Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 24  (Lest 365359 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Xern

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1290 på: Januar 14, 2017, 19:39:48 »
Ser på Facebook at Danny Ward ryktes i byttehandel mot Diagouraga.
Ja takk!
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

RoarG

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1291 på: Januar 14, 2017, 19:42:24 »
Ser på Facebook at Danny Ward ryktes i byttehandel mot Diagouraga.
Er denne Ward, noe god?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Leedsfan

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1292 på: Januar 14, 2017, 20:50:03 »
Ser på Facebook at Danny Ward ryktes i byttehandel mot Diagouraga.
Er denne Ward, noe god?

Putter jo for et "møkkelag", https://en.wikipedia.org/wiki/Danny_Ward_(footballer,_born_1990)

Er jo en kjenning!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1293 på: Januar 15, 2017, 15:25:15 »
waccoe:
New CB Signing - Liam Lindsay
Just had a very good bit of info from North of the border we have agreed a move for Liam Lindsay. He's had talks with us and Barnsley and clearly picked us.
 
Just passing on what I've been told very good source. Fingers crossed he's signs in time for Derby if Cooper isn't fit.

Her er en link om at vi var interessert:
 https://www.thescottishsun.co.uk/sport/football/365241/leeds-united-plan-january-swoop-for-partick-thistle-defender-liam-lindsay/

Så får vi se om det er noe i det...

Word I heard was his flat in Scotland is up for sale and he's been down for talks with us and Barnsley and agreed terms with us.
 
When its announced not too sure would think next week or so but just guessing will chat with my mate tomorrow and find out latest.

Reliable journalist: Leeds summer deal likely for reported highly-rated 21-year-old defender

Leeds are hoping to complete a move for Partick Thistle defender Liam Lindsay in the summer, according to a reliable journalist.
Sun correspondent Alan Nixon revealed on his personal Twitter account that the highly-rated 21-year-old defender is “likely to be a summer deal.”

The Daily Record claimed in December that Lindsay was on Garry Monk’s shortlist, as he continues to shine in the Jags defence against Scottish Premiership strikers.

It is believed that the Yorkshire giants’ scouts filed an eye-catching report and rate the player highly. They believed he could be crucial in their attempt to end a 13-season wait by returning to the Premier League.
However, it looks like Lindsay will not be allowed to travel down south until the summer, as he remains a pivotal part of Alan Archibald’s side.
Known for his goalscoring prowess from the back, Lindsay has scored six goals in 24 league and cup appearances as well as helping to keep five clean sheets in that time.
With 55 appearances already under his belt for the Jags, Lindsay possesses the experience and quality needed to offer Leeds quality. However, Monk will be made to wait for the 6ft 3in powerhouse until the summer.

Football Insider verdict:
Possessing just one permanent centre-back at Elland Road, Monk has identified the heart of his defence as an area that needs strengthening this month. His current defensive crisis that sees Liam Cooper out injured and Pontus Jansson suspended has forced him to field a makeshift defence and could tempt Monk to enter the market in January. Although he is reportedly unable to sign until the summer, Lindsay will be worth the wait if signed. Possessing all the necessary traits of a top-class defender at the back, Lindsay has his best years ahead of him and is only going to get better if a move to Yorkshire materialised.

http://www.footballinsider247.com/leeds-will-sign-21-year-old-defender-summer-reliable-journalist/
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

testo

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1294 på: Januar 15, 2017, 16:05:55 »
Leeds reject £7m offers from Palace, Middlesbrough and West Brom for Charlie Taylor



Leeds United have rejected offers of £7m from West Bromwich Albion, Middlesbrough and Crystal Palace for Charlie Taylor, with the Championship side adamant they will not sell him in this window.

Taylor, who is injured and will miss the game against Derby County on Friday, submitted a transfer request last summer and has six months remaining on his contract. All three Premier League sides are looking to strengthen their options at left-back and believe the 23-year-old is ready to make the step up to the Premier League. Last week, Garry Monk, the Leeds manager, insisted he has no intention of letting any players leave in the January window.

“We do not have to sell anyone and we won’t be selling anyone,” he said. “It’ll only be incomings. There will be no one leaving in this window.”

Palace, West Brom and Aston Villa are battling it out to sign Leicester’s Jeffrey Schlupp after Claudio Ranieri admitted the Ghana international has asked to leave the club.

Leicester rejected a £9.5m bid from Palace this week but it is understood they have accepted an improved offer which takes the value of the transfer to almost £12m with add-ons.

Schlupp, who was surprisingly left out of the Ghana squad for the Africa Cup of Nations, has rarely featured for the Premier League champions this season after a proposed move to The Hawthorns was blocked by Ranieri last summer. Tony Pulis is once again interested in signing the 24-year-old who came through Leicester’s academy.

“I spoke with him and he spoke with the club. He’s not happy,” Ranieri said on Thursday. “Jeff is a fantastic man and player. I said if he wants to go he can go but it’s also important to get the right money. He can go for the right money. He has great potential and I’m very sad to lose him but you have to understand we have three very good left-backs – Ben Chilwell, Christian Fuchs and him. We want to keep one experienced and one young.”

https://www.theguardian.com/football/2017/jan/12/charlie-taylor-leeds-crystal-palace-west-brom-middlesbrough
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

testo

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1295 på: Januar 15, 2017, 16:22:11 »
 Sky Sources – Spanish Youngster On Leeds Radar



As the transfer window begins to take shape Leeds have been linked with talented Norwich winger Sergi Canos. The 19 year old is highly regarded and Garry Monk is apparently interested in bringing him to the club. Sky are reporting that Canos and Brentford are already in talks but Leeds are now in the race.

Canos comes with plenty of pedigree with the clubs he has previously been at. Canos joined Liverpool from FC Barcelona for two years and was highly regarded at Liverpool. After struggling to get a chance in the first team Canos was loaned to Brentford where he scored 7 goals and a few assists in a productive season. He then turned down a permanent move to the Bees and joined Norwich for £2.5 million, rising to £4.5 million with add-ons. The add-ons seem unlikely to happen with Canos looking for a move away.

Canos is a winger who can also play behind the forward or even as the striker. Tricky and quick he possesses ability to make an impact at this level and he does seem like a player who would fit into Monk’s style of play. Whether Leeds have joined the party too late we don’t know for sure, the story will take shape one way or another in the coming days or even weeks.

https://www.youtube.com/watch?v=LxC9gmDhRiA

https://www.youtube.com/watch?v=-9QnY0diDsE

http://peacockandsmiley.com/3027/sky-sources-spanish-youngster-on-leeds-radar/

« Siste redigering: Januar 15, 2017, 16:29:58 av testo »
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Larsen.

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1296 på: Januar 15, 2017, 20:57:16 »
Transfer Centre 9:Leeds to make a £6M bid for Britt Assombalonga. The offer includes a promotion add-on worth an extra £5M #LUFC #NFFC
Pride of Yorkshire

Nørgaard

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1297 på: Januar 15, 2017, 21:22:54 »
Transfer Centre 9:Leeds to make a £6M bid for Britt Assombalonga. The offer includes a promotion add-on worth an extra £5M #LUFC #NFFC

Now we are talking  :D

RoarG

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1298 på: Januar 15, 2017, 21:25:46 »
Transfer Centre 9:Leeds to make a £6M bid for Britt Assombalonga. The offer includes a promotion add-on worth an extra £5M #LUFC #NFFC
Britt? Damespiller :o?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Hallgeir *

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1299 på: Januar 15, 2017, 21:27:52 »
Transfer Centre 9:Leeds to make a £6M bid for Britt Assombalonga. The offer includes a promotion add-on worth an extra £5M #LUFC #NFFC

Spissen har en lang skadehistorie som han egentlig ikke har kommet tilbake fra. Scorer ikke mange mål lenger.

Nei, jeg tror ikke han er noe å splashe ut så mye penger på.
Super Leeds since 1968

RoarG

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1300 på: Januar 15, 2017, 21:30:54 »
Transfer Centre 9:Leeds to make a £6M bid for Britt Assombalonga. The offer includes a promotion add-on worth an extra £5M #LUFC #NFFC

Spissen har en lang skadehistorie som han egentlig ikke har kommet tilbake fra. Scorer ikke mange mål lenger.

Nei, jeg tror ikke han er noe å splashe ut så mye penger på.
Ikke så mye som 6 mill., i allefall.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1301 på: Januar 16, 2017, 13:11:49 »
Bare quoter fra Hay i dagens YEP:
The United boss still wants two new signings before the end of this month, a striker and a winger

 Read more at: http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-focused-boss-monk-s-happy-to-put-team-first-1-8335458
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Xern

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1302 på: Januar 16, 2017, 13:13:48 »
Hvorfor enda en ving?

Dallas - Roofe - Sacko - Doukara

Vi har 4 spillere som dekker 2 plasser. På midtstopper har vi 3 spillere som dekker 2 plasser.  ???
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Annesj

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1303 på: Januar 16, 2017, 13:21:48 »
Hvorfor enda en ving?

Dallas - Roofe - Sacko - Doukara

Vi har 4 spillere som dekker 2 plasser. På midtstopper har vi 3 spillere som dekker 2 plasser.  ???

Dallas er ikke god nok i mine øyne.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

auren

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1304 på: Januar 16, 2017, 13:50:26 »
Hvorfor enda en ving?

Dallas - Roofe - Sacko - Doukara

Vi har 4 spillere som dekker 2 plasser. På midtstopper har vi 3 spillere som dekker 2 plasser.  ???

Jeg er litt enig med deg. Slik vi spiller for tiden så er vi godt nok dekket synes jeg. Doukara og Dallas på venstre og Roofe og Sacko på høyre. I midten er Pablo selvskreven, men her kan Roofe også gjøre en jobb, og evt. Mowatt som backup backup.

Om Dallas ikke er god nok, så kan man vel spørre seg det samme om Cooper?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cherry

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1305 på: Januar 16, 2017, 13:53:24 »
Spiss og ving.
Tror ikke Monk ser Sacko som god nok i lengden. Gutten er magisk på sitt beste, men fullstendig håpløs på sitt værste, så at vi har
på lån er ideelt ut sesongen, men som sagt - tviler på at det blir permanent kontrakt.
Når det er sagt, så mener jeg at at Dallas er for svak hvis vi ser fremover også- han blir rett og slett for veik- og holder jo ikke en hel kamp ennå!!

Danny Ward fra Rotherham nevnt igjen i dag....bør skje noe denne uka !
 

Runar

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1306 på: Januar 16, 2017, 14:31:59 »
Hvorfor enda en ving?

Dallas - Roofe - Sacko - Doukara

Vi har 4 spillere som dekker 2 plasser. På midtstopper har vi 3 spillere som dekker 2 plasser.  ???

Jeg er litt enig med deg. Slik vi spiller for tiden så er vi godt nok dekket synes jeg. Doukara og Dallas på venstre og Roofe og Sacko på høyre. I midten er Pablo selvskreven, men her kan Roofe også gjøre en jobb, og evt. Mowatt som backup backup.

Om Dallas ikke er god nok, så kan man vel spørre seg det samme om Cooper?

auren


DING DING DING!!

Enig, kommer det inn ny stopper og eventuelt en ny angrepsspiller er det Cooper og Dallas som kan/må selges.
 

Sydhagen

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1307 på: Januar 16, 2017, 14:37:36 »
Har ingen tro på at det handles ny stopper nå i januar.
Tipper det kommer inn en spiller, en spiss.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Frode

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1308 på: Januar 16, 2017, 16:19:33 »
Robbie Keane nevnes (!) Har liten tro på at det skjer - og at det er lurt.
 

RoarG

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1309 på: Januar 16, 2017, 16:26:13 »
Robbie Keane nevnes (!) Har liten tro på at det skjer - og at det er lurt.
Skjønner at vi er i Silly Season, part2.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Blank_File

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1310 på: Januar 16, 2017, 17:13:44 »
Skjønner dere virkelig ikke hvorfor vi jakter angrepsspillere så lite mål som vi scorer? Vi er tette bak, men scorer lite mål så vi trenger at flere enn Wood melder seg på.

Feologild

  • Gjest
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1311 på: Januar 16, 2017, 18:51:07 »
Ingen tvil at Leeds trenger en angrip spiller til som kan score like mye som det Wood gjør.   Eller helst mer en det Wood gjør.




RoarG

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1312 på: Januar 16, 2017, 19:11:02 »
Nok en forsvarer på vei til Leeds? Skal visstnok ha forsøkt å få han til klubben tidligere.
http://sportwitness.co.uk/leeds-united-close-signing-young-star-preparing-offer/

Men, hvor blir det av den angriperen vi sårt trenger? Vi skriver 16. januar. Halve vinduet har forløpt, og enda ingen ny angriper. Skal Leeds mislykkes igjen?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

testo

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1313 på: Januar 16, 2017, 19:32:22 »
Hva er egentlig skadelig med forsterkninger? Det er jo innlysende at vi trenger mer krutt fremover. Hva om Wood eller en av vingene blir skadet? skal vi da være fornøyd med 1 poeng som vi helt sikkert hadde hadde mye større mulighet til å ta alle tre poeng i innspurten... Trodde vi alle hadde som mål nå og var opptatt av å spille PL fotball neste sesong.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

RoarG

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1314 på: Januar 16, 2017, 19:37:43 »
Går det mot slutten på Dias tid i Leeds? Rotherham er i allefall interessert i å hente spilleren, på lån i første omgang.
http://www.thestar.co.uk/sport/football/rotherham-united/rotherham-united-millers-look-to-tie-up-diagouraga-loan-switch-1-8337423
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1315 på: Januar 16, 2017, 19:37:58 »
Fletcher er en og tyskeren den andre. Ikke vanskelig dette.

Fletch er avhengig av spillerkjøp til WH, og Poyets avgang. Ting tar tid hvis man skal ha inn førstevalget.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Blank_File

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1316 på: Januar 16, 2017, 19:44:36 »
Fletcher er en og tyskeren den andre. Ikke vanskelig dette.

Fletch er avhengig av spillerkjøp til WH, og Poyets avgang. Ting tar tid hvis man skal ha inn førstevalget.
Med tyskeren regner jeg med du mener rumeneren i Tyskland? Både han og Canos virker som spennende signeringer. Ã… finne en spiss når man vet at Wood får prioritet tror jeg blir vanskelig.

RoarG

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1317 på: Januar 16, 2017, 19:49:45 »
Prisen på 15M £ virker avskrekkende. Bilic går etter Hogan i stedet.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Jon R

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1318 på: Januar 16, 2017, 22:20:14 »
Nok en forsvarer på vei til Leeds? Skal visstnok ha forsøkt å få han til klubben tidligere.
http://sportwitness.co.uk/leeds-united-close-signing-young-star-preparing-offer/

Men, hvor blir det av den angriperen vi sårt trenger? Vi skriver 16. januar. Halve vinduet har forløpt, og enda ingen ny angriper. Skal Leeds mislykkes igjen?
Høyre back???? Er det noe vi ikke trenger så er det en ny høyreback. Vi har jo minst 3 fullverdige alternativer i den posisjonen og 5 spillere som kniver om to backplasser (Ayling, Coyle, Berardi, Taylor, Denton). Dette ryktet tror jeg rett og slett ikke noe på.
Jon R.

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1319 på: Januar 16, 2017, 22:29:55 »
Robbie Keane e vell kje dummaste forslaget? Kort løsning å målmaskin
Pontus ❤