Skrevet av Emne: Ex-spiller: Robert Green  (Lest 50571 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Allanclarke

Sv: Ny spiller: Robert Green
« Svar #30 på: August 06, 2016, 22:05:10 »
Jeg stoler mye mer på Green enn Silvestri. Silvestri kostet oss flere poeng forrige sesong pga flere brølere fra hans side. Green er bedre til å snakke og dirigere forsvaret har jeg en oppfatning av.

Lundewhites

Sv: Ny spiller: Robert Green
« Svar #31 på: August 08, 2016, 09:54:23 »
Begynte med tabbe i første kampen og viste at han er blitt fryktelig treg på strek.... Leedsfansen her i England er IKKE fornøyd og ikke jeg heller. En svak førstekamp. 
For the sake of Leeds United he would break himself in two

DenHviteYeboah

Sv: Ny spiller: Robert Green
« Svar #32 på: August 08, 2016, 10:06:56 »
Jeg stoler mye mer på Green enn Silvestri. Silvestri kostet oss flere poeng forrige sesong pga flere brølere fra hans side. Green er bedre til å snakke og dirigere forsvaret har jeg en oppfatning av.
Fullstendig uenig! Silvestri har sine mangler, men Green er helt hjelpeløs >:( Skremmende at Monk ikke ser....

Kato

Sv: Ny spiller: Robert Green
« Svar #33 på: August 08, 2016, 10:15:05 »
Jeg stoler mye mer på Green enn Silvestri. Silvestri kostet oss flere poeng forrige sesong pga flere brølere fra hans side. Green er bedre til å snakke og dirigere forsvaret har jeg en oppfatning av.
Fullstendig uenig! Silvestri har sine mangler, men Green er helt hjelpeløs >:( Skremmende at Monk ikke ser....

Green er ikke hjelpeløs. I går var han akkurat som Silvestri, god på strek og svakere i feltarbeidet.
 

Lundewhites

Sv: Ny spiller: Robert Green
« Svar #34 på: August 08, 2016, 11:05:17 »
Jeg stoler mye mer på Green enn Silvestri. Silvestri kostet oss flere poeng forrige sesong pga flere brølere fra hans side. Green er bedre til å snakke og dirigere forsvaret har jeg en oppfatning av.
Fullstendig uenig! Silvestri har sine mangler, men Green er helt hjelpeløs >:( Skremmende at Monk ikke ser....

Green er ikke hjelpeløs. I går var han akkurat som Silvestri, god på strek og svakere i feltarbeidet.

Nei Kato! Green er og mye tregere enn Silvestri på strek.  Men vi får gi han noen kamper til... men jeg ble ikke beroliget av dette...
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Kato

Sv: Ny spiller: Robert Green
« Svar #35 på: August 08, 2016, 11:16:54 »
Jeg stoler mye mer på Green enn Silvestri. Silvestri kostet oss flere poeng forrige sesong pga flere brølere fra hans side. Green er bedre til å snakke og dirigere forsvaret har jeg en oppfatning av.
Fullstendig uenig! Silvestri har sine mangler, men Green er helt hjelpeløs >:( Skremmende at Monk ikke ser....

Green er ikke hjelpeløs. I går var han akkurat som Silvestri, god på strek og svakere i feltarbeidet.

Nei Kato! Green er og mye tregere enn Silvestri på strek.  Men vi får gi han noen kamper til... men jeg ble ikke beroliget av dette...

Gode redninger og lite han kunne gjøre på de to siste målene.
 

Promotion 2010

Sv: Ny spiller: Robert Green
« Svar #36 på: August 11, 2016, 13:49:33 »
Litt på jordet at vi slakter ham gjennom de to første kampene!!


Robert Green
Fantastic support through a tough tie. First win at Leeds, a lot more to come from us all. About time I saved one!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Budda

Sv: Ny spiller: Robert Green
« Svar #37 på: September 13, 2016, 23:10:31 »
Hay på Twitter: Kudos to Rob Green for the late saves from Emnes and Gallagher at 1-1, especially Gallagher. Top draw that one. #lufclive


Sent from my iPhone using Tapatalk
Endre

Jon R

Sv: Ny spiller: Robert Green
« Svar #38 på: September 14, 2016, 00:33:55 »
Hay på Twitter: Kudos to Rob Green for the late saves from Emnes and Gallagher at 1-1, especially Gallagher. Top draw that one. #lufclive


Sent from my iPhone using Tapatalk
En enslig svale gjør ikke en sommer...

Ikke i nærheten av å være god nok, dessverre. Inn med Silvestri ASAP.
Jon R.

Frode

Sv: Ny spiller: Robert Green
« Svar #39 på: September 14, 2016, 12:25:27 »
Er ingen tilhenger av Green, men gårdagens to feberredninger betyr forhåpentligvis noe for selvtilliten. Tør vi håpe på null baklengs på lørdag?
 

RoarG

Sv: Ny spiller: Robert Green
« Svar #40 på: September 14, 2016, 12:26:32 »
Er ingen tilhenger av Green, men gårdagens to feberredninger betyr forhåpentligvis noe for selvtilliten. Tør vi håpe på null baklengs på lørdag?
Nei, det gjør jeg ikke.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Frode

Sv: Ny spiller: Robert Green
« Svar #41 på: September 14, 2016, 12:43:39 »
Er ingen tilhenger av Green, men gårdagens to feberredninger betyr forhåpentligvis noe for selvtilliten. Tør vi håpe på null baklengs på lørdag?
Nei, det gjør jeg ikke.
;D Det er lov å leve i håpet
 

Bjorn

Sv: Ny spiller: Robert Green
« Svar #42 på: September 14, 2016, 13:12:37 »
Hay på Twitter: Kudos to Rob Green for the late saves from Emnes and Gallagher at 1-1, especially Gallagher. Top draw that one. #lufclive


Sent from my iPhone using Tapatalk
En enslig svale gjør ikke en sommer...

Ikke i nærheten av å være god nok, dessverre. Inn med Silvestri ASAP.

Hadde gleden av å høre på de to "trøtte" stemmene på LUTV (beklager Eddie) igår kveld, og de rosa Green for et par anledninger. 1 i første og dobbelredning i andre om ikke ørene mine var stilt feil. I den grad Green hadde mye å gjøre igår, vil det for meg virke som positive kommentarer overgikk de negative og dermed gjort en bra nok kamp tross en i fleisen. Min oppfatning såklart..


Marching On! 4276

Sydhagen

Sv: Ny spiller: Robert Green
« Svar #43 på: September 14, 2016, 13:14:16 »
Uansett, etter dagens brøler på Twitter fra Silvestri så velger jeg Green 24/7 fremfor Silvestri.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Bjorn

Sv: Ny spiller: Robert Green
« Svar #44 på: September 14, 2016, 13:24:46 »
Uansett, etter dagens brøler på Twitter fra Silvestri så velger jeg Green 24/7 fremfor Silvestri.

Hadde han en dårlig redning? Slapp han inn mål?
Marching On! 4276

Sydhagen

Sv: Ny spiller: Robert Green
« Svar #45 på: September 14, 2016, 13:31:36 »
Uansett, etter dagens brøler på Twitter fra Silvestri så velger jeg Green 24/7 fremfor Silvestri.

Hadde han en dårlig redning? Slapp han inn mål?

Se tråden til Silvestri så skjønner du hva jeg mener.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Bjorn

Sv: Ny spiller: Robert Green
« Svar #46 på: September 14, 2016, 14:11:43 »
Uansett, etter dagens brøler på Twitter fra Silvestri så velger jeg Green 24/7 fremfor Silvestri.

Hadde han en dårlig redning? Slapp han inn mål?

Se tråden til Silvestri så skjønner du hva jeg mener.

Forholder meg stort sett til prestasjoner på banen og lite til hvordan de presterer på Twitter.
Enklere sånn.
 Om han er den skarpeste kniven i skuffen sånn nettvettmessig er meg ganske likegyldig. 
Marching On! 4276

Runar

Sv: Ny spiller: Robert Green
« Svar #47 på: September 14, 2016, 14:18:20 »
Er ingen tilhenger av Green, men gårdagens to feberredninger betyr forhåpentligvis noe for selvtilliten. Tør vi håpe på null baklengs på lørdag?

Første redningen blir skutt rett på han og er tabbe om den går inn, den andre er enten en vanvittig feberredning eller treffer den han i hodet, ser litt dårlig på TV bildene...
 

B_Ød

Sv: Ny spiller: Robert Green
« Svar #48 på: September 14, 2016, 15:01:56 »
Er ingen tilhenger av Green, men gårdagens to feberredninger betyr forhåpentligvis noe for selvtilliten. Tør vi håpe på null baklengs på lørdag?

Første redningen blir skutt rett på han og er tabbe om den går inn, den andre er enten en vanvittig feberredning eller treffer den han i hodet, ser litt dårlig på TV bildene...

Thom og Eddie mente det var ypperste klasse redning..det hølder for gamle Ød...GO ROB!
Ups & Ups!!

Kato

Sv: Ny spiller: Robert Green
« Svar #49 på: September 14, 2016, 15:10:04 »
Uansett, etter dagens brøler på Twitter fra Silvestri så velger jeg Green 24/7 fremfor Silvestri.

Hadde han en dårlig redning? Slapp han inn mål?

Se tråden til Silvestri så skjønner du hva jeg mener.

Forholder meg stort sett til prestasjoner på banen og lite til hvordan de presterer på Twitter.
Enklere sånn.
 Om han er den skarpeste kniven i skuffen sånn nettvettmessig er meg ganske likegyldig.

Moralen i laget er vel som omtrentlig omvendt proporsjonal med antall italienere involvert.
 

Xern

Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

Jon R

Sv: Ny spiller: Robert Green
« Svar #52 på: September 16, 2016, 17:12:59 »
http://peacockandsmiley.com/2358/why-green-is-still-leeds-number-one/

God lesing.

Setter ting i perspektiv, ja.

Det nye perspektivet får meg til å tenke at verken Green eller Silvestri bør være vårt nr 1 valg. Vi trenger rett og slett en ny keeper.
Jon R.

Runar

Sv: Ny spiller: Robert Green
« Svar #53 på: September 16, 2016, 19:54:54 »
Uansett, etter dagens brøler på Twitter fra Silvestri så velger jeg Green 24/7 fremfor Silvestri.

Hadde han en dårlig redning? Slapp han inn mål?

Se tråden til Silvestri så skjønner du hva jeg mener.

Forholder meg stort sett til prestasjoner på banen og lite til hvordan de presterer på Twitter.
Enklere sånn.
 Om han er den skarpeste kniven i skuffen sånn nettvettmessig er meg ganske likegyldig.

Moralen i laget er vel som omtrentlig omvendt proporsjonal med antall italienere involvert.

åååh?

Antall poeng ser foreløpig ut til være noenlunde det samme.

Minner om at vi vant denne kampen i fjor med scoringer av Doukara og Antenucci, tar jeg ikke helt feil holdt Silvestri nullen i begge kampene mot Cardiff i fjor og sto som en levende vegg i ene oppgjøret om jeg ikke tar helt feil.
 

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Sv: Ny spiller: Robert Green
« Svar #55 på: September 18, 2016, 20:23:58 »
Unødig engstelse eller reelt problem?
http://www.hitc.com/en-gb/2016/09/18/if-rob-green-stays-at-leeds-for-another-year-what-will-it-mean-f/page/1/

Nå som vi har 4 keepere i stallen så var det merkelig at ikke BPF gikk på lån til en klubb i L1 eller L2. Får vel kun spilt på U-23 laget denne sesongen, og virker å være et 3. eller 4. valg bak Green og Silvestri. Kanskje han drar på lån i januar-vinduet? Han trenger kamptrening og erfaring.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsfan

Sv: Ny spiller: Robert Green
« Svar #56 på: September 18, 2016, 20:35:18 »
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Smudge

Sv: Ny spiller: Robert Green
« Svar #57 på: September 18, 2016, 20:48:11 »
Mye rart mot Cardiff...dog noe godt også. Rykker ikke opp med denne mannen bak spakene

Xern

Sv: Ny spiller: Robert Green
« Svar #58 på: September 19, 2016, 17:57:01 »
Mye rart mot Cardiff...dog noe godt også. Rykker ikke opp med denne mannen bak spakene
Gjør 1-2 store brølere hver kamp. Forskjellen mot Cardiff var at ballen ikke endte i mål.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Josch

Sv: Ny spiller: Robert Green
« Svar #59 på: September 19, 2016, 18:17:11 »
Jeg ser ingen stor forskjell på disse men jeg tror Silvestri kan bli bedre av å ha Green som mentor. Viktig at Silvestri må jobbe for plassen og får litt motgang.Da blir han bedre. Han er et keepertalent, utvilsomt.