Skrevet av Emne: Når får Garry Monk sparken?  (Lest 25091 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lojosang

Sv: Når får Garry Monk sparken?
« Svar #90 på: August 19, 2016, 00:43:20 »
Forbanna suppe på en spiker! Cellino vet Monk er gull, derfor shopping denne uken!



Cellino er ikke dum, men glorifiserte McDermott, selvgode Redfearn, svake Hockaday og Darko pluss talentløse Evans viste klart at ingen av dem hadde det!

Garry Monk derimot er en mann med baller!
Eh. Jo det er han. Det viser hans 30 år som fotballklubb-eier. Fryktelig dum, faktisk.
- Leif Olav

Promotion 2010

Sv: Når får Garry Monk sparken?
« Svar #91 på: August 19, 2016, 06:58:18 »
Lee Sobot, YEP

My job is to report on#lufc - but I also support us. Honest belief is give @GarryMonk time. MOT.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Eriksen55

Sv: Når får Garry Monk sparken?
« Svar #92 på: August 19, 2016, 07:59:20 »
Slutt å hør på rykter, forhold dere til fakta.

Fakta er vel at Cellino er ustabil, skyter fra hofta og sparker trenere i hytt og gevær...

At det kommer rykter om at Monk sparkes allerede nå er egenhendig Cellino sin egen skyld.

willum

Sv: Når får Garry Monk sparken?
« Svar #93 på: August 19, 2016, 09:39:21 »
Husker det var noen rykter i månedsskiftet august/september i fjor, om at Rösler ville fått sparken om Leeds ikke hadde slått Derby. Det ble selvsagt avfeid som tullball. Så fikk han sparken halvannen måned seinere.


HåvardK

Sv: Når får Garry Monk sparken?
« Svar #94 på: August 19, 2016, 09:49:45 »
Forbanna suppe på en spiker! Cellino vet Monk er gull, derfor shopping denne uken!



Cellino er ikke dum, men glorifiserte McDermott, selvgode Redfearn, svake Hockaday og Darko pluss talentløse Evans viste klart at ingen av dem hadde det!

Garry Monk derimot er en mann med baller!
Hvem var det som ansatte disse, mon tro?

Dennis

Sv: Når får Garry Monk sparken?
« Svar #95 på: August 19, 2016, 10:48:01 »
Forbanna suppe på en spiker! Cellino vet Monk er gull, derfor shopping denne uken!



Cellino er ikke dum, men glorifiserte McDermott, selvgode Redfearn, svake Hockaday og Darko pluss talentløse Evans viste klart at ingen av dem hadde det!

Garry Monk derimot er en mann med baller!

 ;D ;D ;D ;D ;D
Marching on together!

RoarG

Sv: Når får Garry Monk sparken?
« Svar #96 på: August 19, 2016, 13:01:39 »
Slutt å hør på rykter, forhold dere til fakta.

Fakta er vel at Cellino er ustabil, skyter fra hofta og sparker trenere i hytt og gevær...

At det kommer rykter om at Monk sparkes allerede nå er egenhendig Cellino sin egen skyld.
Det er selvsagt de som publiserer rykter som er skyld i ryktene. Disse bladsmørerne gjør dette kun for å tjene penger, ikke for å opplyse opinionen.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Eriksen55

Sv: Når får Garry Monk sparken?
« Svar #97 på: August 20, 2016, 14:18:38 »
Slutt å hør på rykter, forhold dere til fakta.

Fakta er vel at Cellino er ustabil, skyter fra hofta og sparker trenere i hytt og gevær...

At det kommer rykter om at Monk sparkes allerede nå er egenhendig Cellino sin egen skyld.
Det er selvsagt de som publiserer rykter som er skyld i ryktene. Disse bladsmørerne gjør dette kun for å tjene penger, ikke for å opplyse opinionen.

At dem begynner allerede nå å skrive om at Monk skal sparkes skyldes Cellino. Merittlisten, tålmodigheten og oppførselen til Cellino gjør at dette er noe å skrive om...

Dem

Leedsfan

Sv: Når får Garry Monk sparken?
« Svar #98 på: August 20, 2016, 15:19:51 »
...........ikke denne helga!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

RoarG

Sv: Når får Garry Monk sparken?
« Svar #99 på: August 20, 2016, 15:26:47 »
...........ikke denne helga!
Bare å bifalle.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

baste

Sv: Når får Garry Monk sparken?
« Svar #100 på: August 21, 2016, 11:41:16 »
Monk har kjøpt sæ litt tid, ingen tvil om det. Leeds begynner å ta form. Dette kan bli hur bra som helst

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Sv: Når får Garry Monk sparken?
« Svar #102 på: September 11, 2016, 13:06:51 »
På an igjen. Det er vel få av oss som virkelig tror at Monk får hele sesongen på seg. Kom over en bekymrende post fra Waccoe-forumet - Swansea fansen var ikke akkurat så veldig fornøyd med mannen tydeligvis…


We will wait and see what happens with Monk but it was a very positive, cliche filled press conference. ( Favourite was his Tweet "Ready to fight to take this historic club & its fans back to where they belong #MOT" A few Swansea fans very critical of him for his strange team selections (Routledge and Bartley over Montero and Fernandez), lack of Plan B which often resulted in long ball, too predictable tactics and selections and just a bottling mentality when the team went a goal down.
 
Had a quick skim through the Swansea forums, not very positive at all. I would be interested to know where this composed, modern forward thinking manager reputation has come from and be proven wrong.
 
The team has been playing with no passion, no fluidity, atrocious passing, slow, toothless, and just all around similar to garbage. It's plain to see week in and week out.
He's obviously not up to the job, again, evidenced by poor play against poor opposition
He decided that playing Kyle Bartley was part of the solution and blaming tension inside a football stadium on why the team didn't perform. He is out of his depth and has to go.
 
Sold numerous good players such as, Chico Flores, Pablo Hernandez, Alejandro Pozuelo and Ben Davies
Makes absolutely no effort in cup competitions
Slags off players choosing to play for their international team
Replaces an out of form international world cup runner up with a 6ft 3, 6 stone soaking wet Kyle Bartley who doesn't even know what a football is
Blames tension within the crowd as the reason the team is performing so spinelessly
Turns to his clueless assistant Pep Clotet or world renowned coach Kristian O'leary for ideas on what to do
He is making our beloved club a train wreck.
What the f**k have you done to our football?!?


Lykke til Garry!

For å svare på spørsmålet mitt: 1. desember 2016.

auren

Dessverre så ser vi de samme konturene i dagens Leedslag: toothless, no passion, lack of Plan B, too predictable tactics, a bottling mentality when the team went a goal down.

Spent på om Monk klarer å snu dette. Jeg tror ikke det, og vi må nok på leit etter enda en ny manager om ikke lenge...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

h.b

  • Gjest
Sv: Når får Garry Monk sparken?
« Svar #103 på: September 11, 2016, 13:50:30 »
Ingen problemer med å gi Monk tid hvis det er overhode en plan med det med spillet til leeds. men jeg ser at han ikke evner å ta grep underveis i kampene. Ikke til direkte sammenligning. Men Mourinho i kampen mot City. Selv om da Scumchester tapte til slutt. Ja da gjorde Mourinho endringer underveis, og i pausen. Man så et Scumchester lag som var betraktelig mere aggressivt i andre omgang, og som var tett oppi motstanderlaget. Slik ser vi aldri med Leeds. Der går det i samme tralten. Og dette er grunnen til at jeg ikke tror han har jobben som manager i Leeds særlig lenge. Mitt tips er at han blir sparka innen september er over, og sparken hvis vi taper på tirsdag mot Blackburn

Promotion 2010

Sv: Når får Garry Monk sparken?
« Svar #104 på: September 11, 2016, 15:33:10 »
Utrolig svak ledelse av dette laget av Monk! 
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Tore

Sv: Når får Garry Monk sparken?
« Svar #105 på: September 12, 2016, 13:54:23 »
Redd det kan bli 13 eller 14 sept 2016.....
Tore
Marching on together...

RoarG

Sv: Når får Garry Monk sparken?
« Svar #106 på: September 12, 2016, 15:58:26 »
Redd det kan bli 13 eller 14 sept 2016.....
Ligger vi under mot Blackburn ved pause, får han fyken allerede da.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Sv: Når får Garry Monk sparken?
« Svar #107 på: September 12, 2016, 17:59:38 »
Ikke lenge igjen nå, Mr Clueless!  >:(
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Sv: Når får Garry Monk sparken?
« Svar #108 på: September 12, 2016, 19:20:12 »
Føler at Monk er litt som Uwe, for defensiv i tankegangen. Han er så redd for å tape at han gjør akkurat det. Denne klubben er kanskje for stor for han med tanke på all negativ ballast og historie denne klubben har.

Ikke at jeg vil ha Evans tilbake, men vi alle vet at vi hadde hatt mange flere poeng med han som sjef.

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Nørgaard

Sv: Når får Garry Monk sparken?
« Svar #109 på: September 12, 2016, 19:34:27 »
Jeg må gentage mig selv. Hvem kan gøre det bedre? Hvis folk vil rykke op i denne sæson så tror jeg ikke det bliver med Evans.
En manager skal have tid med 11 nye spillere.
Lad os vente os se efter kampen imorgen.

Leedsfan

Sv: Når får Garry Monk sparken?
« Svar #110 på: September 12, 2016, 19:41:51 »
Jeg må gentage mig selv. Hvem kan gøre det bedre? Hvis folk vil rykke op i denne sæson så tror jeg ikke det bliver med Evans.
En manager skal have tid med 11 nye spillere.
Lad os vente os se efter kampen imorgen.

Det er mange som kan gjøre det bedre på kort sikt for denne sesongstarten er jo rett og slett krise. Hadde vi enda spilt bra fotball, skapt mange sjanser og keeperen til motstanderlaget spiller til 8 eller bedre på børsen så hadde det vært noe helt annet.

Når spillerne løper rundt som holdeløse høns så må treneren ta mye av ansvaret.

Jeg sier ikke at jeg ville hatt Evans tilbake, men hadde han vært her så tror jeg vi hadde hatt 5-6 poeng mer enn vi har nå.

Jeg er villig til å vente litt på Monk, men det må være noe som begeistrer snart.

Er så lei av at hver seier kommer etter vi har spilt som i en cupfinale og hvert tap så har vi ikke møtt opp. På tide å begynne å prestere litt over tid, det har vi ikke gjort siden Grayson.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Nørgaard

Sv: Når får Garry Monk sparken?
« Svar #111 på: September 12, 2016, 20:56:13 »
Jeg må gentage mig selv. Hvem kan gøre det bedre? Hvis folk vil rykke op i denne sæson så tror jeg ikke det bliver med Evans.
En manager skal have tid med 11 nye spillere.
Lad os vente os se efter kampen imorgen.

Det er mange som kan gjøre det bedre på kort sikt for denne sesongstarten er jo rett og slett krise. Hadde vi enda spilt bra fotball, skapt mange sjanser og keeperen til motstanderlaget spiller til 8 eller bedre på børsen så hadde det vært noe helt annet.

Når spillerne løper rundt som holdeløse høns så må treneren ta mye av ansvaret.

Jeg sier ikke at jeg ville hatt Evans tilbake, men hadde han vært her så tror jeg vi hadde hatt 5-6 poeng mer enn vi har nå.

Jeg er villig til å vente litt på Monk, men det må være noe som begeistrer snart.

Er så lei av at hver seier kommer etter vi har spilt som i en cupfinale og hvert tap så har vi ikke møtt opp. På tide å begynne å prestere litt over tid, det har vi ikke gjort siden Grayson.

Nævn en manager der vil arbejde under de her forhold der er bedre end dem har haft? Vi kan ikke tiltrække de dygtige

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Når får Garry Monk sparken?
« Svar #112 på: September 12, 2016, 21:29:56 »
So 'apparently' Terry George spouting Monk has 2 games to save himself! If that's true information this clubs gone to shit...if it's made up there's something rotten at the core. Either way our Cellino can't continue and we can't passively sit back month on month for whatever this is to meander on
---
He is supposed to have said that on Friday. So one game then...
   - waccoe (har ikke lest meg opp på hvor dette kommer fra)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Sleivind

Sv: Når får Garry Monk sparken?
« Svar #113 på: September 12, 2016, 21:36:52 »
Leeds-fansen er nå fascinerende å følge med på. Cellino har siden dag én fått kritikk for å ikke ha tålmodighet med trenerne, og noen få kamper ut i sesongen vil de samme supporterne ha Monk sitt hode på et fat?

RoarG

Sv: Når får Garry Monk sparken?
« Svar #114 på: September 12, 2016, 21:37:25 »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Når får Garry Monk sparken?
« Svar #115 på: September 12, 2016, 21:40:07 »
So 'apparently' Terry George spouting Monk has 2 games to save himself! If that's true information this clubs gone to shit...if it's made up there's something rotten at the core. Either way our Cellino can't continue and we can't passively sit back month on month for whatever this is to meander on
---
He is supposed to have said that on Friday. So one game then...
   - waccoe (har ikke lest meg opp på hvor dette kommer fra)

Sikrere kilde, Hay: Cellino "very supportive", says Garry Monk, as he vows to turn a poor start around:
yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football…

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Når får Garry Monk sparken?
« Svar #116 på: September 12, 2016, 21:40:41 »
Leeds-fansen er nå fascinerende å følge med på. Cellino har siden dag én fått kritikk for å ikke ha tålmodighet med trenerne, og noen få kamper ut i sesongen vil de samme supporterne ha Monk sitt hode på et fat?

Ikke sant :D Og når de får sparken så får Cellino på pukkelen igjen ;D

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Når får Garry Monk sparken?
« Svar #117 på: September 12, 2016, 21:47:17 »
Sikrere kilde, Hay: Cellino "very supportive", says Garry Monk, as he vows to turn a poor start around:
yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football…

Phil er så absolutt sikrere kilde. :)
MEN Garry har hatt kroppsspråk som en ulende sirene ved et par anledninger allerede, bl.a. i et par dager gammelt radiointervju... Mannen var ikke mye i balanse, enten det nå gjaldt press fra Massimo eller bare presset fra å ha jobb på Elland Road...

Uansett så var det ikke lovende signaler fra en mann i hans posisjon.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Sv: Når får Garry Monk sparken?
« Svar #118 på: September 12, 2016, 22:45:24 »
Sikrere kilde, Hay: Cellino "very supportive", says Garry Monk, as he vows to turn a poor start around:
yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football…

Phil er så absolutt sikrere kilde. :)
MEN Garry har hatt kroppsspråk som en ulende sirene ved et par anledninger allerede, bl.a. i et par dager gammelt radiointervju... Mannen var ikke mye i balanse, enten det nå gjaldt press fra Massimo eller bare presset fra å ha jobb på Elland Road...

Uansett så var det ikke lovende signaler fra en mann i hans posisjon.
Bør fikse å være under press som fotballmanager, og ikke tilte når en journalist bare gjør jobben sin.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Jon R

Sv: Når får Garry Monk sparken?
« Svar #119 på: September 12, 2016, 23:34:05 »
Leeds-fansen er nå fascinerende å følge med på. Cellino har siden dag én fått kritikk for å ikke ha tålmodighet med trenerne, og noen få kamper ut i sesongen vil de samme supporterne ha Monk sitt hode på et fat?

Ikke sant :D Og når de får sparken så får Cellino på pukkelen igjen ;D
Tror ikke det nødvendigvis er de samme supporterne.
Jon R.