Skrevet av Emne: Ex-spiller: Eunan O'Kane  (Lest 41911 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

Sv: Spiller: Eunan O'Kane
« Svar #60 på: November 13, 2016, 17:26:02 »
Jeg tror faktisk Pontus kunne vikariert med bravur som defansiv midtbanespiller. Men vi trenger ham i forsvaret, så om det hadde vært så lurt er en annen ting.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Sv: Spiller: Eunan O'Kane
« Svar #61 på: November 13, 2016, 18:48:37 »
vi har ju både Murphy och Diago i kylan, kan vara dags för Monk släppa in dom i värmen, sedan har vi ju Phillips/Vieara plus att kankse någon av O Kane och Bridcutt är tillgänglig till nästa helg
Enig. Vi får benytte oss av den stallen vi har. Vi kan ikke påstå at vi er for dårlig besatt på midtbanen all den tid vi har to spillere som hever lønn i klubben, og som ikke brukes. Bruk enten Murphy eller Diagouraga i mens.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Xern

Sv: Spiller: Eunan O'Kane
« Svar #62 på: November 13, 2016, 19:05:38 »
Diagouraga var et kort jeg ikke kom på. Det er såklart et mye bedre valg en Cooper på defensiv midtbane. La fyren prøve seg, Monk  ;)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Jon R

Sv: Spiller: Eunan O'Kane
« Svar #63 på: November 13, 2016, 21:07:20 »
vi har ju både Murphy och Diago i kylan, kan vara dags för Monk släppa in dom i värmen, sedan har vi ju Phillips/Vieara plus att kankse någon av O Kane och Bridcutt är tillgänglig till nästa helg
Enig. Vi får benytte oss av den stallen vi har. Vi kan ikke påstå at vi er for dårlig besatt på midtbanen all den tid vi har to spillere som hever lønn i klubben, og som ikke brukes. Bruk enten Murphy eller Diagouraga i mens.

Diagouraga bør være den mest aktuelle som erstatter for O Kane. Bør være tent på å vise seg frem og full av overskudd etter en sesong på reservelaget.
Jon R.

Runar

Sv: Spiller: Eunan O'Kane
« Svar #64 på: November 13, 2016, 21:17:08 »
vi har ju både Murphy och Diago i kylan, kan vara dags för Monk släppa in dom i värmen, sedan har vi ju Phillips/Vieara plus att kankse någon av O Kane och Bridcutt är tillgänglig till nästa helg
Enig. Vi får benytte oss av den stallen vi har. Vi kan ikke påstå at vi er for dårlig besatt på midtbanen all den tid vi har to spillere som hever lønn i klubben, og som ikke brukes. Bruk enten Murphy eller Diagouraga i mens.

Diagouraga bør være den mest aktuelle som erstatter for O Kane. Bør være tent på å vise seg frem og full av overskudd etter en sesong på reservelaget.

?? Han bør vel strengt tatt være langt unna å erstatte O´Kane. Han har jo knapt nok spilt fotball siden august, må vel være mest logisk med Vieira og Philips sentralt i en sånn kamp. Synd med O´Kane, det stiller større krav til Pablo, men la meg slippe å se Cooper sentralt, eller Murphy eller Diagouraga.
 

Jon R

Sv: Spiller: Eunan O'Kane
« Svar #65 på: November 13, 2016, 21:30:41 »
vi har ju både Murphy och Diago i kylan, kan vara dags för Monk släppa in dom i värmen, sedan har vi ju Phillips/Vieara plus att kankse någon av O Kane och Bridcutt är tillgänglig till nästa helg
Enig. Vi får benytte oss av den stallen vi har. Vi kan ikke påstå at vi er for dårlig besatt på midtbanen all den tid vi har to spillere som hever lønn i klubben, og som ikke brukes. Bruk enten Murphy eller Diagouraga i mens.

Diagouraga bør være den mest aktuelle som erstatter for O Kane. Bør være tent på å vise seg frem og full av overskudd etter en sesong på reservelaget.

?? Han bør vel strengt tatt være langt unna å erstatte O´Kane. Han har jo knapt nok spilt fotball siden august, må vel være mest logisk med Vieira og Philips sentralt i en sånn kamp. Synd med O´Kane, det stiller større krav til Pablo, men la meg slippe å se Cooper sentralt, eller Murphy eller Diagouraga.
Philips og Diagouraga sentralt for å få inn litt mer rutine og fysikk sentralt. O Kane hadde heller ikke spilt så mye fotball denne sesongen da han kom til klubben vår. Gikk fint det. Noen mnd uten A-lags fotball trenger ikke å bety så mye hvis han har holdt seg fit.
Jon R.

Frode

Sv: Spiller: Eunan O'Kane
« Svar #66 på: November 14, 2016, 06:41:03 »
Mowatt kan vel gjøre en ok jobb sentralt?
 

Xern

Sv: Spiller: Eunan O'Kane
« Svar #67 på: November 14, 2016, 11:07:24 »
Mowatt kan vel gjøre en ok jobb sentralt?
Er vel ikke den beste vi kan sette på defensiv midtbane.. Han er vel mer en sentral eller offensiv midtbanespiller.
« Siste redigering: November 14, 2016, 11:10:40 av Xern... »
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Sydhagen

Sv: Spiller: Eunan O'Kane
« Svar #68 på: November 14, 2016, 11:26:24 »
Er rimelig sikker på at han kjører med Philips og Vieira om O'Kane er skadet.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Dennis

Sv: Spiller: Eunan O'Kane
« Svar #69 på: November 14, 2016, 11:39:03 »
Mowatt kan vel gjøre en ok jobb sentralt?
Er vel ikke den beste vi kan sette på defensiv midtbane.. Han er vel mer en sentral eller offensiv midtbanespiller.

Jeg har også sett for meg Mowatt i en mer sittende rolle. Som en ballfordeler. Han har derimot en MEGET lang vei å gå i den defensive jobben, både uten ball (dekning av rom, ta ut løp) og i dueller.

Ikke engang Ian Harte var tregere enn Alex Mowatt til å flytte bena og Mowatt er langt svakere en-mot-en. Dessuten er Mowatt kun en Harte-light når det gjelder dødballer. God i skuddposisjon, men cornere går skremmende sjelden over førsteforsvarer.

Føler Mowatt rett og slett ikke er bedre enn en squadplayer i dag. Regner også med at han raskt kan forsvinne om han ikke blir en av de bedre betalte, noe han per i dag ikke forsvarer på noen måte. Det er litt trist, ettersom han er et eget produkt og har hatt veldig gode sesonger før. Likevel, han er enda ung...
Marching on together!

Kato

Sv: Spiller: Eunan O'Kane
« Svar #70 på: November 14, 2016, 12:44:14 »
Mowatt kan vel gjøre en ok jobb sentralt?
Er vel ikke den beste vi kan sette på defensiv midtbane.. Han er vel mer en sentral eller offensiv midtbanespiller.

Jeg har også sett for meg Mowatt i en mer sittende rolle. Som en ballfordeler. Han har derimot en MEGET lang vei å gå i den defensive jobben, både uten ball (dekning av rom, ta ut løp) og i dueller.

Ikke engang Ian Harte var tregere enn Alex Mowatt til å flytte bena og Mowatt er langt svakere en-mot-en. Dessuten er Mowatt kun en Harte-light når det gjelder dødballer. God i skuddposisjon, men cornere går skremmende sjelden over førsteforsvarer.

Føler Mowatt rett og slett ikke er bedre enn en squadplayer i dag. Regner også med at han raskt kan forsvinne om han ikke blir en av de bedre betalte, noe han per i dag ikke forsvarer på noen måte. Det er litt trist, ettersom han er et eget produkt og har hatt veldig gode sesonger før. Likevel, han er enda ung...

Helt enig, ikke god nok pr dags dato.
 

Leedsfan

Sv: Spiller: Eunan O'Kane
« Svar #71 på: November 14, 2016, 12:52:23 »
Mowatt kan vel gjøre en ok jobb sentralt?
Er vel ikke den beste vi kan sette på defensiv midtbane.. Han er vel mer en sentral eller offensiv midtbanespiller.

Jeg har også sett for meg Mowatt i en mer sittende rolle. Som en ballfordeler. Han har derimot en MEGET lang vei å gå i den defensive jobben, både uten ball (dekning av rom, ta ut løp) og i dueller.

Ikke engang Ian Harte var tregere enn Alex Mowatt til å flytte bena og Mowatt er langt svakere en-mot-en. Dessuten er Mowatt kun en Harte-light når det gjelder dødballer. God i skuddposisjon, men cornere går skremmende sjelden over førsteforsvarer.

Føler Mowatt rett og slett ikke er bedre enn en squadplayer i dag. Regner også med at han raskt kan forsvinne om han ikke blir en av de bedre betalte, noe han per i dag ikke forsvarer på noen måte. Det er litt trist, ettersom han er et eget produkt og har hatt veldig gode sesonger før. Likevel, han er enda ung...

Helt enig. En ting er å ikke ha mange eksplosive fibre i kroppen, men ingen kan være så treg når man ser slik ut som Mowatt? Jeg tror det har med trening, treningsgrunnlag og innstilling. Tror ikke denne karen er rå nok i hodet, ryktes om at han er litt "mett".
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

TK20

Sv: Spiller: Eunan O'Kane
« Svar #72 på: November 14, 2016, 17:47:52 »
vi har ju både Murphy och Diago i kylan, kan vara dags för Monk släppa in dom i värmen, sedan har vi ju Phillips/Vieara plus att kankse någon av O Kane och Bridcutt är tillgänglig till nästa helg
Enig. Vi får benytte oss av den stallen vi har. Vi kan ikke påstå at vi er for dårlig besatt på midtbanen all den tid vi har to spillere som hever lønn i klubben, og som ikke brukes. Bruk enten Murphy eller Diagouraga i mens.

Spørs om Diagouraga ønsker å spille i mens.

Hallgeir *

Sv: Spiller: Eunan O'Kane
« Svar #73 på: November 14, 2016, 19:33:15 »
vi har ju både Murphy och Diago i kylan, kan vara dags för Monk släppa in dom i värmen, sedan har vi ju Phillips/Vieara plus att kankse någon av O Kane och Bridcutt är tillgänglig till nästa helg
Enig. Vi får benytte oss av den stallen vi har. Vi kan ikke påstå at vi er for dårlig besatt på midtbanen all den tid vi har to spillere som hever lønn i klubben, og som ikke brukes. Bruk enten Murphy eller Diagouraga i mens.

Spørs om Diagouraga ønsker å spille i mens.

Kan fort bli blodig alvor, det.
Super Leeds since 1968

jaho

Sv: Spiller: Eunan O'Kane
« Svar #74 på: November 14, 2016, 19:53:44 »
vi har ju både Murphy och Diago i kylan, kan vara dags för Monk släppa in dom i värmen, sedan har vi ju Phillips/Vieara plus att kankse någon av O Kane och Bridcutt är tillgänglig till nästa helg
Enig. Vi får benytte oss av den stallen vi har. Vi kan ikke påstå at vi er for dårlig besatt på midtbanen all den tid vi har to spillere som hever lønn i klubben, og som ikke brukes. Bruk enten Murphy eller Diagouraga i mens.

Spørs om Diagouraga ønsker å spille i mens.

Kan fort bli blodig alvor, det.

   ;D spørs det ja, når det er den uka...

Xern

Sv: Spiller: Eunan O'Kane
« Svar #75 på: Desember 02, 2016, 22:00:41 »
Skal visst være klar til imorgen. Hadde vel kanskje vært bedre å ha ham på benken og se om Vieira og Phillips klarer å holde nivået slik de gjorde mot Liverpool, slik at O'Kane kan bli 100% fit igjen? Er vel grense for hvor lenge man kan spille småskadet uten at det ender opp i noe verre  :-X
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Square Ball

Sv: Spiller: Eunan O'Kane
« Svar #76 på: Februar 13, 2017, 14:27:00 »
Har savnet denne karen,har stort sett slitt benken etter det lange skadeavbrekket.
Startet både mot NottF og Blackburn som(tilfeldigvis?) er de eneste seirene på
de siste 6 kampa.Er bekymret for at han har føling med skaden(kun synsing dette),
spilte jo kun kamper,og trente knapt før han fikk avbrekket.Monk uttalte dengang
at man håpte og unngå operasjon.
God ,kvikk spiller som gir oss noe annet sentralt.Håper han starter mot BristolC

Xern

Sv: Spiller: Eunan O'Kane
« Svar #77 på: Februar 13, 2017, 15:50:00 »
Har savnet denne karen,har stort sett slitt benken etter det lange skadeavbrekket.
Startet både mot NottF og Blackburn som(tilfeldigvis?) er de eneste seirene på
de siste 6 kampa.Er bekymret for at han har føling med skaden(kun synsing dette),
spilte jo kun kamper,og trente knapt før han fikk avbrekket.Monk uttalte dengang
at man håpte og unngå operasjon.
God ,kvikk spiller som gir oss noe annet sentralt.Håper han starter mot BristolC
Har også hatt dårlige kamper. Virker som at fyren enten har en bra eller dårlig dag.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Cherry

Sv: Spiller: Eunan O'Kane
« Svar #78 på: Februar 13, 2017, 18:17:00 »
Har savnet denne karen,har stort sett slitt benken etter det lange skadeavbrekket.
Startet både mot NottF og Blackburn som(tilfeldigvis?) er de eneste seirene på
de siste 6 kampa.Er bekymret for at han har føling med skaden(kun synsing dette),
spilte jo kun kamper,og trente knapt før han fikk avbrekket.Monk uttalte dengang
at man håpte og unngå operasjon.
God ,kvikk spiller som gir oss noe annet sentralt.Håper han starter mot BristolC
Har også hatt dårlige kamper. Virker som at fyren enten har en bra eller dårlig dag.

O' Kane er kanskje vår beste når han er skadefri, han var meget god nå før skaden.
Phillips var også god, Men både han og Vieira varierer mye.... De er fortsatt unge og litt urutinerte.
Bridcutt er vår kaptein, og bortsett fra noe gruff nå i det siste synes jeg han går foran som en god C skal gjøre, han får litt mye pepper her inne- ikke alltid fortjent.

Grimes trenger vi ikke, og Dallas virker for fysisk veik/ puslete/ kylling. Tok med Stuart som MB også,
Da Roofe, Sacko, Barrow, Duke og Pedraza  er mer vinger enn han.
 

Promotion 2010

Sv: Spiller: Eunan O'Kane
« Svar #79 på: Mai 26, 2017, 19:56:44 »
Northern Ireland couple have hearing in humanist marriage court case
May 26th, 2017


Humanists Laura Lacole and Eunan O’Kane have had their hearing in their challenge to gain legal recognition for their humanist marriage ceremony, which is due to take place next month. The one-day hearing took place at Belfast’s High Court, with the outcome to be announced shortly. If successful, it is hoped that humanist weddings would gain recognition in Northern Ireland as legal marriages. Model Laura and Leeds United/Republic of Ireland midfielder Eunan are supported by Humanists UK and its section Northern Ireland Humanists in bringing the case.

https://humanism.org.uk/2017/05/26/northern-ireland-couple-have-hearing-in-humanist-marriage-court-case/
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Eunan O'Kane
« Svar #80 på: Mai 28, 2017, 21:12:08 »
Premier League footballer and teammate injured in car crash driving to international duty

Republic of Ireland duo Shane Duffy and Eunan O'Kane are still set to join teammates despite O'Kane's jeep being written off in the smash

http://www.mirror.co.uk/news/world-news/premier-league-footballer-teammate-injured-10520004
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Gufrias

Sv: Spiller: Eunan O'Kane
« Svar #81 på: Mai 28, 2017, 22:45:16 »
Premier League footballer and teammate injured in car crash driving to international duty

Republic of Ireland duo Shane Duffy and Eunan O'Kane are still set to join teammates despite O'Kane's jeep being written off in the smash

http://www.mirror.co.uk/news/world-news/premier-league-footballer-teammate-injured-10520004
The pair are said to have emerged with 'minor bumps and bruises' but will still fly to New York with the rest of the Ireland squad ahead of a friendly against Mexico in New Jersey.
Hekta på Leeds siden 1974

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Eunan O'Kane
« Svar #84 på: Juni 09, 2017, 16:05:33 »
Laura Lacole and Eunan O'Kane win landmark High Court battle to secure legal recognition for humanist wedding in Northern Ireland

Model Laura Lacole at a previous hearing at t Belfast High Court with fiance Eunan O'Kane
By Alan Erwin
June 9 2017
A glamour model has won a landmark High Court battle to secure legal recognition for her humanist wedding to an international footballer.

Belfast woman Laura Lacole was challenging the refusal to grant official status at the ceremony where she will marry Republic of Ireland midfielder Eunan O'Kane.

A judge ruled today that her belief had been unlawfully denied equal treatment with religious couples.

Mr Justice Colton ordered the granting of temporary authorisation for a British Humanist Associaion (BHA) celebrant to perform a legally valid and binding wedding at a location in Northern Ireland on June 22.

Ms Lacole was jubilant at the verdict which could now be used by others seeking the same status.


Fighting back tears of joy outside court, the 27-year-old said: " It's amazing now that we are being recognised, it's not just a privilege applied to religions."

Under current law a couple who want a humanist ceremony must also have a separate civil registration for their marriage to be officially acknowledged.

The same situation applies in England and Wales, but not in Scotland or the Republic of Ireland.

Ms Lacole, who is also vice-chair of Atheist NI, claimed she was being discriminated against under the European Convention of Human Rights (ECHR)' protection for freedom of belief.


She issued judicial review proceedings against the General Register Office (GRO) for refusing to authorise the wedding due to be conducted Isobel Russo, head of ceremonies at the BHA.

Her action was also directed at the Department of Finance' alleged failure to introduce legislation to allow a legally binding wedding event.

Counel for the model argued that she and her fiance wanted the same "legal blessing" afforded under Northern Ireland law to all religious groups from Pagans to Free Presybyterians.

Without official authorisation the ceremony would be legally meaningless, he contended.


Delivering judgment, Mr Justice Colton held that the wedding is a manifestation of Ms Lacole's beliefs.

The refusal to recognise the event amounted to discrimination under European law, he confirmed.

"The state has chosen to authorise the solemnisation of religious marriage ceremonies in recognition of those bodies beliefs," he said.

"Having done so, in my view it should provide equal recognition to individuals who hold humanist beliefs on the basis of my findings that humanism does meet the test of a belief body and that a wedding ceremony conducted by a humanist constitutes a manifestation of that belief."


He decided that the legislation at the centre of the case, the Marriage (Northern Ireland) Order 2003, should be amended to read "religious or belief marriage" in the relevant sections.

Following his ruling Ms Lacole immediately phoned her fiance, at his Republic of Ireland training camp, to break the news to him.

"He said he was a bag of nerves, he's not got any finger nails left, but he can't wait to hear more details," she said.

"I'm just so pleased, what this means for us and to other people in Northern Ireland.

"It's a landmark, I can't believe we have done it."

Her solicitor, Ciaran Moynagh, added: "This is an important decision for Laura and Eunan, but also for all humanist couples in Northern Ireland."

Mr Moynagh stressed that the couple were being given the same legal privilege religious groups have benefited from.

"The judgment firms up that out client's belief does engage Article 9 (freedom of belief) of the ECHR, and should be protected and respected by the state in a neutral and fair manner."
Belfast Telegraph Digital


http://m.belfasttelegraph.co.uk/news/northern-ireland/laura-lacole-and-eunan-okane-win-landmark-high-court-battle-to-secure-legal-recognition-for-humanist-wedding-in-northern-ireland-35808089.html

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Eunan O'Kane
« Svar #86 på: Juni 23, 2017, 20:18:37 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Eunan O'Kane
« Svar #87 på: Juli 28, 2017, 14:46:06 »
Eunan O'Kane

Loving the new away kit, looking forward to putting it on. What does everyone make of it? #MOT


 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Eunan O'Kane
« Svar #88 på: Juli 28, 2017, 14:52:03 »
Eunan O'Kane

Loving the new away kit, looking forward to putting it on. What does everyone make of it? #MOT


 :)

Andrew Dickinson @Andrewerd
Replying to @eunan10
If we're winning you boys can wear anything



Eunan O'Kane‏
Verified account
 @eunan10  1h
1 hour ago
 
 
More
Eunan O'Kane Retweeted Andrew Dickinson
Can't argue with that. Digging out my leprechaun costume as we speak
Eunan O'Kane added,
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Eunan O'Kane
« Svar #89 på: August 01, 2017, 14:39:47 »
Innkalt til pressekonferansen fordi han er årets kaptein??? :o

Lee Sobot‏ @LeeSobotYEP  31m
31 minutes ago

Eunan O'Kane will also be speaking to the media at Friday's pre-Bolton press conference at Thorp Arch. 12.30pm, all the latest here. #lufc
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan