Skrevet av Emne: Ex-spiller: Kemar Roofe  (Lest 106868 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #150 på: Desember 10, 2017, 12:27:21 »
Roofe er i alle fall vår toppscorer per i dag. Så lenge Lasogga er ute mener jeg Roofe bør få mer tillit. Han scorer tre meget bra mål i dag, og med enda litt mer selvtillit putter han forhåpentligvis jevnere.

Det er jeg enig i. Men alikevel bør laget se seg om etter en mere målfarlig spiss. Og gjerne en med muskler. Blir litt pinglete på topp, når spissen ikke kan holde på en ball
Vi må altså få inn en som scorer mer enn tre pr kamp?

En som scorer oftere, og ikke barre et hatrick en gang i blandt. hattrick i cupen mot Newport ser jeg ikke på som en sammenheng med en spiss vi trenger. Cupen betyr nada, da vi aldri vil vinne den når vi ikke har spillere av ypperste kvalitet og spiller i Premier League

RoarG

Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #151 på: Desember 10, 2017, 12:59:00 »
Roofe er i alle fall vår toppscorer per i dag. Så lenge Lasogga er ute mener jeg Roofe bør få mer tillit. Han scorer tre meget bra mål i dag, og med enda litt mer selvtillit putter han forhåpentligvis jevnere.

Det er jeg enig i. Men alikevel bør laget se seg om etter en mere målfarlig spiss. Og gjerne en med muskler. Blir litt pinglete på topp, når spissen ikke kan holde på en ball
Vi må altså få inn en som scorer mer enn tre pr kamp?

En som scorer oftere, og ikke barre et hatrick en gang i blandt. hattrick i cupen mot Newport ser jeg ikke på som en sammenheng med en spiss vi trenger. Cupen betyr nada, da vi aldri vil vinne den når vi ikke har spillere av ypperste kvalitet og spiller i Premier League
Cupen betyr ikke nada.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

baste

Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #152 på: Desember 10, 2017, 13:10:37 »
Tror alle ser at Roofe er målfarlig, som spiss. Minner om McCormack, ikke var så veldig farlig på høyre kant.

Roofe kan bli mye mye bedre, med flere kamper og mål. Selvtillitt betyr jo en del, får mer overskudd, tar flere løp og tørr prøve på «det umulige»

Morro med 3 mål, og 3 poeng mot QPR  :D

MOT

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #153 på: Desember 10, 2017, 13:46:46 »
Roofe er i alle fall vår toppscorer per i dag. Så lenge Lasogga er ute mener jeg Roofe bør få mer tillit. Han scorer tre meget bra mål i dag, og med enda litt mer selvtillit putter han forhåpentligvis jevnere.

Det er jeg enig i. Men alikevel bør laget se seg om etter en mere målfarlig spiss. Og gjerne en med muskler. Blir litt pinglete på topp, når spissen ikke kan holde på en ball
Vi må altså få inn en som scorer mer enn tre pr kamp?

En som scorer oftere, og ikke barre et hatrick en gang i blandt. hattrick i cupen mot Newport ser jeg ikke på som en sammenheng med en spiss vi trenger. Cupen betyr nada, da vi aldri vil vinne den når vi ikke har spillere av ypperste kvalitet og spiller i Premier League
Cupen betyr ikke nada.

Morro for fansen, men vi vinner den ikke ved å spille på nivå to. Nesten så jeg blir flau når jeg dagligen ser at man minnes at vi slo Manu for 8 år siden på Old Shithouse. Skulle nesten tro vi var et non league lag som gjorde den viktigste seieren i klubbens historie

Jon R

Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #154 på: Desember 10, 2017, 14:35:50 »
Roofe er i alle fall vår toppscorer per i dag. Så lenge Lasogga er ute mener jeg Roofe bør få mer tillit. Han scorer tre meget bra mål i dag, og med enda litt mer selvtillit putter han forhåpentligvis jevnere.

Det er jeg enig i. Men alikevel bør laget se seg om etter en mere målfarlig spiss. Og gjerne en med muskler. Blir litt pinglete på topp, når spissen ikke kan holde på en ball
Vi må altså få inn en som scorer mer enn tre pr kamp?

En som scorer oftere, og ikke barre et hatrick en gang i blandt. hattrick i cupen mot Newport ser jeg ikke på som en sammenheng med en spiss vi trenger. Cupen betyr nada, da vi aldri vil vinne den når vi ikke har spillere av ypperste kvalitet og spiller i Premier League
Cupen betyr ikke nada.

Morro for fansen, men vi vinner den ikke ved å spille på nivå to. Nesten så jeg blir flau når jeg dagligen ser at man minnes at vi slo Manu for 8 år siden på Old Shithouse. Skulle nesten tro vi var et non league lag som gjorde den viktigste seieren i klubbens historie
Quiz: Hva skjedde på Wembley 5. mai 1973?
Jon R.

Jon R

Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #155 på: Desember 10, 2017, 14:43:42 »
Innbiller meg at svensken var bedre i sine offensive bevegelser enn slik angrepet så ut før skaden til Ekuban? Syns det er vanskelig å sette fingeren på, men det skjedde NOE med med løpene. Ekuban jobber og sliter men faller for langt ned i banen når han er eneste spiss i mange tilfeller. Roofe holdt seg på topp og fikk veldig ofte selskap av svensken.
Jeg så akkurat det samme. Kampbildet endret seg umiddelbart etter byttet. Svensken gjorde det enkelt og smart, både med løp og pasninger, og han spilte nesten uten unntak på en-touch. Komboen med Roofe var svært oppløftende!
Jon R.

berlin

Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #156 på: Desember 10, 2017, 16:36:04 »
quote author=Jon R link=topic=21875.msg565493#msg565493 date=1512912950]
Roofe er i alle fall vår toppscorer per i dag. Så lenge Lasogga er ute mener jeg Roofe bør få mer tillit. Han scorer tre meget bra mål i dag, og med enda litt mer selvtillit putter han forhåpentligvis jevnere.

Det er jeg enig i. Men alikevel bør laget se seg om etter en mere målfarlig spiss. Og gjerne en med muskler. Blir litt pinglete på topp, når spissen ikke kan holde på en ball
Vi må altså få inn en som scorer mer enn tre pr kamp?

En som scorer oftere, og ikke barre et hatrick en gang i blandt. hattrick i cupen mot Newport ser jeg ikke på som en sammenheng med en spiss vi trenger. Cupen betyr nada, da vi aldri vil vinne den når vi ikke har spillere av ypperste kvalitet og spiller i Premier League
Cupen betyr ikke nada.

Morro for fansen, men vi vinner den ikke ved å spille på nivå to. Nesten så jeg blir flau når jeg dagligen ser at man minnes at vi slo Manu for 8 år siden på Old Shithouse. Skulle nesten tro vi var et non league lag som gjorde den viktigste seieren i klubbens historie
Quiz: Hva skjedde på Wembley 5. mai 1973?
[/quote]

Mange vil hevde at det blir for drøyt å sammenligne dagens mer markante skille med 70- og 80-tallet.

Men da kan man kontre med følgende:

2008: Cardiff (som Championship) nådde finalen i 2008 og tapte 0-1 for Portsmouth.

2004: Millwall kom seg til finalen i 2004, for så å tape 0-3 for Man Utd. Millwall spilte vel i UEFA-cupen påfølgende sesong,
fordi Man Utd allerede var kvalifisert for CL.

1992: Sunderland (nivå 2) tapte 0-2 Liverpool

1982: QPR (nivå 2) tapte 1-2 i omkamp mot Spurs

1980: West Ham (nivå 2) vant (!) 1-0 over Arsenal, forøvrig etter skåring av Trevor Brooking
 
1976: Den herlige seieren til Southampton (nivå 2) over Man Utd

1973: Ja, den husker vi, eller noen av husker den.

Konklusjon: Det er ikke ofte et nivå 2 lag går til finalen, men historien forteller at det kanskje ikke er vanskeligere i dag enn
det var for 40-50 år siden.

Sjansen er ikke så liten og jeg er helt sikker på at både klubb og spillere er riktig så motiverte for å komme så langt som mulig.
Viktig turnering i engelsk fotball.

« Siste redigering: Desember 10, 2017, 16:38:48 av berlin »

Promotion 2010

Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #157 på: Desember 19, 2017, 23:28:40 »
Kemar Roofe

3 x 3 quick maths
My guys @MementoTweets  produced the top quality display box in time for Xmas


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #158 på: Desember 28, 2017, 00:27:15 »
Om målfeiringen mot Burton:

A bit of silence was needed to cook the Christmas sauce not an easy place to get a result at… instagram.com/p/BdLi6CJFc37/
https://www.instagram.com/p/BdLi6CJFc37/


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Budda

Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #159 på: Desember 28, 2017, 00:46:10 »
Om målfeiringen mot Burton:

A bit of silence was needed to cook the Christmas sauce not an easy place to get a result at… instagram.com/p/BdLi6CJFc37/
https://www.instagram.com/p/BdLi6CJFc37/

Hva er greia med sausefeiringa?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Endre

SupALeedS

Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #160 på: Desember 28, 2017, 00:54:14 »
Hehe har jeg lurt på også! :) kanskje han er glad i saus?
Alex

Blank_File

Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #161 på: Desember 28, 2017, 01:05:23 »
Hehe har jeg lurt på også! :) kanskje han er glad i saus?
You and me both Kemar!

Promotion 2010

Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #162 på: Januar 23, 2018, 07:31:29 »


Kemar Roofe has now been directly involved in 14 goals in 28 games this season (11G, 3A). #LUFC
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

ragnar

Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #163 på: Januar 23, 2018, 16:32:53 »
Hadde Roofe tjent på å spille i tospann med en sterk spiss ala en klassisk løsning Kevin Phillips/Nial Quinn?
*In El Loco we trust!*

Xern

Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #164 på: Januar 23, 2018, 17:26:02 »
Hadde Roofe tjent på å spille i tospann med en sterk spiss ala en klassisk løsning Kevin Phillips/Nial Quinn?
Jeg tror han hadde tjent på å spille i tospann med hvem som helst, noe jeg er sikker på at hadde passet Lasogga også. De bør spille sammen.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Runar

Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #165 på: Januar 23, 2018, 18:00:04 »
Hadde Roofe tjent på å spille i tospann med en sterk spiss ala en klassisk løsning Kevin Phillips/Nial Quinn?
Jeg tror han hadde tjent på å spille i tospann med hvem som helst, noe jeg er sikker på at hadde passet Lasogga også. De bør spille sammen.

Ã… bruke Roofe som "nummer 10" i den perioden Saiz er ute, kan være nøkkelen på det.
 

RoarG

Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #166 på: Januar 23, 2018, 18:46:47 »
Hadde Roofe tjent på å spille i tospann med en sterk spiss ala en klassisk løsning Kevin Phillips/Nial Quinn?
Jeg tror han hadde tjent på å spille i tospann med hvem som helst, noe jeg er sikker på at hadde passet Lasogga også. De bør spille sammen.

Ã… bruke Roofe som "nummer 10" i den perioden Saiz er ute, kan være nøkkelen på det.
Er det ikke Hernandez som konkurrerer med Saiz om den plassen?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Xern

Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #167 på: Januar 23, 2018, 19:09:55 »
Hadde Roofe tjent på å spille i tospann med en sterk spiss ala en klassisk løsning Kevin Phillips/Nial Quinn?
Jeg tror han hadde tjent på å spille i tospann med hvem som helst, noe jeg er sikker på at hadde passet Lasogga også. De bør spille sammen.

Ã… bruke Roofe som "nummer 10" i den perioden Saiz er ute, kan være nøkkelen på det.
Er det ikke Hernandez som konkurrerer med Saiz om den plassen?
Roofe er nok ingen kreativ offensiv midtbanespiller, han er nok best som spiss, alternativt som ving. Hernandez i en fri rolle som offensiv midtbane har jeg mer troen på, selv om han også egentlig har spilt ving mesteparten av karrieren sin
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Promotion 2010

Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #168 på: Juni 12, 2018, 08:37:18 »
Tinpot Football news

#Reading have made a £7m bid for #Leeds forward Kemar Roofe today which is expected to be accepted. (Source: Caught Offside) #LUFC #RFC #TransferNews

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

B_Ød

Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #169 på: Juni 12, 2018, 08:42:39 »
Tinpot Football news

#Reading have made a £7m bid for #Leeds forward Kemar Roofe today which is expected to be accepted. (Source: Caught Offside) #LUFC #RFC #TransferNews

høres bra ut!
Ups & Ups!!

Sydhagen

Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #170 på: Juni 12, 2018, 08:55:33 »
Roofe kommer til å herje i Championship neste sesong for Reading...Blir ekkelt når han putter hattrick mot Leeds.
Han har noe ved seg som han ikke har fått ut i Leeds, mest pga spillestil og at han blir brukt feil....tror jeg.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

HåvardK

Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #171 på: Juni 12, 2018, 09:11:03 »
Roofe kommer til å herje i Championship neste sesong for Reading...Blir ekkelt når han putter hattrick mot Leeds.
Han har noe ved seg som han ikke har fått ut i Leeds, mest pga spillestil og at han blir brukt feil....tror jeg.
Enig i at han ikke har fått ut potensialet sitt. Har scoret noen vakre mål, og gjør av og til helt magiske ting med ball, men i det store og det hele har han vært alt for ujevn. Har jo vært forsøkt på flere plasser, uten at han har gjort noen til "sin".

Eriksen55

Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #172 på: Juni 12, 2018, 09:51:00 »
Jeg har aldri latt meg begeistre av Roofe. Noen ganger veldig god, men stort sett anonym og veik.

Får vi 7 mill pund er det bare å le hele veien til banken!

Annesj

Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #173 på: Juni 12, 2018, 09:57:23 »
Jeg har aldri latt meg begeistre av Roofe. Noen ganger veldig god, men stort sett anonym og veik.

Får vi 7 mill pund er det bare å le hele veien til banken!

Helt klart. 7 mill for han er bonus så det holder. Ser dog ikke bort ifra at han kan blomstre i en annen klubb.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

B_Ød

Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #174 på: Juni 12, 2018, 09:57:59 »
Jeg har aldri latt meg begeistre av Roofe. Noen ganger veldig god, men stort sett anonym og veik.

Får vi 7 mill pund er det bare å le hele veien til banken!

er litt der "jeg" også...hadde trua, men mistet den etterhvert.
Ups & Ups!!

Sydhagen

Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #175 på: Juni 12, 2018, 10:30:47 »
7 mill er seff en veldig god pris for Roofe.
Håper de legger til en videresalgsklausul også.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

leedslife

Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #176 på: Juni 12, 2018, 11:46:13 »
7 mill er seff en veldig god pris for Roofe.
Håper de legger til en videresalgsklausul også.

Bare å selg. Beste for vår del og hans egen del.
Tror han kan utvikle seg til å bli en Tipptopp CC spiss hvis han kommer i riktig klubb og under riktig formasjon.

RoarG

Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #177 på: Juni 12, 2018, 12:37:09 »
7 mill er seff en veldig god pris for Roofe.
Håper de legger til en videresalgsklausul også.

Bare å selg. Beste for vår del og hans egen del.
Tror han kan utvikle seg til å bli en Tipptopp CC spiss hvis han kommer i riktig klubb og under riktig formasjon.
Bare å ønske Roofe lykke til videre.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Bromancer

Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #178 på: Juni 12, 2018, 13:30:37 »
7 mill for Roofe er latterlig mye penger.. Bare å slå til.

Eriksen55

Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #179 på: Juni 12, 2018, 13:32:43 »
7 mill for Roofe er latterlig mye penger.. Bare å slå til.

Det er så mye penger for han at jeg tviler på at det er sant.

Jeg hadde levert han personlig til den nye klubben for 2 mill..