Skrevet av Emne: Ex-Lånespiller: Kyle Bartley  (Lest 28507 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

eros

Sv: Lånespiller: Kyle Bartley
« Svar #30 på: Desember 19, 2016, 23:01:33 »
No.2 på Leeds sin toppscorerliste i sesong nå, godkjent i min bok.


Sent from my iPhone using Tapatalk

RoarG

Sv: Lånespiller: Kyle Bartley
« Svar #31 på: Januar 09, 2017, 12:32:58 »
Swansea-fansen ønsker Bartley tilbakekalt. Ingen klausul, men sannsynligheten for at han forblir i Swansea etter sesongslutt øker kanskje? Særlig blir vel dette aktuelt om Swansea skulle rykke ned. Leeds-fans bør håpe at Swansea ikke rykker ned fra PL. Uansett viser dette hvor tynt besatt vi er på midtstopperplass. Av 3 midtstoppere, er bare en vår egen (Cooper) :-\.

http://www.hitc.com/en-gb/2017/01/09/swansea-fans-on-twitter-want-bartley-recall-but-report-claims-un/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Xern

Sv: Lånespiller: Kyle Bartley
« Svar #32 på: Januar 09, 2017, 13:59:44 »
Swansea-fansen ønsker Bartley tilbakekalt. Ingen klausul, men sannsynligheten for at han forblir i Swansea etter sesongslutt øker kanskje? Særlig blir vel dette aktuelt om Swansea skulle rykke ned. Leeds-fans bør håpe at Swansea ikke rykker ned fra PL. Uansett viser dette hvor tynt besatt vi er på midtstopperplass. Av 3 midtstoppere, er bare en vår egen (Cooper) :-\.

http://www.hitc.com/en-gb/2017/01/09/swansea-fans-on-twitter-want-bartley-recall-but-report-claims-un/
Sant det du sier, vi trenger en fast til på stopperplass. Jansson kommer etter hvert.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Sydhagen

Sv: Lånespiller: Kyle Bartley
« Svar #33 på: Januar 13, 2017, 21:40:20 »
Løp og kjøp for faen!!!!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Dennis

Sv: Lånespiller: Kyle Bartley
« Svar #34 på: Januar 13, 2017, 23:04:03 »
Løp og kjøp for faen!!!!

Jepp. Storspiller i nesten hver kamp. Ekstremt farlig offensivt, selv om det ikke satt i dag og han har en youtube-bom. Likevel, man ser lederegenskapene lang vei. Jeg tror ikke han faller gjennom i Premier League heller.
Marching on together!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28901
  • Total likes: 2637
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Lånespiller: Kyle Bartley
« Svar #35 på: Januar 13, 2017, 23:06:49 »
Swansea-fansen ønsker Bartley tilbakekalt. Ingen klausul, men sannsynligheten for at han forblir i Swansea etter sesongslutt øker kanskje? Særlig blir vel dette aktuelt om Swansea skulle rykke ned. Leeds-fans bør håpe at Swansea ikke rykker ned fra PL. Uansett viser dette hvor tynt besatt vi er på midtstopperplass. Av 3 midtstoppere, er bare en vår egen (Cooper) :-\.

http://www.hitc.com/en-gb/2017/01/09/swansea-fans-on-twitter-want-bartley-recall-but-report-claims-un/

Kampen for denne spilleren blir VIKTIG til sommeren. Swansea nedrykket vil nok ikke selge - her blir nok Kyle nøkkelen - han bør fortelle Swanseafolket at han NEKTER å returnere :D
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Lånespiller: Kyle Bartley
« Svar #36 på: Januar 14, 2017, 00:07:29 »
Har vi ikke en kjøpsklausul på denne fyren, som det vanlig er med Cellino på forhandlingsbordet?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Eriksen55

Sv: Lånespiller: Kyle Bartley
« Svar #37 på: Januar 14, 2017, 00:08:44 »
Soleklart Leeds sin viktigste spiller!!

Er det mulig å signere han så bør det gjøres!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28901
  • Total likes: 2637
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Lånespiller: Kyle Bartley
« Svar #38 på: Januar 14, 2017, 00:13:21 »
Har vi ikke en kjøpsklausul på denne fyren, som det vanlig er med Cellino på forhandlingsbordet?

auren

Nope. Dessuten har han halvannet/to år igjen på kontrakten sin med Swansea... :(
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Blank_File

Sv: Lånespiller: Kyle Bartley
« Svar #39 på: Januar 14, 2017, 16:10:34 »
Har vi ikke en kjøpsklausul på denne fyren, som det vanlig er med Cellino på forhandlingsbordet?

auren

Nope. Dessuten har han halvannet/to år igjen på kontrakten sin med Swansea... :(
Svarte... Da får vi ikke beholde Kyle.

RoarG

Sv: Lånespiller: Kyle Bartley
« Svar #40 på: Januar 14, 2017, 16:13:23 »
Har vi ikke en kjøpsklausul på denne fyren, som det vanlig er med Cellino på forhandlingsbordet?

auren

Nope. Dessuten har han halvannet/to år igjen på kontrakten sin med Swansea... :(
Svarte... Da får vi ikke beholde Kyle.
Vi får bli skap-Swansea-fans denne sesongen, og håpe at de beholder plassen i PL.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Jon R

Sv: Lånespiller: Kyle Bartley
« Svar #41 på: Januar 14, 2017, 16:45:22 »
Tipper Bartley vil gjøre det klart for alle at han vil være med videre på Leedseventyret, som bare så vidt har begynt.

Dette sa forresten Monk da han hentet Bartley.

"He’s big, he’s strong and he’s a very good defender. He’s a good leader, he talks very well, he’s a good organiser and a good communicator."

Med fasit i hånd vil jeg hevde dette var spot on fra vår nye helt.  :)
« Siste redigering: Januar 14, 2017, 16:47:35 av Jon R »
Jon R.

Andersen

Sv: Lånespiller: Kyle Bartley
« Svar #42 på: Januar 14, 2017, 17:03:29 »
Mannen må signes umiddelbart ! blir forbanna hvis andre klubber snapper ham fra oss !

kolstad

Sv: Lånespiller: Kyle Bartley
« Svar #43 på: Januar 14, 2017, 17:06:09 »
Bartley skrev vel under en ny 3 års kontrakt med Swansea sommeren 2014. Spm er om han forlenget kontrakten sin med Swansea sist sommer i forbindelse med sesonglånet til Leeds.

Andersen

Sv: Lånespiller: Kyle Bartley
« Svar #44 på: Januar 14, 2017, 17:08:51 »
Kan bli en dyr spiller å kjøpe ut av Swansea da !?  ??? Kommer vel også på hvor spilleren ønsker å spille da ?

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28901
  • Total likes: 2637
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Lånespiller: Kyle Bartley
« Svar #45 på: Januar 14, 2017, 17:27:17 »
Bartley skrev vel under en ny 3 års kontrakt med Swansea sommeren 2014. Spm er om han forlenget kontrakten sin med Swansea sist sommer i forbindelse med sesonglånet til Leeds.
JEG har IKKE gått i dybden og undersøkt fakta her, men om kontrakten hans i Swansea går ut til sommeren ville det jo ikke blitt problematisert mht om Leeds kan beholde ham etter låneeoppholdet. Og det har jeg sett problematisert flere steder...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Sydhagen

Sv: Lånespiller: Kyle Bartley
« Svar #46 på: Januar 14, 2017, 17:39:28 »
Bartley har kontrakt ut neste sesong.


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

RoarG

Sv: Lånespiller: Kyle Bartley
« Svar #47 på: Januar 14, 2017, 18:23:22 »
Kan bli en dyr spiller å kjøpe ut av Swansea da !?  ??? Kommer vel også på hvor spilleren ønsker å spille da ?
Han er bestekompis med Ayling. Klart han ønsker å fortsette og spille i Leeds, da. Får ikke mye hjelp Swansea, som tapte 0-4 mot Gunners, og holder stø kurs mot Championship.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28901
  • Total likes: 2637
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Lånespiller: Kyle Bartley
« Svar #48 på: Januar 14, 2017, 22:01:54 »
DENNE var litt morsom:  :)

Maria Bartley ‏@MariaBartley  22h
22 hours ago
I'm very flattered that I keep getting messages regarding my 'husband' but I'm actually Kyle's mum.I don't think Kyle's too pleased though!
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Sv: Lånespiller: Kyle Bartley
« Svar #49 på: Januar 18, 2017, 20:19:28 »
Månedens spiler for desmber.
http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=476745
Gratulerer, Kyle :).
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Dennis

Sv: Lånespiller: Kyle Bartley
« Svar #50 på: Januar 19, 2017, 10:20:01 »
DENNE var litt morsom:  :)

Maria Bartley ‏@MariaBartley  22h
22 hours ago
I'm very flattered that I keep getting messages regarding my 'husband' but I'm actually Kyle's mum.I don't think Kyle's too pleased though!


Leser bok om Lance Armstrong i disse dager og i noen (andre) tilfeller er jeg ikke sikker på om skillet mellom kone og mor er så stort...
Marching on together!

Promotion 2010

Sv: Lånespiller: Kyle Bartley
« Svar #51 på: Februar 05, 2017, 15:49:57 »
Adam Pope

Kyle Bartley felt Town played better but had a word with Wagner about showing respect. "The pitch is for players" . #lufc


Etter Hudds borte!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: Lånespiller: Kyle Bartley
« Svar #52 på: Februar 24, 2017, 13:10:55 »
Bartley ønsker permanent overgang til Leeds. Alt står på om Swansea lar ham gå. Han har kontrakt ut juni 2018. Kanskje ikke så urealistisk dersom de ønsker å selge med såpass kort tid igjen av kontrakten.

http://www.southwales-eveningpost.co.uk/kyle-bartley-open-to-permanent-move-to-leeds-united-if-swansea-city-will-let-him-go/story-30160776-detail/story.html
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsfan

Sv: Lånespiller: Kyle Bartley
« Svar #54 på: April 29, 2017, 19:04:39 »
Signer denne spilleren og gjør han til kaptein!

"Bartley: If the owners don't have the vision to see Monk is the right man to take us forward then it's not a place I want to be."



Sent from my iPhone using Tapatalk
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Gufrias

Sv: Lånespiller: Kyle Bartley
« Svar #55 på: April 30, 2017, 14:53:43 »
Bartley vil ha Monk, og Bartley vil ha Leeds. Passer meg bra. Nå gjelder det bare at Swansea ikke vil ha Bartley. Krysser fingrene for at de berger plassen i PL.
Hekta på Leeds siden 1974

Blank_File

Sv: Lånespiller: Kyle Bartley
« Svar #56 på: April 30, 2017, 16:45:25 »
Signer denne spilleren og gjør han til kaptein!

"Bartley: If the owners don't have the vision to see Monk is the right man to take us forward then it's not a place I want to be."



Sent from my iPhone using Tapatalk
Skal jo alltid være forsiktig med å tolke, men dette var en oppløftende uttalelse. Kan det være håp om å få beholde den bakre trioen likevel?

h.b

  • Gjest
Sv: Lånespiller: Kyle Bartley
« Svar #57 på: April 30, 2017, 17:02:27 »
Signer denne spilleren og gjør han til kaptein!

"Bartley: If the owners don't have the vision to see Monk is the right man to take us forward then it's not a place I want to be."



Sent from my iPhone using Tapatalk
Skal jo alltid være forsiktig med å tolke, men dette var en oppløftende uttalelse. Kan det være håp om å få beholde den bakre trioen likevel?

Vel. Han har ca 7 dager og 45 minutter igjen av Leeds karieren da. Så hva han vil , ja det er jo ikke opp til ham egentlig

Kato

Sv: Lånespiller: Kyle Bartley
« Svar #58 på: April 30, 2017, 18:14:53 »
Signer denne spilleren og gjør han til kaptein!

"Bartley: If the owners don't have the vision to see Monk is the right man to take us forward then it's not a place I want to be."



Sent from my iPhone using Tapatalk

Sier han egentlig at Monk er ferdig?
 

Xern

Sv: Lånespiller: Kyle Bartley
« Svar #59 på: April 30, 2017, 20:51:51 »
Signer denne spilleren og gjør han til kaptein!

"Bartley: If the owners don't have the vision to see Monk is the right man to take us forward then it's not a place I want to be."



Sent from my iPhone using Tapatalk

Sier han egentlig at Monk er ferdig?
Nei, han sier at Monk burde få ny kontrakt.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly