Skrevet av Emne: Ex-spiller: Kemar Roofe  (Lest 106806 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

RoarG

Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #330 på: Juni 02, 2019, 22:15:47 »
Mange Leeds-fans mener at Roofe ikke er verdt den prisen i 3 år. Kjøp Maupay i stedet.

https://leeds.vitalfootball.co.uk/basically-saying-goodbye-these-leeds-fans-react-to-contract-claims/
Enig i dette.

Totalt urealistisk. Maupay koster lett 15-20 millioner pund. Da må vi selge Roofe og Jansson og kanskje enda en spiller. Dårlig business.

auren
Vi får håpe at enten Roberts, Wilks, Odour eller Edmonson får et knallgjennombrudd denne sesongen, da.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

DenHviteYeboah

Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #331 på: Juni 03, 2019, 07:35:28 »
Vi er vel godt igang med å snakke ned en spiller igjen med tanke på et salg..?
Merkelige greier dette...plutselig var ikke spilleren noe særlig god lengre... ;)

stian

Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #332 på: Juni 03, 2019, 08:27:33 »
Vi er vel godt igang med å snakke ned en spiller igjen med tanke på et salg..?
Merkelige greier dette...plutselig var ikke spilleren noe særlig god lengre... ;)

Joda, Roofe er bra han. Men er han verdt 30k i uka? Utgående kontrakt, høyt lønnskrav, vi må mest sannsynlig bringe inn en del mill. fra spillersalg og vi må gjøre endringer for å få opp effektiviteten foran mål. Da begynner mye å peke i retning av et salg dersom prisen er riktig.

Josch

Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #333 på: Juni 03, 2019, 09:12:04 »
Jeg er usikker på hvor mye Roofe er verdt for andre klubber enn Leeds. Han har vært god under Bielsa, men ikke like god i de to sesongene før det. På landslaget er han vel bare en av mange ok spillere. Det som er sikkert er at han fungerer meget bra med nåværende Coach i Leeds. Det vet han sikkert selv også. Jeg er tvilsom til at han blir verdsatt som en stjernespiller av andre klubber. For Leeds, og Roofe, tror jeg det lønner seg å bli enig om en ny kontrakt (ikke salg).

Kontakinte

Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #334 på: Juni 03, 2019, 10:18:59 »
Har ingen problem med å skjønne Roofe, vi handler inn en "krøkke" av en spiss (Bomford) med høy lønn. Vil heller beholde Roofe en Bamford, hvis jeg hadde fått valget!

Kato

Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #335 på: Juni 03, 2019, 10:56:53 »
Selger gjerne Roofe og Bamford for tilsammen 12-13 mill pund. Tror vi kan skaffe to Bielsa-spisser med minst like god kvalitet til den prisen. Og kanskje mindre lønn også.
 

Eriksen55

Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #336 på: Juni 03, 2019, 11:00:02 »
Har ingen problem med å skjønne Roofe, vi handler inn en "krøkke" av en spiss (Bomford) med høy lønn. Vil heller beholde Roofe en Bamford, hvis jeg hadde fått valget!

Hvem vi bør eller skal beholde avgjør nok Bielsa. Hvis en av dem skal bort.

Litt stats:

Roofe
Spilt 2510 minutter, 28 fra start, 5 som innbytter.
 101 skudd - 3,1 pr.game - 15 mål - Uttelling 6,7 % av skuddene - Mål hvert 167 minutt
Han har  2 assist - 0,8 Key passes pr.game og 76 % av passningene treffer medspiller.
Driblinger pr. kamp 0,5
Bad controll ball 2,6 pr kamp
Offside 0,5 pr kamp
Lager frispark 0,9 pr kamp

Bamford
Spilt 1450 minutter, 16 fra start og 7 som innbytter
68 skudd - 3,0 pr.game - 9 mål - uttelling på 7,5 % av skuddene - Mål hvert 161 minutt
Han har 2 assist  - 1,2 Key passes pr.game og 77 % av passningene treffer medspiller.
Driblinger pr. kamp 0,5
Bad controll ball 3,0 pr kamp
Offside 0,6 pr kamp
Lager frispark 0,8 pr kamp

Statsen forteller ikke alt. Som at Bamford var skadet i starten når alt gikk på skinner og vi pøset inn mål.

Men tallene viser at Bamford er mer effektiv enn Roofe og at han han produserer flere store sjanser for laget enn Roofe.

Jeg tror Bamford med en pre season med Bielsa er en 25 mål ++ spiss. Men jeg er usikker mht skader.

Roofe tror jeg er rundt sitt maksnivå. Usikker på om han blir særlig bedre. Men dette er jo ren synsing :)

Skal en selges håper jeg det blir Roofe.



h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #337 på: Juni 03, 2019, 11:15:06 »
Selger gjerne Roofe og Bamford for tilsammen 12-13 mill pund. Tror vi kan skaffe to Bielsa-spisser med minst like god kvalitet til den prisen. Og kanskje mindre lønn også.

Får prøve på litt realisme.  Enig i dette.  Men vri det heller dit at selg de to, og kjøp Maupay for summen de bringer inn.
Fyll opp med Edmondson og en annen spiss fra U-23 laget ( Kanskje han polakken ) Da har vi 2 forskjellige spillertyper Bielsa kan bytte inn hvis Maupay ikke har dagen

Promotion 2010

Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #338 på: Juni 03, 2019, 11:22:06 »
Har ingen problem med å skjønne Roofe, vi handler inn en "krøkke" av en spiss (Bomford) med høy lønn. Vil heller beholde Roofe en Bamford, hvis jeg hadde fått valget!

Hvem vi bør eller skal beholde avgjør nok Bielsa. Hvis en av dem skal bort.

Litt stats:

Roofe
Spilt 2510 minutter, 28 fra start, 5 som innbytter.
 101 skudd - 3,1 pr.game - 15 mål - Uttelling 6,7 % av skuddene - Mål hvert 167 minutt
Han har  2 assist - 0,8 Key passes pr.game og 76 % av passningene treffer medspiller.
Driblinger pr. kamp 0,5
Bad controll ball 2,6 pr kamp
Offside 0,5 pr kamp
Lager frispark 0,9 pr kamp

Bamford
Spilt 1450 minutter, 16 fra start og 7 som innbytter
68 skudd - 3,0 pr.game - 9 mål - uttelling på 7,5 % av skuddene - Mål hvert 161 minutt
Han har 2 assist  - 1,2 Key passes pr.game og 77 % av passningene treffer medspiller.
Driblinger pr. kamp 0,5
Bad controll ball 3,0 pr kamp
Offside 0,6 pr kamp
Lager frispark 0,8 pr kamp

Statsen forteller ikke alt. Som at Bamford var skadet i starten når alt gikk på skinner og vi pøset inn mål.

Men tallene viser at Bamford er mer effektiv enn Roofe og at han han produserer flere store sjanser for laget enn Roofe.

Jeg tror Bamford med en pre season med Bielsa er en 25 mål ++ spiss. Men jeg er usikker mht skader.

Roofe tror jeg er rundt sitt maksnivå. Usikker på om han blir særlig bedre. Men dette er jo ren synsing :)

Skal en selges håper jeg det blir Roofe.


Personlig så synes jeg Roofe var utrolig god i første halvdel av sesongen. Det han utrettet som spiss med et stort arbeidsområde var helt oppe der vi kunne forvente av ham.

Det Bamford presterte satte ikke akkurat fyr på noenting. Han var usynlig og virket uinteressert i altfor mange kamper, selv om han i starten puttet bra med mål.


Jeg tror Roofe er et langt bedre alternativ i Bielsafotballen.


Det er lenge siden vi har gjort et scoop på transfermarkedet, så kanskje vi selv kan få inn en Kante eller Maupey, eller aller helst en kombinasjon mellom James og Gradel i sommer?


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Eriksen55

Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #339 på: Juni 03, 2019, 11:55:28 »
Har ingen problem med å skjønne Roofe, vi handler inn en "krøkke" av en spiss (Bomford) med høy lønn. Vil heller beholde Roofe en Bamford, hvis jeg hadde fått valget!

Hvem vi bør eller skal beholde avgjør nok Bielsa. Hvis en av dem skal bort.

Litt stats:

Roofe
Spilt 2510 minutter, 28 fra start, 5 som innbytter.
 101 skudd - 3,1 pr.game - 15 mål - Uttelling 6,7 % av skuddene - Mål hvert 167 minutt
Han har  2 assist - 0,8 Key passes pr.game og 76 % av passningene treffer medspiller.
Driblinger pr. kamp 0,5
Bad controll ball 2,6 pr kamp
Offside 0,5 pr kamp
Lager frispark 0,9 pr kamp

Bamford
Spilt 1450 minutter, 16 fra start og 7 som innbytter
68 skudd - 3,0 pr.game - 9 mål - uttelling på 7,5 % av skuddene - Mål hvert 161 minutt
Han har 2 assist  - 1,2 Key passes pr.game og 77 % av passningene treffer medspiller.
Driblinger pr. kamp 0,5
Bad controll ball 3,0 pr kamp
Offside 0,6 pr kamp
Lager frispark 0,8 pr kamp

Statsen forteller ikke alt. Som at Bamford var skadet i starten når alt gikk på skinner og vi pøset inn mål.

Men tallene viser at Bamford er mer effektiv enn Roofe og at han han produserer flere store sjanser for laget enn Roofe.

Jeg tror Bamford med en pre season med Bielsa er en 25 mål ++ spiss. Men jeg er usikker mht skader.

Roofe tror jeg er rundt sitt maksnivå. Usikker på om han blir særlig bedre. Men dette er jo ren synsing :)

Skal en selges håper jeg det blir Roofe.


Personlig så synes jeg Roofe var utrolig god i første halvdel av sesongen. Det han utrettet som spiss med et stort arbeidsområde var helt oppe der vi kunne forvente av ham.

Det Bamford presterte satte ikke akkurat fyr på noenting. Han var usynlig og virket uinteressert i altfor mange kamper, selv om han i starten puttet bra med mål.


Jeg tror Roofe er et langt bedre alternativ i Bielsafotballen.


Det er lenge siden vi har gjort et scoop på transfermarkedet, så kanskje vi selv kan få inn en Kante eller Maupey, eller aller helst en kombinasjon mellom James og Gradel i sommer?

Ja Roofe var god. Men han spilte på et lag som spilte fryktelig bra! Det var nok lettere å være Leeds spiss august til desember enn desember- mai. Det jeg ikke liker med Roofe er at jeg syntes han gjør mange dårlige valg, skyter selv, dribker når han bare kan dytte ballen videre. Han er både ego samtidig som han ikke har overblikk.

Roofe har noen kvaliteter Bamford ikke har. Men all over mener jeg Bamford er en bedre fotballspiller. Så ofte at Bamford har en touch og overblikk til også å sette opp andre, der Roofe som oftes går for egne sjanser.
 
At Bamford ikke passer Bielsa ball stemmer ikke. Bielsa hadde ikke godkjent denne signeringen hvis han ikke hadde passet inn. Med bedre oppkjøring og trening så vil nok dette vises på banen neste sesong.


Begge er gode. lever godt om begge blir i klubben og danner en kvartett neste år med Edmondson og Grot :)

Tror vi hadde gjort et scoop om vi hadde hentet Brentford duoen Said Benrahma og Ollie Watkins sammen med Matt Clarke, stopper fra Portsmouth. Disse tre sammen med Milner hjem er mitt ønske for sommeren :)

Runar

Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #340 på: Juni 03, 2019, 12:16:28 »
Selger gjerne Roofe og Bamford for tilsammen 12-13 mill pund. Tror vi kan skaffe to Bielsa-spisser med minst like god kvalitet til den prisen. Og kanskje mindre lønn også.

Får prøve på litt realisme.  Enig i dette.  Men vri det heller dit at selg de to, og kjøp Maupay for summen de bringer inn.
Fyll opp med Edmondson og en annen spiss fra U-23 laget ( Kanskje han polakken ) Da har vi 2 forskjellige spillertyper Bielsa kan bytte inn hvis Maupay ikke har dagen

Han er ikke spiss om du tenker på han fra Polen
 

Eriksen55

Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #341 på: Juni 03, 2019, 12:22:18 »
Selger gjerne Roofe og Bamford for tilsammen 12-13 mill pund. Tror vi kan skaffe to Bielsa-spisser med minst like god kvalitet til den prisen. Og kanskje mindre lønn også.

Får prøve på litt realisme.  Enig i dette.  Men vri det heller dit at selg de to, og kjøp Maupay for summen de bringer inn.
Fyll opp med Edmondson og en annen spiss fra U-23 laget ( Kanskje han polakken ) Da har vi 2 forskjellige spillertyper Bielsa kan bytte inn hvis Maupay ikke har dagen

Han er ikke spiss om du tenker på han fra Polen

Stemmer det. Bogusz spiller i 10'er rollen. Tipper han debuterer neste sesong.

Må ikke glemme Grot. Ok sesong i Nederland. Kan også spille kant, u landslaget til Nederland og er en helt annen spisstype enn de vi har.

Roofe, Bamford, Grot og Edmondson + at Roberts og Wilks kan spille spiss.

leedslife

Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #342 på: Juni 03, 2019, 12:23:59 »
Selger gjerne Roofe og Bamford for tilsammen 12-13 mill pund. Tror vi kan skaffe to Bielsa-spisser med minst like god kvalitet til den prisen. Og kanskje mindre lønn også.

Får prøve på litt realisme.  Enig i dette.  Men vri det heller dit at selg de to, og kjøp Maupay for summen de bringer inn.
Fyll opp med Edmondson og en annen spiss fra U-23 laget ( Kanskje han polakken ) Da har vi 2 forskjellige spillertyper Bielsa kan bytte inn hvis Maupay ikke har dagen

Han er ikke spiss om du tenker på han fra Polen

Hvis vi først skal ta sjansen på det så bør vel Wilks være det beste alternativet ved siden av Edmondson.
Har ikke sett så mange andre spisser på U23 som er god nok til å bidra for senior.

DenHviteYeboah

Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #343 på: Juni 03, 2019, 15:41:02 »
Jeg håper Roofe blir. Må si jeg ble skremt av holdning og arbeidsinnsats av Bamford de 2 siste månedene av sesongen.. :(

Hallgeir *

Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #344 på: Juni 03, 2019, 19:28:43 »
Selger gjerne Roofe og Bamford for tilsammen 12-13 mill pund. Tror vi kan skaffe to Bielsa-spisser med minst like god kvalitet til den prisen. Og kanskje mindre lønn også.

Får prøve på litt realisme.  Enig i dette.  Men vri det heller dit at selg de to, og kjøp Maupay for summen de bringer inn.
Fyll opp med Edmondson og en annen spiss fra U-23 laget ( Kanskje han polakken ) Da har vi 2 forskjellige spillertyper Bielsa kan bytte inn hvis Maupay ikke har dagen

Og hvis Maupay skulle bli skadet?

Det blir for tynt med to spisser fra U-23. Vi må ha to noenlunde jevnbyrdige spisser som kan alternere ved skader, og så får vi spe på med alternativer fra U-23 i tillegg.

Selges en eller begge spissene, må vi ha like mange inn som antallet som forsvinner ut.
Super Leeds since 1968

Promotion 2010

Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #345 på: Juni 03, 2019, 20:55:53 »
Selger gjerne Roofe og Bamford for tilsammen 12-13 mill pund. Tror vi kan skaffe to Bielsa-spisser med minst like god kvalitet til den prisen. Og kanskje mindre lønn også.

Får prøve på litt realisme.  Enig i dette.  Men vri det heller dit at selg de to, og kjøp Maupay for summen de bringer inn.
Fyll opp med Edmondson og en annen spiss fra U-23 laget ( Kanskje han polakken ) Da har vi 2 forskjellige spillertyper Bielsa kan bytte inn hvis Maupay ikke har dagen

Og hvis Maupay skulle bli skadet?

Det blir for tynt med to spisser fra U-23. Vi må ha to noenlunde jevnbyrdige spisser som kan alternere ved skader, og så får vi spe på med alternativer fra U-23 i tillegg.

Selges en eller begge spissene, må vi ha like mange inn som antallet som forsvinner ut.

Den regelen virket ikke i januar. Da var det 4 ut og en halvdårlig keeper inn....
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #346 på: Juli 12, 2019, 16:59:39 »
David Andersson, The Mirror

Just a line on Kemar Roofe being linked with Rangers. Rangers were wrongly told he was available for £2m. He isn’t and Leeds remain in talks with Roofe over a new deal.  #lufc
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #348 på: Juli 21, 2019, 11:06:27 »
Leg brace er tilbake:

From FB - Roofe in a leg brace. Hopefully nothing serious but highlights the fact we need a new face in at least #lufc

Da er han nok noen uker ute på sidelinjen.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

ar9

Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #349 på: Juli 22, 2019, 00:06:07 »
Leg brace er tilbake:

From FB - Roofe in a leg brace. Hopefully nothing serious but highlights the fact we need a new face in at least #lufc

Da er han nok noen uker ute på sidelinjen.

auren

Roofe var endel borte med skader forrige sesong også. Er tiden inne nå til å vurdere å cashe inn 3-4 mill pund på han nå?
Istedenfor å gjøre han en ny langsiktig kontrakt med topp lønn.
Kjipt å ha han på langsiktig dyrkontrakt hvis han titt og ofte skal gå med slalomstøvler?

Klarer vi samtidig å selge Bamford til 4-5 mill så har vi vel frigjordt nok midler til å låne Dwight Gayle i en sesong med opsjon på kjøp ved opprykk.
Så kan vi ha Tyler Roberts, Kun og Edmundsen som back up på spissplass.
Ettersom vi spiller med 1 på topp må det vel være bedre med 1 knallbra en 2 ganske bra spisser?

Eriksen55

Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #350 på: Juli 22, 2019, 00:57:37 »
Leg brace er tilbake:

From FB - Roofe in a leg brace. Hopefully nothing serious but highlights the fact we need a new face in at least #lufc

Da er han nok noen uker ute på sidelinjen.

auren

Roofe var endel borte med skader forrige sesong også. Er tiden inne nå til å vurdere å cashe inn 3-4 mill pund på han nå?
Istedenfor å gjøre han en ny langsiktig kontrakt med topp lønn.
Kjipt å ha han på langsiktig dyrkontrakt hvis han titt og ofte skal gå med slalomstøvler?

Klarer vi samtidig å selge Bamford til 4-5 mill så har vi vel frigjordt nok midler til å låne Dwight Gayle i en sesong med opsjon på kjøp ved opprykk.
Så kan vi ha Tyler Roberts, Kun og Edmundsen som back up på spissplass.
Ettersom vi spiller med 1 på topp må det vel være bedre med 1 knallbra en 2 ganske bra spisser?

Og når Gayle blir skadet, noe han er en del...i likhet med Roberts. Da mener du det er fornuftig å satse på 2 juniorer?

Takke meg til Roofe og Bamford.

Ã… bytte Roofe med Gayle, Abraham eller en ny spiss er jeg for.

ar9

Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #351 på: Juli 22, 2019, 10:09:33 »
Leg brace er tilbake:

From FB - Roofe in a leg brace. Hopefully nothing serious but highlights the fact we need a new face in at least #lufc

Da er han nok noen uker ute på sidelinjen.

auren

Roofe var endel borte med skader forrige sesong også. Er tiden inne nå til å vurdere å cashe inn 3-4 mill pund på han nå?
Istedenfor å gjøre han en ny langsiktig kontrakt med topp lønn.
Kjipt å ha han på langsiktig dyrkontrakt hvis han titt og ofte skal gå med slalomstøvler?

Klarer vi samtidig å selge Bamford til 4-5 mill så har vi vel frigjordt nok midler til å låne Dwight Gayle i en sesong med opsjon på kjøp ved opprykk.
Så kan vi ha Tyler Roberts, Kun og Edmundsen som back up på spissplass.
Ettersom vi spiller med 1 på topp må det vel være bedre med 1 knallbra en 2 ganske bra spisser?

Og når Gayle blir skadet, noe han er en del...i likhet med Roberts. Da mener du det er fornuftig å satse på 2 juniorer?

Takke meg til Roofe og Bamford.

Ã… bytte Roofe med Gayle, Abraham eller en ny spiss er jeg for.

Hvis det siste hadde vært mulig så ville det absolutt vært det beste.

Men jeg ville allikevel tatt sjansen på Gayle og unggutta fremfor Roofe og Bamford.
Slik vi spiller er det stor risk for baklengs når man brenner en sjanse.

Men min risky ønsketenkning blir det nok neppe noe av. Så backer selvfølgelig de vi har og håper vi slipper buing fra tribunen og nedsabling på Twitter. Som Leeds supporter blir det bare ris til egen bak.

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #352 på: Juli 22, 2019, 10:16:11 »
Leg brace er tilbake:

From FB - Roofe in a leg brace. Hopefully nothing serious but highlights the fact we need a new face in at least #lufc

Da er han nok noen uker ute på sidelinjen.

auren

Roofe var endel borte med skader forrige sesong også. Er tiden inne nå til å vurdere å cashe inn 3-4 mill pund på han nå?
Istedenfor å gjøre han en ny langsiktig kontrakt med topp lønn.
Kjipt å ha han på langsiktig dyrkontrakt hvis han titt og ofte skal gå med slalomstøvler?

Klarer vi samtidig å selge Bamford til 4-5 mill så har vi vel frigjordt nok midler til å låne Dwight Gayle i en sesong med opsjon på kjøp ved opprykk.
Så kan vi ha Tyler Roberts, Kun og Edmundsen som back up på spissplass.
Ettersom vi spiller med 1 på topp må det vel være bedre med 1 knallbra en 2 ganske bra spisser?

Og når Gayle blir skadet, noe han er en del...i likhet med Roberts. Da mener du det er fornuftig å satse på 2 juniorer?

Takke meg til Roofe og Bamford.

Ã… bytte Roofe med Gayle, Abraham eller en ny spiss er jeg for.

Hvis det siste hadde vært mulig så ville det absolutt vært det beste.

Men jeg ville allikevel tatt sjansen på Gayle og unggutta fremfor Roofe og Bamford.
Slik vi spiller er det stor risk for baklengs når man brenner en sjanse.

Men min risky ønsketenkning blir det nok neppe noe av. Så backer selvfølgelig de vi har og håper vi slipper buing fra tribunen og nedsabling på Twitter. Som Leeds supporter blir det bare ris til egen bak.


Eg er av dei som mener Roofe er fullt mulig å erstatte med noen av bedre kvalitet. Vi kjøpte jo Bamford i fjor fordi Roofe ikkje ble vurdert som god nok.

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Barry

 

Josch

Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #355 på: Juli 24, 2019, 20:06:46 »
Roofe ute i ca. 6 uker med ankelskade.

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-latest/leeds-united-striker-kemar-roofe-sidelined-for-opening-month-1-9896454

Trøsten er at da blir han neppe solgt i dette vinduet.

Han kan bli solgt hvis det er en ukomplisert skade. Det er et dårlig tegn at skadene begynner allerede nå. Roofe var skadet ca i mars og i p.o kamp nr 2 mot Derby.

Leeds var på det beste med ham på banen forrige sesong.


raggen

Forever Leeds United!!!!!!!!

karaba

Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #358 på: Juli 25, 2019, 15:42:16 »
Roofe ute i ca. 6 uker med ankelskade.

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-latest/leeds-united-striker-kemar-roofe-sidelined-for-opening-month-1-9896454

På'n igjen...  :'(

mannen er jo laget av porselen jo >:( >:( >:( >:(
Dette viser at Leeds trenger en spiss til. Både Roofe og Bamford må jo være beinskjøre. Forrige sesong var de jo skadet annen hver gang. Det fungerer jo dårlig da man trenger noen kamper før man er tilbake til match form


Sent from my iPhone using Tapatalk

Kontakinte

Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #359 på: Juli 25, 2019, 18:02:14 »
På med Edmundson, har trua på at han slår igjennom i år  :)