Skrevet av Emne: Ex-spiller: Robert Green  (Lest 50852 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

DenHviteYeboah

Sv: Spiller: Robert Green
« Svar #90 på: November 22, 2016, 22:48:57 »
Sivestri 7 dager i uka! Green gjør for mange tabber-ferdig snakka :(

Xern

Sv: Spiller: Robert Green
« Svar #91 på: November 23, 2016, 00:15:16 »
Håper ihvertfall at valget faller på Silvestri når vi skal spille mot Liverpool. Takler ikke Green presset i åpningskampen mot QPR eller i fullsatt stadion mot Newcastle, takler han det ihvertfall ikke mot Liverpool
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Torpe-do

Sv: Spiller: Robert Green
« Svar #92 på: November 23, 2016, 08:27:40 »
Er det et poeng at Green klarer å kommunisere - på engelsk.. ? Silvestri har vel ikke akkurat stårlende engelskkunnskaper sist jeg hørte ham prate. Riktignok lenge siden det, men.

Jeg mener, joda, stopperne våre virker solide om dagen, men kan det være bare ett av flere gyldige poenger til at vi ser ut til å ha tettet forsvaret siste månedene?

arild

  • Gjest
Sv: Spiller: Robert Green
« Svar #93 på: November 26, 2016, 21:41:46 »
Kanskje Robbie bør få litt ros etter kampen i dag?

Smudge

Sv: Spiller: Robert Green
« Svar #94 på: November 26, 2016, 22:11:24 »
Hvorfor? en god keeper hadde tatt scoringen

Xern

Sv: Spiller: Robert Green
« Svar #95 på: November 26, 2016, 22:56:43 »
Hvorfor? en god keeper hadde tatt scoringen
Nåja.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Kickthemdown

Sv: Spiller: Robert Green
« Svar #96 på: November 26, 2016, 23:11:11 »
Kanskje Robbie bør få litt ros etter kampen i dag?
Fordi han hadde mange redninger ?  :-\

DenHviteYeboah

Sv: Spiller: Robert Green
« Svar #97 på: November 27, 2016, 00:02:53 »
Green skal ha ros for en fantastisk reaksjonsredning på slutten. Målet i dag var nok en gang klønete opptreden >:(
Etter min begreper da....

Xern

Sv: Spiller: Robert Green
« Svar #98 på: November 27, 2016, 00:19:54 »
Green skal ha ros for en fantastisk reaksjonsredning på slutten. Målet i dag var nok en gang klønete opptreden >:(
Etter min begreper da....
Har ikke hørt noen andre snakke om noe keepertabbe. Og det synes ikke jeg heller det er. Holder standen i 98% av kampene, kompenserer resten av tiden med å stå godt. Når det kommer til playoff, så vil jeg gjerne ha Green i mål, da han har rykket opp to ganger via playoff, i 2012 og 2014.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Hallgeir *

Sv: Spiller: Robert Green
« Svar #99 på: November 27, 2016, 00:58:27 »
Han hadde vel EN merkelig opptreden der hvor han glipper ballen ved dørlinja, etter tilsynelatende å ha hatt ballen i fast grep.
Super Leeds since 1968

Leedsfan

Sv: Spiller: Robert Green
« Svar #100 på: November 27, 2016, 07:07:23 »
Han hadde vel EN merkelig opptreden der hvor han glipper ballen ved dørlinja, etter tilsynelatende å ha hatt ballen i fast grep.

Om han holdt ballen helt til dørlinja er jeg usikker på:)

Han kommer i full fart, holder ballen og skjønner at han vil lage frispark for hands hvis han ikke slipper den. Så det ser litt klønete ut, men kunne han ha gjort det noe annerledes?


Sent from my iPhone using Tapatalk
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

TK20

Sv: Spiller: Robert Green
« Svar #101 på: November 27, 2016, 08:34:47 »
Tror Monk har gjort rett i å hente Green. Han er nok ikke god nok for PL, kanskje ikke god nok for et direkteopprykkslag heller, men jeg mener han har tatt oss ett steg videre i riktig retning. Monk så at vi hanglet defensivt, og ville hente en trygg sisteskanse som hjalp til å bringe rutine og ro inn i det bakre leddet.

Husk at Silvestri bare er 25 år. Med riktig coaching har han bare godt av en sesong eller to som andrevalg der han kan lære av en eldre, mer rutinert tidligere landslagskeeper. Med et par positive opplevelser i enkeltkamper vil Silvestri være skodd for å kunne være vår førstekeeper i mange kommende sesonger.

Silvestri fikk - noe ufortjent - mye av skylda for vår dårlige defensive rykte de siste sesongene. Jeg tror mange av fansen så på ham på samme måte som de så på Bellusci - en hothead italiener som representerer alt som har vært galt de seneste sesongene med Cellino ved roret. Etter cupkampen mot Norwich har han tatt første steg mot å bevise at han har mer å komme med. Jeg tror han nå har et bedre utgangspunkt for å utvikle seg videre enn hva tilfelle ville vært hadde han vært vår førstekeeper også i år. Jeg håper han benytter tiden godt, lærer av Green, og kommer tilbake som vår førstekeeper om en sesong eller to!

Xern

Sv: Spiller: Robert Green
« Svar #102 på: November 27, 2016, 10:56:33 »
Silvestri har et utrolig godt toppnivå, men var preget av diverse tabber gjennom sesongene sine her hos oss. Green har et godt toppnivå, er preget av litt de samme tabbene, men er bedre på teamspirit, kommunikasjon o.l - Så at Green kan lære Silvestri noe? Garantert. Om Silvestri får de gode sidene fra Green, og får et stabilt toppnivå, så er han PL materiale.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Smudge

Sv: Spiller: Robert Green
« Svar #103 på: Desember 09, 2016, 21:39:15 »
No har jeg fått nok av dette dritet! Få det vekk!!

Frode

Sv: Spiller: Robert Green
« Svar #104 på: Desember 09, 2016, 21:46:41 »
Toppkamp = svak Green
 

Kickthemdown

Sv: Spiller: Robert Green
« Svar #105 på: Desember 09, 2016, 21:48:32 »
Toppkamp = svak Green
Kamp = svak Green

Helt ubrukelig , kostet oss en del poeng nå.

Kato

Sv: Spiller: Robert Green
« Svar #106 på: Desember 09, 2016, 22:48:03 »
Det vokser frem at vi har et keeperproblem. Bra på strek, altfor mye tabber, idag var det helt natta i feltarbeidet.
Man kan spørre seg om det går an å rykke opp med det feltarbeidet vår keepere besitter.
 

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Robert Green
« Svar #107 på: Desember 09, 2016, 22:49:32 »
Det vokser frem at vi har et keeperproblem. Bra på strek, altfor mye tabber, idag var det helt natta i feltarbeidet.
Man kan spørre seg om det går an å rykke opp med det feltarbeidet vår keepere besitter.

Svaret er NEI

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Spiller: Robert Green
« Svar #108 på: Desember 09, 2016, 22:56:48 »
Det vokser frem at vi har et keeperproblem. Bra på strek, altfor mye tabber, idag var det helt natta i feltarbeidet.
Man kan spørre seg om det går an å rykke opp med det feltarbeidet vår keepere besitter.

Ikke sååå bra på strek, italieneren er bedre der også, sikkert blitt bedre i feltet også.

Hallgeir *

Sv: Spiller: Robert Green
« Svar #109 på: Desember 09, 2016, 23:04:49 »
Vi har i alle fall ingenting å tape på å gi Silvestri sjansen nå.
Super Leeds since 1968

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Robert Green
« Svar #110 på: Desember 09, 2016, 23:06:03 »
Vi har i alle fall ingenting å tape på å gi Silvestri sjansen nå.

Helt korrekt. Får ikke Silvestri sjansen nå så håper jeg for hans skyld at han forlanger å forlate klubben i januar

Lundewhites

Sv: Spiller: Robert Green
« Svar #111 på: Desember 09, 2016, 23:08:10 »
Han er generelt svak på alt av keeper arbeid. Han er IKKE god på streken heller. I tillegg til dette oser det usikkerhet av han. Silvestri må være utrulig dårlig på trening for ikke å ta over den plassen. Ellers så har bare Monk bestemt seg og SKAL bruke han fordi han er "hans mann" Da er det tegn på en svak trener i såfall. Håper det skjer noe her i Januar
For the sake of Leeds United he would break himself in two

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Robert Green
« Svar #112 på: Desember 09, 2016, 23:09:48 »
Han er generelt svak på alt av keeper arbeid. Han er IKKE god på streken heller. I tillegg til dette oser det usikkerhet av han. Silvestri må være utrulig dårlig på trening for ikke å ta over den plassen. Ellers så har bare Monk bestemt seg og SKAL bruke han fordi han er "hans mann" Da er det tegn på en svak trener i såfall. Håper det skjer noe her i Januar

At Monk må gå mener du  ;) ;) ;) ;). Nei fra spøk til gravøl. Helt enig i ditt syn her.

raggen

Sv: Spiller: Robert Green
« Svar #113 på: Desember 09, 2016, 23:15:12 »
oser ikke bestemthet og rutine i det han gjør i feltet og bør være under enhver kritikk!!! men usikker på om silvestri er noe bedre men bør få sjansen
Forever Leeds United!!!!!!!!

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Robert Green
« Svar #114 på: Desember 09, 2016, 23:19:24 »
Silvestri er jo konge på straffer...hadde tatt begge i dag!!!  ;D 8) :P


Jeg stemmer for å gi Green en tidlig juleferie!
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

Kato

Sv: Spiller: Robert Green
« Svar #115 på: Desember 09, 2016, 23:23:39 »
Silvestri er jo konge på straffer...hadde tatt begge i dag!!!  ;D 8) :P


Jeg stemmer for å gi Green en tidlig juleferie!

Green var vel iallefall ikke nært straffene.
 

Gufrias

Sv: Spiller: Robert Green
« Svar #116 på: Desember 10, 2016, 08:14:11 »
Green var ubrukelig på innlegg i går. Dessuten synes jeg han gikk for tidlig på begge straffene. Men noe bra må det være med ham, ellers hadde vi ikke vært i opprykkskampen.
Hekta på Leeds siden 1974

Josch

Sv: Spiller: Robert Green
« Svar #117 på: Desember 10, 2016, 09:53:09 »
Green var vel ikke på sitt beste på innleggene, men han er jo ingen konge i feltet ellers heller. Det skal sies at Brighton hadde MEGET gode dødballer. Alle klubber bør lære av Brightons cornere og frispark fra denne kampen. Imponerende. Det var ikke bare Leeds som var dårlige. Men her ligger nivået for å bli opprykkskandidat. : forsvare seg på dødball og ta vare på dødballer selv.

HåvardK

Sv: Spiller: Robert Green
« Svar #118 på: Desember 10, 2016, 10:45:41 »
Det vokser frem at vi har et keeperproblem. Bra på strek, altfor mye tabber, idag var det helt natta i feltarbeidet.
Man kan spørre seg om det går an å rykke opp med det feltarbeidet vår keepere besitter.
Har spurt meg selv om dette lenge. Nå kunne kampen mot L´pool tyde på at Silvestri har blitt ørlite bedre i feltet, men det er dessverre ikke nok. Ny keeper må inn i januar.

Xern

Sv: Spiller: Robert Green
« Svar #119 på: Desember 10, 2016, 11:32:28 »
Enig, må skaffe ny keeper.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly