Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 24  (Lest 365398 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

RoarG

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1860 på: Februar 27, 2017, 15:35:12 »
Kan være god å ha når Taylor forsvinner etter sesongen?
http://footballleagueworld.co.uk/leeds-united-among-clubs-interested-in-signing-brighton-and-hove-albion-player/

Kan dem ikke vente til sesongen er avsluttet før de lager rykter om hva som evt skjer i sommer? Slitsomt.  :o
Må ta ryktene etterhvert som de oppstår.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Hallgeir *

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1861 på: Februar 27, 2017, 19:04:27 »
Ikke helt uventet, nei....

Leeds United’s Pontus Jansson is once again being tracked by Premier League outfit Southampton, according to ClubCall.


The Saints were keen on signing the Swedish central defender several years ago before his move to Elland Road.

Aston Villa and Parma were also watching Jansson, who at the time was with Malmö in his native Sweden.

He eventually joined Italian outfit Torino, before his move to Garry Monk’s Leeds at the start of the season.

Reports are suggesting that Southampton scouts were at Elland Road on Saturday to watch Jansson in Leeds’ crucial 1-0 win over promotion rivals Sheffield Wednesday.

The 26-year-old has been among the best players in the Championship this season, and has become a fan favourite among the Leeds faithful due to consistently excellent performances at the heart of their defence.

He has been a key part of Leeds’ success this season, and signed a permanent deal at the club at the beginning of February.

The Whites sit comfortably in the playoff places in fourth position, and look set to achieve their first top six finish since they were promoted from League One in 2010.

Although Southampton are said to be interested in bringing Jansson to the Premier League, he is expected to remain with Leeds if they are promoted this season.

The Saints have adapted well to the top flight since being promoted a number of seasons ago, having achieved consistent top-half finishes and enjoyed European campaigns.


 
They have a reputation for turning Championship prospects into Premier League success stories, with Adam Lallana and Nathan Redmond being among the names to have excelled at St Mary’s after successful spells in the Championship.

Leeds take on Birmingham City away from home this weekend as they look to continue their winning ways.

http://the72.co.uk/xmlrpc.php
Super Leeds since 1968

RoarG

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1862 på: Februar 27, 2017, 19:13:31 »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Cherry

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1863 på: Februar 28, 2017, 19:58:34 »
Football insiden mener Leeds skal kjøpe tilbake Byram , da WH er etter en HB fra St Etienne.

Frank Mulhern skrevet under for Hudds' og er deres U23 gruppe.

Ryan Kent fra Pool' som vi visstnok skal være etter vil helst spille for de røde under Klopp.

Ikke mye spennende, men det skal jo heller ikke være flust med rykter nå om dagen.. ;)
 

Leedsfan

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1864 på: Februar 28, 2017, 20:25:22 »
Football insiden mener Leeds skal kjøpe tilbake Byram , da WH er etter en HB fra St Etienne.

Frank Mulhern skrevet under for Hudds' og er deres U23 gruppe.

Ryan Kent fra Pool' som vi visstnok skal være etter vil helst spille for de røde under Klopp.

Ikke mye spennende, men det skal jo heller ikke være flust med rykter nå om dagen.. ;)

Byram < Ayling. I så fall måtte vi brukt han som ving, Byram får benke seg til en stor pengepung.

Cook tilbake derimot, han hadde vi trengt nå!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

RoarG

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1865 på: Februar 28, 2017, 20:39:00 »
Football insiden mener Leeds skal kjøpe tilbake Byram , da WH er etter en HB fra St Etienne.

Frank Mulhern skrevet under for Hudds' og er deres U23 gruppe.

Ryan Kent fra Pool' som vi visstnok skal være etter vil helst spille for de røde under Klopp.

Ikke mye spennende, men det skal jo heller ikke være flust med rykter nå om dagen.. ;)

Byram < Ayling. I så fall måtte vi brukt han som ving, Byram får benke seg til en stor pengepung.

Cook tilbake derimot, han hadde vi trengt nå!
Byram har distansert seg fra Leeds med overgangen, og er uaktuell. Finnes sikkert andre backer vi kan få tak i.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Leedsfan

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1866 på: Mars 03, 2017, 20:35:27 »
Partick Thistle defender Liam Lindsay says he may have to move to a bigger club before he gains international recognition with Scotland.

http://www.bbc.com/sport/football/39148187
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1867 på: Mars 06, 2017, 21:12:24 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1868 på: Mars 06, 2017, 21:15:37 »
29 år gamle Forren er på vei til England:

http://www.vg.no/sport/fotball/eliteserien/forren-forlot-rbk-leir-uten-forvarsel/a/23942537/


 ::)
...lurer på hvilken engelsk klubb nettavisene har linket ham med i det siste??? :o
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

gulle

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1869 på: Mars 06, 2017, 21:16:47 »
29 år gamle Forren er på vei til England:

http://www.vg.no/sport/fotball/eliteserien/forren-forlot-rbk-leir-uten-forvarsel/a/23942537/


 ::)
vi trenger ikke Forren,  Bartly og svensken er bedre
Nå rykker vi opp! Jasederja

Budda

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1870 på: Mars 06, 2017, 21:17:36 »
 Tenkt som en reserveløsning ved suspensjon?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Endre

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1871 på: Mars 06, 2017, 21:18:33 »
29 år gamle Forren er på vei til England:

http://www.vg.no/sport/fotball/eliteserien/forren-forlot-rbk-leir-uten-forvarsel/a/23942537/


 ::)
...lurer på hvilken engelsk klubb nettavisene har linket ham med i det siste??? :o
...ifølge TV2 er det Brighton:
Nå kan England og Brighton være neste stoppested.
TV 2 vet at Brighton har forhørt seg om Vegard Forren med norske kilder så sent som i dag
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1872 på: Mars 06, 2017, 21:26:36 »
29 år gamle Forren er på vei til England:

http://www.vg.no/sport/fotball/eliteserien/forren-forlot-rbk-leir-uten-forvarsel/a/23942537/


 ::)
...lurer på hvilken engelsk klubb nettavisene har linket ham med i det siste??? :o
...ifølge TV2 er det Brighton:
Nå kan England og Brighton være neste stoppested.
TV 2 vet at Brighton har forhørt seg om Vegard Forren med norske kilder så sent som i dag

Fra VG:
Ifølge TV 2 har Championship-toppklubben Brighton ha forhørt seg om Forren så sent som i dag. VG har også opplysninger om det samme. Klubben skal være på stopperjakt etter at Shane Duffy skadet seg i helgen og blir ute i seks uker, mens Connor Goldson mister resten av sesongen på grunn av hjertetrøbbel.

- er ikke dette egentlig potensielt godt nytt mht Leeds' muligheter til å hente inn på Brighton?*

* Forutsatt at Leeds gjør 'sin egen jobb'
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

GeirO

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1873 på: Mars 06, 2017, 21:38:40 »
Får ikke sjokk hvis Forren går inn på Brightonlaget og gjør det strålende......og sikrer opprykk.
MOT

Kickthemdown

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1874 på: Mars 06, 2017, 22:12:04 »
Får ikke sjokk hvis Forren går inn på Brightonlaget og gjør det strålende......og sikrer opprykk.
Haha da får jeg sjokk. En klovn og tragedie av en spiller.

Ove

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1875 på: Mars 06, 2017, 22:22:03 »
Forren er ikke god nok. Spesielt tempomessig faller han igjennom. Dessuten er det lenge siden han har spilt kamp så jeg ser gjerne at han går til Brighton.
 

Promotion 2010

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1876 på: Mars 06, 2017, 22:57:04 »
Hvorfor dette vanvittige hetset av Forren?


Er det bare trøndere her???????
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Xern

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1877 på: Mars 06, 2017, 22:57:46 »
Hvorfor dette vanvittige hetset av Forren?


Er det bare trøndere her???????
Jeg kommer fra Ã…lesund!  >:( >:( >:(
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Leedsfan

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1878 på: Mars 07, 2017, 09:44:42 »
Hvorfor dette vanvittige hetset av Forren?


Er det bare trøndere her???????

Hele fyren er jo useriøs. Stort potensiale som han har skuslet bort. Nå skriver han den "siste" kontrakten og er ute etter å sikre seg for livet. Vil vi virkelig ha en spiller med slike holdninger til Leeds når han t.o.m ikke er en veldig god fotballspiller lengre?

Drammenser/Godsetfan
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

roaldv

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1879 på: Mars 07, 2017, 10:14:09 »
Hvorfor dette vanvittige hetset av Forren?


Er det bare trøndere her???????
Jeg er trønder, og kunne i utgangspunktet gjerne tenkt meg Forren på RBK. En motivert og veltrent Forren er iallefall en bedre stopper enn Skjelvik. Men det er klart, Bendtner + Forren ute på byen sammen er jo oppskrift på katastrofe ;)

RoarG

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1880 på: Mars 09, 2017, 22:14:28 »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Cherry

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1881 på: Mars 12, 2017, 19:19:48 »
Ollie Watkins fra Exeter visstnok på radaren' vår..... Daily Star da ;)
 

RoarG

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1882 på: Mars 12, 2017, 19:48:29 »
Ollie Watkins fra Exeter visstnok på radaren' vår..... Daily Star da ;)
Løp & kjøp?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1883 på: Mars 12, 2017, 22:10:23 »
Ollie Watkins fra Exeter visstnok på radaren' vår..... Daily Star da ;)
Løp & kjøp?

Jepp!

https://m.youtube.com/watch?v=hcTC0Ao7MCo

Første målet er sykt bra. Han scorer med hodet, høyre og venstre, samt har bra fart og teknikk. Spennende spiller, men selvsagt et noe lavere nivå enn NPC (L2).

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1884 på: Mars 12, 2017, 22:12:16 »
Ollie Watkins fra Exeter visstnok på radaren' vår..... Daily Star da ;)
Løp & kjøp?

Jepp!

https://m.youtube.com/watch?v=hcTC0Ao7MCo

Første målet er sykt bra. Han scorer med hodet, høyre og venstre, samt har bra fart og teknikk. Spennende spiller, men selvsagt et noe lavere nivå enn NPC (L2).

auren
Kanskje lettere å få tak i enn dette "såpestykket" Fletcher, også?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Giske

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1885 på: Mars 16, 2017, 11:38:20 »
http://indiereports.com/football/leeds-united-keen-signing-gylfi-sigurdsson/

Aiaiai! Med Monk/Swansea-linken er vel dette kanskje ikkje usannsynleg ved et opprykk?

Bjorn

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1886 på: Mars 16, 2017, 12:16:45 »
http://indiereports.com/football/leeds-united-keen-signing-gylfi-sigurdsson/

Aiaiai! Med Monk/Swansea-linken er vel dette kanskje ikkje usannsynleg ved et opprykk?

Leeds are keen are they? hmmm.. Lurer på hvem som har sagt det og når. Kan være sant men tviiiiiler.
Marching On! 4276

Cherry

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1887 på: Mars 21, 2017, 14:49:09 »
Martyn Waghorn fra Rangers.

Huddersfield og Forest er også interessert.

ref : The72 weblog
 

DenHviteYeboah

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1888 på: Mars 22, 2017, 11:24:37 »
Martyn Waghorn fra Rangers.

Huddersfield og Forest er også interessert.

ref : The72 weblog
Medioker spiller fra Skotsk PL..?
Really ? :(

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1889 på: Mars 22, 2017, 12:09:39 »
Martyn Waghorn fra Rangers.

Huddersfield og Forest er også interessert.

ref : The72 weblog
Medioker spiller fra Skotsk PL..?
Really ? :(

Huff og huff. Rykker vi opp er han absolutt ikke i næheten av å være god nok. Rykker vi ikke opp, så er alt annet enn direkte opprykk som mestere neste år en fullstendig fiasko. Og som direkte opprykksklubb er han ikke god nok.Kanskje kunne han slått til som Wood, men i en kamp for å etablere seg i Premier League eller i en kamp for å være sikker på opprykk. Ja da kan ike klubben gamle med spillere som ikke går rett inn på laget og forsterker deluxe