Skrevet av Emne: Ex-spiller: Robert Green  (Lest 50553 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

GeirO

Sv: Ex-spiller: Robert Green
« Svar #270 på: August 28, 2017, 18:35:09 »
Merkelig Leeds-karriere på Green:

- Knallsesong
- Satt ut av laget
- Solgt

Hverken mer eller mindre...
MOT

Lundewhites

Sv: Ex-spiller: Robert Green
« Svar #271 på: August 28, 2017, 19:15:49 »
Merkelig Leeds-karriere på Green:

- Knallsesong
- Satt ut av laget
- Solgt

Hverken mer eller mindre...
Knall vårsesong får holde etter min mening
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Promotion 2010

Sv: Ex-spiller: Robert Green
« Svar #272 på: Mai 18, 2018, 16:50:33 »
STOR SUKSESS I HUDDS:


Former Leeds United goalkeeper Rob Green leaves Huddersfield Town

Published: 10:53 Friday 18 May 2018
Former Leeds United goalkeeper Rob Green will leave Huddersfield Town following the expiry of his contract.


The former England international, 38, who did not make a first-team appearance for the Terriers, will not be offered a new deal at the club.

 Rob Green.
Rob Green.
Huddersfield said on their official website: "Former England international Rob Green will not be offered a new contract and will now leave the club."

Green joined Huddersfield on a free transfer from Leeds in the summer of 2017 following the club's promotion to the Premier League.

The former Norwich, West Ham and QPR keeper was signed as experienced cover for Jonas Lossl and Joel Coleman, but did not feature at first team level.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Eriksen55

Sv: Ex-spiller: Robert Green
« Svar #273 på: Mai 18, 2018, 19:51:54 »
STOR SUKSESS I HUDDS:


Former Leeds United goalkeeper Rob Green leaves Huddersfield Town

Published: 10:53 Friday 18 May 2018
Former Leeds United goalkeeper Rob Green will leave Huddersfield Town following the expiry of his contract.


The former England international, 38, who did not make a first-team appearance for the Terriers, will not be offered a new deal at the club.

 Rob Green.
Rob Green.
Huddersfield said on their official website: "Former England international Rob Green will not be offered a new contract and will now leave the club."

Green joined Huddersfield on a free transfer from Leeds in the summer of 2017 following the club's promotion to the Premier League.

The former Norwich, West Ham and QPR keeper was signed as experienced cover for Jonas Lossl and Joel Coleman, but did not feature at first team level.

Han oppnådde vel akkurat det han ønsket. Spe på kontoen så mye som mulig før han legger opp. Innafor det i en alder av 38.

Cherry

Sv: Ex-spiller: Robert Green
« Svar #274 på: Mai 23, 2018, 09:21:17 »
Er han fit så tar jeg han gjerne tilbake.....så kan han være mentor for BPF.
 

h.b

  • Gjest
Sv: Ex-spiller: Robert Green
« Svar #275 på: Juli 26, 2018, 10:53:13 »
Det smarteste Green noensinne har gjort, ja det er å forlate Leeds. Hadde han vært under 30 år, ja da ville jeg ikke skjønt ham. Men i den alderen han nå er, ja da bør man dra dit hvor lønna er størst.
Og ser han nå har signa for Chelsea.

Promotion 2010

Sv: Ex-spiller: Robert Green
« Svar #276 på: Juli 26, 2018, 13:21:38 »
Det smarteste Green noensinne har gjort, ja det er å forlate Leeds. Hadde han vært under 30 år, ja da ville jeg ikke skjønt ham. Men i den alderen han nå er, ja da bør man dra dit hvor lønna er størst.
Og ser han nå har signa for Chelsea.


Han kommer jo ikke til å spille ett minutt resten av karrieren, men penger på bok har han. Artig at han forlot Leeeds med en holdning om at han karrieremessig måtte spille fotball!  :D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

enur

Sv: Ex-spiller: Robert Green
« Svar #277 på: Juli 26, 2018, 21:57:54 »
Det smarteste Green noensinne har gjort, ja det er å forlate Leeds. Hadde han vært under 30 år, ja da ville jeg ikke skjønt ham. Men i den alderen han nå er, ja da bør man dra dit hvor lønna er størst.
Og ser han nå har signa for Chelsea.

Tilsynelatende merkelig overgang. Er kanskje et billig tredjevalg, evt. at han er tiltenkt en trener-rolle?

Forøvrig er det vel ikke helt usannsynlig at en annen tidligere Leeds-keeper også går til Chelsea i sommer. Tenker da på
Kasper Schmeichel.
____________
enur

Marching on together

Promotion 2010

Sv: Ex-spiller: Robert Green
« Svar #278 på: Juli 26, 2018, 23:18:13 »
Det smarteste Green noensinne har gjort, ja det er å forlate Leeds. Hadde han vært under 30 år, ja da ville jeg ikke skjønt ham. Men i den alderen han nå er, ja da bør man dra dit hvor lønna er størst.
Og ser han nå har signa for Chelsea.

Tilsynelatende merkelig overgang. Er kanskje et billig tredjevalg, evt. at han er tiltenkt en trener-rolle?

Forøvrig er det vel ikke helt usannsynlig at en annen tidligere Leeds-keeper også går til Chelsea i sommer. Tenker da på
Kasper Schmeichel.

Og dermed så låner de ut Green.....  :o
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Sv: Ex-spiller: Robert Green
« Svar #279 på: Juli 26, 2018, 23:22:38 »
Det smarteste Green noensinne har gjort, ja det er å forlate Leeds. Hadde han vært under 30 år, ja da ville jeg ikke skjønt ham. Men i den alderen han nå er, ja da bør man dra dit hvor lønna er størst.
Og ser han nå har signa for Chelsea.

Du ville ikke skjønt en keeper som var under 30 år, å gå fra Championship til PL?

Ikke alltid vi skjønner hb her inne heller

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ex-spiller: Robert Green
« Svar #280 på: Mai 29, 2019, 23:12:50 »
Jajajj… :D

På benken, men Europe League-vinner er han i 2019 :o

 
Daniel Cunningham
@danielc19881

Rob green lifting the Europa league trophy
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Reaney

Sv: Ex-spiller: Robert Green
« Svar #281 på: Mai 29, 2019, 23:15:49 »
Mange eksempler på i årenes løp at, bare man kommer seg bort fra Leeds så vinner man trofeer.

auren

Sv: Ex-spiller: Robert Green
« Svar #282 på: Mai 29, 2019, 23:28:03 »
Mange eksempler på i årenes løp at, bare man kommer seg bort fra Leeds så vinner man trofeer.

Ja, dagens spillere bør ta rennafart og komme seg unna denne drittklubben en gang for alle!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Jon R

Sv: Ex-spiller: Robert Green
« Svar #283 på: Mai 29, 2019, 23:55:43 »
Mange eksempler på i årenes løp at, bare man kommer seg bort fra Leeds så vinner man trofeer.

Ja, dagens spillere bør ta rennafart og komme seg unna denne drittklubben en gang for alle!

auren
Enkelte såkalte "supportere" også, som bruker enhver anledning til å snakke ned klubben og som ikke forstår ordet "support".
https://no.m.wikipedia.org/wiki/Supporter
« Siste redigering: Mai 29, 2019, 23:58:06 av Jon R »
Jon R.

Promotion 2010

Sv: Ex-spiller: Robert Green
« Svar #284 på: Mai 30, 2019, 00:14:22 »
Mange eksempler på i årenes løp at, bare man kommer seg bort fra Leeds så vinner man trofeer.

Ja, dagens spillere bør ta rennafart og komme seg unna denne drittklubben en gang for alle!

auren
Enkelte såkalte "supportere" også, som bruker enhver anledning til å snakke ned klubben og som ikke forstår ordet "support".
https://no.m.wikipedia.org/wiki/Supporter

Gi deg da! Jeg har av og til hørt deg negativ også....

 ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Ex-spiller: Robert Green
« Svar #285 på: Mai 30, 2019, 00:31:48 »
Mange eksempler på i årenes løp at, bare man kommer seg bort fra Leeds så vinner man trofeer.

Ja, dagens spillere bør ta rennafart og komme seg unna denne drittklubben en gang for alle!

auren
Enkelte såkalte "supportere" også, som bruker enhver anledning til å snakke ned klubben og som ikke forstår ordet "support".
https://no.m.wikipedia.org/wiki/Supporter

Gi deg da! Jeg har av og til hørt deg negativ også....

 ;D
Mønster og fellesnevner vs når det er på sin plass.  ::)
Jon R.

flynn

Sv: Ex-spiller: Robert Green
« Svar #286 på: Mai 30, 2019, 08:39:56 »
Tilbake til tema: Den godeste Robert har altså ikke spilt ett minutt førstelagsfotball etter at han forlot oss for to år siden. Litt spesielt da å fylle premiehylla mens hans gamle lagkompiser i Leeds etter en lang og hard sesong sitter igjen med absolutt ingenting. Hva er å foretrekke: høy lønn og trofeer du ikke reelt sett bidrar til, eller blood and thunder foran fulle tribuner en hel sesong som allikevel ender uten tellende resultater? Usikker selv faktisk. Når man nærmer seg pensjonsalder, som Green, er kanskje jobb nummer en å sikre familiens framtid best mulig, og dermed jage pengene. På den annen side, dette er de siste årene du virkelig kan vise deg fram på jobb, og føle på det kicket arbeidet ditt kan gi.

flynn

Runar

Sv: Ex-spiller: Robert Green
« Svar #287 på: Mai 30, 2019, 11:00:57 »
Tilbake til tema: Den godeste Robert har altså ikke spilt ett minutt førstelagsfotball etter at han forlot oss for to år siden. Litt spesielt da å fylle premiehylla mens hans gamle lagkompiser i Leeds etter en lang og hard sesong sitter igjen med absolutt ingenting. Hva er å foretrekke: høy lønn og trofeer du ikke reelt sett bidrar til, eller blood and thunder foran fulle tribuner en hel sesong som allikevel ender uten tellende resultater? Usikker selv faktisk. Når man nærmer seg pensjonsalder, som Green, er kanskje jobb nummer en å sikre familiens framtid best mulig, og dermed jage pengene. På den annen side, dette er de siste årene du virkelig kan vise deg fram på jobb, og føle på det kicket arbeidet ditt kan gi.

flynn

Han gikk jo fra Leeds fordi vi ikke kom til å bruke han lengre. Da må du jo ta den jobben som noen tilbyr. Det var først Huddersfield også Chelsea.

Han tjener neppe enorme summer i Chelsea kontra Leeds.
 

Promotion 2010

Sv: Ex-spiller: Robert Green
« Svar #288 på: Mai 30, 2019, 14:08:15 »



 ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973