Skrevet av Emne: Ex-spiller: Conor Shaughnessy  (Lest 14365 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010

Sv: Spiller: Conor Shaughnessy
« Svar #60 på: September 03, 2018, 19:59:15 »
Lufcyouth

Well done to @Conor_shaughs on another Ireland u21 call up


 ;)

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Conor Shaughnessy
« Svar #61 på: September 10, 2018, 13:34:19 »
Leeds United youngster Conor Shaughnessy has had his struggles in the last six months but will be delighted to start for the Republic of Ireland under 21’s in Kosovo late last week. Shaughnessy picked up a nasty injury last season and has only recently made his return to action.

Shaughnessy isn’t having it easy at Leeds United. A recent interview with Jay-Roy Grot was massively concerning in terms of the pressure he felt and at a young age it effectively broke him. Shaughnessy is and has come under fire massively and although he seems to be mentally stronger than Grot so far it can’t be easy. Marcelo Bielsa has spoken highly of Shaughnessy and if he rates him then that is effectively all that will matter.



The nature of being footballers is that criticism will come when people feel like it’s deserved. They are paid a lot of money and it comes with the territory, but there are ways to voice opinion that are fair, and ways that aren’t. Footballers are human after all, and some of the abuse that players get it so far over the top it’s beyond belief. Shaughnessy had a rough few months before his injury. His promising start to the season was forgotten as he struggled in central midfield in a couple of big games.


At Birmingham he was played ahead of Mateusz Klich to combat the height of Sam Gallagher, one of the most bizarre decisions we’ve seen at Leeds United for a while (on the pitch anyway). He was also thrown into games at Barnsley and then again at home to Millwall in one of the most hectic 90 minutes we’ve seen at Elland Road in more than a while. The situations were tough but his ability is true. Bielsa sees it and hopefully he can build himself back up after the injury.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Sv: Spiller: Conor Shaughnessy
« Svar #62 på: Desember 31, 2018, 21:33:15 »
På vei til Hearts på lån?

https://www.hitc.com/en-gb/2018/12/31/has-conor-shaughnessy-hinted-he-is-set-to-leave-leeds/

Finner det litt underlig at ikke Connor har vært mer med i høst, men han har vel også vært en del skadet. Men absolutt en god spillende stopper som hadde passet Bielsa sitt system...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Sv: Spiller: Conor Shaughnessy
« Svar #64 på: Januar 07, 2019, 08:42:54 »
Spesielt. Kan ikke ha rare fremtiden i klubben. I utgangspunktet så rangerer jeg ham høyere enn både Halme og Davis som stoppere, men skader har kanskje satt en stopper for ham? Nå er jo Hearts en relativt god klubb, så det spørs om han får mange kampene der...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Spiller: Conor Shaughnessy
« Svar #65 på: Januar 07, 2019, 10:16:20 »
Spesielt. Kan ikke ha rare fremtiden i klubben. I utgangspunktet så rangerer jeg ham høyere enn både Halme og Davis som stoppere, men skader har kanskje satt en stopper for ham? Nå er jo Hearts en relativt god klubb, så det spørs om han får mange kampene der...

auren

Dette betyr at Bielsa er uenig med deg, og at han med stor sannsynlighet aldri mer kommer til å spille for Leeds.


h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Conor Shaughnessy
« Svar #66 på: Januar 07, 2019, 10:41:13 »
Spesielt. Kan ikke ha rare fremtiden i klubben. I utgangspunktet så rangerer jeg ham høyere enn både Halme og Davis som stoppere, men skader har kanskje satt en stopper for ham? Nå er jo Hearts en relativt god klubb, så det spørs om han får mange kampene der...

auren

Får han ikke mange kampene for Hearts. Ja da er det bare å bli kvitt spilleren

RoarG

Sv: Spiller: Conor Shaughnessy
« Svar #67 på: Januar 07, 2019, 11:42:22 »
Spesielt. Kan ikke ha rare fremtiden i klubben. I utgangspunktet så rangerer jeg ham høyere enn både Halme og Davis som stoppere, men skader har kanskje satt en stopper for ham? Nå er jo Hearts en relativt god klubb, så det spørs om han får mange kampene der...

auren

Får han ikke mange kampene for Hearts. Ja da er det bare å bli kvitt spilleren
Nå får vi kanskje la han spille noen kamper der før vi konkluderer vedrørende spillerens fremtid i Leeds? Men ja, det er mange yngre talenter i Leeds på midtstopperplass, så konkurransen er hard.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Jon R

Sv: Spiller: Conor Shaughnessy
« Svar #68 på: Januar 08, 2019, 20:37:59 »
Spesielt. Kan ikke ha rare fremtiden i klubben. I utgangspunktet så rangerer jeg ham høyere enn både Halme og Davis som stoppere, men skader har kanskje satt en stopper for ham? Nå er jo Hearts en relativt god klubb, så det spørs om han får mange kampene der...

auren

Dette betyr at Bielsa er uenig med deg, og at han med stor sannsynlighet aldri mer kommer til å spille for Leeds.
Synes ikke Shaug så ut til å ha en kropp og ferdigheter som var skapt for Bielsaball. Rykker vi opp er han uansett ikke god nok.
Jon R.

GeirO

Sv: Spiller: Conor Shaughnessy
« Svar #69 på: Januar 08, 2019, 21:10:49 »
Litt rart at Shaugh ikke blir satset på. Jeg rangerer våre midtstoppere slik:

1. Pontus
2. Cooper
3. Berardi
4. Shaugh, O'Connor, Halme, Ayling og Philips på delt fjerdeplass
9. Davis (bedre som back)

Ut fra dette burde han vært satset på. Men ser ikke bort fra at Bielsa har sett han mer enn meg.....
MOT

RoarG

Sv: Spiller: Conor Shaughnessy
« Svar #70 på: Januar 08, 2019, 21:14:04 »
Litt rart at Shaugh ikke blir satset på. Jeg rangerer våre midtstoppere slik:

1. Pontus
2. Cooper
3. Berardi
4. Shaugh, O'Connor, Halme, Ayling og Philips på delt fjerdeplass
9. Davis (bedre som back)

Ut fra dette burde han vært satset på. Men ser ikke bort fra at Bielsa har sett han mer enn meg.....
O'Connor?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

GeirO

Sv: Spiller: Conor Shaughnessy
« Svar #71 på: Januar 08, 2019, 21:19:19 »
Litt rart at Shaugh ikke blir satset på. Jeg rangerer våre midtstoppere slik:

1. Pontus
2. Cooper
3. Berardi
4. Shaugh, O'Connor, Halme, Ayling og Philips på delt fjerdeplass
9. Davis (bedre som back)

Ut fra dette burde han vært satset på. Men ser ikke bort fra at Bielsa har sett han mer enn meg.....
O'Connor?
Synes han virket bra, det lille jeg så av han i fjor.....
MOT

HåvardK

Sv: Spiller: Conor Shaughnessy
« Svar #72 på: Januar 08, 2019, 22:53:22 »
Spesielt. Kan ikke ha rare fremtiden i klubben. I utgangspunktet så rangerer jeg ham høyere enn både Halme og Davis som stoppere, men skader har kanskje satt en stopper for ham? Nå er jo Hearts en relativt god klubb, så det spørs om han får mange kampene der...

auren

Dette betyr at Bielsa er uenig med deg, og at han med stor sannsynlighet aldri mer kommer til å spille for Leeds.
Synes ikke Shaug så ut til å ha en kropp og ferdigheter som var skapt for Bielsaball. Rykker vi opp er han uansett ikke god nok.
Det er sant. Men det er vel heller ikke Halme, Leif, Pearce, Forshaw, Ayling, Berardi og helst sikkert minst halvparten av de som var i troppen siste seriekamp. Greit å slanke stallen, men ser helst at det kommer inn noen nye også.

auren

Sv: Utlånt spiller: Conor Shaughnessy
« Svar #73 på: Januar 21, 2019, 10:51:03 »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Sv: Utlånt spiller: Conor Shaughnessy
« Svar #74 på: Januar 21, 2019, 11:12:08 »
Hearts-fansen fra seg i begeistring etter debuten i helga  :)

https://www.hitc.com/en-gb/2019/01/21/hearts-fans-rave-about-leeds-united-loanee-conor-shaughnessys-pe/


auren
Blir solgt til dem da? Edinburgh er en fin by.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Sv: Utlånt spiller: Conor Shaughnessy
« Svar #75 på: Januar 24, 2019, 09:48:13 »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Sv: Utlånt spiller: Conor Shaughnessy
« Svar #76 på: Januar 24, 2019, 10:04:16 »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

RoarG

Sv: Utlånt spiller: Conor Shaughnessy
« Svar #77 på: Juni 21, 2019, 09:15:27 »
O'Connor forsvant ut døra tidligere denne uka. På tide å kvitte seg med Shaugnessy også?

https://footballleagueworld.co.uk/its-time-to-sell-up-bielsa-faces-defender-decision-at-leeds-ahead-of-new-season-opinion/

Bifaller disses vurderinger. Selg eller frigjør nå.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

RoarG

Sv: Spiller: Conor Shaughnessy
« Svar #78 på: August 05, 2019, 17:26:51 »
Leeds har prøvd å sende Conor Shaughnessy ned i League 1. Det falt visst ikke i smak. Spilleren tilhører Leeds enn så lenge.

http://www.insidefutbol.com/2019/08/05/23-year-old-leeds-united-star-rejects-offer-to-leave-elland-road/432475/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

RoarG

Sv: Spiller: Conor Shaughnessy
« Svar #79 på: August 14, 2019, 23:21:01 »
Shaughnessy blir visst vrien å bli kvitt. Han skulle angivelig lånes ut til Burton, men de fant ut at han ikke var den de trengte. Fortsatt Leeds-spiller, altså. Skal se han løses fra kontrakten sin snart?

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-latest/leeds-united-news-live-whites-youngster-reportedly-set-to-leave-as-defender-is-snubbed-by-league-one-club-1-9934315
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

RoarG

Sv: Spiller: Conor Shaughnessy
« Svar #80 på: September 12, 2019, 13:00:41 »
Utlånte Shaughnessy får gode skussmål (MOTM) etter sin debut i Mansfield-trøya mot Scunnies. Han spilte defensiv midtbanespiller. Bra Conor, men det er vel litt trangt om plassen i Leeds nå?

https://www.chad.co.uk/sport/football/new-mansfield-town-signing-conor-shaughnessy-showed-his-class-on-debut-1-9990687
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

NT

Sv: EX Spiller: Conor Shaughnessy
« Svar #81 på: April 18, 2024, 18:20:43 »
Fint å glede seg over hardtarbeidende ex.spillere som får sin opptur til slutt.  Det ble mange utlån for den gang unge Conor Shaughnessy når han kom til Leeds, men i år har det snudd hans vei.
Spilt samtlige minutter for Pompey, kåret til Årets spiller i klubben og scoret avgjørende mål  ( totalt 4 i år ) i helga for opprykk. Championship neste for Conor.

https://www.portsmouthfc.co.uk/news/2024/april/dreams-come-true-for-shaughnessy/

Reaney

Sv: Ex-spiller: Conor Shaughnessy
« Svar #82 på: April 18, 2024, 20:51:25 »
Conor Shaughnessy: Enda et eksempel på at om man bare kommer seg bort fra Leeds så blir alt så meget bedre. Begynner å bli mange av dem etter hvert.

karaba

Sv: Ex-spiller: Conor Shaughnessy
« Svar #83 på: April 18, 2024, 21:17:28 »
Conor Shaughnessy: Enda et eksempel på at om man bare kommer seg bort fra Leeds så blir alt så meget bedre. Begynner å bli mange av dem etter hvert.
Ja Phillips er jo et godt eksempel på det!


Sent from my iPhone using Tapatalk