Skrevet av Emne: The Last Champions  (Lest 1526 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hallgeir *

The Last Champions
« på: Oktober 03, 2016, 20:23:42 »
Jeg kunne sikkert lagt denne tråden under OEF, men jeg velger å plassere emnet her på OT likevel.

I klubbens offisielle kampprogram kjøres det en serie der det trykkes utdrag fra boka "The last champions" (fra 2012), skrevet av Dave Simpson. Boka går i dybden rundt laget som ble de siste mestrene i gamle Div. 1.

Forfatteren har intervjuet manager og spillere, eller latt dem snakke fritt selv. Over to kampprogrammer får vi blant annet lese Gary Speed sin historie, og samtalen med han ble gjort bare noen få uker før han så tragisk forlot oss.

Deretter følger "samtale" med Mike Whitlow  (prater som en foss), og jeg regner med at mange flere følger etter i kommende programmer. Er spent på om han fikk David Batty til å snakke....

Jeg ser fram til hvert program på en annen måte enn før, for dette synes jeg er utrolig morsomt og interessant å lese.

Dersom noen allerede har lest boka, så vet de hva jeg snakker om. Uten å ha lest mer enn noen få utdrag, kan jeg trygt anbefale denne boka, og spesielt til dem som fikk med seg Wilkinson-epoken.
« Siste redigering: Oktober 03, 2016, 20:38:05 av Hallgeir * »
Super Leeds since 1968