Skrevet av Emne: Spiller: Conor Shaughnessy  (Lest 14119 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Conor Shaughnessy
« Svar #30 på: August 15, 2017, 23:19:10 »
Hvis jeg ikke tar feil, så har han vel bare kontrakt ut året. Her er det bare å gi han en ny kontrakt
Slik Leeds hander ut fireårskontrakter på unggutta tviler jeg egentlig ikke på det :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Sv: Spiller: Conor Shaughnessy
« Svar #31 på: August 15, 2017, 23:19:35 »
Noen skikkelige dårlige klareringer i første og elendige crossere i andre!

Likevel god med ballen i beina og for en målreddende takling helt mot slutten!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Conor Shaughnessy
« Svar #32 på: August 15, 2017, 23:24:26 »
Chris Taylor‏ @LUFCDATA  5m
5 minutes ago
Conor Shaughnessy vs. Fulham:

72% pass accuracy
46 touches
32 passes
3 clearances
2 interceptions
2 blocks

Very impressive tonight.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Jon R

Sv: Spiller: Conor Shaughnessy
« Svar #33 på: August 16, 2017, 00:18:41 »
Noen skikkelige dårlige klareringer i første og elendige crossere i andre!

Likevel god med ballen i beina og for en målreddende takling helt mot slutten!
For smårusk å regne i den store sammenheng. Gutten var strålende og fremstod som tryggere enn Jansson under press!! Min soleklare MOM når vi snakker Leedsspillere.  :)
Jon R.

Torpe-do

Sv: Spiller: Conor Shaughnessy
« Svar #34 på: August 16, 2017, 08:35:42 »
God kamp mot Fulham.

Kanskje ikke så dumt å inneha noen ferdigheter som hører hjemme sentralt på midtbanen? Gjør vel kanskje spilleren mer "vant" med ball, også under press?

Per-Stian

Sv: Spiller: Conor Shaughnessy
« Svar #35 på: August 16, 2017, 09:55:55 »
For ei openbarring denne Shaughnessy har vore så langt! Papirlaget skreik etter ein Pontus-makker ved seriestart, men til no har både Cooper og Shaugs klart seg meget bra. Med Pontus og Shaughs har vi to kompromisslause og ballsikre stoggarar som kan bidra i det offensive spelet. La oss håpe dette utviklar seg vidare!

roaldv

Sv: Spiller: Conor Shaughnessy
« Svar #36 på: August 16, 2017, 15:27:48 »
For ei openbarring denne Shaughnessy har vore så langt! Papirlaget skreik etter ein Pontus-makker ved seriestart, men til no har både Cooper og Shaugs klart seg meget bra. Med Pontus og Shaughs har vi to kompromisslause og ballsikre stoggarar som kan bidra i det offensive spelet. La oss håpe dette utviklar seg vidare!
Og Pennington. Ser faktisk ut som om vi har god nok dekning på cb !

Annesj

Sv: Spiller: Conor Shaughnessy
« Svar #37 på: August 16, 2017, 15:38:11 »
For ei openbarring denne Shaughnessy har vore så langt! Papirlaget skreik etter ein Pontus-makker ved seriestart, men til no har både Cooper og Shaugs klart seg meget bra. Med Pontus og Shaughs har vi to kompromisslause og ballsikre stoggarar som kan bidra i det offensive spelet. La oss håpe dette utviklar seg vidare!
Og Pennington. Ser faktisk ut som om vi har god nok dekning på cb !

Vel. Tidlig ennå. Vil se litt mer av shaughnessy enn en å en halv kamp.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

RoarG

Sv: Spiller: Conor Shaughnessy
« Svar #38 på: August 16, 2017, 16:11:11 »
For ei openbarring denne Shaughnessy har vore så langt! Papirlaget skreik etter ein Pontus-makker ved seriestart, men til no har både Cooper og Shaugs klart seg meget bra. Med Pontus og Shaughs har vi to kompromisslause og ballsikre stoggarar som kan bidra i det offensive spelet. La oss håpe dette utviklar seg vidare!
Og Pennington. Ser faktisk ut som om vi har god nok dekning på cb !
I tillegg lurer både Paul McKay og Paudie O'Connor i kulissene.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

HåvardK

Sv: Spiller: Conor Shaughnessy
« Svar #39 på: August 16, 2017, 17:27:21 »
Noen skikkelige dårlige klareringer i første og elendige crossere i andre!

Likevel god med ballen i beina og for en målreddende takling helt mot slutten!
For smårusk å regne i den store sammenheng. Gutten var strålende og fremstod som tryggere enn Jansson under press!! Min soleklare MOM når vi snakker Leedsspillere.  :)
Jeg er også imponert over prestasjonene til Conor, særlig etter den mildt sagt tøffe debuten. Allikevel kan vi ikke overse klare feilvalg og dårlige involveringer, slik som de promo påpeker i sitt innlegg. Jeg tar ikke av ennå, og syns alt i alt at Pontus var mye bedre i går.

Jon R

Sv: Spiller: Conor Shaughnessy
« Svar #40 på: August 17, 2017, 17:50:09 »
Noen skikkelige dårlige klareringer i første og elendige crossere i andre!

Likevel god med ballen i beina og for en målreddende takling helt mot slutten!
For smårusk å regne i den store sammenheng. Gutten var strålende og fremstod som tryggere enn Jansson under press!! Min soleklare MOM når vi snakker Leedsspillere.  :)
Jeg er også imponert over prestasjonene til Conor, særlig etter den mildt sagt tøffe debuten. Allikevel kan vi ikke overse klare feilvalg og dårlige involveringer, slik som de promo påpeker i sitt innlegg. Jeg tar ikke av ennå, og syns alt i alt at Pontus var mye bedre i går.
Pontus gjorde også klare feilvalg, hadde flere svake involveringen og klareringen som gikk i hytt og pine. Han virket rett og slett rusten.
Jon R.

Kontakinte

Sv: Spiller: Conor Shaughnessy
« Svar #41 på: August 17, 2017, 18:16:06 »
Noen skikkelige dårlige klareringer i første og elendige crossere i andre!

Likevel god med ballen i beina og for en målreddende takling helt mot slutten!
For smårusk å regne i den store sammenheng. Gutten var strålende og fremstod som tryggere enn Jansson under press!! Min soleklare MOM når vi snakker Leedsspillere.  :)
Jeg er også imponert over prestasjonene til Conor, særlig etter den mildt sagt tøffe debuten. Allikevel kan vi ikke overse klare feilvalg og dårlige involveringer, slik som de promo påpeker i sitt innlegg. Jeg tar ikke av ennå, og syns alt i alt at Pontus var mye bedre i går.
Klare feil vil vi komme til å se flere av, gutten er 21! Jeg er mektig imponert over hvor fort han har taklet dette nivået. Jansson derimot virker litt vinglete, eller rusten som Jon sier.

Promotion 2010

Sv: Spiller: Conor Shaughnessy
« Svar #42 på: August 17, 2017, 20:46:41 »
Newest Brighton Star st Lufc:

For anyone who saw the Fulham, one thing will have been evident before kick off; we're short at the back.

Not height wise but the side is definitely missing some cover and with Liam Cooler omitted from the side, Leeds were left with quite the conundrum.

We know that Cameron Borthwick-Jackson can cover and so can Luke Ayling to a good extent but for a 46 game season, Leeds could have a struggle on if something isn't done fast.

Having watched the game like many, one player stood out as a star performer; Conor Shaughnessy. The young defender not only dictated play going forward but was solid at the back and he even stopped what looked like a certain goal on the 85th minute, to which Pontus Jansson celebrated in front of the South Stand.

Although his natural position is at central midfield, the former Reading trainee looks settled in the heart of Leeds' defence and has excelled in the role when called upon by Thomas Christiansen, even with the soft penalty given against Bolton in which Gary Madine exploited.

Shaughnessy looks like he has opened a few of the coaching staff's eyes and could be called upon a lot this season even if Leeds make more new additions prior to the transfer window closing.

This begs the question; is the 21-year old the next star to emerge at Elland Road? The signs are their for a young player who is starting to gain some first team experience and it is likely that this will continue during the 16/17 season.

It's too soon to say whether Shaughnessy will follow the likes of Kalvin Phillips, Lewis Cook, Ronaldo Vieira or Sam Byram by exploding onto the scene at Elland Road, but he's taking every chance he gets.

A question to you; is Shaughnessy the real deal and are you happy to see him more involved in the Leeds side? Have your say in the comments below?

By Ryan Ingham
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Conor Shaughnessy
« Svar #43 på: August 29, 2017, 22:55:36 »
Egen tweet:

Delighted to have been called up to @FAIreland U21s squad, looking forward to the game next week!

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

ollan

Sv: Ny spiller: Connor Shaughnessy
« Svar #44 på: September 21, 2017, 13:21:32 »
Ny forlenget kontrakt i dag

https://www.leedsunited.com/news/team-news/22354/shaughnessy-extends-contract


ACADEMY MANAGER DELIGHTED FOR CONOR

21 Sep 2017

Adam Underwood oversaw the early stages of Conor's time at Leeds

Leeds United Academy manager Adam Underwood has expressed his delight after Conor Shaughnessy put pen to paper on a new four year deal today.

Underwood has overseen the early stages of Conor's time at Leeds after the Irishman joined up with our U23 side last September.

Underwood said: "I'm delighted for Conor, he is a hardworking, talented and versatile footballer who has an excellent attitude and work ethic. He impressed everyone at the academy from his first trial period at the club around a year ago and in the space of 12 months he has established himself with our U23s and moved up to represent the first team.

“I'm pleased that Victor and Thomas have seen enough to secure his long term future."

Although Shaughnessy only spent one year at the academy, he becomes the latest in a long line of young players who have made the step up to the first team and Underwood believes this can help to inspire the next generation of academy graduates.

He added: " Conor can act as another example to all the young lads in our academy system as well as a reminder that Leeds United is a club that makes promoting young players into the first team a priority."
« Siste redigering: September 21, 2017, 18:04:38 av Promotion 2010 »
Ollan

Killa

Sv: Ny spiller: Connor Shaughnessy
« Svar #45 på: September 21, 2017, 13:53:57 »

Ny forlenget kontrakt i dag

https://www.leedsunited.com/news/team-news/22354/shaughnessy-extends-contract

Meget fortjent!! Denna gutten kan vi få mye glede av framover!

B_Ød

Sv: Ny spiller: Connor Shaughnessy
« Svar #46 på: September 21, 2017, 15:20:08 »
Suvverent!! Flott type!
Ups & Ups!!

auren

Sv: Ny spiller: Connor Shaughnessy
« Svar #47 på: September 21, 2017, 16:35:45 »
Gode nyheter. Spent på om han kan fortsette å utvikle seg i like stort tempo!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Bjorn

Sv: Ny spiller: Connor Shaughnessy
« Svar #48 på: September 21, 2017, 17:53:47 »
Har han virkelig bare en så kort tråd??  :o
Marching On! 4276

Jon R

Sv: Ny spiller: Connor Shaughnessy
« Svar #49 på: September 21, 2017, 17:57:29 »
Har han virkelig bare en så kort tråd??  :o
To sider?  ;D
Jon R.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny spiller: Connor Shaughnessy
« Svar #50 på: September 21, 2017, 18:00:42 »
Har han virkelig bare en så kort tråd??  :o
To sider?  ;D
...det er jo som regel to sider av en sak? :o
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Sv: Spiller: Conor Shaughnessy
« Svar #51 på: September 21, 2017, 18:18:28 »
Phil Hay

funny as well that he was only ever really brought in as an experienced head for U23s who were light on bodies

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Conor Shaughnessy
« Svar #52 på: September 21, 2017, 20:08:59 »
Sam‏ @samlufc15  2h
2 hours ago
Conor Shaughnessy v Burnley #lufc

https://twitter.com/samlufc15/status/910896340892254214
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

stian

Sv: Spiller: Conor Shaughnessy
« Svar #53 på: September 21, 2017, 21:16:17 »
Artig at han har utviklet seg så bra. Jeg skal innrømme at jeg var meget skeptisk til at han skulle starte kamper, men han har vært veldig trygg for alderen. Brukbar plassering og veldig bra valg ut fra situasjonene han står i. Vi var mange som ropte etter en ny stopper før sesongen, men forsvarsrekka (hjulpet av en god midtbane) har fungert veldig bra så langt. Så langt savner vi hverken Bartley eller Taylor bak der, og det skal Shaughnessy ha sin del av æren for, men det er fortsatt tidlig i sesongen. Men, bevares: han har bevist mer enn nok til å fortjene en ny kontrakt.

Kickthemdown

Sv: Spiller: Conor Shaughnessy
« Svar #54 på: September 21, 2017, 22:32:00 »
Minner veldig om en ung og skadefri Jonathan Woodgate og det sier ikke lite.

baste

Sv: Spiller: Conor Shaughnessy
« Svar #55 på: September 22, 2017, 08:07:30 »
God ledelse i klubben nå, som de viser her med å forlenge kontrakten til Shaughnessy.

Lover meget godt for klubben.


MOT

Promotion 2010

Sv: Spiller: Conor Shaughnessy
« Svar #56 på: November 06, 2017, 19:59:39 »
Claire Wallace

Every weekend Conor tricks me and says “shall we have a nap”, and every time I wake up he’s on FIFA

 :D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kickthemdown

Sv: Spiller: Conor Shaughnessy
« Svar #57 på: November 06, 2017, 20:05:28 »
Burde spilt fast.

leedslife

Sv: Spiller: Conor Shaughnessy
« Svar #58 på: August 02, 2018, 23:13:24 »
Noen som vet hvordan Shaughnessy ligger ann?
Imponerte meg voldsomt på stopperplass til tider i fjor.

God pasningsfot og flink til å lese spillet. Skulle tro han kunne ha en mulighet til å spille seg inn bak ila sesongen.
Relativt duellsterk også til å være førstereis.

RoarG

Sv: Spiller: Conor Shaughnessy
« Svar #59 på: August 02, 2018, 23:21:11 »
Noen som vet hvordan Shaughnessy ligger ann?
Imponerte meg voldsomt på stopperplass til tider i fjor.

God pasningsfot og flink til å lese spillet. Skulle tro han kunne ha en mulighet til å spille seg inn bak ila sesongen.
Relativt duellsterk også til å være førstereis.
Har akkurat kommet tilbake fra skade. Trenger nok en god del trening for å være klar igjen til førstelagsspill.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020