Skrevet av Emne: Ex-Spiller: Pontus Jansson  (Lest 260217 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

Blank_File

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1050 på: Desember 16, 2018, 11:03:40 »
Hva slags setting kom dette fram i? Hvis det er det er snakk om et intervju på spørsmål om de er svekket uten Saiz f.eks så er jo dette vridd på. Hvis det er en tweet eller noe så skjønner jeg jo tegninga.

Xern

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1051 på: Desember 16, 2018, 11:08:13 »
Hva slags setting kom dette fram i? Hvis det er det er snakk om et intervju på spørsmål om de er svekket uten Saiz f.eks så er jo dette vridd på. Hvis det er en tweet eller noe så skjønner jeg jo tegninga.
Er en tweet
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Promotion 2010

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1052 på: Desember 16, 2018, 12:04:03 »
Lufcdata

Pontus Jansson v Bolton:

110 touches won (most on pitch)
97 passes (most on pitch)
13 headers won (most on pitch)
5 clearances (most for Leeds)
3 tackles won
2 interceptions

Pontus in Beast Mode.  #LUFC
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1053 på: Desember 16, 2018, 13:40:45 »
Pontus Jansson

Remember one thing, this Leeds United isn’t about one, two or three important players. We are a squad and we will never stop no matter what happens. Game by game and what ever happens, we are ready for every challenge!

 8)

Anti Saiz kommentar?

Jeg tolker det sånn.

Eg også.
En overfortolkning. Pontus er bare glad i Leeds, han. Og så er han glad i å tweete.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1054 på: Desember 26, 2018, 21:58:40 »
Lufcdata

Pontus Jansson v Blackburn:

89% pass accuracy
81 touches
58/65 successful passes
10 ball recoveries (most on pitch)
3 tackles won
3 interceptions (most for Leeds)
3 successful take-ons
2 clearances
2 blocks
1 shot

One of his finest displays in a Leeds shirt.  #LUFC
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Eriksen55

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1055 på: Desember 27, 2018, 15:34:55 »
Hva var oddsen for at Pontus skulle stå med kun 2 gule kort etter halvspilt sesong!!

Lucas the Kop Cat

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1056 på: Desember 27, 2018, 15:53:57 »
Hva var oddsen for at Pontus skulle stå med kun 2 gule kort etter halvspilt sesong!!
Det er vel mer et resultat av måten vi spiller på i år enn at Pontus har endret seg. I 60-70% av kampen er det vi som har ball og ikke behov for at han skal "trå til".

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk


Promotion 2010

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1057 på: Desember 30, 2018, 22:31:48 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1058 på: Februar 05, 2019, 13:21:14 »
Pontus Jansson kommenterer sitt intervju om Bielsa:

I did a podcast in Sweden about some of the work we are doing with Bielsa and i name him one of the best in the world and everything he done for us is just amazing so dont think anything else. Sometimes a say things with a bit of irony so don’t take every word to serious!



Intervjuet:

Jansson om Bielsas högintensiva träning: "Ibland kan man känna sig trött inför match"


Sveriges landslagsback Pontus Jansson och hans Leeds har under stora delar av den här säsongen toppat Championship, men är efter helgens förlust mot Norwich tvåa i ligatabellen i England. Nye tränaren Marcelo "El Loco" Bielsas inträde i klubben har därmed hittills varit en succé med nästintill idel framgång på planen.

I veckans avsnitt av podcasten "Fotbollsexperterna", som släpps i morgon förmiddag, berättar Jansson om Bielsas tuffa träningsmetoder, där han bland annat får beskriva en vanlig träningsvecka i klubben.

- Det är mycket mer högintensiv träning och mycket mer löpningar som man gör under en träningsvecka till skillnad från vad man gjort tidigare. Vi spelar ändå i Championship som sägs vara den tuffaste ligan i världen med flest matcher och då har nästan ändå varje träningspass i princip löpning utan boll, högintensiva löpningar, maxlöpningar med sprint. Det gör vi nästan varje dag in till matchdag och till och med ibland dagen innan match, säger Jansson i Fotbollsexperterna.

Jansson berättar i avsnittet utförligt om hur en vanlig träningsvecka ser ut under Bielsas ledning. Veckan inleds vanligtvis på måndagen, två dagar efter match, med två gympass och löpning och därefter är det högintensiv träning under resterande delen av veckan med ett speciellt pass under onsdagen och veckans längsta pass under torsdagen.

- På onsdagen har vi något som kallas "mördarboll". Det är fotboll elva mot elva, men det är bara för att springa så mycket som möjligt, även för mig som är mittback. Det är väl mittbackarna som är de enda som ursäktas om man inte kommer upp till det han vill. Det är mycket med GPS, så det går inte att fuska, men mittbackarna är nog de enda som skulle kunna klara sig. Det handlar om att förbereda sig inför helgen, så de som inte startar spelar i de olika formationerna som vi tror motståndaren ska ha. Vi har olika block för det om fem, sex minuter. Det är extremt, säger Jansson i podcasten.

- Man tror sedan att det ska vara lugnt efter ett hårt pass, men då kör han vidare med ett av de längsta träningspassen i veckan på torsdagen. Han går igenom allt som kan hända i matchen. Det handlar om att försvara vid inlägg, försvar en mot en, försvar två mot två, uppspel, hur vi ska bygga upp bakifrån. Det är mycket uppdelat i träningarna då också, men hela tiden är det intensitet, löpningar och att jobba högintensivt hela tiden. När man börjar närma sig match vill man normalt sett gå ner lite, men torsdagsträningen är nog den längsta vi har i veckan, fortsätter han.

Trots att Jansson och hans lagkamrater ständigt får träna utifrån hur motståndaren spelar, så uppstår sällan förvirring på planen. Spelarna kan i stället vara trötta inför en match efter en tuff träningsvecka.

- Det värsta för oss är att man ibland kan känna sig trött inför match eftersom att vi har det så högintensivt. Han har en filosofi att om du är trött, så ska du träna ännu hårdare för att det ska bli bättre. Han har den filosofin och kommer inte att ändra sig. Vi trodde att han skulle förstå efter ett tag att den är ligan är lite tuffare och att man ibland måste vara lite smartare kring hur man tränar, men han har inte ändrat någonting, i stället bara kört på nästan ännu hårdare. Han har sin filosofi och släpper inte på den.

Däremot menar samtidigt Jansson att laget har tjänat på de högintensiva träningarna, då de orkade mer under exempelvis det täta matchandet runt jul och nyår.

- Nu var inte jag med under försäsongen, men i och med att den var så extremt hård med tre träningar om dagen, där de bodde på träningsanläggningen och var där från 8 på morgonen till 6, 7 på kvällen och tränade varje dag, plus matcher, så lade det grunden, säger Jansson.

- I början av säsongen går man också på mycket andra saker, att det är så kul att spela och sådär, så det gick på automatik hela vägen i början. Sedan hade vi flyt med mål i slutet av matcherna runt den tuffa perioden vid jul och nyår, så då tror jag att de andra var tröttare än vi var. Vi tjänade på det. När klockan tickade upp mot 65, 70, så var de döda oavsett vilka vi än mötte. Vi hade kraft och energi kvar för att avgöra. Träningen under veckan blir lättare när man ser att det ger resultat, men vissa matcher har inte varit bra. Då tror jag att den största anledningen är att vi har varit slitna och trötta.

I avsnittet diskuterar även C Mores experter vidare om Marcelo Bielsas träningsmetoder, samtidigt som Hasse Backe intervjuas om tränaren.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1059 på: Februar 05, 2019, 13:25:43 »
Diddlysquat

Jansson and training under Bielsa. #LUFC. Am tired just reading it.




Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1060 på: Februar 05, 2019, 13:28:31 »
Dette er bekymringsfullt ja. Klar kritikk fra Pontus mot Bielsa:

- Det värsta för oss är att man ibland kan känna sig trött inför match eftersom att vi har det så högintensivt. Han har en filosofi att om du är trött, så ska du träna ännu hårdare för att det ska bli bättre. Han har den filosofin och kommer inte att ändra sig. Vi trodde att han skulle förstå efter ett tag att den är ligan är lite tuffare och att man ibland måste vara lite smartare kring hur man tränar, men han har inte ändrat någonting, i stället bara kört på nästan ännu hårdare. Han har sin filosofi och släpper inte på den.


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Blank_File

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1061 på: Februar 05, 2019, 13:46:25 »
Det kan du si, men det er vanskelig å si hvor man skal legge i det. Det høres fælt ut, det skal jeg gi han. Men tror også at det må slite på noe vanvittig når det butter i mot som nå.

RoarG

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1062 på: Februar 05, 2019, 14:06:59 »
Dette er bekymringsfullt ja. Klar kritikk fra Pontus mot Bielsa:

- Det värsta för oss är att man ibland kan känna sig trött inför match eftersom att vi har det så högintensivt. Han har en filosofi att om du är trött, så ska du träna ännu hårdare för att det ska bli bättre. Han har den filosofin och kommer inte att ändra sig. Vi trodde att han skulle förstå efter ett tag att den är ligan är lite tuffare och att man ibland måste vara lite smartare kring hur man tränar, men han har inte ändrat någonting, i stället bara kört på nästan ännu hårdare. Han har sin filosofi och släpper inte på den.
Dettte visste man da han ble ansatt. No country for old men.


auren
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

ragnar

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1063 på: Februar 05, 2019, 14:56:04 »
Fremstår litt som sutring dette av Pontus. Kan hende det ikke er ment sånn, men sånt som dette tar man ikke utad. Man visste før hva man fikk når Bielsa kom. Kan hende han, tross all analyse, faktisk har feilberegnet CC?
*In El Loco we trust!*

Promotion 2010

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1064 på: Februar 05, 2019, 16:52:32 »
Er det ingen som gidder å lese Pontus sin kommentar?

Pontus Jansson kommenterer sitt intervju om Bielsa:

I did a podcast in Sweden about some of the work we are doing with Bielsa and i name him one of the best in the world and everything he done for us is just amazing so dont think anything else. Sometimes a say things with a bit of irony so don’t take every word to serious!

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1065 på: Februar 05, 2019, 20:41:34 »
Det kan du si, men det er vanskelig å si hvor man skal legge i det. Det høres fælt ut, det skal jeg gi han. Men tror også at det må slite på noe vanvittig når det butter i mot som nå.
Dette er ikke nytt. Profilerte spillere i A Bilbao sa omtrent det samme. Min mistanke om at det ikke alltid   er optimal  balanse mellom intensitet og restitusjon og at dette er delårsak til skadebonanzaen, ble styrket etter dette intervjuet. Optimal trening skal gi overskudd, ikke fatigue som Pontus ymter frempå om her. At alle presses tilnærmet like hardt høres heller ikke bra ut i mine ører. På individnivå er det store variasjoner i hva den enkelte kropp vil tåle av svært intensiv trening. Bielsa fremstår som nokså rigid ift sine ideer og "uflaks" teorien vedr skader er ikke veldig tillitsvekkende. Selv et geni som Bielsa har nok noen blinde flekker når det kommer til å lære av sine feil.

Når det er sagt kan det hende at vi har vunnet mer enn vi har tapt på det knallharde programmet, veldig mye tyder på det.
« Siste redigering: Februar 05, 2019, 21:05:04 av Jon R »
Jon R.

Eriksen55

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1066 på: Februar 05, 2019, 23:48:40 »
Det kan du si, men det er vanskelig å si hvor man skal legge i det. Det høres fælt ut, det skal jeg gi han. Men tror også at det må slite på noe vanvittig når det butter i mot som nå.
Dette er ikke nytt. Profilerte spillere i A Bilbao sa omtrent det samme. Min mistanke om at det ikke alltid   er optimal  balanse mellom intensitet og restitusjon og at dette er delårsak til skadebonanzaen, ble styrket etter dette intervjuet. Optimal trening skal gi overskudd, ikke fatigue som Pontus ymter frempå om her. At alle presses tilnærmet like hardt høres heller ikke bra ut i mine ører. På individnivå er det store variasjoner i hva den enkelte kropp vil tåle av svært intensiv trening. Bielsa fremstår som nokså rigid ift sine ideer og "uflaks" teorien vedr skader er ikke veldig tillitsvekkende. Selv et geni som Bielsa har nok noen blinde flekker når det kommer til å lære av sine feil.

Når det er sagt kan det hende at vi har vunnet mer enn vi har tapt på det knallharde programmet, veldig mye tyder på det.

Og når det går bra, som det stort sett har gjort i hele år så kjemner man ikke etter, man blir ikke sliten. Når resultatene uteblir, blir det raskt tyngre og man kjenner etter..

Kampen på lørdag handler om mer enn tre poeng. Selvtillit, godfølelse og vinnerfølelsen.




Kato

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1067 på: Februar 06, 2019, 11:27:53 »
Det kan du si, men det er vanskelig å si hvor man skal legge i det. Det høres fælt ut, det skal jeg gi han. Men tror også at det må slite på noe vanvittig når det butter i mot som nå.
Dette er ikke nytt. Profilerte spillere i A Bilbao sa omtrent det samme. Min mistanke om at det ikke alltid   er optimal  balanse mellom intensitet og restitusjon og at dette er delårsak til skadebonanzaen, ble styrket etter dette intervjuet. Optimal trening skal gi overskudd, ikke fatigue som Pontus ymter frempå om her. At alle presses tilnærmet like hardt høres heller ikke bra ut i mine ører. På individnivå er det store variasjoner i hva den enkelte kropp vil tåle av svært intensiv trening. Bielsa fremstår som nokså rigid ift sine ideer og "uflaks" teorien vedr skader er ikke veldig tillitsvekkende. Selv et geni som Bielsa har nok noen blinde flekker når det kommer til å lære av sine feil.

Når det er sagt kan det hende at vi har vunnet mer enn vi har tapt på det knallharde programmet, veldig mye tyder på det.

Og når det går bra, som det stort sett har gjort i hele år så kjemner man ikke etter, man blir ikke sliten. Når resultatene uteblir, blir det raskt tyngre og man kjenner etter..

Kampen på lørdag handler om mer enn tre poeng. Selvtillit, godfølelse og vinnerfølelsen.

Med fasit i hånd er det vel ganske klart at de svake resultatene på nyåret kom som følge av knalltøff belastning, og for lite rotasjon gjennom jula. Gode resultater hjalp lite.
« Siste redigering: Februar 06, 2019, 11:31:06 av Kato »
 

Johnnyj

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1068 på: Februar 06, 2019, 16:52:38 »
Det kan du si, men det er vanskelig å si hvor man skal legge i det. Det høres fælt ut, det skal jeg gi han. Men tror også at det må slite på noe vanvittig når det butter i mot som nå.
Dette er ikke nytt. Profilerte spillere i A Bilbao sa omtrent det samme. Min mistanke om at det ikke alltid   er optimal  balanse mellom intensitet og restitusjon og at dette er delårsak til skadebonanzaen, ble styrket etter dette intervjuet. Optimal trening skal gi overskudd, ikke fatigue som Pontus ymter frempå om her. At alle presses tilnærmet like hardt høres heller ikke bra ut i mine ører. På individnivå er det store variasjoner i hva den enkelte kropp vil tåle av svært intensiv trening. Bielsa fremstår som nokså rigid ift sine ideer og "uflaks" teorien vedr skader er ikke veldig tillitsvekkende. Selv et geni som Bielsa har nok noen blinde flekker når det kommer til å lære av sine feil.

Når det er sagt kan det hende at vi har vunnet mer enn vi har tapt på det knallharde programmet, veldig mye tyder på det.

Jeg derimot, tar dette med knusende ro.
Hvis du hører på hele podcasten med Pontus så finner man ut at de setningene er tatt fullstendig ut av sammenheng.
Ja, det er et hardt treningsregime. Men det må de tåle. Fordi det faktisk gir resultater på sikt.
Torsdagstreningene som Pontus snakker om er VELDIG lange, og forbereder spillerne på alle mulige kampsituasjoner, som f.eks 2 mot 2 i forsvar, angrep på venstresiden, dødballtrekk og så videre. Alt nøye planlagt for at spillerne skal føle seg trygge når de møter de samme situasjonene på lørdag.

I et nylig intervju sier Kemar Roofe at det føles ut som han har 6 (!!) ganger så høy kondisjon som han hadde forrige sesong. Og at ingen av spillerne er utmattet på slutten av kampene. Tvert i mot at de har enda mer energi å gå på, selv når dommeren blåser i fløyta. Dette er nettopp på grunn av de regelmessige treningene med høy intensitet, som forbereder spillerne til kampene. Så selv om spillerne får mindre restitusjon så blir de ikke utmattet som du sier, de får en mye høyere kapasitet.
« Siste redigering: Februar 06, 2019, 16:56:11 av Johnnyj »

Johnnyj

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1069 på: Februar 06, 2019, 16:57:08 »
Det kan du si, men det er vanskelig å si hvor man skal legge i det. Det høres fælt ut, det skal jeg gi han. Men tror også at det må slite på noe vanvittig når det butter i mot som nå.
Dette er ikke nytt. Profilerte spillere i A Bilbao sa omtrent det samme. Min mistanke om at det ikke alltid   er optimal  balanse mellom intensitet og restitusjon og at dette er delårsak til skadebonanzaen, ble styrket etter dette intervjuet. Optimal trening skal gi overskudd, ikke fatigue som Pontus ymter frempå om her. At alle presses tilnærmet like hardt høres heller ikke bra ut i mine ører. På individnivå er det store variasjoner i hva den enkelte kropp vil tåle av svært intensiv trening. Bielsa fremstår som nokså rigid ift sine ideer og "uflaks" teorien vedr skader er ikke veldig tillitsvekkende. Selv et geni som Bielsa har nok noen blinde flekker når det kommer til å lære av sine feil.

Når det er sagt kan det hende at vi har vunnet mer enn vi har tapt på det knallharde programmet, veldig mye tyder på det.

Og når det går bra, som det stort sett har gjort i hele år så kjemner man ikke etter, man blir ikke sliten. Når resultatene uteblir, blir det raskt tyngre og man kjenner etter..

Kampen på lørdag handler om mer enn tre poeng. Selvtillit, godfølelse og vinnerfølelsen.

Med fasit i hånd er det vel ganske klart at de svake resultatene på nyåret kom som følge av knalltøff belastning, og for lite rotasjon gjennom jula. Gode resultater hjalp lite.
Kan du fortelle meg mer om denne "fasiten" du har i hånda?

Xern

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1070 på: Februar 06, 2019, 18:03:12 »
Det kan du si, men det er vanskelig å si hvor man skal legge i det. Det høres fælt ut, det skal jeg gi han. Men tror også at det må slite på noe vanvittig når det butter i mot som nå.
Dette er ikke nytt. Profilerte spillere i A Bilbao sa omtrent det samme. Min mistanke om at det ikke alltid   er optimal  balanse mellom intensitet og restitusjon og at dette er delårsak til skadebonanzaen, ble styrket etter dette intervjuet. Optimal trening skal gi overskudd, ikke fatigue som Pontus ymter frempå om her. At alle presses tilnærmet like hardt høres heller ikke bra ut i mine ører. På individnivå er det store variasjoner i hva den enkelte kropp vil tåle av svært intensiv trening. Bielsa fremstår som nokså rigid ift sine ideer og "uflaks" teorien vedr skader er ikke veldig tillitsvekkende. Selv et geni som Bielsa har nok noen blinde flekker når det kommer til å lære av sine feil.

Når det er sagt kan det hende at vi har vunnet mer enn vi har tapt på det knallharde programmet, veldig mye tyder på det.

Jeg derimot, tar dette med knusende ro.
Hvis du hører på hele podcasten med Pontus så finner man ut at de setningene er tatt fullstendig ut av sammenheng.
Ja, det er et hardt treningsregime. Men det må de tåle. Fordi det faktisk gir resultater på sikt.
Torsdagstreningene som Pontus snakker om er VELDIG lange, og forbereder spillerne på alle mulige kampsituasjoner, som f.eks 2 mot 2 i forsvar, angrep på venstresiden, dødballtrekk og så videre. Alt nøye planlagt for at spillerne skal føle seg trygge når de møter de samme situasjonene på lørdag.

I et nylig intervju sier Kemar Roofe at det føles ut som han har 6 (!!) ganger så høy kondisjon som han hadde forrige sesong. Og at ingen av spillerne er utmattet på slutten av kampene. Tvert i mot at de har enda mer energi å gå på, selv når dommeren blåser i fløyta. Dette er nettopp på grunn av de regelmessige treningene med høy intensitet, som forbereder spillerne til kampene. Så selv om spillerne får mindre restitusjon så blir de ikke utmattet som du sier, de får en mye høyere kapasitet.
1+. At de trener like mye som en snittsesong for skiløperne er ikke noe problem når de er trent opp til det. Det samme sa head of medicine and performance - De trenes opp til et punkt hvor de tåler alt som skal komme gjennom en 90 minutters kamp. Ikke engang skadene de har hatt denne sesongen er på grunn av belastning, men som følge av fysiske situasjoner.

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/rob-price-interview-from-rafa-benitez-to-marcelo-bielsa-the-man-charged-with-leading-leeds-united-s-battle-against-injuries-1-9577580
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Promotion 2010

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1071 på: Februar 09, 2019, 16:14:19 »
Deancore

Jansson got a yellow for trying to start a man vs entire boro supporter brawl at the end. Can’t take retrospective punishment because of that. EFL rules sometimes work for our benefit
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Xern

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1072 på: Februar 09, 2019, 22:11:41 »
Deancore

Jansson got a yellow for trying to start a man vs entire boro supporter brawl at the end. Can’t take retrospective punishment because of that. EFL rules sometimes work for our benefit
Jansson burde skrive selvbiografi. "Meg vs verden"  ;D
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

auren

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1073 på: Februar 13, 2019, 17:45:09 »
28 år i dag. Gratulerer med dagen! Håper du får tre poeng i gave  :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Blank_File

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1074 på: Februar 13, 2019, 17:54:58 »
28 år i dag. Gratulerer med dagen! Håper du får tre poeng i gave  :)

auren
Og jeg blir 34 i dag, så da er det duket for fest!

auren

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1075 på: Februar 13, 2019, 17:57:09 »
28 år i dag. Gratulerer med dagen! Håper du får tre poeng i gave  :)

auren
Og jeg blir 34 i dag, så da er det duket for fest!
Oi! Grattis med dagen til deg også!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1076 på: Februar 13, 2019, 23:36:08 »
Pontus på bursdagen mot Swansea:

Lufcdata

Pontus Jansson v Swansea:

104 touches
95.4% pass accuracy
83/87 successful passes
5 aerial duels won (most on pitch)
15 ball recoveries (most on pitch)
6 clearances
4 tackles won
1 interception
1 chance created
1 shot
1 goal

Big goal & most ball recoveries.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1077 på: Februar 14, 2019, 08:25:00 »
Lufcstats

Stat 2: @PJansson5 has now scored 9 goals for @LUFC , in those games we’ve won 5 and drew 4.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

leedslife

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1078 på: Mars 01, 2019, 23:45:20 »
Enorm bidragsyter idag.
For en fandenivoldskhet!
Vinnerskalle som ildner opp medspillere og supportere!
Fantastisk!

Kontakinte

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1079 på: Mars 05, 2019, 00:30:18 »
Konge! Rå i mur'n på frisparket 03:16, rått å se kampen i opptak etter å ha vært der :)