Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 24  (Lest 366956 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Annesj

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #930 på: September 06, 2016, 16:59:04 »
Bendtner? Seriøst?
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

DenHviteYeboah

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #931 på: September 06, 2016, 19:03:42 »
Bendtner? Seriøst?
Kommer aldri til å skje! Slapp av ;D

Annesj

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #932 på: September 06, 2016, 19:26:45 »
Bendtner? Seriøst?
Kommer aldri til å skje! Slapp av ;D

Ã… godt er det. Treffi bra på spådommen a han etter mine arse kompiser hadde så enormt trua på han i starten. Håpløs spiller å type.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

RoarG

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #933 på: September 06, 2016, 20:18:19 »
Og da kan vi glemme denne karen, som syntes det var mer verdt å spille i French Ligue 2 enn å dra til Leeds.
http://www.footballinsider247.com/done-deal-leeds-miss-out-as-french-ligue-2-side-sign-commanding-international-defender/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Eriksen55

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #934 på: September 06, 2016, 21:17:02 »
Bendtner? Seriøst?
Kommer aldri til å skje! Slapp av ;D

Ã… godt er det. Treffi bra på spådommen a han etter mine arse kompiser hadde så enormt trua på han i starten. Håpløs spiller å type.

Han er bedre enn Wood. Men ja, ikke sugen på typen Bendtner i laget. Blir spennende å se hvordan han gjør det i Nottingham da :)

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

B_Ød

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #936 på: September 12, 2016, 12:40:45 »
skulle ønske det snart var slutt på denne tråden...
Ups & Ups!!

Blank_File

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #937 på: September 12, 2016, 17:23:25 »
Ny midtbanespiller (!) på vei til Leeds?
http://www.dailystar.co.uk/sport/football/544922/Transfer-News-Man-United-Liverpool-Leeds-latest-gossip-and-rumurs
Han har vel rykta før også. Har ikke noe troa på Reo Cocker vil heve oss nevneverdig. I alle fall ikke hvis han ikke er blitt bedre enn da han dro til Junaiten.

Cherry

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #938 på: September 13, 2016, 18:53:18 »
Man kan jo signere free agents når som helst.
Hittil har Richardson og denne Reo Cooker blitt nevnt- og d vil alltid være disse rykter så lenge laget vårt ikke presterer, slik er det.

Så , " Ød".... Vi må rett og slett begynne og vinne for at disse ryktene skal forsvinne.. ;)
 

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Ove

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #940 på: Oktober 23, 2016, 20:25:32 »
Og så begynner ryktene å gå om et lån av Ashley Fletcher igjen. Han får lite spilletid i West Ham.

https://www.clubcall.com/championship/leeds-weighing-up-fletcher-move-1829063.html
 

RoarG

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #941 på: Oktober 24, 2016, 13:11:07 »
Og så begynner ryktene å gå om et lån av Ashley Fletcher igjen. Han får lite spilletid i West Ham.

https://www.clubcall.com/championship/leeds-weighing-up-fletcher-move-1829063.html
Kom til oss, Ashley :).
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kato

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #942 på: Oktober 24, 2016, 15:16:29 »
Tenker vi må være svært kritiske i forhold til hva vi gjør i januar. Fortsetter den trenden vi nå er inne i, trengs det ytterst få justeringer. Gruppa ser sammensveiset ut, vi blør for drakta, dette må ikke snus opp ned med 4-5 signeringer i januar. 1-2 som forsterker elleveren er nok.
 

Sydhagen

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #943 på: Oktober 24, 2016, 16:40:34 »
Tenker vi må være svært kritiske i forhold til hva vi gjør i januar. Fortsetter den trenden vi nå er inne i, trengs det ytterst få justeringer. Gruppa ser sammensveiset ut, vi blør for drakta, dette må ikke snus opp ned med 4-5 signeringer i januar. 1-2 som forsterker elleveren er nok.
Stoler på Monk her. Har bevist at han har teft.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

stian

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #944 på: Oktober 24, 2016, 19:31:31 »
Tenker vi må være svært kritiske i forhold til hva vi gjør i januar. Fortsetter den trenden vi nå er inne i, trengs det ytterst få justeringer. Gruppa ser sammensveiset ut, vi blør for drakta, dette må ikke snus opp ned med 4-5 signeringer i januar. 1-2 som forsterker elleveren er nok.

God observasjon. For første gang på lenge ser vi antydning til en 11'er som fungerer. Da er det ingen grunn til å ha noen ny folkevandring inn og ut av ER. En venstreback i fall Taylor går står sikkert på lista, samt at vi må være sikre på at vi har god dekning for en Wood som har vært skadeutsatt. Utover det må førsteprioriteten være å bygge et lag ut av de spillerne som viser brukbare takter for tiden, så fremt ikke noe uforutsett skjer med form eller skader.


Nørgaard

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #945 på: Oktober 24, 2016, 19:44:50 »
Tenker vi må være svært kritiske i forhold til hva vi gjør i januar. Fortsetter den trenden vi nå er inne i, trengs det ytterst få justeringer. Gruppa ser sammensveiset ut, vi blør for drakta, dette må ikke snus opp ned med 4-5 signeringer i januar. 1-2 som forsterker elleveren er nok.

God observasjon. For første gang på lenge ser vi antydning til en 11'er som fungerer. Da er det ingen grunn til å ha noen ny folkevandring inn og ut av ER. En venstreback i fall Taylor går står sikkert på lista, samt at vi må være sikre på at vi har god dekning for en Wood som har vært skadeutsatt. Utover det må førsteprioriteten være å bygge et lag ut av de spillerne som viser brukbare takter for tiden, så fremt ikke noe uforutsett skjer med form eller skader.

Synes mere vi har brug for endnu en wing og en angriber hvis Woody bliver skadet.
Dia og Murphy skal samtidig sælges.

Xern

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #946 på: Oktober 24, 2016, 22:56:27 »
Vil heller ha overflødige spillere inn i dette overgangsvinduet enn flere spillere inn. Skal vi ha inn noe nytt må det være en utvilsom forsterkning. Vi har det vi trenger spør du meg - For mye nytt hele tiden kan forstyrre balansen i gruppen, og gjøre at laget aldri blir skikkelig sammensveiset.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Ove

 

ibster

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #948 på: November 07, 2016, 19:50:11 »

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #949 på: November 08, 2016, 23:03:03 »
29 år er iallefall ingen alder...

http://sportrelated.net/07fb35faf468

Aaron Lennon is set for Leeds United return
Aaron Lennon is set for Leeds United return


Lennon set a Premier League record when, aged just 16 years and 129 days, he came on a substitute in August 2003 — against Spurs. Now He's going to return to Leeds United on a free transfer.

£4m Everton signing Lennon isn't happy at his current club and feels, it's time to return where everything began for him.

29 years old will be a major boost for Leeds United, which has a good chance to promote to the Premier League.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

nord

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #950 på: November 08, 2016, 23:50:52 »
Ja takk til Lennon  ;D
 

testo

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #951 på: November 09, 2016, 00:22:07 »
29 år er iallefall ingen alder...

http://sportrelated.net/07fb35faf468

Aaron Lennon is set for Leeds United return
Aaron Lennon is set for Leeds United return


Lennon set a Premier League record when, aged just 16 years and 129 days, he came on a substitute in August 2003 — against Spurs. Now He's going to return to Leeds United on a free transfer.

£4m Everton signing Lennon isn't happy at his current club and feels, it's time to return where everything began for him.

29 years old will be a major boost for Leeds United, which has a good chance to promote to the Premier League.

Det hadde vært interessant å fått tredd Leeds drakta på denne lynkula igjen, sikkert tapt et par km/t på sine eldre dager men tror nok fortsatt han er en av verdens raskeste på fotballbanen enda.
Kontrakten med Everton går ut sept 2018 så det spørs hva Mr Italiano er villig til å betale for å løse kontrakt eller få han på lån i januar, evnt kjøpe han ut av kontrakten når Leeds har signert PL kontrakt til våren 8)
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Dennis

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #952 på: November 09, 2016, 09:15:23 »
Lennon har ikke vist stort (om noe) de siste sesongene, men farta ville nok helt sikkert spilt en rolle i denne divisjonen enda.

Så er det lønna, da... Regner med dette er typisk tøv og clickbait.
Marching on together!

Sleivind

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #953 på: November 09, 2016, 10:24:54 »
Det største aberet med Lennon er at han har Nord-Europas dårligste innleggsfot.

Runar

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #954 på: November 09, 2016, 12:51:46 »
Det største aberet med Lennon er at han har Nord-Europas dårligste innleggsfot.

Fortsatt bedre enn Sackos...

Ville vært kjempe å fått han på lån eller lignende ut sesongen.

Sacko har vært stor for oss, men Lennon kan bekle begge kantene og Sacko har vel aldri spilt 40 kamper noen sesong og derfor er et usikkert kort i forbindelse med å holde formen.

Botaka spiller for lite i Charlton, jeg ville hentet han tilbake til januar for å ha alternativer til Sacko på høyrekanten.
 

Killa

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #955 på: November 09, 2016, 12:54:54 »
Men.... angående Botaka: Hvis  han ikke får spilletid i Charlton på nivå 3, hvorfor vil han da være en styrke for et PL-jagende Leeds United...?

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk


Eriksen55

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #956 på: November 09, 2016, 13:24:44 »
Det største aberet med Lennon er at han har Nord-Europas dårligste innleggsfot.

" Han har enorm fart, men har desverre teknikk som en bøtte full med hestemøkk..." Tror det var Morten Langli som beskrev Aaron Lennon på denne måten.

Sakho er vel raskere enn Lennon. Begge er kjent for dårlige innlegg og no end product. Sakho har potensiale til å utvikle seg, Lennon sin pil peker rett ned.

Tror og håper dette er et løst rykte. Aldri syntes at han har vært en god spiller. Lennon, nei takk.

Tipper at noen drømmer seg bort med at Lennon er Leeds gutt og at alt vil klaffe når han endelig er hjemme.... Leeds må signere kvalitet

Frode

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #957 på: November 09, 2016, 14:10:46 »
Nye rykter om Barton, som visstnok er på vei ut hos Rangers.
 

Runar

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #958 på: November 09, 2016, 15:24:57 »
Men.... angående Botaka: Hvis  han ikke får spilletid i Charlton på nivå 3, hvorfor vil han da være en styrke for et PL-jagende Leeds United...?

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Hvorfor?

Dersom/Når Sacko opplever en formsvikt ønsker jeg en lignende spiller i hans rolle. Altså en spiller som kan løpe fra det som er, da vil ikke jeg ersatte Sacko med Coyle eller Dallas.

At Botaka ikke får spille tid i League One er jo selvsagt ikke noe kvalitetstegn, men når sliter jeg med å stole på sportslige vurderinger som er gjort av League One managere. Poenget mitt er at klubben ikke er tjent med at spilleren ikke spiller der han er utleid, når han har vært på banen for Leeds har han ikke gjort seg bort.

Er spillestilen basert på at du har en rask spiller til høyre i banen, må du nesten ha en i back up dersom førstevalget skulle vise seg å bli skadet eller oppleve formsvikt.

Botaka har bedre fot og teknikk enn Sacko, men han jobber ikke så hardt defensivt. Han er heller ikke så sterk fysisk i en mot en situasjoner. Det kan se ut som Sacko er bedre uten ball enn Botaka også, som hadde en tendens til å bli stående veldig mye i ro ute på kanten.
 

Cherry

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #959 på: November 10, 2016, 18:29:19 »
Nye rykter om Barton, som visstnok er på vei ut hos Rangers.

Før sesongen hadde jeg sagt " ja takk", men nå virker det som om unge Barton er litt ute av vater igjen oppe i Skottland gitt- og i den tilstanden trenger vi ham ikke.
Men som cover for Pablo kunne han hatt en rolle... Han var jo stor i Burnley som playmaker i fjor.