'very close to Cellino'.
Dessuten twitret Hay uoppfordret etter lørdagens pressekonferanse at han syns det var besynderlig at en manager så sååå stresset ut så tidlig etter en ansettelse...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Xern

Sv: Når får Garry Monk sparken?
« Svar #78 på: August 18, 2016, 18:59:46 »
Tragisk om han blir sparket så tidlig. Hvem i alle dager får på plass fantastiske resultater med så mange nye spillere.. På så kort tid?!  ??? ???
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

RoarG

Sv: Når får Garry Monk sparken?
« Svar #79 på: August 18, 2016, 19:13:59 »
Litt tidlig å begynne og spekulere i sparke-rykter enda, vel?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Dennis

Sv: Når får Garry Monk sparken?
« Svar #80 på: August 18, 2016, 19:15:24 »
Tatt med en klype salt i at dette stemmer, noe som verken høres usannsynlig ut og som attpåtil kommer fra gode kilder: Høyden/dybden av Massimo Cellinos inkompetanse som såkalt leder kjenner ingen grenser. Jeg trodde bunnen alt var nådd.
Marching on together!

RoarG

Sv: Når får Garry Monk sparken?
« Svar #81 på: August 18, 2016, 19:28:39 »
Mye avhenger nok hvordan laget fremstår mot Sheff Wed til helga. I denne kampen må det kriges, ikke spilles.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sydhagen

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

RoarG

Sv: Når får Garry Monk sparken?
« Svar #83 på: August 18, 2016, 20:35:18 »
Kanskje på tide at Leeds-fansen slutter å bruke presse som er anti-Leeds i sine frenetiske angrep på MC? Eller er man bare SÃ… desperate at all kritisk sans flyr ut vinduet?http://www.fansnetwork.co.uk/football/leedsunited/news/43578/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sydhagen

Når får Garry Monk sparken?
« Svar #84 på: August 18, 2016, 21:10:38 »
Joe Rawson:

In every conversation I've had with MC no mention on sacking Monk. He's always said he rates him as a top young English coach  #lufc

The last time I spoke to MC was Monday
« Siste redigering: August 18, 2016, 21:17:21 av Sydhagen »
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Eriksen55

Sv: Når får Garry Monk sparken?
« Svar #85 på: August 18, 2016, 21:40:23 »
Blir Monk sparket i nærmeste fremtid så er min tålmodighet slutt. Da kutter jeg ut Leeds inntil Cellino er ute.. Fulgte ikke med etter påske i fjor.  Monk og sommeren har gitt meg litt trua igjen..Cellino kan slokke den gnisten fort ja!
« Siste redigering: August 18, 2016, 21:42:55 av eriksen55 »

Gufrias

Sv: Når får Garry Monk sparken?
« Svar #86 på: August 18, 2016, 22:44:20 »
Joe Rawson:

In every conversation I've had with MC no mention on sacking Monk. He's always said he rates him as a top young English coach  #lufc

The last time I spoke to MC was Monday
Det er jo Rawson som er inne i varmen hos Cellino nå, så jeg velger (optimistisk og smånaivt?) å tro at sparkeryktene ikke stemmer.
Hekta på Leeds siden 1974

Promotion 2010

Sv: Når får Garry Monk sparken?
« Svar #87 på: August 18, 2016, 23:08:13 »
Forbanna suppe på en spiker! Cellino vet Monk er gull, derfor shopping denne uken!



Cellino er ikke dum, men glorifiserte McDermott, selvgode Redfearn, svake Hockaday og Darko pluss talentløse Evans viste klart at ingen av dem hadde det!

Garry Monk derimot er en mann med baller!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Når får Garry Monk sparken?
« Svar #88 på: August 18, 2016, 23:19:43 »
Slutt å hør på rykter, forhold dere til fakta.

AndyMathie

Sv: Når får Garry Monk sparken?
« Svar #89 på: August 19, 2016, 00:20:43 »
Slutt å hør på rykter, forhold dere til fakta.

+1
We are Leeds and we are proud of it!