Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 24  (Lest 365344 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Cherry

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1890 på: Mars 22, 2017, 12:21:59 »
Martyn Waghorn fra Rangers.

Huddersfield og Forest er også interessert.

ref : The72 weblog
Medioker spiller fra Skotsk PL..?
Really ? :(

Huff og huff. Rykker vi opp er han absolutt ikke i næheten av å være god nok. Rykker vi ikke opp, så er alt annet enn direkte opprykk som mestere neste år en fullstendig fiasko. Og som direkte opprykksklubb er han ikke god nok.Kanskje kunne han slått til som Wood, men i en kamp for å etablere seg i Premier League eller i en kamp for å være sikker på opprykk. Ja da kan ike klubben gamle med spillere som ikke går rett inn på laget og forsterker deluxe

Don`t shoot the messenger!  :D
Vi vil alle til PL, men for og komme dit trengs en fiiin blanding av spillere som tåler EFL spill......ikke bare feinsmeckere !
Vi skal OPP fra EFL først..........
Mulig det er derfor man har utlyst interesse da, men igjen - kun fra ryktesiden ...
 

Sydhagen

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1891 på: Mars 22, 2017, 12:58:19 »
Martyn Waghorn fra Rangers.

Huddersfield og Forest er også interessert.

ref : The72 weblog
Medioker spiller fra Skotsk PL..?
Really ? :(
Rykte...rolig nå og ta litt lykkepiller


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

B_Ød

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1892 på: Mars 22, 2017, 13:03:06 »
Huff og huff. Rykker vi opp er han absolutt ikke i næheten av å være god nok. Rykker vi ikke opp, så er alt annet enn direkte opprykk som mestere neste år en fullstendig fiasko. Og som direkte opprykksklubb er han ikke god nok.Kanskje kunne han slått til som Wood, men i en kamp for å etablere seg i Premier League eller i en kamp for å være sikker på opprykk. Ja da kan ike klubben gamle med spillere som ikke går rett inn på laget og forsterker deluxe

nja...kan strekke meg til topp 2 jeg  ;)
Ups & Ups!!

Leedsfan

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1893 på: Mars 22, 2017, 13:08:44 »
Jeg tror sommer og signeringer til A-laget er noe veldig få tenker på per dags dato. Det å styrke akademiet osv er noe helt annet.

Rykker vi opp så leter vi på en helt annen hylle enn om vi skulle forbli i det The Championship.

Kan ikke tenke meg at Monk har dette på agendaen.

Har vi speidere ansatt i klubben?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Runar

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1894 på: Mars 22, 2017, 13:20:31 »
Jeg tror sommer og signeringer til A-laget er noe veldig få tenker på per dags dato. Det å styrke akademiet osv er noe helt annet.

Rykker vi opp så leter vi på en helt annen hylle enn om vi skulle forbli i det The Championship.

Kan ikke tenke meg at Monk har dette på agendaen.

Har vi speidere ansatt i klubben?

Vi har speidere, men om vi har noe velfungerende nettverk er vel heller tvilsomt. Monk har jo hentet halve reservelaget til Swansea, hvem som har vært involvert og ansvarlig for kartleggingen av resten vet jeg ikke, men forhåpentligvis er dette et område som styrkes i klubben.   
 

DenHviteYeboah

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1895 på: Mars 22, 2017, 13:40:39 »
Jeg tror sommer og signeringer til A-laget er noe veldig få tenker på per dags dato. Det å styrke akademiet osv er noe helt annet.

Rykker vi opp så leter vi på en helt annen hylle enn om vi skulle forbli i det The Championship.

Kan ikke tenke meg at Monk har dette på agendaen.

Har vi speidere ansatt i klubben?

Vi har speidere, men om vi har noe velfungerende nettverk er vel heller tvilsomt. Monk har jo hentet halve reservelaget til Swansea, hvem som har vært involvert og ansvarlig for kartleggingen av resten vet jeg ikke, men forhåpentligvis er dette et område som styrkes i klubben.   
Vi har vel vært ganske enige på forumet om at klubbens speideropplegg har vært en katastrofe i årevis >:( Det er jo bare å nevne Gwyn Williams...hevet lønn i årevis uten å finne noe som helst...eller husker jeg feil?

http://forum.leedsunited.no/index.php/topic,19857.0.html
« Siste redigering: Mars 22, 2017, 13:46:51 av DenHviteYeboah »

Leedsfan

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1896 på: Mars 22, 2017, 14:01:45 »
Jeg tror sommer og signeringer til A-laget er noe veldig få tenker på per dags dato. Det å styrke akademiet osv er noe helt annet.

Rykker vi opp så leter vi på en helt annen hylle enn om vi skulle forbli i det The Championship.

Kan ikke tenke meg at Monk har dette på agendaen.

Har vi speidere ansatt i klubben?

Han fant jo en finne som var god i Chelsea og i Chelsea fant han John Terry!

Vi har speidere, men om vi har noe velfungerende nettverk er vel heller tvilsomt. Monk har jo hentet halve reservelaget til Swansea, hvem som har vært involvert og ansvarlig for kartleggingen av resten vet jeg ikke, men forhåpentligvis er dette et område som styrkes i klubben.   
Vi har vel vært ganske enige på forumet om at klubbens speideropplegg har vært en katastrofe i årevis >:( Det er jo bare å nevne Gwyn Williams...hevet lønn i årevis uten å finne noe som helst...eller husker jeg feil?

http://forum.leedsunited.no/index.php/topic,19857.0.html
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

TK20

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1897 på: Mars 22, 2017, 18:14:17 »
Martyn Waghorn fra Rangers.

Huddersfield og Forest er også interessert.

ref : The72 weblog
Medioker spiller fra Skotsk PL..?
Really ? :(

Snodgrass kom vel fra Livingston en gang i tiden.

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1898 på: Mars 22, 2017, 19:59:04 »
Martyn Waghorn fra Rangers.

Huddersfield og Forest er også interessert.

ref : The72 weblog
Medioker spiller fra Skotsk PL..?
Really ? :(

Snodgrass kom vel fra Livingston en gang i tiden.

Ikke mange skotske talente som er god nok for Premier League nå. Se hvor vi var på tuppa når Erwin ble kjøpt = flopp nå. De vi henter fremover bør være spillere som hever klubben. Så kan vio heller tenke talenter den dagen Leeds er etablert i premier League

Eriksen55

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1899 på: Mars 28, 2017, 08:28:06 »
Martyn Waghorn fra Rangers.

Huddersfield og Forest er også interessert.

ref : The72 weblog
Medioker spiller fra Skotsk PL..?
Really ? :(

Snodgrass kom vel fra Livingston en gang i tiden.

Ikke mange skotske talente som er god nok for Premier League nå. Se hvor vi var på tuppa når Erwin ble kjøpt = flopp nå. De vi henter fremover bør være spillere som hever klubben. Så kan vio heller tenke talenter den dagen Leeds er etablert i premier League

Igjen enten eller der altså!

Det er alltid mulig å ha 2 tanker i hodet på en gang. Man kan fint hente spillere som forsterker 11`ern samtidig som man prøver å hente unggutter som en dag kan slå til. Med din tankegang så hadde aldri Ronaldo Vieira spilt i Leeds..

Cherry

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1900 på: Mars 28, 2017, 10:57:59 »
Linus Wahlquist , svensk U23 stopper/ forsvarer nevnt igjen.
Er han i samme klasse med Pontus så kjør på.., :D
 

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1901 på: Mars 28, 2017, 11:01:38 »
Martyn Waghorn fra Rangers.

Huddersfield og Forest er også interessert.

ref : The72 weblog
Medioker spiller fra Skotsk PL..?
Really ? :(

Snodgrass kom vel fra Livingston en gang i tiden.

Ikke mange skotske talente som er god nok for Premier League nå. Se hvor vi var på tuppa når Erwin ble kjøpt = flopp nå. De vi henter fremover bør være spillere som hever klubben. Så kan vio heller tenke talenter den dagen Leeds er etablert i premier League

Igjen enten eller der altså!

Det er alltid mulig å ha 2 tanker i hodet på en gang. Man kan fint hente spillere som forsterker 11`ern samtidig som man prøver å hente unggutter som en dag kan slå til. Med din tankegang så hadde aldri Ronaldo Vieira spilt i Leeds..

Forskjellen er vel at Vieira brødrene ba om å få prøvespille i klubben, mens de talentene man her snakker om. Ja de må kjøpes. Bedre å bruke pengene rett på å forsterke laget nå, enn å hente in maybes

Cherry

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1902 på: Mars 28, 2017, 19:35:31 »
Greg Cunningham fra PNE syns noen vi skal få tak i som Charlie's erstatter.
 

Cherry

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1903 på: Mars 29, 2017, 20:00:55 »
Brad Smith fra Bournemouth - også LB.  Fra HITC i dag.
 

Cherry

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1904 på: April 04, 2017, 19:42:29 »
 

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1905 på: April 29, 2017, 11:25:08 »
Må vel bare bli kalt Rocky heretter. ( Selv om vi har hatt vår Rocky tidligere ) http://sportwitness.co.uk/barcelona-leeds-united-sign-striker-coming-days-arrived-club-already/

Vet absolutt null om denne spilleren.

Barba

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1906 på: April 29, 2017, 13:09:01 »
Må vel bare bli kalt Rocky heretter. ( Selv om vi har hatt vår Rocky tidligere ) http://sportwitness.co.uk/barcelona-leeds-united-sign-striker-coming-days-arrived-club-already/

Vet absolutt null om denne spilleren.

Adrian Balboa, var ikke det dama til Rocky da?
Barba - MOT

Hallgeir *

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1907 på: Mai 01, 2017, 17:22:57 »
LEEDS SET TO RIVAL EUROPEAN TRIO FOR 6FT 8IN COLOSSUS AFTER SCOUTING MISSION – REPORT

Leeds are weighing up a move for Finland sensation Aapo Halme but face competition from three European sides, according to a report.

HITC Sport understands that Leeds are keeping tabs on the 6ft 8in giant, after scouting the 18-year-old defender on numerous occasions since his breakthrough into the first team.

It is believed that Leeds are joined by Serie A outfit Sassuolo, Bundesliga side Hoffenheim as well as Dutch giants Ajax in being credited with an interest for the HJK Helsinki youngster.

Despite his tender age, Halme has made 23 senior appearances already for the club, as well as representing Finland’s Under-19 side four times as he continues to impress.

Halme even found the back of the net for the first time at senior level last month, as he scored in the win against Helsinki’s rivals JJK in a 5-1 win away from home.

With only a year and a half left on his current deal, Helsinki could be tempted to cash in on the defender who has been likened to former Liverpool star Sami Hyypia.

If they want to avoid losing their rising star on a free, Leeds could secure a cut-price deal for the youngster but will face tough competition from Europe.

Leeds are in need of a new central defender. Kyle Bartley looks unlikely to sign permanently as he is yet to confirm a deal beyond his current loan spell, leaving the Yorkshire giants with just Liam Cooper and Pontus Jansson at the heart of the Whites defence. The Whites are known for their ability to bring through young stars, with Lewie Coyle, Charlie Taylor and Ronaldo Vieira all starring in Garry Monk’s side this season after being brought through the Thorp Arch youth academy. Leeds desire to turn potential into quality would see Halme thrive at Elland Road, should he join Leeds in the summer.
« Siste redigering: Mai 01, 2017, 17:30:16 av Hallgeir * »
Super Leeds since 1968

Cherry

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1908 på: Mai 03, 2017, 09:01:50 »
Stephen Kingsley fra Swansea (LB) og Marcus Maddison fra Peterborough (MB)....er mer tips enn rykter på LNN i dag.
 

Cherry

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1909 på: Mai 04, 2017, 13:09:51 »
Dagens fra LNN:

Claudio Bravo fra WBA, og Johnny Howson......... :P
 

stian

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1910 på: Mai 04, 2017, 17:21:42 »
Johnny Howson er velkommen tilbake!

Hallgeir *

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1911 på: Mai 05, 2017, 23:35:43 »
Jeg visste jo at denne dagen snart ville komme, i og med at vi ikke rykket opp i år, men det er uansett tungt å ta farvel med favoritt-spilleren i dagens Leeds-lag. Nå er det kun snakk om dager...

Leeds and West Brom in transfer talks, dialogue started, club hopeful of deal.

West Bromwich Albion have reignited their interest in Leeds United defender Charlie Taylor and have made contract with the 23-year-old defender’s representatives, according to The Telegraph.

The Baggies are expected to reinforce this summer and Tony Pulis hopes to have transfer funds available to splurge before next season.

West Brom are believed to have tried to sign Taylor in the past and the Leeds left-back is out of contract at Elland Road this summer.

The Yorkshire club have been desperate for the enterprising full-back to extend his stay with his boyhood club, but the 23-year-old has failed to agree to a new deal.

With Taylor out of contract this summer he is free to talk to other clubs and West Brom are believed to have taken the lead in the race for his signing.

Burnley are also being touted as suitors in the report, but the Baggies are said to be hopeful of landing their man.

Leeds are believed to be entitled to a fee given through a tribunal given their role in bringing the player through their youth academy.

Taylor was out of action with an Achilles injury earlier this year and Gaetano Berardi deputised well at left-back.

However, it will be a sad day for the Leeds fans if Taylor does opt to leave Elland Road.

Det blir sannsynligvis den største nedturen siden Gary Speed sin transfer, og etterpå hans tragiske farvel.  :'(
« Siste redigering: Mai 05, 2017, 23:43:08 av Hallgeir * »
Super Leeds since 1968

Kato

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1912 på: Mai 06, 2017, 10:16:24 »
Jeg visste jo at denne dagen snart ville komme, i og med at vi ikke rykket opp i år, men det er uansett tungt å ta farvel med favoritt-spilleren i dagens Leeds-lag. Nå er det kun snakk om dager...

Leeds and West Brom in transfer talks, dialogue started, club hopeful of deal.

West Bromwich Albion have reignited their interest in Leeds United defender Charlie Taylor and have made contract with the 23-year-old defender’s representatives, according to The Telegraph.

The Baggies are expected to reinforce this summer and Tony Pulis hopes to have transfer funds available to splurge before next season.

West Brom are believed to have tried to sign Taylor in the past and the Leeds left-back is out of contract at Elland Road this summer.

The Yorkshire club have been desperate for the enterprising full-back to extend his stay with his boyhood club, but the 23-year-old has failed to agree to a new deal.

With Taylor out of contract this summer he is free to talk to other clubs and West Brom are believed to have taken the lead in the race for his signing.

Burnley are also being touted as suitors in the report, but the Baggies are said to be hopeful of landing their man.

Leeds are believed to be entitled to a fee given through a tribunal given their role in bringing the player through their youth academy.

Taylor was out of action with an Achilles injury earlier this year and Gaetano Berardi deputised well at left-back.

However, it will be a sad day for the Leeds fans if Taylor does opt to leave Elland Road.

Det blir sannsynligvis den største nedturen siden Gary Speed sin transfer, og etterpå hans tragiske farvel.  :'(

Taylor er en god spiller det blir vanskelig å erstatte. Samtidig vil jeg tro det ligger noe belastning i klubben ved å ha spillere på utgående kontrakt. Taylor sa hva han mente med en transfer-request. Bortsett fra skadeperioden har han vært bra, men ikke overbevisende. Om det har med ønsket om å forlate skal jeg la stå usagt.

En ting er ihvertfall sikkert, det er ikke en premier-league back jeg har sett i han på slutten av sesongen.
 

Xern

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1913 på: Mai 06, 2017, 10:58:19 »
Kan det hende at Coyle tar steget opp? Vi var mange som hevet øyenbrynene når Warnock forsvant og Taylor plutselig skulle ta steget opp, men det skjedde jo med glans.. Ingen vits å tviholde på spillere som egentlig vil bort
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Leedsfan

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1914 på: Mai 06, 2017, 11:16:18 »
Kan det hende at Coyle tar steget opp? Vi var mange som hevet øyenbrynene når Warnock forsvant og Taylor plutselig skulle ta steget opp, men det skjedde jo med glans.. Ingen vits å tviholde på spillere som egentlig vil bort

Ta steget for Ayling og Berardi? Denton er venstreback og han virker ikke like klar for førstelagsspill som Coyle.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Xern

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1915 på: Mai 06, 2017, 15:05:48 »
Nei, Denton må få noen år til på seg. Har mer troa på Coyle, han spilte godt de få kampene han fikk vise seg frem i.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

samadhi

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1916 på: Mai 06, 2017, 19:35:41 »
Både Denton og Coyle fyller 22 til høsten. Ingen av dem har vist seg særlig klare for oppgaven ennå, så jeg må si jeg tviler litt på om disse noen gang blir fast inventar på førstelaget vårt.
marching on together,
derudaf forever...

Gufrias

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1917 på: Mai 06, 2017, 20:18:19 »
Både Denton og Coyle fyller 22 til høsten. Ingen av dem har vist seg særlig klare for oppgaven ennå, så jeg må si jeg tviler litt på om disse noen gang blir fast inventar på førstelaget vårt.
Coyle har vært ok. Bare det at Ayling og Berardi har vært bedre, og dermed har han ikke fått den spilletiden som trengs for å ta steget.
Denton må ta flere steg.
Hekta på Leeds siden 1974

RoarG

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1918 på: Mai 07, 2017, 14:36:07 »
Vi har jo spillere inne på lån: Bartley, Sacko, Pedraza, Barrow. De drar vel alle tilbake rett etter sesongslutt? Hvilke beholder vi, og hvilke vil vi beholde? For meg er Bartley et must, men de 3 andre kan vi vel unnvære?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Gufrias

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1919 på: Mai 07, 2017, 15:20:29 »
Vi har jo spillere inne på lån: Bartley, Sacko, Pedraza, Barrow. De drar vel alle tilbake rett etter sesongslutt? Hvilke beholder vi, og hvilke vil vi beholde? For meg er Bartley et must, men de 3 andre kan vi vel unnvære?
Jeg er på linje når det gjelder Bartley og Barrow. Bartley har overbevist, og bør signeres hvis mulig, mens Barrow har vist alt for lite.
Jeg synes Sacko og Pedraza kan signeres hvis prisen er riktig. Men det er den sannsynligvis ikke.

Og til slutt: Du glemte Grimes. Og det taler vel for seg selv.
Hekta på Leeds siden 1974