Skrevet av Emne: EX-Spiller: Marcus Antonsson  (Lest 52620 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Sterland

Sv: Spiller: Marcus Antonsson
« Svar #120 på: Januar 30, 2017, 10:17:46 »
Ingen enkel oppgave for Antonsson i går. Ingen service fra midtbanen. Ser at han vanskelig kan fungere som ensom spiss, men slik ståa var i går fikk han ingenting å jobbe med. Ingen "boksåpnerpasninger", og knapt noe fra kantene. Det må være vanvittig frustrerende for en spiss å spille foran en midtbane som er så fullstendig tannløse. Antonsson har vist i enkelte tilfeller at han er slepen, og har øye for mål. Har ikke gitt han helt opp enda
Han spilte mot to overvektige stoppere og klarte ikke å riste av seg de mer en to ganger i løpet av hele kampen...kan snu det og si at det må være vanvittig frustrerende for midtbanen å spille med en så veik og lite bevegelig spiss.
En god spiss skaper sine egne rom, som medspillerne kan spille han fri i. Det jeg så av Antonsson i går minnet om en puslete, forvirret kylling. Suttons stoppere hadde en enkel jobb i plukka fjæra av han. M.a.o., Antonsson holder ikke engang non-league standard. En flopp, som bør settes på transferlista ASAP.

Vel.. var vel ikke så mange som viste at de holdt non-League + i det selskapet der. Når en prater om forvirrede høns, er det vel bare å gløtte til Doukara. Jeg tror Antonsson kan prestere, men han må selvsagt få matcher..
Doukara har dessverre vist at han totalt mangler motivasjon mot dårligere motstand, men har vist i ligaen at han holder et bra nivå. Svensken fikk 94 min på å vise seg fram mot overvektige forsvarere  og leverte noe av det svakeste jeg noen gang har sett. Lån han ut til div 2 hvis noen vil ha han. Her har vi kastet bort masse penger og sammen med Grimes har han vært Monk sine eneste skivebom.
Beholde Grimes. Selge Mowatt. Jeg gremmes.
Det er i alle fall fullstendig skivebom:(

berlin

Sv: Spiller: Marcus Antonsson
« Svar #121 på: Januar 30, 2017, 10:19:50 »
Bedømme Antonsson ut fra denne kampen, med DET laget, er ikke riktig.
Men han har tydeligvis ikke gjort det særlig bra på trening og på reservelaget, ellers hadde han fått flere innhopp.

Vi vet hva selvtillit har å si for en spiller, og ikke minst en spiss, men mye tyder på at han uansett ikke vil slå gjennom i Leeds.

Lundewhites

Sv: Spiller: Marcus Antonsson
« Svar #122 på: Januar 30, 2017, 10:26:47 »
Bedømme Antonsson ut fra denne kampen, med DET laget, er ikke riktig.
Men han har tydeligvis ikke gjort det særlig bra på trening og på reservelaget, ellers hadde han fått flere innhopp.

Vi vet hva selvtillit har å si for en spiller, og ikke minst en spiss, men mye tyder på at han uansett ikke vil slå gjennom i Leeds.
Jeg bedømmer han ut i fra alle kampene jeg har sett han i. Men når en spiller som ønsker å bruke en sjelden sjanse til å vise seg fram for trenere/ fans leverer dette... da er det ikke håp.
For the sake of Leeds United he would break himself in two

samadhi

Sv: Spiller: Marcus Antonsson
« Svar #123 på: Januar 30, 2017, 10:50:24 »
I høst/vinter har vi spilt nesten konsekvent med 1 spiss uansett utfall i kampene.
Sjelden vi har lagt om til to spisser i løpet av kampene heller. Dette har gjort situasjoen til Antonsson håpløs, da han ikke kan spille alene på topp. Usikker på om han er god nok til å spille i 4-4-2 heller.

Det bør hentes inn ett nytt backup/alternativ på spissplass til Wood og send Antonsson på lån til L1.
marching on together,
derudaf forever...

RoarG

Sv: Spiller: Marcus Antonsson
« Svar #124 på: Januar 30, 2017, 11:30:32 »
I høst/vinter har vi spilt nesten konsekvent med 1 spiss uansett utfall i kampene.
Sjelden vi har lagt om til to spisser i løpet av kampene heller. Dette har gjort situasjoen til Antonsson håpløs, da han ikke kan spille alene på topp. Usikker på om han er god nok til å spille i 4-4-2 heller.

Det bør hentes inn ett nytt backup/alternativ på spissplass til Wood og send Antonsson på lån til L1.
Antonsson bør selges. Hører at RBK har bruk for en ny spiss. Lån/selg han til dem.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Leedsfan

Sv: Spiller: Marcus Antonsson
« Svar #125 på: Januar 30, 2017, 11:46:50 »
I høst/vinter har vi spilt nesten konsekvent med 1 spiss uansett utfall i kampene.
Sjelden vi har lagt om til to spisser i løpet av kampene heller. Dette har gjort situasjoen til Antonsson håpløs, da han ikke kan spille alene på topp. Usikker på om han er god nok til å spille i 4-4-2 heller.

Det bør hentes inn ett nytt backup/alternativ på spissplass til Wood og send Antonsson på lån til L1.
Antonsson bør selges. Hører at RBK har bruk for en ny spiss. Lån/selg han til dem.

Et bra forslag. Han er dessverre en skikkelig lettvekter, noe jeg fryktet når jeg så fysikken hans.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

RoarG

Sv: Spiller: Marcus Antonsson
« Svar #126 på: Januar 30, 2017, 12:26:40 »
Ikke det at jeg er uenig at han selges, men artikkelen opplyser ikke om evt. interresenter. Bør selges uavhengig av om vi får inn Fletcher eller ikke.
http://footballleagueworld.co.uk/leeds-united-player-looking-set-for-potential-surprise-january-exit/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Hallgeir *

Sv: Spiller: Marcus Antonsson
« Svar #127 på: Januar 30, 2017, 16:37:58 »
Ingen enkel oppgave for Antonsson i går. Ingen service fra midtbanen. Ser at han vanskelig kan fungere som ensom spiss, men slik ståa var i går fikk han ingenting å jobbe med. Ingen "boksåpnerpasninger", og knapt noe fra kantene. Det må være vanvittig frustrerende for en spiss å spille foran en midtbane som er så fullstendig tannløse. Antonsson har vist i enkelte tilfeller at han er slepen, og har øye for mål. Har ikke gitt han helt opp enda
Han spilte mot to overvektige stoppere og klarte ikke å riste av seg de mer en to ganger i løpet av hele kampen...kan snu det og si at det må være vanvittig frustrerende for midtbanen å spille med en så veik og lite bevegelig spiss.
En god spiss skaper sine egne rom, som medspillerne kan spille han fri i. Det jeg så av Antonsson i går minnet om en puslete, forvirret kylling. Suttons stoppere hadde en enkel jobb i plukka fjæra av han. M.a.o., Antonsson holder ikke engang non-league standard. En flopp, som bør settes på transferlista ASAP.

Vel.. var vel ikke så mange som viste at de holdt non-League + i det selskapet der. Når en prater om forvirrede høns, er det vel bare å gløtte til Doukara. Jeg tror Antonsson kan prestere, men han må selvsagt få matcher..
Doukara har dessverre vist at han totalt mangler motivasjon mot dårligere motstand, men har vist i ligaen at han holder et bra nivå. Svensken fikk 94 min på å vise seg fram mot overvektige forsvarere  og leverte noe av det svakeste jeg noen gang har sett. Lån han ut til div 2 hvis noen vil ha han. Her har vi kastet bort masse penger og sammen med Grimes har han vært Monk sine eneste skivebom.
Beholde Grimes. Selge Mowatt. Jeg gremmes.

Veldig enig. Mowatt er langt fra rask, men han har kvaliteter som Grimes ikke er i nærheten av å ha.
Super Leeds since 1968

RoarG

Sv: Spiller: Marcus Antonsson
« Svar #128 på: Februar 27, 2017, 08:23:17 »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

berlin

Sv: Spiller: Marcus Antonsson
« Svar #129 på: Februar 27, 2017, 09:01:42 »
Ritchie mener at Antonsson kommer til å bli bra for Leeds.

http://www.footballinsider247.com/leeds-outcast-can-big-player-final-weeks-season-legend/

Tja, kan være, men litt tvilende er jeg.

Men nå er det vel sånn at spisser er ekstra utsatt for denne selvtilliten, som gjør at de enten leverer jevnt og trutt med mål, eller går på måltørke.

RoarG

Sv: Spiller: Marcus Antonsson
« Svar #130 på: Februar 27, 2017, 12:50:36 »
Ritchie mener at Antonsson kommer til å bli bra for Leeds.

http://www.footballinsider247.com/leeds-outcast-can-big-player-final-weeks-season-legend/

Tja, kan være, men litt tvilende er jeg.

Men nå er det vel sånn at spisser er ekstra utsatt for denne selvtilliten, som gjør at de enten leverer jevnt og trutt med mål, eller går på måltørke.
Husker McCormack. Hans første sesong var temmelig medioker. Slo så til i sesongen etter.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

berlin

Sv: Spiller: Marcus Antonsson
« Svar #131 på: Februar 27, 2017, 16:08:07 »
Ritchie mener at Antonsson kommer til å bli bra for Leeds.

http://www.footballinsider247.com/leeds-outcast-can-big-player-final-weeks-season-legend/

Tja, kan være, men litt tvilende er jeg.

Men nå er det vel sånn at spisser er ekstra utsatt for denne selvtilliten, som gjør at de enten leverer jevnt og trutt med mål, eller går på måltørke.
Husker McCormack. Hans første sesong var temmelig medioker. Slo så til i sesongen etter.

Javisst, og Wood er jo langt mer målfarlig i år enn i fjor (men hele laget presterer bedre)

Cherry

Sv: Spiller: Marcus Antonsson
« Svar #132 på: Februar 28, 2017, 19:29:04 »
Mulig det tar en HEL sesong og aklimatisere seg da- MEN han må spise mer biff og være mer i vektrommet, for pr i dag er han for veik i kroppen av det jeg har sett.
 

Xern

Sv: Spiller: Marcus Antonsson
« Svar #133 på: Februar 28, 2017, 19:39:01 »
Tja, at biffen er så viktig kan vel diskuteres en del..  ;) Og med tanke på hvem som eier klubben blir det vel en del spaghetti  :D Men at fyren må bli mer fysisk er ingen tvil om. Men det samme sa jeg om Dallas, og han trente seg opp veldig godt, så antar at vi får se det samme med Antonsson! Men om vi rykker opp i år, tror jeg ikke at Antonsson er god nok verken nå eller i fremtiden.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Josch

Sv: Spiller: Marcus Antonsson
« Svar #134 på: Februar 28, 2017, 19:56:48 »
Tror ikke han kommer med på Leeds-laget så lenge vi har suksess med Wood som enslig spiss. Hans sjans er at Leeds spiller med to spisser. Men det spørs om Monk satser på det neste sesong når det har gått så bra denne sesongen med bare en. På en måte har Doukara spilt i stedet for Marcus i rollen bak Wood.

Cherry

Sv: Spiller: Marcus Antonsson
« Svar #135 på: Februar 28, 2017, 21:20:57 »
Tror ikke han kommer med på Leeds-laget så lenge vi har suksess med Wood som enslig spiss. Hans sjans er at Leeds spiller med to spisser. Men det spørs om Monk satser på det neste sesong når det har gått så bra denne sesongen med bare en. På en måte har Doukara spilt i stedet for Marcus i rollen bak Wood.

De kampene Wood var ute ble også Doukara valgt i rollen som enslig spiss... Foran Antonsson.
Sutton kampen var kanskje siste mulighet, og der var han virkelig svak... Selv om også " serveringen" var mangelfull.... Ble enkelt skubba' unna. Må bygge fysikk ja.
 

Leedsfan

Sv: Spiller: Marcus Antonsson
« Svar #136 på: April 19, 2017, 16:21:16 »
Burde ikke denne karen sitte på benken i kampene fremover? Hvis vi trenger et mål for å vinne så burde jo denne karen komme innpå på slutten, han er jo en målscorer.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Woody

Sv: Spiller: Marcus Antonsson
« Svar #137 på: April 19, 2017, 23:50:55 »
Burde ikke denne karen sitte på benken i kampene fremover? Hvis vi trenger et mål for å vinne så burde jo denne karen komme innpå på slutten, han er jo en målscorer.

Burde vert på utlån denne sesongen,tror at både Leeds in Anton hadde vert tjent med det.
LIFE IS LEEDS

Lundewhites

Sv: Spiller: Marcus Antonsson
« Svar #138 på: April 20, 2017, 05:43:22 »
Burde ikke denne karen sitte på benken i kampene fremover? Hvis vi trenger et mål for å vinne så burde jo denne karen komme innpå på slutten, han er jo en målscorer.
Nei! Ikke i nærheten god nok. Totalt bomkjøp
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Cherry

Sv: Spiller: Marcus Antonsson
« Svar #139 på: April 20, 2017, 17:28:29 »
I 4-4-2 kan han fungere , men som enslig spiss blir han for svak ift fysikken ............

Mer biff, og utlån anbefales  ;)
 

Leedsfan

Sv: Spiller: Marcus Antonsson
« Svar #140 på: April 20, 2017, 17:47:01 »
Jeg tenker mest på at han burde sitte på benken som joker i de 6 cupfinalene vi har igjen. Når vi trenger et mål og pumper baller fremover, som mot 2. omgang mot Ulvene, så kan denne svensken putte de(t) målene vi trenger.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Cherry

Sv: Spiller: Marcus Antonsson
« Svar #141 på: April 21, 2017, 09:53:14 »
Jeg tenker mest på at han burde sitte på benken som joker i de 6 cupfinalene vi har igjen. Når vi trenger et mål og pumper baller fremover, som mot 2. omgang mot Ulvene, så kan denne svensken putte de(t) målene vi trenger.

Det høres veldig fornuftig ut, og heller minimum 4 offensive spillere enn overtall av defensivt skyts...
 

Cherry

Sv: Spiller: Marcus Antonsson
« Svar #142 på: April 24, 2017, 19:15:17 »
Jeg tenker mest på at han burde sitte på benken som joker i de 6 cupfinalene vi har igjen. Når vi trenger et mål og pumper baller fremover, som mot 2. omgang mot Ulvene, så kan denne svensken putte de(t) målene vi trenger.

... Og der satt han nå mot Burton. Litt merkelig at Monk ikke dyttet på en angriper til siste 10 :o
 

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Marcus Antonsson
« Svar #143 på: April 24, 2017, 19:57:55 »
Jeg tenker mest på at han burde sitte på benken som joker i de 6 cupfinalene vi har igjen. Når vi trenger et mål og pumper baller fremover, som mot 2. omgang mot Ulvene, så kan denne svensken putte de(t) målene vi trenger.

... Og der satt han nå mot Burton. Litt merkelig at Monk ikke dyttet på en angriper til siste 10 :o

Enig. Og da er det her jeg tviler på Monk sin evne til å ville angripe. Virker ved å ikke ta ut en forsvarer, og putte på en spiss, at han heller håper på uavgjort med å kjøre slik han hele tiden gjør, fremfor å ta sjansen på å slippe inn flere mål ved å satse alt fremover

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Spiller: Marcus Antonsson
« Svar #144 på: April 24, 2017, 20:01:22 »
Jeg tenker mest på at han burde sitte på benken som joker i de 6 cupfinalene vi har igjen. Når vi trenger et mål og pumper baller fremover, som mot 2. omgang mot Ulvene, så kan denne svensken putte de(t) målene vi trenger.

... Og der satt han nå mot Burton. Litt merkelig at Monk ikke dyttet på en angriper til siste 10 :o

Enig. Og da er det her jeg tviler på Monk sin evne til å ville angripe. Virker ved å ikke ta ut en forsvarer, og putte på en spiss, at han heller håper på uavgjort med å kjøre slik han hele tiden gjør, fremfor å ta sjansen på å slippe inn flere mål ved å satse alt fremover

Regner med dere fikk med dere at vi spilte 4132 på slutten med Roofe på topp sammen med Wood?

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Marcus Antonsson
« Svar #145 på: April 24, 2017, 20:07:31 »
Jeg tenker mest på at han burde sitte på benken som joker i de 6 cupfinalene vi har igjen. Når vi trenger et mål og pumper baller fremover, som mot 2. omgang mot Ulvene, så kan denne svensken putte de(t) målene vi trenger.

... Og der satt han nå mot Burton. Litt merkelig at Monk ikke dyttet på en angriper til siste 10 :o

Enig. Og da er det her jeg tviler på Monk sin evne til å ville angripe. Virker ved å ikke ta ut en forsvarer, og putte på en spiss, at han heller håper på uavgjort med å kjøre slik han hele tiden gjør, fremfor å ta sjansen på å slippe inn flere mål ved å satse alt fremover

Regner med dere fikk med dere at vi spilte 4132 på slutten med Roofe på topp sammen med Wood?

Vi kunne heller ha spilt 3-4-3 på slutten. Man må ta sjangser for å få mål. Og hva pokker skal vi med en dafansiv de siste 10

Pettersen97

Sv: Spiller: Marcus Antonsson
« Svar #146 på: April 24, 2017, 22:04:28 »
Jeg tenker mest på at han burde sitte på benken som joker i de 6 cupfinalene vi har igjen. Når vi trenger et mål og pumper baller fremover, som mot 2. omgang mot Ulvene, så kan denne svensken putte de(t) målene vi trenger.

... Og der satt han nå mot Burton. Litt merkelig at Monk ikke dyttet på en angriper til siste 10 :o

Enig. Og da er det her jeg tviler på Monk sin evne til å ville angripe. Virker ved å ikke ta ut en forsvarer, og putte på en spiss, at han heller håper på uavgjort med å kjøre slik han hele tiden gjør, fremfor å ta sjansen på å slippe inn flere mål ved å satse alt fremover

Regner med dere fikk med dere at vi spilte 4132 på slutten med Roofe på topp sammen med Wood?

Vi kunne heller ha spilt 3-4-3 på slutten. Man må ta sjangser for å få mål. Og hva pokker skal vi med en dafansiv de siste 10

Enig med h.b her. Et eller to mål til i sekken hadde hadd liten betydning.
Ville mye heller satset på at Roofe å Antonsson kunne vunnet andreball etter stuss fra Wood og satt press på Burton forsvarerene. Og brukt Pontus, Bartley og Ayling som midtforsvarere.
The Mighty Whites

Lundewhites

Sv: Spiller: Marcus Antonsson
« Svar #147 på: April 25, 2017, 09:29:45 »
Flere jeg ville hatt innpå før Antonsson.. ikke minst ha flyttet en av stopperne fram. Antonsen håper jeg at jeg aldri ser i Leedsdrakt igjen. Ikke i nærheten god nok til å være i en stall med opprykksambisjoner.
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Runar

Sv: Spiller: Marcus Antonsson
« Svar #148 på: April 25, 2017, 10:24:32 »
Jeg tenker mest på at han burde sitte på benken som joker i de 6 cupfinalene vi har igjen. Når vi trenger et mål og pumper baller fremover, som mot 2. omgang mot Ulvene, så kan denne svensken putte de(t) målene vi trenger.

... Og der satt han nå mot Burton. Litt merkelig at Monk ikke dyttet på en angriper til siste 10 :o

Enig. Og da er det her jeg tviler på Monk sin evne til å ville angripe. Virker ved å ikke ta ut en forsvarer, og putte på en spiss, at han heller håper på uavgjort med å kjøre slik han hele tiden gjør, fremfor å ta sjansen på å slippe inn flere mål ved å satse alt fremover

Regner med dere fikk med dere at vi spilte 4132 på slutten med Roofe på topp sammen med Wood?

Eller Pablo gikk ned ved siden av Vieira og Roofe inn som nummer ti
 

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Spiller: Marcus Antonsson
« Svar #149 på: April 25, 2017, 11:47:49 »
Jeg tenker mest på at han burde sitte på benken som joker i de 6 cupfinalene vi har igjen. Når vi trenger et mål og pumper baller fremover, som mot 2. omgang mot Ulvene, så kan denne svensken putte de(t) målene vi trenger.

... Og der satt han nå mot Burton. Litt merkelig at Monk ikke dyttet på en angriper til siste 10 :o

Enig. Og da er det her jeg tviler på Monk sin evne til å ville angripe. Virker ved å ikke ta ut en forsvarer, og putte på en spiss, at han heller håper på uavgjort med å kjøre slik han hele tiden gjør, fremfor å ta sjansen på å slippe inn flere mål ved å satse alt fremover

Regner med dere fikk med dere at vi spilte 4132 på slutten med Roofe på topp sammen med Wood?

Eller Pablo gikk ned ved siden av Vieira og Roofe inn som nummer ti

Ikke i følge Adam og Noel.