Skrevet av Emne: Ligacupkamp: vs Luton Town @ Kenilworth Road, tirsdag 23/8 2016, kl 20.45  (Lest 28336 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
leon wobschall ‏@LeonWobYP  4m
4 minutes ago
 
Dunstable, England
Luton playing a diamond, McGeehan is the attacking midfield, Lee is the defensive midfielder #lufc #ltfc #yplive #lufclive
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

lowfields

Berardi skadet eller i hundehuset? Ingen Dia heller.
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

sveifors

Monk satser nok alt på opplagte spillere for bortekampen i ligaen i helga mot Forest, samt prøver å gjøre at hele troppen føler at de er med.

Risikabelt, håper det går
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

RoarG

Litt B-preg over laget:

#lufc team vs @LutonTown: Silvestri, Coyle, Jansson, Bamba, Denton, Murphy, Grimes, Hernandez, Dallas, Roofe, Doukara.

Kan bli tøft!  :-[

auren
Spennende med Denton fra start. Føler meg litt usikre på backene, men tror at dette går bra.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Bjorn

Berardi skadet eller i hundehuset? Ingen Dia heller.

Berardi ble skadet mot QPR og får nok et par måneder på sidelinja..
Dia er vel bare ute i kulda. Håper han kommer inn igjen.
Marching On! 4276

Sydhagen

Tror dette blir tøft og det kan fort komme en smell her.
Husk at dette laget knuste Villa i forrige runde!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

sveifors

Ikke mye muskler på midtbanen, håper vel å spille rundt.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Tror dette blir tøft og det kan fort komme en smell her.
Husk at dette laget knuste Villa i forrige runde!
Er absolutt forberedt på at dette kan bli exit. Men, for meg er det ligaen som gjelder :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Kickthemdown

Tror dette blir tøft og det kan fort komme en smell her.
Husk at dette laget knuste Villa i forrige runde!
Er absolutt forberedt på at dette kan bli exit. Men, for meg er det ligaen som gjelder :)
Ã… det burde noen flere Leedsfans ha skjønt nå. Ã… brenne krefter i denne cupen er meningsløst !! Fantastisk oppstilling bortsett fra Murphy. Burde vel stått Phillips der men pytt sann. Håper selvsagt på at vi går videre med mister ikke nattesøvnen om vi taper. Tap mot Forest derimot...

Sydhagen

Tror dette blir tøft og det kan fort komme en smell her.
Husk at dette laget knuste Villa i forrige runde!
Er absolutt forberedt på at dette kan bli exit. Men, for meg er det ligaen som gjelder :)

Er enig i det.
Men alltid artig med en liten run i cupen. Ikke så ofte vi får oppleve det!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Promotion 2010

Leon Wobschall

11 (ELEVEN) changes for Leeds #lufc #lufclive #yplive




Synes dette er bra. Laget som er sendt utpå skal i 9 av 10 oppgjør slå et 4.divisjons lag!

Kan ikke huske 11 bytter siden Revie gjorde det i 1970 i en ubetydelig kamp mot Burnley (?). Det gikk ikke så bra: 1-5 eller noe sånt i toppserien!

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sydhagen

Tror dette blir tøft og det kan fort komme en smell her.
Husk at dette laget knuste Villa i forrige runde!
Er absolutt forberedt på at dette kan bli exit. Men, for meg er det ligaen som gjelder :)
Ã… det burde noen flere Leedsfans ha skjønt nå. Ã… brenne krefter i denne cupen er meningsløst !! Fantastisk oppstilling bortsett fra Murphy. Burde vel stått Phillips der men pytt sann. Håper selvsagt på at vi går videre med mister ikke nattesøvnen om vi taper. Tap mot Forest derimot...

Synes også det er rart at Phillips ikke er med fra start her.
Kanskje han er tiltenkt en startrolle til helgen..?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Er enig i det.
Men alltid artig med en liten run i cupen. Ikke så ofte vi får oppleve det!
Individuelt er disse karene gode nok til å slå Luton. Men, de må svare Luton med like stor INNSATS, for dette er en ny cupfinale for Luton. Og det spørs om gutta våre gir alt??? Men en del av de er da vel interessert i å spille seg inn på laget???

Dessuten får vi se om Pontus ruver slik ryktene tilsier han kan gjøre :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

GeirO

Dere som tippet laget til kveldens match imponerte ikke noe særlig... ;)

Med 11 nye spillere som ikke er samkjørte tror jeg dette blir det vanlige slitet mot et antatt dårligere lag. Det går ofte dårlig...
MOT

RoarG

Dere som tippet laget til kveldens match imponerte ikke noe særlig... ;)

Med 11 nye spillere som ikke er samkjørte tror jeg dette blir det vanlige slitet mot et antatt dårligere lag. Det går ofte dårlig...
Eh, Monk vet hva han gjør. Mister ikke nattesøvnen over tap her. Kampen mot Forest til helga er mye viktigere.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kato

Endelig en manager som har forstått hva 60 kamper i sesongen betyr for fysikken. Har savnet rotasjon i årevis. Det blir flere poeng i juleprogramnet i år enn de siste tre årene tilsammen.
 

Hallgeir *

Murphy og Grimes på midten høres ut som meget tynn suppe for meg. Forhåpentligvis tar jeg feil....?
Super Leeds since 1968

Promotion 2010

Endelig en manager som har forstått hva 60 kamper i sesongen betyr for fysikken. Har savnet rotasjon i årevis. Det blir flere poeng i juleprogramnet i år enn de siste tre årene tilsammen.

Bra spådd. Jeg skal huske den!

Og pluss 1.  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

GeirO

Er Dia den "eneste" som ikke får være med hverken på A- eller B-kamper?
MOT

Kickthemdown

Er Dia den "eneste" som ikke får være med hverken på A- eller B-kamper?
Kan nok bety at han er veldig nær en avtale med en annen klubb.

sportcarl1

matchen på lördag så oerhört mycket viktigare, men för de spelare som får starta  idag för Leeds så är matchen för många av dem lika viktig som för Luton-spelarna, är upp till bevis om de vill vara med på resan eller om de försvinner ur Monks framtidsplaner
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
matchen på lördag så oerhört mycket viktigare, men för de spelare som får starta  idag för Leeds så är matchen för många av dem lika viktig som för Luton-spelarna, är upp till bevis om de vill vara med på resan eller om de försvinner ur Monks framtidsplaner
Nemlig :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
ENIG i denne
Sitat
No harm having another look at Grimes but should have Bridcut in there, he's played 1 game and will have 2 weeks off after the weekend ........what the f**k can be learnt playing him with Murphy, don't understand that cunt at all....he gets axed completely from match squads for weeks on end which can only signify he's not fit for purpose then pops up again in starting 11 and it's happened with a succession of managers numerous times, just get rid 
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

oddball

 

Promotion 2010

ENIG i denne
Sitat
No harm having another look at Grimes but should have Bridcut in there, he's played 1 game and will have 2 weeks off after the weekend ........what the f**k can be learnt playing him with Murphy, don't understand that cunt at all....he gets axed completely from match squads for weeks on end which can only signify he's not fit for purpose then pops up again in starting 11 and it's happened with a succession of managers numerous times, just get rid

Skal noen kjøpe ham så må de se Murphy i en kamp. Dette er en fin anledning!!!!!!!!!!!!!


Bridcutt er ikke kampklar, derfor er lørdag viktigere enn i dag!

BASTA!!!!!!!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Bridcutt er ikke kampklar, derfor er lørdag viktigere enn i dag!

,,,nesten ikke spilt kamper  = trenger kamptrening!!!

Emlig! :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

ENIG i denne
Sitat
No harm having another look at Grimes but should have Bridcut in there, he's played 1 game and will have 2 weeks off after the weekend ........what the f**k can be learnt playing him with Murphy, don't understand that cunt at all....he gets axed completely from match squads for weeks on end which can only signify he's not fit for purpose then pops up again in starting 11 and it's happened with a succession of managers numerous times, just get rid

Skal noen kjøpe ham så må de se Murphy i en kamp. Dette er en fin anledning!!!!!!!!!!!!!


Bridcutt er ikke kampklar, derfor er lørdag viktigere enn i dag!

BASTA!!!!!!!

Det er jo derfor han bør spille i dag! Han må spilles i form!

Men siden jeg er negativ til lagoppstillingen, så tipper jeg vi vinner 3-1 og gjør alt i alt en bra kamp.

Roofe, Doukara og Grimes målscorere.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

sveifors

Gult kort til Grimes allerede, dumt
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Nørgaard

ENIG i denne
Sitat
No harm having another look at Grimes but should have Bridcut in there, he's played 1 game and will have 2 weeks off after the weekend ........what the f**k can be learnt playing him with Murphy, don't understand that cunt at all....he gets axed completely from match squads for weeks on end which can only signify he's not fit for purpose then pops up again in starting 11 and it's happened with a succession of managers numerous times, just get rid

Skal noen kjøpe ham så må de se Murphy i en kamp. Dette er en fin anledning!!!!!!!!!!!!!


Bridcutt er ikke kampklar, derfor er lørdag viktigere enn i dag!

BASTA!!!!!!!

Det er jo derfor han bør spille i dag! Han må spilles i form!

Men siden jeg er negativ til lagoppstillingen, så tipper jeg vi vinner 3-1 og gjør alt i alt en bra kamp.

Roofe, Doukara og Grimes målscorere.

auren

Virkede da både kampklar og i form mod Sheff Wed

AndyMathie

Ohhh heldigvis gikk ballen well over the top....
We are Leeds and we are proud of it!