Skrevet av Emne: Kamp vs Barnsley @ Elland Road / Lørdag 1/10-2016 kl 16.00  (Lest 21425 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28891
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Kamp vs Barnsley @ Elland Road / Lørdag 1/10-2016 kl 16.00
« på: September 29, 2016, 15:28:49 »
Garry Monk press conference - Pre Barnsley 29/09/16
Started by Samuel Becchio, 52 minutes ago

 
Another interesting week so far........Jesus
 
As per, for those interested:
 
Lee Sobot:
LATEST: Leeds United captain Liam Bridcutt is going to be out for 6-8 to weeks with a foot injury
LATEST: #lufc hopeful of having Pontus Jansson back for Saturday. Monk: "He's been out on the grass today. Tuesday was precautionary"
Monk on MC allegations: "I have not spoke to the owner, we have had a very busy period."
Monk on MC allegations: "The club has said all they felt they needed to say on the matter, that there is no story to answer to."
Monk on Telegraph investigation in general: "What's most important to me is the integrity of our game
GM on undercover reporting in general: "Whatever it takes, if these situations are proved right, then it's the right thing"
Monk: "We are very focused. We are in a good moment and we are playing well. We just need to be more clinical.
Monk on missed chances: "It's just that last little bit, a clearer decision, being a bit smarter and having a bit more composure" 
Monk on Bridcutt, out for 6 to 8 weeks: "He had the scan on Monday and it's disappointing news. It's a blow
Monk on Bridcutt: "We thought it was bruising on his second metatarsal. There's a slight fracture in that area."
Monk on Bristol City display: "It was a very good performance. We looked very good. The only thing was being more clinical
Monk confirms that Jansson was back on the grass today and is hopeful of him playing on Saturday
So Liam Bridcutt basically has a fractured bone in his foot, hence he is now out for 6-8 weeks
Monk on Barnsley: "We have to be very good on the weekend in terms of our performance
Monk on #lufc crowd: "It's a massive part. I have talked about Elland Road being a fortress. Ipswich was the best atmosphere I've seen.
Monk: "I think we should be undefeated in this month if I'm honest." 
Monk: "It was always going to take time but now you are seeing the confidence and if we carry on it can lead to success." 
Monk: "I think offensively we are going to get better. We have to try and push on now
No injury concerns with Ronaldo Vieira, took a knock on his knee in EFL Cup game v Blackburn but trained today and fine now #
 
 
Phil Hay: 
Bridcutt has a fractured foot - second metatarsal. Monk naturally disappointed but said it's an "opportunity for someone else."
Jansson was out on the grass today so there's a good chance for him. Monk, though, said he'd have no worries about starting Cooper 
Monk was asked about the Telegraph investigation. Said with regards to Cellino, the club have said what needs to be said in the statement.
On the wider Telegraph issues, Monk said that anything proved "needs to be wiped out". "A big part of the game is integrity." 
On the season Monk said a win over Barnsley would turn a "good month into a great month." He thinks Leeds deserved to go unbeaten this month
 
Jordan Botaka â€@BotakaJordan  16m16 minutes ago

      Many people wondering why I was on ''Come dine with me'' yesterday Just helping my good friends and neighbours out that's all
   
 
 
Adam Pope:
GM on allegations re Cellino: "I've not spoken to him. The club statement makes it clear there's no story to answer.
GM: "The important thing to me is the integrity of football.... If any of these things are proven then it must be taken care of." #
GM: "The honesty and integrity of the game is for all of us to uphold
GM says his focus is his team: "We're in a good moment. We need to work on our decision making & on the final third.
GM: "The good thing for me is we are competitive in games
GM on injury to Bridcutt: "It's a blow. Hopefully it will be on the side of 6 not 8 weeks
The second scan has shown a slight fracture in the foot for Bridcutt. #Lufc
GM on Barnsley: "We want to get the disappointment of Tuesday out of our system. I thought the fans (v Ipswich) got us over the line." 
GM welcomes the cheap ticket prices for the EFL Cup tie v Norwich. 
GM: "It's important we end with a win to turn what's been a good month into a very good month.
GM: "In terms of progression I could not have asked for too much more from the group in such a short space of time.
Barnsley terminate the contract of Assistant Head Coach Tommy Wright with immediate effect.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Sv: Kamp vs Barnsley @ Elland Road / Lørdag 1/10-2016 kl 16.00
« Svar #1 på: September 29, 2016, 16:11:34 »
Bridcutt er altså ute til denne kampen, grunnet langvarig skade (se redigert innlegg i spillertråden).
Mens Jansson høyst sannsynlig blir klar.
http://www.footballinsider247.com/monk-delivers-jansson-injury-update-ahead-leeds-clash-barnsley/
« Siste redigering: September 29, 2016, 16:23:28 av RoarG »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Blank_File

Sv: Kamp vs Barnsley @ Elland Road / Lørdag 1/10-2016 kl 16.00
« Svar #2 på: September 29, 2016, 16:53:25 »
Ikke at jeg er glad for det, men det skaper vel ikke akkurat trygghet og godhet i Barnsleyleiren heller at Tommy Wright nå er borte for de. La oss i alle fall ikke være redde for å utnytte eventuell usikkerhet!

RoarG

Sv: Kamp vs Barnsley @ Elland Road / Lørdag 1/10-2016 kl 16.00
« Svar #3 på: September 29, 2016, 18:09:00 »
Får vel heller konsentrere oss om vårt eget spill, framfor å spekulere i motstandernes evt. svakheter. Regner med full innsats mot Barnsley, og faktisk fra Barnsley også. Jevnt og spennende oppgjør, tror nå jeg.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Josch

Sv: Kamp vs Barnsley @ Elland Road / Lørdag 1/10-2016 kl 16.00
« Svar #4 på: September 29, 2016, 21:57:26 »
Barnsley har mistet ass manager over natta på dramatisk sett. Tror dette er svært negativt for Barnsley. Tror ikke de klarer å yte 100% på lørdag. Leeds (Cellino) slapp unna "under cover" agentene bedre og bør utnytte dette psykisk.

Leedsfan

Sv: Kamp vs Barnsley @ Elland Road / Lørdag 1/10-2016 kl 16.00
« Svar #5 på: September 29, 2016, 22:12:57 »
Barnsley har mistet ass manager over natta på dramatisk sett. Tror dette er svært negativt for Barnsley. Tror ikke de klarer å yte 100% på lørdag. Leeds (Cellino) slapp unna "under cover" agentene bedre og bør utnytte dette psykisk.

Får alltid en følelse av at vi kommer svakere ut av slike hendelser og andre lag kommer sterkere ut av det. Sikkert bare en følelse og ikke en realitet.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Hallgeir *

Sv: Kamp vs Barnsley @ Elland Road / Lørdag 1/10-2016 kl 16.00
« Svar #6 på: September 29, 2016, 22:20:47 »
Barnsley har mistet ass manager over natta på dramatisk sett. Tror dette er svært negativt for Barnsley. Tror ikke de klarer å yte 100% på lørdag. Leeds (Cellino) slapp unna "under cover" agentene bedre og bør utnytte dette psykisk.

Barnsley-spillerne har aldri hatt et motivasjonsproblem under møtene med storebror litt lenger nord i Yorkshire. Neppe denne gangen heller, og jeg forventer en svært vanskelig kamp.

Jeg husker hva som skjedde da Cellino kom til klubben og sparket McDermott rett før kamp. Vi satt kun igjen med assistent-manageren til kampen mot Huddersfield. Resultatet ble vel 5-1...?
Super Leeds since 1968

baste

Sv: Kamp vs Barnsley @ Elland Road / Lørdag 1/10-2016 kl 16.00
« Svar #7 på: September 29, 2016, 22:47:51 »
Utrolig viktig kamp, om å komme seg på vinnersporet igjen.

MOT

Nørgaard

Sv: Kamp vs Barnsley @ Elland Road / Lørdag 1/10-2016 kl 16.00
« Svar #8 på: September 30, 2016, 13:23:06 »
Frygter for denne kamp med alt det rod der er bag de indre linjer i Leeds.
Barnsley er samtidig stærke.
Der skal ikke meget til når det er et ungt hold.

RoarG

Sv: Kamp vs Barnsley @ Elland Road / Lørdag 1/10-2016 kl 16.00
« Svar #9 på: September 30, 2016, 14:45:07 »
Barnsley har mistet ass manager over natta på dramatisk sett. Tror dette er svært negativt for Barnsley. Tror ikke de klarer å yte 100% på lørdag. Leeds (Cellino) slapp unna "under cover" agentene bedre og bør utnytte dette psykisk.
Tror dette bare styrker Barnsley, som får en følelse at klubben er under beleiring. Her blir det ikke gitt ved dørene, og Leeds bør forberede seg på krig i morgen. Gjør de ikke det, vinner Barnsley lett.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Kamp vs Barnsley @ Elland Road / Lørdag 1/10-2016 kl 16.00
« Svar #10 på: September 30, 2016, 15:07:09 »
Frygter for denne kamp med alt det rod der er bag de indre linjer i Leeds.
Barnsley er samtidig stærke.
Der skal ikke meget til når det er et ungt hold.

Er det så mye rot innad i klubben? Men klart, mange ønsker at det skal være det, frykter mer at Pontus ikke blir klar, og at de varslete demonstrasjonene fra ttgm og motdemonstrasjonene fra den andre siden påvirker spillerne negativt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28891
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp vs Barnsley @ Elland Road / Lørdag 1/10-2016 kl 16.00
« Svar #11 på: September 30, 2016, 15:46:19 »
og at de varslete demonstrasjonene fra ttgm og motdemonstrasjonene fra den andre siden påvirker spillerne negativt.

HITTIL har da ikke TTGM-aksjonene påvirket resultatene negativt:
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Kamp vs Barnsley @ Elland Road / Lørdag 1/10-2016 kl 16.00
« Svar #12 på: September 30, 2016, 16:06:31 »
og at de varslete demonstrasjonene fra ttgm og motdemonstrasjonene fra den andre siden påvirker spillerne negativt.

HITTIL har da ikke TTGM-aksjonene påvirket resultatene negativt:


Betryggende statistikk  :D ::)

RoarG

Sv: Kamp vs Barnsley @ Elland Road / Lørdag 1/10-2016 kl 16.00
« Svar #13 på: September 30, 2016, 16:14:58 »
og at de varslete demonstrasjonene fra ttgm og motdemonstrasjonene fra den andre siden påvirker spillerne negativt.

HITTIL har da ikke TTGM-aksjonene påvirket resultatene negativt:

Ikke akkurat SSB-nivå over denne "statistikken", nei.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Nørgaard

Sv: Kamp vs Barnsley @ Elland Road / Lørdag 1/10-2016 kl 16.00
« Svar #14 på: September 30, 2016, 17:40:29 »
Er ikke så nervøs for Pontus. Holdet står og falder ikke med en spiller og Cooper dygtig nok.

Kickthemdown

Sv: Kamp vs Barnsley @ Elland Road / Lørdag 1/10-2016 kl 16.00
« Svar #15 på: September 30, 2016, 18:56:28 »
Er ikke så nervøs for Pontus. Holdet står og falder ikke med en spiller og Cooper dygtig nok.
??? Pontus har stabilisert et forsvar som har vært ute av kontroll i ett tiår. Ikke særlig viktig nei..

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28891
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp vs Barnsley @ Elland Road / Lørdag 1/10-2016 kl 16.00
« Svar #16 på: September 30, 2016, 18:56:39 »
WACCOE ‏@WaccoeOnline  19m
19 minutes ago
 
Due to the sad news about the passing of Duncan Revie #TTGM have decided to cancel tomorrow's planned protest as a mark of respect #LUFC
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Nørgaard

Sv: Kamp vs Barnsley @ Elland Road / Lørdag 1/10-2016 kl 16.00
« Svar #17 på: September 30, 2016, 19:52:57 »
Er ikke så nervøs for Pontus. Holdet står og falder ikke med en spiller og Cooper dygtig nok.
??? Pontus har stabilisert et forsvar som har vært ute av kontroll i ett tiår. Ikke særlig viktig nei..

Det er jo ikke det jeg siger. Du læser ikke så godt dansk  ;)
Pontus er stadig den vigtigste, men efter han gik ud mod BC klarede Bartley og Cooper det stadig rigtig godt og som sagt så står og falder holdet ikke med en spiller.
Tror også du glemmer vigtigheden af Bartley.

Torpe-do

Sv: Kamp vs Barnsley @ Elland Road / Lørdag 1/10-2016 kl 16.00
« Svar #18 på: September 30, 2016, 23:50:31 »
Er ikke så nervøs for Pontus. Holdet står og falder ikke med en spiller og Cooper dygtig nok.
??? Pontus har stabilisert et forsvar som har vært ute av kontroll i ett tiår. Ikke særlig viktig nei..

Det er jo ikke det jeg siger. Du læser ikke så godt dansk  ;)
Pontus er stadig den vigtigste, men efter han gik ud mod BC klarede Bartley og Cooper det stadig rigtig godt og som sagt så står og falder holdet ikke med en spiller.
Tror også du glemmer vigtigheden af Bartley.

Uansett, selv uten Pontus i 30 minutter (?) og Bartley i noen kamper, så har vi vist tendenser til spill. Sålangt ikke mer enn tendenser, etter mitt skjønn, men det er fremdeles noe. Dette er igrunnen noe jeg har savnet helt siden Grayson forsvant.

Håper, og tror faktisk, vi drar dette i land. Så ufattelig viktig for å fortsette en god run. Så ufattelig viktig fordi vise vi kan slå tilbake etter et tap. Så ufattelig viktig fordi vi skal vise stallen vår er bred nok til å vinne mot ett jevngodt lagt uten noen nøkkelspillere. Så utrolig viktig fordi vi ønsker kontinuitet og skal beholde en lovende, ung manager. Så utrolig viktig fordi det er et lokaloppgjør. Så utrolig viktig vi skal gjøre Elland Road til et fort.... Så utrolig viktig, fordi vi er Leeds, og "hører hjemme i Premier League" ;)

Kunne nok fortsatt også, om det hadde vært behov ;)
« Siste redigering: September 30, 2016, 23:54:54 av Torpedo »

Cannavaro

Sv: Kamp vs Barnsley @ Elland Road / Lørdag 1/10-2016 kl 16.00
« Svar #19 på: Oktober 01, 2016, 14:59:37 »
Lørdag, og hjemmekamp igjen.  Har knalltro igjen, idag vinner vi 3-0 !!
Wood, Hernandez og Sacko kanskje.  Get Innnnn Supa Leeds.    MOT
MFLU - Miracles For Leeds United

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Kamp vs Barnsley @ Elland Road / Lørdag 1/10-2016 kl 16.00
« Svar #20 på: Oktober 01, 2016, 15:00:23 »
Laget: Green, Ayling, Bartley, Jansson, Taylor, Phillips, O’Kane, Hernandez, Dallas, Sacko, Wood.

Benken: Silvestri, Coyle, Cooper, Vieira, Mowatt, Roofe, Antonsson.

auren

Sv: Kamp vs Barnsley @ Elland Road / Lørdag 1/10-2016 kl 16.00
« Svar #21 på: Oktober 01, 2016, 15:02:26 »
Godt å se at Jansson er tilbake! Går for 4-0 seier og topp stemning i Leeds i ettermiddag. Wood, Jansson, Phillips og Roofe putter.

MOT!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Sv: Kamp vs Barnsley @ Elland Road / Lørdag 1/10-2016 kl 16.00
« Svar #22 på: Oktober 01, 2016, 15:03:28 »


#lufc subs vs @bfc_official: Silvestri, Coyle, Cooper, Vieira, Mowatt, Roofe, Antonsson.
13s

Leeds United
✔
@LUFC

#lufc team vs @bfc_official: Green, Ayling, Bartley, Jansson, Taylor, Phillips, O’Kane, Hernandez, Dallas, Sacko, Wood.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Hallgeir *

Sv: Kamp vs Barnsley @ Elland Road / Lørdag 1/10-2016 kl 16.00
« Svar #23 på: Oktober 01, 2016, 15:04:29 »
Samme lag for tredje gang på rad sies det.

Ikke veldig ofte det skjer.
Super Leeds since 1968

RoarG

Sv: Kamp vs Barnsley @ Elland Road / Lørdag 1/10-2016 kl 16.00
« Svar #24 på: Oktober 01, 2016, 15:07:03 »
Samme lag for tredje gang på rad sies det.

Ikke veldig ofte det skjer.
La oss håpe at kontinuiteten bærer frukter i form av seire.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Xern

Sv: Kamp vs Barnsley @ Elland Road / Lørdag 1/10-2016 kl 16.00
« Svar #25 på: Oktober 01, 2016, 15:24:02 »
Får vel heller konsentrere oss om vårt eget spill, framfor å spekulere i motstandernes evt. svakheter. Regner med full innsats mot Barnsley, og faktisk fra Barnsley også. Jevnt og spennende oppgjør, tror nå jeg.
Alltid viktig å utnytte motstanders svakheter. Og man utnytter det med eget spill, såklart  ;)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Kamp vs Barnsley @ Elland Road / Lørdag 1/10-2016 kl 16.00
« Svar #26 på: Oktober 01, 2016, 15:32:52 »
Får vel heller konsentrere oss om vårt eget spill, framfor å spekulere i motstandernes evt. svakheter. Regner med full innsats mot Barnsley, og faktisk fra Barnsley også. Jevnt og spennende oppgjør, tror nå jeg.
Alltid viktig å utnytte motstanders svakheter. Og man utnytter det med eget spill, såklart  ;)

Det sier Guardiola også :)

RoarG

Sv: Kamp vs Barnsley @ Elland Road / Lørdag 1/10-2016 kl 16.00
« Svar #27 på: Oktober 01, 2016, 15:42:22 »
Fulham - QPR 1-2. Dette medfører at QPR klatrer 4 plasser. Dermed skyves Leeds Utd ned en plass til 15 før kampen har begynt. Kun seier er godt nok. Denne kampen må Leeds ta kommandoen i fra første spark, og aldri gi den fra seg.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

sportcarl1

Sv: Kamp vs Barnsley @ Elland Road / Lørdag 1/10-2016 kl 16.00
« Svar #28 på: Oktober 01, 2016, 15:55:58 »
Ett Fulham som missade 2 straffar
 

B_Ød

Sv: Kamp vs Barnsley @ Elland Road / Lørdag 1/10-2016 kl 16.00
« Svar #29 på: Oktober 01, 2016, 15:58:11 »
no audio-link kara?
Ups & Ups!!