Skrevet av Emne: Ligacupkamp: vs Luton Town @ Kenilworth Road, tirsdag 23/8 2016, kl 20.45  (Lest 28333 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

RoarG

Selv om motstanden er svak er det sterkt å vinne med 11 nye spillere på banen.
Nyttig kamptrening for mange spillere, og godt for selvtilliten til laget og Monk.

Kamp om plassene til helga nå. Stakkars Forest.

Håper selvsagt på lett trekning i neste runde. Hjemme mot Manchester United hadde vært perfekt  :)
Lett match for oss, det.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
forest made 10 changes
- waccoe

Haha, Forest. Beat you to it :)
11
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

AndyMathie

En seier til Leeds er alltid deilig, uansett hvordan vi vinner !!!
Idag var det 11 spillere utpå der som ikke har spilt mye, og ikke mye sammen.  Silvestri og Denton får plusser i denne kampen.
Så setter vi strek over resten, vi vant, og er med i 3.runde. Første gang på 3 sesonger.  Kommer en viktigere kamp på lørdag ! Ferdig.
MOT

I tillegg nevner dem Coyle og Dallas som positive bidragsytere. Håper vi starter med de samme 10 i tillegg til Sivelstri til helga.
We are Leeds and we are proud of it!

Killa

Noen som vet om Pontus var bra i dag?

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk


Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Noen som vet om Pontus var bra i dag?

Han ga i alle fall alt
- ut med krampe visstnok
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

En seier til Leeds er alltid deilig, uansett hvordan vi vinner !!!
Idag var det 11 spillere utpå der som ikke har spilt mye, og ikke mye sammen.  Silvestri og Denton får plusser i denne kampen.
Så setter vi strek over resten, vi vant, og er med i 3.runde. Første gang på 3 sesonger.  Kommer en viktigere kamp på lørdag ! Ferdig.
MOT

I tillegg nevner dem Coyle og Dallas som positive bidragsytere. Håper vi starter med de samme 10 i tillegg til Sivelstri til helga.

På LUTV skrøt de mye av Grimes. Starter nok på lørdag.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Runar

En seier til Leeds er alltid deilig, uansett hvordan vi vinner !!!
Idag var det 11 spillere utpå der som ikke har spilt mye, og ikke mye sammen.  Silvestri og Denton får plusser i denne kampen.
Så setter vi strek over resten, vi vant, og er med i 3.runde. Første gang på 3 sesonger.  Kommer en viktigere kamp på lørdag ! Ferdig.
MOT

I tillegg nevner dem Coyle og Dallas som positive bidragsytere. Håper vi starter med de samme 10 i tillegg til Sivelstri til helga.

På LUTV skrøt de mye av Grimes. Starter nok på lørdag.

auren

Doukara var den mest positive utespilleren i følge Eddie
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Dette var visst andre runde kamp i  Zenith Data Systems - cupen :o
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

En seier til Leeds er alltid deilig, uansett hvordan vi vinner !!!
Idag var det 11 spillere utpå der som ikke har spilt mye, og ikke mye sammen.  Silvestri og Denton får plusser i denne kampen.
Så setter vi strek over resten, vi vant, og er med i 3.runde. Første gang på 3 sesonger.  Kommer en viktigere kamp på lørdag ! Ferdig.
MOT

I tillegg nevner dem Coyle og Dallas som positive bidragsytere. Håper vi starter med de samme 10 i tillegg til Sivelstri til helga.

På LUTV skrøt de mye av Grimes. Starter nok på lørdag.

auren

Doukara var den mest positive utespilleren i følge Eddie

Det var Doukara jeg skulle skrive, men så bestemte jeg meg for å dra Andy litt i leggen  ;D

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Josch

Bamba spilte idag. Da er han nok ute på lørdag. Det blir Jansson og Bartley mot Forest. Bartley hvilte idag og Jansson trengte en kamp.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Bamba spilte idag. Da er han nok ute på lørdag. Det blir Jansson og Bartley mot Forest. Bartley hvilte idag og Jansson trengte en kamp.

Cooper???
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

AndyMathie

Bamba igjen ikke god nok. Godt å se at Jansson virker til å være en solid spiller. Bamba kan umulig være med i troppen til helga. Bartley og Cooper starter med Jansson på benken forhåpentligvis.
We are Leeds and we are proud of it!

Promotion 2010

Garry Monk:

Monk delighted to make it through v Luton.   Says he rested players after Sat for the benefit of the group. #lufc

.@GarryMonk: "We knew it would be tough tonight. We made 11 changes but they were all a credit to themselves and the club." #lufc

.@GarryMonk on @TyDen6: "He was excellent tonight and deserved his chance. Tonight was a step in the right direction for him." #lufc

.@GarryMonk: "Overall, I thought we looked the most likely to win it. We did have to dig deep at the end but we got the result." #lufc

Monk said he didn't plan to make 11 changes tonight but thought the players who played at Hillsborough were well enough recovered.

Monk: "I just didn't sense that those players were right. It would have been wrong for me to play them." #lufclive

Monk: "I just didn't sense that those players were right. It would have been wrong for me to play them." #lufclive

.@GarryMonk: "Tonight was about continuing our momentum ready for Saturday. That's what we're focused on now." #lufc
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Andersen

Bryr meg katten om gutten scoret med venstre, eller høyre bein ! hovedsaken er vel at vi er videre til 3. runde ! Ser ut til at vi er kommet i en flyt sone nå , håper Monk får arbeidsro nå til å samspille laget fremover !

Promotion 2010

Monk said he's not bothered about who Leeds get in the draw. "I haven't even thought about it." Draw for 3rd round is tomorrow night.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Liam Cooper ‏@LiamCooper__  13m
13 minutes ago
 
A win and a clean sheet! Fans were different class.. Shout to my man @TyDen6 different class tonight pal.. You deserve that
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

TK20



Prøver meg på
Green
Coyle Cooper Jansson  Taylor
Phillips  Bridcutt
Dallas  Hernandez  Roofe
Wood

Kanskje Denton over Taylor, siden han loker med kontrakten?


Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Kanskje Denton over Taylor, siden han loker med kontrakten?

Eller som de sier: Tyler over Taylor :)
#TylorDenton :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Monk said he was unsure if Tyler Denton hit his goal with his right or left foot. "I've hardly never seen the kid strike a ball before, and it was an amazing shot with the outside of his left foot, or it could very well be his right foot too. I couldn't get a clear view of it from my position, but who cares really?"


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Monk said he was unsure if Tyler Denton hit his goal with his right or left foot. "I've hardly never seen the kid strike a ball before, and it was an amazing shot with the outside of his left foot, or it could very well be his right foot too. I couldn't get a clear view of it from my position, but who cares really?"


haha, quote exclusively for Auren himself :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Blank_File

Monk said he was unsure if Tyler Denton hit his goal with his right or left foot. "I've hardly never seen the kid strike a ball before, and it was an amazing shot with the outside of his left foot, or it could very well be his right foot too. I couldn't get a clear view of it from my position, but who cares really?"


haha, quote exclusively for Auren himself :)

Hahaha, konge! :D

RoarG

Ellers kan vi merke oss at PL-lagene Watford og WBA er slått ut. Watford tapte 2-1 for Gillingham eeo., og WBA tapte for Northampton på straffer. Derby gikk videre med et nødskrik mot Carlisle, etter å ha vunnet 14-13 på straffer.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Cherry

Silvestri, Pontus, Denton og Roofe best på spillerbørsen i YEP.

Håper Roofe scorer og kommer skikkelig i gang snart, han ser spennende ut - men trenger en goal !
Utrolig og bytte ut hele laget....og komme fra det med seier.
Sier litt om lagfølelse mener jeg.
 

AndyMathie

En seier til Leeds er alltid deilig, uansett hvordan vi vinner !!!
Idag var det 11 spillere utpå der som ikke har spilt mye, og ikke mye sammen.  Silvestri og Denton får plusser i denne kampen.
Så setter vi strek over resten, vi vant, og er med i 3.runde. Første gang på 3 sesonger.  Kommer en viktigere kamp på lørdag ! Ferdig.
MOT

I tillegg nevner dem Coyle og Dallas som positive bidragsytere. Håper vi starter med de samme 10 i tillegg til Sivelstri til helga.

På LUTV skrøt de mye av Grimes. Starter nok på lørdag.

auren

Doukara var den mest positive utespilleren i følge Eddie

Det var Doukara jeg skulle skrive, men så bestemte jeg meg for å dra Andy litt i leggen  ;D

auren

Æ skjønte at det bare var tull så æ gidda ikke bry mæ. Æ tenkte om han virkelig tror han har hørt det så har han hørt feil ;)
We are Leeds and we are proud of it!

h.b

  • Gjest
Silvestri, Pontus, Denton og Roofe best på spillerbørsen i YEP.

Håper Roofe scorer og kommer skikkelig i gang snart, han ser spennende ut - men trenger en goal !
Utrolig og bytte ut hele laget....og komme fra det med seier.
Sier litt om lagfølelse mener jeg.

Eller hvilken motstander vi møter. Møter vi et lag fra 2 divisjoner under. Ja da skal vi vinne uansett hvem vi spiller med

Sølvreven

Slutt. YES! Tyler Denton scoret i debuten med høyra.. eeehhh venstra! Eller var det høyra?

No må du høyra, det var venstra :)
Jeg har sett klippet nå og det er helt tydelig at han trekker ned shortsen og smeller til med kølla. Skjønner ikke at dere enda prater om høyre/venstre fot......  :o
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

RoarG

Slutt. YES! Tyler Denton scoret i debuten med høyra.. eeehhh venstra! Eller var det høyra?

No må du høyra, det var venstra :)
Jeg har sett klippet nå og det er helt tydelig at han trekker ned shortsen og smeller til med kølla. Skjønner ikke at dere enda prater om høyre/venstre fot......  :o
Det var utsida av høyrefoten. Venstrefoten er klart stamfoten.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Merkelig plassering på unge Denton, men PÃ… rundes lag:


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973