Skrevet av Emne: Ex-spiller: Kemar Roofe  (Lest 106855 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Runar

Sv: Ny spiller: Kemar Roofe
« Svar #30 på: Oktober 14, 2016, 11:45:05 »
Han har ikke blitt den umiddelbare hiten vi alle håpet på dessverre. Et utlån er trolig den beste løsningen, med mindre han plutselig skulle få et gjennombrudd her i årets siste måneder.

Må ikke finne på låne ut denne spillere, skal du ribbe troppen for alternativer da?

Han kommer jo ofte innpå, han er i hver tropp, han er i en helt annen situasjon enn Coyle.

Han har gjort et og annet målpoeng også, i hvertfall flere enn Dallas.

Dallas er ute til helgen, forhåpentligvis er Monk offensiv nok til å starte med Roofe.
 

Nørgaard

Sv: Ny spiller: Kemar Roofe
« Svar #31 på: Oktober 14, 2016, 12:04:50 »
Håber vi får endnu en wing ind i januar og så låner Roofe ud. Synes ikke vi kan gøre det nu.

Leedsfan

Sv: Ny spiller: Kemar Roofe
« Svar #32 på: Oktober 14, 2016, 12:07:31 »
Han har ikke blitt den umiddelbare hiten vi alle håpet på dessverre. Et utlån er trolig den beste løsningen, med mindre han plutselig skulle få et gjennombrudd her i årets siste måneder.

Må ikke finne på låne ut denne spillere, skal du ribbe troppen for alternativer da?

Han kommer jo ofte innpå, han er i hver tropp, han er i en helt annen situasjon enn Coyle.

Han har gjort et og annet målpoeng også, i hvertfall flere enn Dallas.

Dallas er ute til helgen, forhåpentligvis er Monk offensiv nok til å starte med Roofe.

Roofe er sesongens så langt store skuffelse, men det kan snu. Det lille jeg har sett av han er ikke bra, blottet for selvtillit? Låne han ut har jeg ingen tro på, derimot å gi han tillit når laget fungerer bedre og vi vinner har jeg mer tro på, men så var det det da!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

sportcarl1

Sv: Ny spiller: Kemar Roofe
« Svar #33 på: Oktober 14, 2016, 13:15:31 »
Ypperligt läge att starta honom nu när Dallas är halvskadad.fungerar det inte så har vi Mowatt att tillgå
 

Runar

Sv: Ny spiller: Kemar Roofe
« Svar #34 på: Oktober 14, 2016, 13:56:28 »
Han har startet 2 kamper i serien og 3 i cupen har 3 målpoeng, Dallas har startet 8 totalt og har vel ingen?

Sesongens skuffelse?
« Siste redigering: Oktober 17, 2016, 15:53:47 av Runar »
 

Kontakinte

Sv: Ny spiller: Kemar Roofe
« Svar #35 på: Oktober 14, 2016, 14:01:50 »
Kemar Roofe has revealed that he has no fixed ideas about his best position – as long as he is playing close enough to the goal to create mayhem.

Mens Oxford fansen sier han funger best i en 10-rolle.

Hernandez ut på kanten og Roofe inn sentralt!

Runar

Sv: Ny spiller: Kemar Roofe
« Svar #36 på: Oktober 14, 2016, 14:14:46 »
Kemar Roofe has revealed that he has no fixed ideas about his best position – as long as he is playing close enough to the goal to create mayhem.

Mens Oxford fansen sier han funger best i en 10-rolle.

Hernandez ut på kanten og Roofe inn sentralt!

Er det noen ferdigheter du føler at Hernandez har som gjør at du vil ha han ut på kanten? Har ikke hans tid der tidligere i sesongen gitt ett inntrykk av at han ikke er noen ving lengre?

Hvilke ferdigheter er det Roofe har som gjør at du vurderer han som en nummer ti?
 

Bjorn

Sv: Ny spiller: Kemar Roofe
« Svar #37 på: Oktober 14, 2016, 14:28:15 »
Kemar Roofe has revealed that he has no fixed ideas about his best position – as long as he is playing close enough to the goal to create mayhem.

Mens Oxford fansen sier han funger best i en 10-rolle.

Hernandez ut på kanten og Roofe inn sentralt!

Er det noen ferdigheter du føler at Hernandez har som gjør at du vil ha han ut på kanten? Har ikke hans tid der tidligere i sesongen gitt ett inntrykk av at han ikke er noen ving lengre?

Hvilke ferdigheter er det Roofe har som gjør at du vurderer han som en nummer ti?

Vi får se hvilken rolle han evt får imorgen da og detaljanalysere etter det.  ;) ;D
Hvem vet.. Kanskje han egner seg best som 'waterboy'..
Marching On! 4276

Runar

Sv: Ny spiller: Kemar Roofe
« Svar #38 på: Oktober 14, 2016, 15:29:09 »
Meget mulig, ryktes om at det er Mowatt som får plassen til Dallas, det håper jeg ikke på...

Kjøre angrep mot et Derby lag som ikke må få føle at trener byttet har effekt fra start.

 
 

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Ny spiller: Kemar Roofe
« Svar #39 på: Oktober 14, 2016, 15:37:50 »
Meget mulig, ryktes om at det er Mowatt som får plassen til Dallas, det håper jeg ikke på...

Kjøre angrep mot et Derby lag som ikke må få føle at trener byttet har effekt fra start.

Mowatt på kant blir håpløst, det er nå vi skulle hatt Botaka på lur.

Kontakinte

Sv: Ny spiller: Kemar Roofe
« Svar #40 på: Oktober 14, 2016, 16:51:55 »
Kemar Roofe has revealed that he has no fixed ideas about his best position – as long as he is playing close enough to the goal to create mayhem.

Mens Oxford fansen sier han funger best i en 10-rolle.

Hernandez ut på kanten og Roofe inn sentralt!

Er det noen ferdigheter du føler at Hernandez har som gjør at du vil ha han ut på kanten? Har ikke hans tid der tidligere i sesongen gitt ett inntrykk av at han ikke er noen ving lengre?

Hvilke ferdigheter er det Roofe har som gjør at du vurderer han som en nummer ti?
Av alle klipp jeg har sett av Hernandez på Youtub er han kantspiller, "Ving" slutta vi vell med en gang på -80/90 tallet deromkring  ;). Når det gjelder Roofe?, så støtter jeg meg på Oxford fansens utalelser. Ã… en cupkamp jeg så i vinter, om han da var tilbaketrukken eller spiss er jeg usikker på. Men god var han :)

Xern

Sv: Ny spiller: Kemar Roofe
« Svar #41 på: Oktober 14, 2016, 17:22:50 »
Meget mulig, ryktes om at det er Mowatt som får plassen til Dallas, det håper jeg ikke på...

Kjøre angrep mot et Derby lag som ikke må få føle at trener byttet har effekt fra start.

Mowatt på kant blir håpløst, det er nå vi skulle hatt Botaka på lur.
Botaka sitter på benken for Charlton. Helt tydelig at han ikke er god nok for oss.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Cherry

Sv: Ny spiller: Kemar Roofe
« Svar #42 på: Oktober 15, 2016, 20:36:06 »
Roofe MÃ… få mer spilletid, som Antonsson... Ble ganske håpløst og se på Mowatt helt ute av posisjon, litt tung, treg og lite kreativ i dag.  Bytter må komme tidlig når ting ikke fungerer... I kamper som dette.
Ble en taktisk kamp, der vi skulle ligge lavt og ta overgangene. Ble for upresist mot ett hardtkjempende Derby lag som kommer til og ta store steg oppover tabellen utover.
 

Sydhagen

Sv: Ny spiller: Kemar Roofe
« Svar #43 på: Oktober 15, 2016, 20:39:02 »
Roofe MÃ… få mer spilletid, som Antonsson... Ble ganske håpløst og se på Mowatt helt ute av posisjon, litt tung, treg og lite kreativ i dag.  Bytter må komme tidlig når ting ikke fungerer... I kamper som dette.
Ble en taktisk kamp, der vi skulle ligge lavt og ta overgangene. Ble for upresist mot ett hardtkjempende Derby lag som kommer til og ta store steg oppover tabellen utover.

Enig.
Synes faktisk Hernandez ble bedre når han holdt seg ute på venstrekanten mot slutten. Prøv Roofe i 10'er rollen bak Wood.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Leedsfan

Sv: Ny spiller: Kemar Roofe
« Svar #44 på: Oktober 15, 2016, 21:02:00 »
Meget mulig, ryktes om at det er Mowatt som får plassen til Dallas, det håper jeg ikke på...

Kjøre angrep mot et Derby lag som ikke må få føle at trener byttet har effekt fra start.

Mowatt på kant blir håpløst, det er nå vi skulle hatt Botaka på lur.

Benkesliter fra League One? Sacko og Botaka kan ikke spille samtidig, kanskje mot lag vi er totalt overlegne!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Ny spiller: Kemar Roofe
« Svar #45 på: Oktober 15, 2016, 21:26:34 »
Meget mulig, ryktes om at det er Mowatt som får plassen til Dallas, det håper jeg ikke på...

Kjøre angrep mot et Derby lag som ikke må få føle at trener byttet har effekt fra start.

Mowatt på kant blir håpløst, det er nå vi skulle hatt Botaka på lur.

Benkesliter fra League One? Sacko og Botaka kan ikke spille samtidig, kanskje mot lag vi er totalt overlegne!

Botaka hver eneste dag på kant før Mowatt, og joda, de kan spille samtidig men på hver sin side.

Leedsfan

Sv: Ny spiller: Kemar Roofe
« Svar #46 på: Oktober 16, 2016, 10:04:19 »
Meget mulig, ryktes om at det er Mowatt som får plassen til Dallas, det håper jeg ikke på...

Kjøre angrep mot et Derby lag som ikke må få føle at trener byttet har effekt fra start.

Mowatt på kant blir håpløst, det er nå vi skulle hatt Botaka på lur.

Benkesliter fra League One? Sacko og Botaka kan ikke spille samtidig, kanskje mot lag vi er totalt overlegne!

Botaka hver eneste dag på kant før Mowatt, og joda, de kan spille samtidig men på hver sin side.

Ikke uenig i Botaka vs Mowatt, men Sacko og Botaka på banen samtidig blir litt vel spedt tror jeg. Kommer nok aldri til å finne det ut, Botaka er så langt en stor flopp i England.

Roofe er en skrekkelig stor skuffelse så langt, han ser jo helt lost ut på dette nivået. Hva har skjedd og hva skjer? Det er vel Cellino som speidet og signerte han?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: Ny spiller: Kemar Roofe
« Svar #47 på: Oktober 16, 2016, 14:34:51 »
Meget mulig, ryktes om at det er Mowatt som får plassen til Dallas, det håper jeg ikke på...

Kjøre angrep mot et Derby lag som ikke må få føle at trener byttet har effekt fra start.

Mowatt på kant blir håpløst, det er nå vi skulle hatt Botaka på lur.

Benkesliter fra League One? Sacko og Botaka kan ikke spille samtidig, kanskje mot lag vi er totalt overlegne!

Botaka hver eneste dag på kant før Mowatt, og joda, de kan spille samtidig men på hver sin side.

Ikke uenig i Botaka vs Mowatt, men Sacko og Botaka på banen samtidig blir litt vel spedt tror jeg. Kommer nok aldri til å finne det ut, Botaka er så langt en stor flopp i England.

Roofe er en skrekkelig stor skuffelse så langt, han ser jo helt lost ut på dette nivået. Hva har skjedd og hva skjer? Det er vel Cellino som speidet og signerte han?
Potensialet er udiskutabelt. Han viste i cupcamper for Oxford at han kan takle Championshipnivået og vel så det...

Synes forøvrig vi ble klart bedre etter at Roofe kom inn mot Derby, uten at han briljerte, men ikke enig i at han så "helt lost" ut. Håper fortsatt at vi låner eller kjøper noen potensielle instant impactspillere i januar og at Roofe får muligheten til å utvikle seg på utlån til en L1 klubb. Tror ikke han vil få så mye spilletid hos oss dessverre..
Jon R.

Runar

Sv: Ny spiller: Kemar Roofe
« Svar #48 på: Oktober 17, 2016, 15:58:00 »
Meget mulig, ryktes om at det er Mowatt som får plassen til Dallas, det håper jeg ikke på...

Kjøre angrep mot et Derby lag som ikke må få føle at trener byttet har effekt fra start.

Mowatt på kant blir håpløst, det er nå vi skulle hatt Botaka på lur.

Benkesliter fra League One? Sacko og Botaka kan ikke spille samtidig, kanskje mot lag vi er totalt overlegne!

Botaka hver eneste dag på kant før Mowatt, og joda, de kan spille samtidig men på hver sin side.

Ikke uenig i Botaka vs Mowatt, men Sacko og Botaka på banen samtidig blir litt vel spedt tror jeg. Kommer nok aldri til å finne det ut, Botaka er så langt en stor flopp i England.

Roofe er en skrekkelig stor skuffelse så langt, han ser jo helt lost ut på dette nivået. Hva har skjedd og hva skjer? Det er vel Cellino som speidet og signerte han?

Jeg må ha gått glipp av noe, for dette med at han har skuffet voldtsomt og sett helt lost ut hat gått meg hus forbi..

Han har 3 assister og bare startet 5 kamper. Dallas har ingen målpoeng på sine 8 starter. Når Monk går ut å sier at Dallas ikke har noen naturlig erstatter kjenner jeg at jeg blir litt dårlig... Monk har vært med i rekrutteringen i sommer, han vet da at Pablo ikke er noen kant, han vet at Dallas kommer fra EM, han vet at Grimes ikke er kant ei heller Mowatt, så velger han å låne ut Botaka.

Han snakket om å hente en spiss til, hvilke posisjon er det han ser for seg at Grimes, Pablo, Mowatt og Roofe skal kjempe om da?
 

Leedsfan

Sv: Ny spiller: Kemar Roofe
« Svar #49 på: Oktober 17, 2016, 17:55:26 »
Meget mulig, ryktes om at det er Mowatt som får plassen til Dallas, det håper jeg ikke på...

Kjøre angrep mot et Derby lag som ikke må få føle at trener byttet har effekt fra start.

Mowatt på kant blir håpløst, det er nå vi skulle hatt Botaka på lur.

Benkesliter fra League One? Sacko og Botaka kan ikke spille samtidig, kanskje mot lag vi er totalt overlegne!

Botaka hver eneste dag på kant før Mowatt, og joda, de kan spille samtidig men på hver sin side.

Ikke uenig i Botaka vs Mowatt, men Sacko og Botaka på banen samtidig blir litt vel spedt tror jeg. Kommer nok aldri til å finne det ut, Botaka er så langt en stor flopp i England.

Roofe er en skrekkelig stor skuffelse så langt, han ser jo helt lost ut på dette nivået. Hva har skjedd og hva skjer? Det er vel Cellino som speidet og signerte han?
Potensialet er udiskutabelt. Han viste i cupcamper for Oxford at han kan takle Championshipnivået og vel så det...

Synes forøvrig vi ble klart bedre etter at Roofe kom inn mot Derby, uten at han briljerte, men ikke enig i at han så "helt lost" ut. Håper fortsatt at vi låner eller kjøper noen potensielle instant impactspillere i januar og at Roofe får muligheten til å utvikle seg på utlån til en L1 klubb. Tror ikke han vil få så mye spilletid hos oss dessverre..

Summen av det jeg har sett av han så ser han litt "lost" ut, sikkert manko på selvtillit. Synes også han ser litt treg ut!

Kjøpe en spiller for £4mill og så låne han ut til League One? Sorry, men det kan man vel bare ikke gjøre eller?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Ny spiller: Kemar Roofe
« Svar #50 på: Oktober 17, 2016, 18:35:29 »
Uten sammenligning for øvrig, Huseklepp får ikke spille i Brann for han blir vurdert for svak defensivt og det er det defensive som prioriteres i Brann, ser for meg at Monk tenker det samme angående Roofe, synd, begge burde spilt mer. Ã… la Mowatt erstatte klippekortinnehaveren Dallas på kant er for meg uforståelig.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny spiller: Kemar Roofe
« Svar #51 på: Oktober 17, 2016, 18:59:09 »
Uten sammenligning for øvrig, Huseklepp får ikke spille i Brann for han blir vurdert for svak defensivt og det er det defensive som prioriteres i Brann, ser for meg at Monk tenker det samme angående Roofe, synd, begge burde spilt mer. Ã… la Mowatt erstatte klippekortinnehaveren Dallas på kant er for meg uforståelig.
Tror du har det der, Rudi. Han tenker nok at Sacko og Roofe samtidig blir for veikt defensivt. En av dem er ok, men begge blir for tynt. Derfor 'arbeismauren' Dallas sammen med Sacko hittil. Men kanskje indikerte lørdaen en liten formdipp for Sacko???

Ellers, Runar, det var vel nettopp VING Hernandez var inntil Monk prøvde ham med suksess i 10'er rollen hos Swansea... Men han opererte vel på venstresiden så derfor ingen direkte erstatter for Dallas...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Ny spiller: Kemar Roofe
« Svar #52 på: Oktober 17, 2016, 19:15:15 »
Uten sammenligning for øvrig, Huseklepp får ikke spille i Brann for han blir vurdert for svak defensivt og det er det defensive som prioriteres i Brann, ser for meg at Monk tenker det samme angående Roofe, synd, begge burde spilt mer. Ã… la Mowatt erstatte klippekortinnehaveren Dallas på kant er for meg uforståelig.
Tror du har det der, Rudi. Han tenker nok at Sacko og Roofe samtidig blir for veikt defensivt. En av dem er ok, men begge blir for tynt. Derfor 'arbeismauren' Dallas sammen med Sacko hittil. Men kanskje indikerte lørdaen en liten formdipp for Sacko???

Ellers, Runar, det var vel nettopp VING Hernandez var inntil Monk prøvde ham med suksess i 10'er rollen hos Swansea... Men han opererte vel på venstresiden så derfor ingen direkte erstatter for Dallas...

Ser i utgangspunktet ikke noe problem i å bruke Roofe og Sacko samtidig, vi spiller liksom ikke med en skjev 3er, problemet er vel slik jeg ser det at venstrebacken vår trenger mer hjelp enn høyrebacken, mener uansett at Roofe kan bidra mer både forover og bakover enn det treige Mowatt kan, han løper jo stort sett i mellom.

Runar

Sv: Ny spiller: Kemar Roofe
« Svar #53 på: Oktober 17, 2016, 20:35:34 »
Uten sammenligning for øvrig, Huseklepp får ikke spille i Brann for han blir vurdert for svak defensivt og det er det defensive som prioriteres i Brann, ser for meg at Monk tenker det samme angående Roofe, synd, begge burde spilt mer. Ã… la Mowatt erstatte klippekortinnehaveren Dallas på kant er for meg uforståelig.
Tror du har det der, Rudi. Han tenker nok at Sacko og Roofe samtidig blir for veikt defensivt. En av dem er ok, men begge blir for tynt. Derfor 'arbeismauren' Dallas sammen med Sacko hittil. Men kanskje indikerte lørdaen en liten formdipp for Sacko???

Ellers, Runar, det var vel nettopp VING Hernandez var inntil Monk prøvde ham med suksess i 10'er rollen hos Swansea... Men han opererte vel på venstresiden så derfor ingen direkte erstatter for Dallas...

Vet ikke om jeg forstår hva du sier her... Pablo var ving, så brukte Monk han som nummer ti, det var det han annonserte han som når han kom. Så sluttet Monk og spille med en nummer ti, da spilte Pablo til venstre på bekostning av Dallas.

Ingen direkte erstatter? Dallas spiller 9 av 10 ganger venstrekant dersom han spiller.  Så den som spiller til venstre spiller som en erstatter for Dallas.

At Roofe ikke skal være god nok defensivt når Sakho spiller til høyre, mulig, men det er framstår som en merkelig vurdering. For det første er ikke Sakho noe dårligere enn Dallas defensivt, ihvertfall har ikke jeg noe belegg for å mene det, det oppleves som en forut inntatt holdning som ikke er basert på fakta..

Spillere som er god offensivt, legger press på motspillerne. Mowatt er ihvertfall ikke noe bedre defensivt enn Roofe som kant.

 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny spiller: Kemar Roofe
« Svar #54 på: Oktober 17, 2016, 21:58:21 »

At Roofe ikke skal være god nok defensivt når Sakho spiller til høyre, mulig, men det er framstår som en merkelig vurdering.
Jeg sier det ikke som en kjensgjerning - har sett for få kamper til det. Mer som en antakelse om hvordan Gerry vurderer det...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Runar

Sv: Ny spiller: Kemar Roofe
« Svar #55 på: Oktober 17, 2016, 22:21:35 »

At Roofe ikke skal være god nok defensivt når Sakho spiller til høyre, mulig, men det er framstår som en merkelig vurdering.
Jeg sier det ikke som en kjensgjerning - har sett for få kamper til det. Mer som en antakelse om hvordan Gerry vurderer det...

Den kjøper jeg, Monk kan vurdere det slik..... Fortsatt skuffende 8)
 

Jon R

Sv: Ny spiller: Kemar Roofe
« Svar #56 på: Oktober 17, 2016, 23:56:38 »
Kjøpe en spiller for £4mill og så låne han ut til League One? Sorry, men det kan man vel bare ikke gjøre eller?

Vi betalte vel 3 mill £ for han? Kanskje en "mindre" klubb i Championship kan garantere han spilletid?

Hvis han ikke spiller kamper er det vel ikke så interessant hva han kostet? Gutten må få spilletid og kjenne på opplevelsen av å score noen mål igjen men det virker ikke som om Monk har veldig stor tillit til han. Han spiller også på et lag der den offensive delen er langt under pari, noe som ikke gjør det lettere for en spiller som ikke helt har funnet formen og som kanskje sliter med selvtilliten. Ideelt sett burde Monk gi han mer tillit og tid til å spille seg god men jeg tror ikke det er så enkelt i et omstendelig og impotent Leeds United som skriker etter en impactspiller som kan sette fyr på laget. Stusselige 12 mål på 12 kamper er for svakt og Monk vet det.
Jon R.

Runar

Sv: Ny spiller: Kemar Roofe
« Svar #57 på: Oktober 18, 2016, 08:31:43 »
Kjøpe en spiller for £4mill og så låne han ut til League One? Sorry, men det kan man vel bare ikke gjøre eller?

Vi betalte vel 3 mill £ for han? Kanskje en "mindre" klubb i Championship kan garantere han spilletid?

Hvis han ikke spiller kamper er det vel ikke så interessant hva han kostet? Gutten må få spilletid og kjenne på opplevelsen av å score noen mål igjen men det virker ikke som om Monk har veldig stor tillit til han. Han spiller også på et lag der den offensive delen er langt under pari, noe som ikke gjør det lettere for en spiller som ikke helt har funnet formen og som kanskje sliter med selvtilliten. Ideelt sett burde Monk gi han mer tillit og tid til å spille seg god men jeg tror ikke det er så enkelt i et omstendelig og impotent Leeds United som skriker etter en impactspiller som kan sette fyr på laget. Stusselige 12 mål på 12 kamper er for svakt og Monk vet det.

Kan heller låne ut Dallas....
 

Sydhagen

Sv: Ny spiller: Kemar Roofe
« Svar #58 på: Oktober 18, 2016, 08:39:40 »
Sett Roofe i 10'er posisjonen og Hernandez på venstrekant.
Hernandez la seg mye ute på venstrekanten siste 10 minutt og kom mer til sin rett synest eg. I 10'er rollen gjorde han for mange feil rett og slett.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

flynn

Sv: Ny spiller: Kemar Roofe
« Svar #59 på: Oktober 18, 2016, 12:07:44 »
Det lille jeg har sett av Roofe gjør ham til en liten favoritt hos meg. Han er kvikk, både til beins og som avslutter. Jeg tipper (og håper) at han får hull på byllen snart, og at han ender sesongen på 5-10 mål, samt tilnærmet fast plass på laget. Faktisk er jeg litt der at jeg tror han på noe sikt er bedre enn Sacko, som lider veldig av manglende målteft og ro i de avgjørende situasjonene.
Hva sier du Kemar, skal vi begynne i kveld?

flynn