Skrevet av Emne: Ex-Spiller: Hadi Sacko  (Lest 35642 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

RoarG

Sv: Spiller: Hadi Sacko
« Svar #120 på: Juli 31, 2018, 12:40:57 »
Dette bildet gjør meg skikkelig gla'  :).
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Bjorn

Sv: Spiller: Hadi Sacko
« Svar #121 på: Juli 31, 2018, 12:41:51 »
Lykke til Hadi. Glad på dine vegne! (Ikke pga fans som vil bli kvitt deg...)
Marching On! 4276

Promotion 2010

Sv: Spiller: Hadi Sacko
« Svar #122 på: Juli 31, 2018, 18:19:54 »
Hadi Sacko

How do we say square it in spanish ?    ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: Spiller: Hadi Sacko
« Svar #123 på: August 21, 2018, 09:09:20 »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

RoarG

Sv: Spiller: Hadi Sacko
« Svar #124 på: Januar 03, 2019, 11:32:05 »
Sackos videre karriere i Las Palmas har stoppet opp. Har han blitt sendt tilbake? Ingen vet. Hvordan endte vi opp med denne spilleren?

http://sportwitness.co.uk/leeds-uniteds-victor-orta-speaks-spanish-media-potential-outgoing-transfer/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Runar

Sv: Spiller: Hadi Sacko
« Svar #125 på: Januar 03, 2019, 12:33:51 »
Sackos videre karriere i Las Palmas har stoppet opp. Har han blitt sendt tilbake? Ingen vet. Hvordan endte vi opp med denne spilleren?

http://sportwitness.co.uk/leeds-uniteds-victor-orta-speaks-spanish-media-potential-outgoing-transfer/

Vi lånte han i 16/17 sesongen, han var viktig og god i den sesongen vi ble nummer 7, derfor ble han kjøpt den påfølgende sommeren. Under TC og PH fikk han vel en start i serien forrige sesong og ble lånt ut til Las Palmas i sommer..
 

RoarG

Sv: Spiller: Hadi Sacko
« Svar #126 på: Januar 03, 2019, 17:48:01 »
Sackos videre karriere i Las Palmas har stoppet opp. Har han blitt sendt tilbake? Ingen vet. Hvordan endte vi opp med denne spilleren?

http://sportwitness.co.uk/leeds-uniteds-victor-orta-speaks-spanish-media-potential-outgoing-transfer/

Vi lånte han i 16/17 sesongen, han var viktig og god i den sesongen vi ble nummer 7, derfor ble han kjøpt den påfølgende sommeren. Under TC og PH fikk han vel en start i serien forrige sesong og ble lånt ut til Las Palmas i sommer..
Hmm, kan Bielsa få noe ut av denne spilleren?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Runar

Sv: Spiller: Hadi Sacko
« Svar #127 på: Januar 03, 2019, 17:51:46 »
Sackos videre karriere i Las Palmas har stoppet opp. Har han blitt sendt tilbake? Ingen vet. Hvordan endte vi opp med denne spilleren?

http://sportwitness.co.uk/leeds-uniteds-victor-orta-speaks-spanish-media-potential-outgoing-transfer/

Vi lånte han i 16/17 sesongen, han var viktig og god i den sesongen vi ble nummer 7, derfor ble han kjøpt den påfølgende sommeren. Under TC og PH fikk han vel en start i serien forrige sesong og ble lånt ut til Las Palmas i sommer..
Hmm, kan Bielsa få noe ut av denne spilleren?

Tvilsomt, han ble valgt bort tidlig i sommer og er nok ikke en spiller type som Bielsa er på jakt etter...
 

RoarG

Sv: Spiller: Hadi Sacko
« Svar #128 på: Januar 11, 2019, 17:16:45 »
Sackos videre karriere i Las Palmas har stoppet opp. Har han blitt sendt tilbake? Ingen vet. Hvordan endte vi opp med denne spilleren?

http://sportwitness.co.uk/leeds-uniteds-victor-orta-speaks-spanish-media-potential-outgoing-transfer/

Vi lånte han i 16/17 sesongen, han var viktig og god i den sesongen vi ble nummer 7, derfor ble han kjøpt den påfølgende sommeren. Under TC og PH fikk han vel en start i serien forrige sesong og ble lånt ut til Las Palmas i sommer..
Hmm, kan Bielsa få noe ut av denne spilleren?

Tvilsomt, han ble valgt bort tidlig i sommer og er nok ikke en spiller type som Bielsa er på jakt etter...
Vel, med Pablo ute og tynn stall kan kanskje Sacko skvise seg inn på benken? Jeg er i alle ikke i mot det, gitt den ståa Leeds er i nå.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

leedslife

Sv: Spiller: Hadi Sacko
« Svar #129 på: Januar 11, 2019, 17:45:37 »
Kunne jo trengt en slik spiller på benken sånn ting er nå.
Men tviler sterkt på at Sacko har kapasitet til å spille Bielsa fotball.
En ting var manglende basisferdigheter, men slo meg aldri som en spiller med for mye forståelse for spillet.

Håper han får en strålende karriere i en annen bakgårdsliga

stian

Sv: Spiller: Hadi Sacko
« Svar #130 på: Januar 11, 2019, 18:20:59 »
Kunne jo trengt en slik spiller på benken sånn ting er nå.
Men tviler sterkt på at Sacko har kapasitet til å spille Bielsa fotball.
En ting var manglende basisferdigheter, men slo meg aldri som en spiller med for mye forståelse for spillet.

Håper han får en strålende karriere i en annen bakgårdsliga

Selv ikke Bielsa klarer å få et fotballhode på den karen. Han må spille ren ving i et system hvor det viktigste er å komme raskt rundt på kant for å slå ballen opp på tribunen bak mål.

Xern

Sv: Spiller: Hadi Sacko
« Svar #131 på: Januar 11, 2019, 18:52:19 »
Han var ansett som et stort talent for bare få år siden, mye på grunn av farten sin.. Tror det kunne blitt mye bra av karen, men at han rett og slett ikke har overblikk og spillforståelse.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28902
  • Total likes: 2637
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Hadi Sacko
« Svar #132 på: Januar 11, 2019, 18:58:18 »
Han var ansett som et stort talent for bare få år siden, mye på grunn av farten sin.. Tror det kunne blitt mye bra av karen, men at han rett og slett ikke har overblikk og spillforståelse.

Han ble  utsatt for Marcelos skarpe videoanalyseøye i sommer

...og vedtatt utskysset.

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Xern

Sv: Spiller: Hadi Sacko
« Svar #133 på: Januar 11, 2019, 19:23:30 »
Han var ansett som et stort talent for bare få år siden, mye på grunn av farten sin.. Tror det kunne blitt mye bra av karen, men at han rett og slett ikke har overblikk og spillforståelse.

Han ble  utsatt for Marcelos skarpe videoanalyseøye i sommer

...og vedtatt utskysset.
Og det tror jeg egentlig at Bielsa gjorde rett i..
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Promotion 2010

Sv: Spiller: Hadi Sacko
« Svar #134 på: Januar 17, 2019, 12:44:40 »
Player out of training today, waits for Leeds United to sort out his exit

Sport Witness Team17th January 2019
Hadi Sacko is still in the Canary Islands, perhaps happy he can get some more winter sun before joining his new club… which will be in a much cooler climate.

Earlier this week the media close to Las Palmas reported Leeds United had arranged a choice of two clubs for the second half of the season.

Sacko’s first half of the season in Spain has been a disaster of a loan experience, with Las Palmas unhappy with the technical level of the player and feeling his speed wasn’t enough to compensate for that.

Leeds needed to find a solution, and put forward AEK Larnaca or Hungarian club Vidi.

Sacko has chosen the latter, according to La Provincia, and is currently waiting for Leeds United to sort out the details.

Right now he remains around Las Palmas, but isn’t training with them or taking part in any club activates.

There’s no reporting on the details of the deal with the Budapest club.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Hadi Sacko
« Svar #135 på: Januar 22, 2019, 12:04:44 »
Leeds United are now in ‘advanced negotiations’ for outgoing transfer, things speeding up

Naveen Ullal22nd January 2019
Last summer, Leeds United allowed Hadi Sacko join second division Spanish side UD Las Palmas on a season-long loan deal.

The winger has struggled to get opportunities in the first half of the 2018/19 season and has failed to start in even one league matches this term, with only five appearances from the bench to his name.

According to Las Palmas edition of Spanish newspaper AS, the 24-year-old’s temporary deal with the Segunda Division outfit will be cut short and he will return to his parent club.

Sacko will not spend the second half of this term with the Championship side as they are currently in talks with Hungarian club MOL Vidi FC for their player.

It is explained the Whites and Vidi are now in ‘advanced negotiations’ for the Mali international. That would suggest things are speeding up, with the claim of a move to Vidi being around for the past week.

Once Las Palmas make it official they have cut short Sacko’s loan deal, he will then be allowed to join a new club in the winter market.

Sacko will be hoping that he will get more opportunities to play at his new club.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Hadi Sacko
« Svar #136 på: Januar 23, 2019, 21:15:13 »
Phil Hay
Leeds United holding off on cutting short Hadi Sacko's loan at Las Palmas and won't agree to terminate it this month unless they can find him another club

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Hadi Sacko
« Svar #137 på: Januar 27, 2019, 16:26:55 »
Da virker det som om Sakho har fått napp hos ny klubb! Leeds har kalt ham tilbake:


Leeds are also preparing to agree another temporary exit for Hadi Sacko after his time at Las Palmas was cut short on Friday.

Las Palmas took Sacko on a year-long basis in July but the winger was been peripheral during the first half of the season and the Spanish second-division side were keen to remove him from their squad.

Clubs in Hungary and Cyprus have shown an interest in Sacko but he is understood to be likely to return to the Spanish leagues for the remainder of the campaign.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Hadi Sacko
« Svar #138 på: Januar 29, 2019, 09:11:58 »
As spor gasetesi

Ankaragücü'nün yeni transferlerinden forvet Hadi Sacko, Alanyaspor maçını izlemek için Eryaman Stadı'na geldi. AS SPOR ÖZEL

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Hadi Sacko
« Svar #139 på: Januar 29, 2019, 09:13:55 »
As spor gasetesi

Ankaragücü'nün yeni transferlerinden forvet Hadi Sacko, Alanyaspor maçını izlemek için Eryaman Stadı'na geldi. AS SPOR ÖZEL




Ankaragucu

Ankaragucu are set to sign Leeds United midfielder Hadi Sacko who was at tonight’s game as a guest

 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: Spiller: Hadi Sacko
« Svar #140 på: Januar 29, 2019, 09:16:19 »
Får håpe at Sacko snart finner en klubb han passer i. Lykke til i Tyrkia, Hadi :).
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Sv: Spiller: Hadi Sacko
« Svar #141 på: Januar 29, 2019, 17:25:45 »
Leeds United winger Hadi Sacko seals loan move to Turkey

Phil Hay
Published: 14:08 Tuesday 29 January 2019
 Leeds United winger Hadi Sacko completes loan move away from Elland Road.
Leeds United winger Hadi Sacko completes loan move away from Elland Road.
Leeds United winger Hadi Sacko will end this season in Turkey after agreeing a half-season loan to Super Lig club Ankaragucu.


Sacko has been sent out from Elland Road for a second time after his year-long loan at Spanish side Las Palmas was cut short last week.

Las Palmas moved to terminate Sacko’s deal after only a handful of appearances but the 24-year-old had no place in the plans of United head coach Marcelo Bielsa and Leeds agreed to end his time in the Spanish second division after lining up opportunities elsewhere.

Sacko attracted interest from clubs in Cyprus, Hungary and Spain but United have reached an agreement with Ankaragucu, who lie 15th in the Super Lig table.

He is the second Leeds player to move to Turkey this season following Caleb Ekuban’s loan to Trabzonspor.

Sacko - a permanent signing from Sporting Lisbon in 2017 - has 18 months to go on his Leeds contract but was deemed surplus by Bielsa after the Argentinian’s appointment at Elland Road in June.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Hadi Sacko
« Svar #142 på: Januar 30, 2019, 19:34:20 »
Leeds United

| Good luck to @miimosaa who has today completed his loan move to MKE Ankaragucu until the end of the season





Noen som husker E-cupen mot Ankaragucu på 70-tallet?

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Cherry

Sv: Spiller: Hadi Sacko
« Svar #143 på: Februar 11, 2019, 19:23:56 »
...og der ble d scoring!  Hvem vet, kanskje de klarer og utnytte farten hans`- må spille baller foran beina så han kan løpe ballen i mål da ;D
 

Kickthemdown

Sv: Spiller: Hadi Sacko
« Svar #144 på: Februar 11, 2019, 23:38:22 »
Ã… for en scoring. Lemper den i krysset fra 30 meter. Ser ut som at han spiller spiss der...

For en goal.

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Hadi Sacko
« Svar #145 på: Februar 11, 2019, 23:39:43 »
Og tatt av banen i det 75 minutt

Promotion 2010

Sv: Spiller: Hadi Sacko
« Svar #146 på: Juli 02, 2019, 15:07:15 »
Leeds United Star Set For Turkey Move, Expected To Be Completed This Week

Turkish side Denizlispor have reached an agreement to sign Leeds United winger Hadi Sacko.

The French wide-man is out of favour at Elland Road and has been tipped to be moved on this summer as the Whites look to cut fringe players from the squad.

Sacko spent the first half of last season on loan at Spanish second tier outfit Las Palmas, but the spell was cut short after he failed to make an impact.

He ended the campaign on loan in Turkey at Ankaragucu and is now poised to head back to the country.

It is for Denizlispor that he will be turning out for next season as, according to Turkish daily the Denizli Gazetesi, the club have agreed a deal to sign him.

They are expected to complete the arrival of Sacko later this week.

Denizlispor won the Turkish second tier last season, meaning they are shaping up for a spell in the top flight.

Sacko's contract at Elland Road is due to run until the summer of 2020, but it appears he will not see it out.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Barry

Sv: Spiller: Hadi Sacko
« Svar #147 på: Juli 16, 2019, 16:42:58 »
Denne tråden kan vel nå skifte navn til ex-spiller. Denizilspors hjemmeside bekrefter ar HS har signert for klubben. En toårsavtale hvis min tyrkisk holder mål.

https://www.denizlispor.org.tr/haberler/526/hadi-sacko-yukatel-denizlisporda/
 

Promotion 2010

Sv: Spiller: Hadi Sacko
« Svar #148 på: Juli 16, 2019, 16:57:24 »
Denne tråden kan vel nå skifte navn til ex-spiller. Denizilspors hjemmeside bekrefter ar HS har signert for klubben. En toårsavtale hvis min tyrkisk holder mål.

https://www.denizlispor.org.tr/haberler/526/hadi-sacko-yukatel-denizlisporda/

Din tyrkiske forståelse er utmerket:


Den maliske fotballspilleren Hadi Sacko signerte med vår klubb i 2 år med testamentet.

 Siste sesong Ankaragücü'nün, Englands Leeds United-lag ansatt av den maliske nasjonale fotballspilleren Hadi Sacko, signerte en toårig avtale med klubben vår.  Vår klubb bundet Hadi Sacko til hans farger med hans vitnesbyrd.

 ;)
« Siste redigering: Juli 16, 2019, 16:59:00 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ex-Spiller: Hadi Sacko
« Svar #149 på: Juli 18, 2019, 12:38:30 »
Leeds United fringe player writes farewell message to fans as club confirms transfer

The winger has posted a farewell message on Twitter

Hadi Sacko has thanked Leeds United fans for their support with a farewell message on Twitter, confirming his departure from the club.

The winger's move to Denizlispor has been reported for some time, as the latest reports suggested the transfer was being delayed by United's demand for a significant fee , but it appears to have finally gone through after the Turkish club announced his signing on Twitter.

Leeds have yet to officially make a statement on the transfer or any fee, although the official account did retweet Sacko's statement.

«My Leeds family..." Sacko posted on Twitter. "It was an honour for me to have played for these colours of this great club.

"From the first day I arrived I always gave the best of myself. I thank all the people who have helped and facilitated me in the club and especially those special fans that I will never forget, I am and I always will be #MOT.

"I wish you good luck for this season, with all the success you deserve.

"We'll keep marching on together.»

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/leeds-united-transfer-hadi-sacko-16604800

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973