Skrevet av Emne: Ex-spiller: Kemar Roofe  (Lest 42546 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

RoarG

• Lorimer
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #330 på: Juni 02, 2019, 22:15:47 »
Mange Leeds-fans mener at Roofe ikke er verdt den prisen i 3 år. Kjøp Maupay i stedet.

https://leeds.vitalfootball.co.uk/basically-saying-goodbye-these-leeds-fans-react-to-contract-claims/
Enig i dette.

Totalt urealistisk. Maupay koster lett 15-20 millioner pund. Da må vi selge Roofe og Jansson og kanskje enda en spiller. Dårlig business.

auren
Vi får håpe at enten Roberts, Wilks, Odour eller Edmonson får et knallgjennombrudd denne sesongen, da.
In Bielsa I trust.

DenHviteYeboah

• Lorimer
    • Vis profil
    • E-post
« Svar #331 på: Juni 03, 2019, 07:35:28 »
Vi er vel godt igang med å snakke ned en spiller igjen med tanke på et salg..?
Merkelige greier dette...plutselig var ikke spilleren noe særlig god lengre... ;)

stian

• På juniorlaget
    • Vis profil
    • E-post
« Svar #332 på: Juni 03, 2019, 08:27:33 »
Vi er vel godt igang med å snakke ned en spiller igjen med tanke på et salg..?
Merkelige greier dette...plutselig var ikke spilleren noe særlig god lengre... ;)

Joda, Roofe er bra han. Men er han verdt 30k i uka? Utgående kontrakt, høyt lønnskrav, vi må mest sannsynlig bringe inn en del mill. fra spillersalg og vi må gjøre endringer for å få opp effektiviteten foran mål. Da begynner mye å peke i retning av et salg dersom prisen er riktig.

Josch

• Fast på A-laget
    • Vis profil
« Svar #333 på: Juni 03, 2019, 09:12:04 »
Jeg er usikker på hvor mye Roofe er verdt for andre klubber enn Leeds. Han har vært god under Bielsa, men ikke like god i de to sesongene før det. På landslaget er han vel bare en av mange ok spillere. Det som er sikkert er at han fungerer meget bra med nåværende Coach i Leeds. Det vet han sikkert selv også. Jeg er tvilsom til at han blir verdsatt som en stjernespiller av andre klubber. For Leeds, og Roofe, tror jeg det lønner seg å bli enig om en ny kontrakt (ikke salg).

Kontakinte

• På juniorlaget