Skrevet av Emne: Ex-spiller: Kemar Roofe  (Lest 106871 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jon R

Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #300 på: Februar 18, 2019, 19:14:42 »
Edmondson sitter kanskje på benken mot Bolton. Han debuterte allerede i fjor og har vel et innhopp denne sesongen. 17 år og uferdig men har fysikk som en voksen mann så vidt jeg husker fra det lille jeg har sett av han.

Jeg ville strengt tatt sagt meg enig i dette, men prøvde å sjekke litt rundt mht høyde. Eneste jeg finner er denne...

Der står det 182cm, men det er gjerne litt utdaterte tall? :o 

https://en.soccerwiki.org/player.php?pid=97108
Jeg kjenner mange voksne menn på 182 cm eller lavere.  ;)
Jon R.

Jon R

Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #301 på: Februar 18, 2019, 19:19:07 »
Edmondson sitter kanskje på benken mot Bolton. Han debuterte allerede i fjor og har vel et innhopp denne sesongen. 17 år og uferdig men har fysikk som en voksen mann så vidt jeg husker fra det lille jeg har sett av han.

Jeg ville strengt tatt sagt meg enig i dette, men prøvde å sjekke litt rundt mht høyde. Eneste jeg finner er denne...

Der står det 182cm, men det er gjerne litt utdaterte tall? :o 

https://en.soccerwiki.org/player.php?pid=97108
Han har forøvrig vært ute med skade en stund han også, men er vel tilbake til full fitness nå.
Jon R.

veteranen

  • Gjest
Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #302 på: Februar 18, 2019, 19:26:12 »
Edmondson sitter kanskje på benken mot Bolton. Han debuterte allerede i fjor og har vel et innhopp denne sesongen. 17 år og uferdig men har fysikk som en voksen mann så vidt jeg husker fra det lille jeg har sett av han.

Jeg ville strengt tatt sagt meg enig i dette, men prøvde å sjekke litt rundt mht høyde. Eneste jeg finner er denne...

Der står det 182cm, men det er gjerne litt utdaterte tall? :o 


https://en.soccerwiki.org/player.php?pid=97108

Fysikk dreier seg om mer enn høyde, selv om den er viktig nok for en spiss.
Med tanke på kombinasjonen alder og fysikk minner Edmondson meg litt om Norman Whiteside. Og han spilte jo VM-sluttspill for Nord Irland når han var 17 år.

Og som jeg skrev i går kveld: Når Bamford blir skadet igjen ville jeg heller kjørt inn Edmondson som spiss fremfor Roberts.

Jon R

Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #303 på: Februar 18, 2019, 20:51:35 »
Edmondson sitter kanskje på benken mot Bolton. Han debuterte allerede i fjor og har vel et innhopp denne sesongen. 17 år og uferdig men har fysikk som en voksen mann så vidt jeg husker fra det lille jeg har sett av han.

Jeg ville strengt tatt sagt meg enig i dette, men prøvde å sjekke litt rundt mht høyde. Eneste jeg finner er denne...

Der står det 182cm, men det er gjerne litt utdaterte tall? :o 


https://en.soccerwiki.org/player.php?pid=97108

Fysikk dreier seg om mer enn høyde, selv om den er viktig nok for en spiss.
Med tanke på kombinasjonen alder og fysikk minner Edmondson meg litt om Norman Whiteside. Og han spilte jo VM-sluttspill for Nord Irland når han var 17 år.

Og som jeg skrev i går kveld: Når Bamford blir skadet igjen ville jeg heller kjørt inn Edmondson som spiss fremfor Roberts.
Tja. Hurtigheten og «rutinen» til 2.5 år eldre Roberts eller hode- og duellstyrken (?)til Edmondson?  Kommer vel an på motstand og kampbilde hva Bielsa velger tenker jeg. Vil nok tro at TR er førstevalget okke som...
Jon R.

veteranen

  • Gjest
Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #304 på: Februar 18, 2019, 21:03:50 »
Edmondson sitter kanskje på benken mot Bolton. Han debuterte allerede i fjor og har vel et innhopp denne sesongen. 17 år og uferdig men har fysikk som en voksen mann så vidt jeg husker fra det lille jeg har sett av han.

Jeg ville strengt tatt sagt meg enig i dette, men prøvde å sjekke litt rundt mht høyde. Eneste jeg finner er denne...

Der står det 182cm, men det er gjerne litt utdaterte tall? :o 


https://en.soccerwiki.org/player.php?pid=97108

Fysikk dreier seg om mer enn høyde, selv om den er viktig nok for en spiss.
Med tanke på kombinasjonen alder og fysikk minner Edmondson meg litt om Norman Whiteside. Og han spilte jo VM-sluttspill for Nord Irland når han var 17 år.

Og som jeg skrev i går kveld: Når Bamford blir skadet igjen ville jeg heller kjørt inn Edmondson som spiss fremfor Roberts.
Tja. Hurtigheten og «rutinen» til 2.5 år eldre Roberts eller hode- og duellstyrken (?)til Edmondson?  Kommer vel an på motstand og kampbilde hva Bielsa velger tenker jeg. Vil nok tro at TR er førstevalget okke som...

Ja, det må vi regne med.
Får uansett håpe det ikke blir en aktuell problemstilling, men jeg frykter at det kommer til å bli det.

Vel, den som fremdeles har lever får se.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #305 på: Februar 18, 2019, 21:09:37 »
Edmondson sitter kanskje på benken mot Bolton. Han debuterte allerede i fjor og har vel et innhopp denne sesongen. 17 år og uferdig men har fysikk som en voksen mann så vidt jeg husker fra det lille jeg har sett av han.

Jeg ville strengt tatt sagt meg enig i dette, men prøvde å sjekke litt rundt mht høyde. Eneste jeg finner er denne...

Der står det 182cm, men det er gjerne litt utdaterte tall? :o 


https://en.soccerwiki.org/player.php?pid=97108

Fysikk dreier seg om mer enn høyde, selv om den er viktig nok for en spiss.
Med tanke på kombinasjonen alder og fysikk minner Edmondson meg litt om Norman Whiteside. Og han spilte jo VM-sluttspill for Nord Irland når han var 17 år.

Og som jeg skrev i går kveld: Når Bamford blir skadet igjen ville jeg heller kjørt inn Edmondson som spiss fremfor Roberts.
Tja. Hurtigheten og «rutinen» til 2.5 år eldre Roberts eller hode- og duellstyrken (?)til Edmondson?  Kommer vel an på motstand og kampbilde hva Bielsa velger tenker jeg. Vil nok tro at TR er førstevalget okke som...

Ja, det må vi regne med.
Får uansett håpe det ikke blir en aktuell problemstilling, men jeg frykter at det kommer til å bli det.

Vel, den som fremdeles har lever får se.

Når man ser U23-kamper med både Roberts og Edmundson er det lite tvil (i mine øyne...) at det pr tiden er MYE mer fotball i Roberts, han går utenpå de fleste når han spiller.

MEN, Edmundson er 'goalgetter', han èr der, han vinner duellen, han får ballen i mål.

Det ER jo en viktig egenskap i fotball, det. :)

Men ja, Roberts er nok langt foran køen enn Edmungson, men plass på benken fremover il han fort få (og dermed innhopp om kampbildet muliggjør det).

...og den leveren får vi bare leve med :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

veteranen

  • Gjest
Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #306 på: Februar 18, 2019, 21:17:22 »
Edmondson sitter kanskje på benken mot Bolton. Han debuterte allerede i fjor og har vel et innhopp denne sesongen. 17 år og uferdig men har fysikk som en voksen mann så vidt jeg husker fra det lille jeg har sett av han.

Jeg ville strengt tatt sagt meg enig i dette, men prøvde å sjekke litt rundt mht høyde. Eneste jeg finner er denne...

Der står det 182cm, men det er gjerne litt utdaterte tall? :o 


https://en.soccerwiki.org/player.php?pid=97108

Fysikk dreier seg om mer enn høyde, selv om den er viktig nok for en spiss.
Med tanke på kombinasjonen alder og fysikk minner Edmondson meg litt om Norman Whiteside. Og han spilte jo VM-sluttspill for Nord Irland når han var 17 år.

Og som jeg skrev i går kveld: Når Bamford blir skadet igjen ville jeg heller kjørt inn Edmondson som spiss fremfor Roberts.
Tja. Hurtigheten og «rutinen» til 2.5 år eldre Roberts eller hode- og duellstyrken (?)til Edmondson?  Kommer vel an på motstand og kampbilde hva Bielsa velger tenker jeg. Vil nok tro at TR er førstevalget okke som...

Ja, det må vi regne med.
Får uansett håpe det ikke blir en aktuell problemstilling, men jeg frykter at det kommer til å bli det.

Vel, den som fremdeles har lever får se.

Når man ser U23-kamper med både Roberts og Edmundson er det lite tvil (i mine øyne...) at det pr tiden er MYE mer fotball i Roberts, han går utenpå de fleste når han spiller.

MEN, Edmundson er 'goalgetter', han èr der, han vinner duellen, han får ballen i mål.

Det ER jo en viktig egenskap i fotball, det. :)

Men ja, Roberts er nok langt foran køen enn Edmungson, men plass på benken fremover il han fort få (og dermed innhopp om kampbildet muliggjør det).

...og den leveren får vi bare leve med :)

Edmundson og Edmungson - han heter Edmondson, Asbjørn! ;D

Ellers enig med deg i dine beskrivelser av de to unge nevnte herrers ferdigheter.  :)

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #307 på: Februar 18, 2019, 21:20:32 »
Edmundson og Edmungson - han heter Edmondson, Asbjørn! ;D


Ahh, var inne og editerte to verb eller noe sånt - denne så jeg ikke på en gang :o

Pleier å ta litt tid før eg mestrer nye Leedsnavn.  Marcelo kalte jeg lenge for Biesla f.eks :o
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #308 på: Februar 18, 2019, 22:45:56 »
Adam Pope

No timescale put on Roofe’s return but club are hoping its weeks rather than months. #lufc

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #309 på: Februar 18, 2019, 22:53:19 »
"Devastated" - Leeds United's Kemar Roofe speaks out as knee injury leaves him fighting to play again this season

Phil Hay
Published: 15:21 Monday 18 February 2019
 Kemar Roofe walks from the field after Leeds United's defeat at Stoke City last month. The striker is facing a spell out with a knee injury.
Kemar Roofe walks from the field after Leeds United's defeat at Stoke City last month. The striker is facing a spell out with a knee injury.
Kemar Roofe described himself as “devastated” after a knee injury left him battling to avoid an early end to his season.


Leeds United are crossing their fingers that Roofe will be fit to play at some stage of the Championship run-in despite scans revealing that the striker damaged ligaments in last week’s 2-1 win over Swansea City.

The club have just 14 matches remaining and the regular term is due to end in 10 weeks’ time.

Head coach Marcelo Bielsa will be without Roofe for an extended period of time, although United have not revealed a likely date for the forward’s comeback.

Writing on Twitter, Roofe said: “Devastated but it’s part of the game! It’s just an excuse for me to get stronger.”

Roofe has been ruled out of Saturday’s clash with Bolton Wanderers, the start of a critical spell in which Leeds will play three times in seven days.

His absence is major blow to Bielsa, who has relied on the striker throughout the season.

Roofe is the club’s top scorer with 14 goals and has helped United mount a strong bid for promotion.

In a statement, Leeds said: “Leeds United forward Kemar Roofe will face a period on the sidelines following confirmation that he damaged knee ligaments during the win over Swansea City at Elland Road.

“Roofe will work hard with the medical team at Thorp Arch to return to action as quickly as possible.”

Roofe was moved by Bielsa to an attacking midfield role earlier this month to allow Patrick Bamford into United’s starting line-up

Bamford has himself just returned from a knee ligament injury, his second of the season.

Roofe managed to complete Leeds’ victory over Swansea but was troubled by his knee the following day and underwent initial examinations before being sent for scans this morning.

The forward has already featured on a long list of injuries at Elland Road, missing six matches in the first half of the season with a calf strain.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #310 på: Februar 19, 2019, 09:00:55 »
Lufcdata

Leeds' top scorer Kemar Roofe has been directly involved in 30.2% of the club's goals in the Championship this season (14G, 2A).

He's averaged a goal every 158 minutes, but managed just 1 goal in his previous 720 minutes of football. #LUFC

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Josch

Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #311 på: April 06, 2019, 21:16:26 »
Mitt håp ligger hos Roofe nå. Blir han like god som før skaden så kan Leeds få 4-5 seire på slutten.

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #312 på: April 06, 2019, 21:38:09 »
Mitt håp ligger hos Roofe nå. Blir han like god som før skaden så kan Leeds få 4-5 seire på slutten.

Mitt håp ligger hos Bamford

sportcarl1

Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #313 på: April 07, 2019, 12:36:11 »
Eller varför inte bägge, Bamford med Roofe tätt bakom
 

Promotion 2010

Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #314 på: April 17, 2019, 14:11:26 »
Kemar sa noe interessant i dag på pressern:

We have been training so hard that in the matches we can enjoy it!   ;D  8)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #315 på: Juni 01, 2019, 21:04:04 »
White Knight LUFC

#LUFC star Kemar Roofe is set to demand a new four-year deal worth £30,000-a-week when crunch talks over his future at Elland Road finally kick off. (Various)

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #316 på: Juni 01, 2019, 21:25:56 »
White Knight LUFC

#LUFC star Kemar Roofe is set to demand a new four-year deal worth £30,000-a-week when crunch talks over his future at Elland Road finally kick off. (Various)
Like mye som det Bamford har.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Blank_File

Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #317 på: Juni 02, 2019, 00:17:17 »
White Knight LUFC

#LUFC star Kemar Roofe is set to demand a new four-year deal worth £30,000-a-week when crunch talks over his future at Elland Road finally kick off. (Various)
Like mye som det Bamford har.
Veldig kjipt. Da forsvinner nok Roofe i sommer. Spørsmålet er vel om han får en sånn sum av noen andre klubber.

Jon R

Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #318 på: Juni 02, 2019, 09:02:25 »
White Knight LUFC

#LUFC star Kemar Roofe is set to demand a new four-year deal worth £30,000-a-week when crunch talks over his future at Elland Road finally kick off. (Various)
Like mye som det Bamford har.
Veldig kjipt. Da forsvinner nok Roofe i sommer. Spørsmålet er vel om han får en sånn sum av noen andre klubber.
Lett.

Slike scenarier som dette må man ta høyde for når man signer spillere på høyere lønn, dessverre. Ã… sprenge lønnstrukturen skaper forhandlingskort og grobunn for misnøye. En skadefri og matchfit Kemar Roofe er som skapt for Bielsaball. Her er det nok bare å punge ut skal vi beholde han.
Jon R.

DenHviteYeboah

Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #319 på: Juni 02, 2019, 09:19:46 »
White Knight LUFC

#LUFC star Kemar Roofe is set to demand a new four-year deal worth £30,000-a-week when crunch talks over his future at Elland Road finally kick off. (Various)
Like mye som det Bamford har.
Veldig kjipt. Da forsvinner nok Roofe i sommer. Spørsmålet er vel om han får en sånn sum av noen andre klubber.
Lett.

Slike scenarier som dette må man ta høyde for når man signer spillere på høyere lønn, dessverre. Ã… sprenge lønnstrukturen skaper forhandlingskort og grobunn for misnøye. En skadefri og matchfit Kemar Roofe er som skapt for Bielsaball. Her er det nok bare å punge ut skal vi beholde han.
Enig! Kjipt signal hvis han selges nå!

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #320 på: Juni 02, 2019, 11:00:16 »
White Knight LUFC

#LUFC star Kemar Roofe is set to demand a new four-year deal worth £30,000-a-week when crunch talks over his future at Elland Road finally kick off. (Various)
Like mye som det Bamford har.
Veldig kjipt. Da forsvinner nok Roofe i sommer. Spørsmålet er vel om han får en sånn sum av noen andre klubber.
Lett.

Slike scenarier som dette må man ta høyde for når man signer spillere på høyere lønn, dessverre. Ã… sprenge lønnstrukturen skaper forhandlingskort og grobunn for misnøye. En skadefri og matchfit Kemar Roofe er som skapt for Bielsaball. Her er det nok bare å punge ut skal vi beholde han.
Enig! Kjipt signal hvis han selges nå!

Roofe er en grei squadspiller, men skjønner at han selges. Forlange han 30.000 pund i uka og det er makssummen Leeds er villig til å betale til de rette spillene, ja da bør man si nei til dette kravet fra Roofe, selv om da Roofe forsvinner.
Hjelper ikke med skapt for Bielsaball når man misser så mye sjanser som Roofe faktisk har gjort denne sesongen. Husker med gru de gangene Roofe bare hadde å sette hue til, så hadde det vært mål. Men han fikk det for seg å skulle bryste ballen i mål istedenfor. Leeds har bruk for Roofe, men ikke som spissen som skal starte hver kamp, og kan ike se en annen rolle han kan bekle med suksess i laget. So en 10`r spiller er han ikke kreativ nok, og ble nok brukt der på grunn av mangel på en nummer ti i laget

RoarG

Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #321 på: Juni 02, 2019, 11:38:38 »
Roofe ryktes til Villa. Villa-fansen kan styre sin begeistring, kaller han average. Roofe er ikke verdt £30 K i uka. Da får han heller gå.

https://thisisfutbol.com/2019/06/twitter/villa-fans-despair-at-roofe-pursuit/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #322 på: Juni 02, 2019, 11:56:07 »
Roofe ryktes til Villa. Villa-fansen kan styre sin begeistring, kaller han average. Roofe er ikke verdt £30 K i uka. Da får han heller gå.

https://thisisfutbol.com/2019/06/twitter/villa-fans-despair-at-roofe-pursuit/

Tviler på om det stemmer. Men sier ikke nei til at det er denne "stjerna" som ofres denne sommeren. Bør kunne få 10-15 millioner pund for ham, og da kan vi fint selg, så lenge vi får en god slump av beløpet til å finne en erstatter.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

stian

Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #323 på: Juni 02, 2019, 13:21:42 »
10-15 mill er mye penger for en spiller som Roofe. Skadeproblemene må ta sin del av skylden, men han har vært kun tidvis god for oss. Jeg har faktisk mer tro på Bamford enn Roofe, hvis Bamford får en hel preseason og får være skadefri over tid. Med den ballbesittelsen og antall innleggsmuligheter vi som regel har vil jeg heller ha Bamford enn Roofe som krigeren i boksen.

Konklusjon: Med de summene som nevnes er Roofe en av dem vi kan cashe inn på, særlig om det er det som skal til for at Clarke/Phillips beholdes.

RoarG

Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #324 på: Juni 02, 2019, 14:39:02 »
Roofe ryktes til Villa. Villa-fansen kan styre sin begeistring, kaller han average. Roofe er ikke verdt £30 K i uka. Da får han heller gå.

https://thisisfutbol.com/2019/06/twitter/villa-fans-despair-at-roofe-pursuit/

Tviler på om det stemmer. Men sier ikke nei til at det er denne "stjerna" som ofres denne sommeren. Bør kunne få 10-15 millioner pund for ham, og da kan vi fint selg, så lenge vi får en god slump av beløpet til å finne en erstatter.

auren
Jeg tror også at Roofe har blitt så god som han kan bli. Hvis Villa byr de summene du nevner, er det bare å selge ASAP.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Leedsfan

Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #325 på: Juni 02, 2019, 14:40:00 »
Jeg hadde aldri gitt Roofe 30k i uka og en 3-års kontrakt.

While more money is being spent in the Sky Bet Championship than ever, the free agency market is still very important.
Even though so many teams spent a lot of money last year, the man who was voted as the best player in the EFL was Teemu Pukki, a free transfer.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

auren

Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #326 på: Juni 02, 2019, 14:49:14 »
Hvis Roofe har kun 1 år igjen av kontrakten sin, så får vi neppe de summene jeg oppgav, blir fort mellom 5-10 millioner tipper jeg. Kanskje 7-8 millioner, samme leie som vi kjøpte Bamford for.

Blir en veldig spennende sommer. Håper på et par spillere inn portene så fort som mulig. Klarer ikke helt å vente...

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #327 på: Juni 02, 2019, 21:45:04 »
Mange Leeds-fans mener at Roofe ikke er verdt den prisen i 3 år. Kjøp Maupay i stedet.

https://leeds.vitalfootball.co.uk/basically-saying-goodbye-these-leeds-fans-react-to-contract-claims/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #328 på: Juni 02, 2019, 21:51:15 »
Mange Leeds-fans mener at Roofe ikke er verdt den prisen i 3 år. Kjøp Maupay i stedet.

https://leeds.vitalfootball.co.uk/basically-saying-goodbye-these-leeds-fans-react-to-contract-claims/
Enig i dette.

auren

Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #329 på: Juni 02, 2019, 22:02:41 »
Mange Leeds-fans mener at Roofe ikke er verdt den prisen i 3 år. Kjøp Maupay i stedet.

https://leeds.vitalfootball.co.uk/basically-saying-goodbye-these-leeds-fans-react-to-contract-claims/
Enig i dette.

Totalt urealistisk. Maupay koster lett 15-20 millioner pund. Da må vi selge Roofe og Jansson og kanskje enda en spiller. Dårlig business.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.