Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 24  (Lest 367083 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Cherry

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #840 på: August 24, 2016, 12:31:42 »
http://www.hitc.com/en-gb/2016/08/22/report-leeds-make-first-move-to-sign-norwich-defender-sebastien/

Bamba forsterket vek bare inntrykket i kampen i går, for at vi trenger en ny stopper....så ikke noe unaturlig med dette ryktet.
 

Blank_File

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #841 på: August 24, 2016, 12:56:28 »
http://www.hitc.com/en-gb/2016/08/22/report-leeds-make-first-move-to-sign-norwich-defender-sebastien/

Bamba forsterket vek bare inntrykket i kampen i går, for at vi trenger en ny stopper....så ikke noe unaturlig med dette ryktet.
Tror ikke Basseng heller er det vi faktisk trenger. Han er veldig god på sitt beste, moser til i dueller, men gjør noen utrolig rare valg av og til. Glemmer aldri mot Lukaku i fjor, etter 20 minutter gav han opp å gå i duellene med han og bare sto der. Det så ikke ut til å være noen plan med det heller (som å gå inn i han når han hadde gjort sitt første touch). Det er en kamp jeg aldri glemmer med Bassong i negativt fortegn.

Promotion 2010

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #842 på: August 24, 2016, 13:17:11 »
Lityt info om transfervinduet og hva spillere gjør for å få forlate en klubb:

http://www.dagbladet.no/sport/den-som-fant-opp-overgangsvinduene-burde-henges/60604945

 ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Cherry

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #843 på: August 24, 2016, 13:37:35 »
http://www.hitc.com/en-gb/2016/08/22/report-leeds-make-first-move-to-sign-norwich-defender-sebastien/

Bamba forsterket vek bare inntrykket i kampen i går, for at vi trenger en ny stopper....så ikke noe unaturlig med dette ryktet.
Tror ikke Basseng heller er det vi faktisk trenger. Han er veldig god på sitt beste, moser til i dueller, men gjør noen utrolig rare valg av og til. Glemmer aldri mot Lukaku i fjor, etter 20 minutter gav han opp å gå i duellene med han og bare sto der. Det så ikke ut til å være noen plan med det heller (som å gå inn i han når han hadde gjort sitt første touch). Det er en kamp jeg aldri glemmer med Bassong i negativt fortegn.

Ja, man kan jo lure når han nå ikke er god nok for vår divisjonskollega, OM han da er bedre enn det vi har allerede.
Høres ut som en ny Bamba....meget god på sitt beste, men average most of the time.

Stopperen som er Chelsea`s eiendom fra USA hørtes mer riktig ut..
 

RoarG

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #844 på: August 24, 2016, 15:36:48 »
Lityt info om transfervinduet og hva spillere gjør for å få forlate en klubb:

http://www.dagbladet.no/sport/den-som-fant-opp-overgangsvinduene-burde-henges/60604945

 ::)
Overgangssøknaden er død, så hva tenker Taylor på da?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020



h.b

  • Gjest
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #847 på: August 25, 2016, 16:16:48 »


Cherry

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #849 på: August 26, 2016, 15:45:23 »
Eunan O`Kane fra Bournemouth....vi har visst fått ett bud på 600 k £ avvist.

http://www.footballinsider247.com/leeds-launch-600000-bid-for-premier-league-midfielder-club-give-emphatic-response-report/?

En midtbanespiller for "å utfylle" Bridcutt leser jeg på en annen link...

 

Promotion 2010

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #850 på: August 26, 2016, 16:40:58 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Hallgeir *

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #851 på: August 26, 2016, 21:36:40 »
Har Cellino plutselig fått tak i ei bunnløs lommebok?

Vi byr nå på det meste som er istand til å sparke en fotball.
Super Leeds since 1968

Promotion 2010

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #852 på: August 26, 2016, 22:23:31 »
Har Cellino plutselig fått tak i ei bunnløs lommebok?

Vi byr nå på det meste som er istand til å sparke en fotball.


Det er nok noen oppkjøpere som har satt noen krav nå!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Cherry

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #853 på: August 27, 2016, 11:46:26 »
Har Cellino plutselig fått tak i ei bunnløs lommebok?

Vi byr nå på det meste som er istand til å sparke en fotball.

Med all respekt, vi KJØPER jo knapt noen for summer det summer av..., men det er helt klart at det SATSES iom at Monk får lov til og hente spillere- dog innenfor lån med opsjon regelen.
 

RoarG

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #854 på: August 27, 2016, 13:34:49 »
Hva skal man si om denne "overgangen"? Kan virke som om denne agenten er vel litt desperat med å presse en spiller på klubben.
http://the72.co.uk/63414/leeds-united-agent-speaks-out-on-verboom-transfer/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Leedsfan

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #855 på: August 27, 2016, 13:36:01 »
Hva skal man si om denne "overgangen"? Kan virke som om denne agenten er vel litt desperat med å presse en spiller på klubben.
http://the72.co.uk/63414/leeds-united-agent-speaks-out-on-verboom-transfer/

Dette tyder jo på at man ikke helt viste om man skulle kvitte seg med Taylor eller ikke, Taylor blir og da trenger man ikke Verboom!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

RoarG

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #856 på: August 27, 2016, 13:39:51 »
Hva skal man si om denne "overgangen"? Kan virke som om denne agenten er vel litt desperat med å presse en spiller på klubben.
http://the72.co.uk/63414/leeds-united-agent-speaks-out-on-verboom-transfer/

Dette tyder jo på at man ikke helt viste om man skulle kvitte seg med Taylor eller ikke, Taylor blir og da trenger man ikke Verboom!
Vil vente til kalenderen viser 1ste september før jeg tør å konkludere at Taylor blir, men med Denton på vei oppover, kan man like så godt skrinlegge hele denne overgangen.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Runar

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #857 på: August 27, 2016, 13:41:48 »
Hva skal man si om denne "overgangen"? Kan virke som om denne agenten er vel litt desperat med å presse en spiller på klubben.
http://the72.co.uk/63414/leeds-united-agent-speaks-out-on-verboom-transfer/

Dette tyder jo på at man ikke helt viste om man skulle kvitte seg med Taylor eller ikke, Taylor blir og da trenger man ikke Verboom!
Vil vente til kalenderen viser 1ste september før jeg tør å konkludere at Taylor blir, men med Denton på vei oppover, kan man like så godt skrinlegge hele denne overgangen.

Eller en kan sørge for å gi Denton og Coyle (gitt at Berardi nærmer seg full fitness) utlån som gir de 30 kamper i kroppen denne sesongen, slik at vi ikke måter opp med de uprøvd når Taylor forsvinner...
 

Leedsfan

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #858 på: August 27, 2016, 13:56:35 »
Hva skal man si om denne "overgangen"? Kan virke som om denne agenten er vel litt desperat med å presse en spiller på klubben.
http://the72.co.uk/63414/leeds-united-agent-speaks-out-on-verboom-transfer/

Dette tyder jo på at man ikke helt viste om man skulle kvitte seg med Taylor eller ikke, Taylor blir og da trenger man ikke Verboom!
Vil vente til kalenderen viser 1ste september før jeg tør å konkludere at Taylor blir, men med Denton på vei oppover, kan man like så godt skrinlegge hele denne overgangen.

Eller en kan sørge for å gi Denton og Coyle (gitt at Berardi nærmer seg full fitness) utlån som gir de 30 kamper i kroppen denne sesongen, slik at vi ikke måter opp med de uprøvd når Taylor forsvinner...

Jeg ville ikke lånt de ut, lærer kanskje like mye eller mer ved å bli!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Runar

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #859 på: August 27, 2016, 14:49:43 »
Hva skal man si om denne "overgangen"? Kan virke som om denne agenten er vel litt desperat med å presse en spiller på klubben.
http://the72.co.uk/63414/leeds-united-agent-speaks-out-on-verboom-transfer/

Dette tyder jo på at man ikke helt viste om man skulle kvitte seg med Taylor eller ikke, Taylor blir og da trenger man ikke Verboom!
Vil vente til kalenderen viser 1ste september før jeg tør å konkludere at Taylor blir, men med Denton på vei oppover, kan man like så godt skrinlegge hele denne overgangen.

Eller en kan sørge for å gi Denton og Coyle (gitt at Berardi nærmer seg full fitness) utlån som gir de 30 kamper i kroppen denne sesongen, slik at vi ikke måter opp med de uprøvd når Taylor forsvinner...

Jeg ville ikke lånt de ut, lærer kanskje like mye eller mer ved å bli!

Ok....

Om en kan garantere de tilgang på spill i løpet av sesongen, kanskje, men om de skal være tredje valg på en back posisjon er det bare å slippe de løs og la de får spille tid, begge har 3 års kontrakter... Begge er i 20 årene
 

sportcarl1

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #860 på: August 27, 2016, 15:01:14 »
tycker de står så nära  förstaelvan att de kan stanna kvar, bättre låna ut spelare  som Murphy, Diago och kanske även Doukara om vi kan ta in en annan anfallare
 

Promotion 2010

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #861 på: August 28, 2016, 16:05:06 »
Ashley Fletcher er igjen i nyhetene etter omgangen fra Scums til West Ham!
Leeds og Monk ønsker å leie angriperen denne sesongen!

Faktisk mange kilder som melder dette nå og Cellino har innrømmet at en angriper står på ønskelisten!


I tillegg er Leeds ute etter en solid stopper, Den Haags Panser-Tom:

ADO Den Haag defender Tom Beugelsdijk has spoken to the Dutch media with regards to the interest from Leeds United. Last week there were claims Leeds United were looking to sign the Dutchman before next week’s deadline.



Cellino har også lekket info om at Leeds er på jakt etter en solid midtbanespiller med erfaring fra PL!

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #862 på: August 28, 2016, 16:22:23 »
Ashley Fletcher er igjen i nyhetene etter omgangen fra Scums til West Ham!
Leeds og Monk ønsker å leie angriperen denne sesongen!

Faktisk mange kilder som melder dette nå og Cellino har innrømmet at en angriper står på ønskelisten!


I tillegg er Leeds ute etter en solid stopper, Den Haags Panser-Tom:

ADO Den Haag defender Tom Beugelsdijk has spoken to the Dutch media with regards to the interest from Leeds United. Last week there were claims Leeds United were looking to sign the Dutchman before next week’s deadline.



Cellino har også lekket info om at Leeds er på jakt etter en solid midtbanespiller med erfaring fra PL!
Tar gjerne i mot solide folk i alle posisjoner, jeg. Men snart må vel noen andre gå ut døra?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

RoarG

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #863 på: August 28, 2016, 17:03:25 »
Stiller meg fortsatt tvilende til denne overgangen, men i London tror man tydeligvis noe annet.
http://www.westham.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=458687
Fletcher starter for øvrig dagens kamp mot Man City.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #864 på: August 28, 2016, 17:12:52 »
Ut skal vel Dia og Murphy!

Dia -> Rangers

Murph -> League One


Ellers er det en utfordring å fylle opp Developement laget!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Cherry

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #865 på: August 28, 2016, 18:01:04 »
Ashley Fletcher er igjen i nyhetene etter omgangen fra Scums til West Ham!
Leeds og Monk ønsker å leie angriperen denne sesongen!

Faktisk mange kilder som melder dette nå og Cellino har innrømmet at en angriper står på ønskelisten!


I tillegg er Leeds ute etter en solid stopper, Den Haags Panser-Tom:

ADO Den Haag defender Tom Beugelsdijk has spoken to the Dutch media with regards to the interest from Leeds United. Last week there were claims Leeds United were looking to sign the Dutchman before next week’s deadline.



Cellino har også lekket info om at Leeds er på jakt etter en solid midtbanespiller med erfaring fra PL!
Tar gjerne i mot solide folk i alle posisjoner, jeg. Men snart må vel noen andre gå ut døra?

De går igjen i alle media i ettermiddag disse 2 du nevner her ja...
Hvem denne SOLIDE midtbanespilleren er finner jeg ingen info om, bare Cellino som vet?

3 dager til vinduet stenger, og ingen emergency lån " er lov" lenger...
 

Promotion 2010

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #866 på: August 28, 2016, 18:09:32 »
Det snakkes hele tiden om erfaring!


Jeg frykter vi kun får tak i en urgammel tidligere PL-spiller som skal stå på midten og fordele baller inn i alderdommen!

Leon Osman; han har vel ikke skaffet seg ny klubb?

Det finnes vel fler, ikke fullt så på høyden veteraner som vi ser på!










Ã…h, jeg håper på at TOMA blir en realitet!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28905
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #867 på: August 29, 2016, 12:31:34 »
Lee Sobot ‏@LeeSobotYEP  · 1h1 hour ago 

Interesting to see if any bids for Sol Bamba too, and what his future is, not in the 18 on Saturday. #lufc have 4 centre backs now #lufclive

Lee Sobot ‏@LeeSobotYEP  · 1h1 hour ago 

Not difficult to envisage bids for Charlie Taylor - West Brom, Bournemouth, Liverpool seemingly the 3 clubs most interested #lufc #lufclive

Lee Sobot ‏@LeeSobotYEP  · 2h2 hours ago 

Monk would also like to strengthen in midfield but #lufc stacked with numbers in that area and would likely need to be exits first #lufclive


 Lee Sobot ‏@LeeSobotYEP  · 2h2 hours ago 

A striker is MC's main priority before Wednesday's 11pm



« Siste redigering: August 29, 2016, 12:35:14 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #868 på: August 29, 2016, 17:52:26 »
Leeds får konkurranse fra Serie A-lag om nederlandsk midtstopper.
http://sportwitness.co.uk/leeds-united-face-competition-sampdoria-race-26-year-old/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Cherry

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #869 på: August 29, 2016, 19:57:58 »
Lee Sobot ‏@LeeSobotYEP  · 1h1 hour ago 

Interesting to see if any bids for Sol Bamba too, and what his future is, not in the 18 on Saturday. #lufc have 4 centre backs now #lufclive

Lee Sobot ‏@LeeSobotYEP  · 1h1 hour ago 

Not difficult to envisage bids for Charlie Taylor - West Brom, Bournemouth, Liverpool seemingly the 3 clubs most interested #lufc #lufclive

Lee Sobot ‏@LeeSobotYEP  · 2h2 hours ago 

Monk would also like to strengthen in midfield but #lufc stacked with numbers in that area and would likely need to be exits first #lufclive


 Lee Sobot ‏@LeeSobotYEP  · 2h2 hours ago 

A striker is MC's main priority before Wednesday's 11pm

MC' s main priority ja..... Hva med Monks' ... Tror han tenker mer forsvar .