Skrevet av Emne: Kamp vs Wigan Athletic @ Elland Road tirsdag 18/10-2016 kl 20.45  (Lest 23605 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

Kamp i morgen kveld igjen hjemme mot Wigan. Nå skal vi reise kjerringa og vinne. Store favoritter i denne kampen i mine øyne. Forventer seier!

Green - Ayling, Jansson, Bartley, Taylor - O´Kane, Phillips - Sacko, Pablo, Roofe - Wood

Vil gjerne se at vi går litt offansivt til verks og setter Roofe inn for Mowatt. Tips: 2-0 (Wood og Sacko).

auren
« Siste redigering: Oktober 18, 2016, 20:02:07 av auren »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Bjorn

Sv: Kamp vs Wigan Athletic @ Elland Road tirsdag 18/10-2016 kl 20.45
« Svar #1 på: Oktober 18, 2016, 08:16:17 »
3p og vi er på track. :)
Marching On! 4276

Sydhagen

Sv: Kamp vs Wigan Athletic @ Elland Road tirsdag 18/10-2016 kl 20.45
« Svar #2 på: Oktober 18, 2016, 08:40:33 »
4-1 (Wood 2, Jansson, Philiips)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

B_Ød

Sv: Kamp vs Wigan Athletic @ Elland Road tirsdag 18/10-2016 kl 20.45
« Svar #3 på: Oktober 18, 2016, 09:32:47 »
vi er vel fremdeles i flyten tross et knepent tap i helgen, så går for 3p her  ;D
Ups & Ups!!

Dennis

Sv: Kamp vs Wigan Athletic @ Elland Road tirsdag 18/10-2016 kl 20.45
« Svar #4 på: Oktober 18, 2016, 10:09:23 »
Enig med Whelan i at hæljas tap ikke føles helt som tidligere - i positiv forstand. Spillernes uttalelser vitner også om bedre selvtillit.

Tror vi slår tilbake, men tror ikke på noen storseier. Forventer likevel fullt trøkk og tre poeng.
Marching on together!

samadhi

Sv: Kamp vs Wigan Athletic @ Elland Road tirsdag 18/10-2016 kl 20.45
« Svar #5 på: Oktober 18, 2016, 11:00:02 »
Kamp i morgen kveld igjen hjemme mot Wigan. Nå skal vi reise kjerringa og vinne. Store favoirtter i denne kampen i mine øyne. Forventer seier!

Green - Ayling, Jansson, Barltey, Taylor - O´Kane, Phillips - Sacko, Pablo, Roofe - Wood

Vil gjerne se at vi går litt offansivt til verks å setter Roofe inn for Mowatt. Tips: 2-0 (Wood og Sacko).

auren

Skulle likt å sett både Roofe og Antonsson fra start i dag. Vi trenger flere alternativer offansivt og da må vi få de to skikkelig i gang.
Antonsson ute på kant og Roofe i midten for Pablo i dag hadde vært spennende.
marching on together,
derudaf forever...

Nørgaard

Sv: Kamp vs Wigan Athletic @ Elland Road tirsdag 18/10-2016 kl 20.45
« Svar #6 på: Oktober 18, 2016, 12:26:46 »
Bliver 1-0

Cherry

Sv: Kamp vs Wigan Athletic @ Elland Road tirsdag 18/10-2016 kl 20.45
« Svar #7 på: Oktober 18, 2016, 12:26:58 »
Kamp i morgen kveld igjen hjemme mot Wigan. Nå skal vi reise kjerringa og vinne. Store favoirtter i denne kampen i mine øyne. Forventer seier!

Green - Ayling, Jansson, Barltey, Taylor - O´Kane, Phillips - Sacko, Pablo, Roofe - Wood

Vil gjerne se at vi går litt offansivt til verks å setter Roofe inn for Mowatt. Tips: 2-0 (Wood og Sacko).

auren

Skulle likt det selv, MEN ikke ta vekk Pablo - vår kreative kunstner.  Ja, han kom ikke til sin rett mot Derby - men i kveld hjemme mot
Wigan...da bør han igjen kunne servere kremballer!  Mowatt må vekk , eller inn i midten, og ettersom Pablo har den plassen så er det ikke plass ...nå.
O`Kane og Phillips er stødige , men gjerne da Roofe i steden for Mowatt på kanten....Sacko får enda en sjanse fra meg.....men Antonsson må holdes varm og
komme inn tidligere i kveld!

Skulle likt å sett både Roofe og Antonsson fra start i dag. Vi trenger flere alternativer offansivt og da må vi få de to skikkelig i gang.
Antonsson ute på kant og Roofe i midten for Pablo i dag hadde vært spennende.
 

Xern

Sv: Kamp vs Wigan Athletic @ Elland Road tirsdag 18/10-2016 kl 20.45
« Svar #8 på: Oktober 18, 2016, 14:24:02 »
MATCHDAY!!  8)

Håper på:

Green - Ayling - Pontuss - Bartley - Taylor - O'Kane - Phillips - Roofe - Hernandez - Sacko - Antonsson.

Da har vi 4 angrepsspillere som har rimelig god fart, og er gode tekniske. Trenger vi mer luftstyrke/en person som "tar opp" 2 mann er det bare å sette innpå Wood. Han er forsåvidt også veldig god hver gang han kommer inn fra benken  ;)

Men tror egentlig at vi får samme lagoppstilling som var på lørdag.
« Siste redigering: Oktober 18, 2016, 14:35:36 av Xern... »
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Cherry

Sv: Kamp vs Wigan Athletic @ Elland Road tirsdag 18/10-2016 kl 20.45
« Svar #9 på: Oktober 18, 2016, 14:34:08 »
MATCHDAY!!  8)

Håper på:

Green - Ayling - Pontuss - Bartley - Taylor - O'Kane - Phillips - Roofe - Hernandez - Dallas - Antonsson.

Da har vi 4 angrepsspillere som har rimelig god fart, og er gode tekniske. Trenger vi mer luftstyrke/en person som "tar opp" 2 mann er det bare å sette innpå Wood. Han er forsåvidt også veldig god hver gang han kommer inn fra benken  ;)

Men tror egentlig at vi får samme lagoppstilling som var på lørdag.

Dallas er skadet i 2 uker til, samme som Bridcutt antagelig - men Berardi kan være klar igjen..er seneste nytt fra YEP.
 

Xern

Sv: Kamp vs Wigan Athletic @ Elland Road tirsdag 18/10-2016 kl 20.45
« Svar #10 på: Oktober 18, 2016, 14:36:08 »
MATCHDAY!!  8)

Håper på:

Green - Ayling - Pontuss - Bartley - Taylor - O'Kane - Phillips - Roofe - Hernandez - Dallas - Antonsson.

Da har vi 4 angrepsspillere som har rimelig god fart, og er gode tekniske. Trenger vi mer luftstyrke/en person som "tar opp" 2 mann er det bare å sette innpå Wood. Han er forsåvidt også veldig god hver gang han kommer inn fra benken  ;)

Men tror egentlig at vi får samme lagoppstilling som var på lørdag.

Dallas er skadet i 2 uker til, samme som Bridcutt antagelig - men Berardi kan være klar igjen..er seneste nytt fra YEP.
Var usikker på den, takk for info. Da er det inn med Sacko  ;)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Blank_File

Sv: Kamp vs Wigan Athletic @ Elland Road tirsdag 18/10-2016 kl 20.45
« Svar #11 på: Oktober 18, 2016, 14:37:13 »
Har en bittelitt dårlig følelse for i kveld. Skulle vi gå på et nytt surt tap nå så er vi fort på vei inn i en liten blindgate. Jeg må understreke at jeg fremdeles har troa på oss, men det er selvfølgelig rett som så mange her påpeker; vi må opp med scoringsraten snart for at den fine formen skal opprettholdes. Jeg håper Monk tørr å la oss fylle på med litt fler spillere i kveld så vi kan score 2 eller 3.

Xern

Sv: Kamp vs Wigan Athletic @ Elland Road tirsdag 18/10-2016 kl 20.45
« Svar #12 på: Oktober 18, 2016, 14:41:27 »
Enig. Mener også at man får mer goalgetter-faktor om man setter innpå Antonsson. Jo fortere han blir spilt opp til nivået, jo fortere har vi en sykt god spiss.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

B_Ød

Sv: Kamp vs Wigan Athletic @ Elland Road tirsdag 18/10-2016 kl 20.45
« Svar #13 på: Oktober 18, 2016, 15:10:23 »
Har en bittelitt dårlig følelse for i kveld. Skulle vi gå på et nytt surt tap nå så er vi fort på vei inn i en liten blindgate. Jeg må understreke at jeg fremdeles har troa på oss, men det er selvfølgelig rett som så mange her påpeker; vi må opp med scoringsraten snart for at den fine formen skal opprettholdes. Jeg håper Monk tørr å la oss fylle på med litt fler spillere i kveld så vi kan score 2 eller 3.

det er vel ganske bred enighet om 11 på hvert lag.... ::)
Ups & Ups!!

Blank_File

Sv: Kamp vs Wigan Athletic @ Elland Road tirsdag 18/10-2016 kl 20.45
« Svar #14 på: Oktober 18, 2016, 16:42:09 »
Har en bittelitt dårlig følelse for i kveld. Skulle vi gå på et nytt surt tap nå så er vi fort på vei inn i en liten blindgate. Jeg må understreke at jeg fremdeles har troa på oss, men det er selvfølgelig rett som så mange her påpeker; vi må opp med scoringsraten snart for at den fine formen skal opprettholdes. Jeg håper Monk tørr å la oss fylle på med litt fler spillere i kveld så vi kan score 2 eller 3.

det er vel ganske bred enighet om 11 på hvert lag.... ::)
Det er nok på tide at vi spiller med noen ekstra.

enur

Sv: Kamp vs Wigan Athletic @ Elland Road tirsdag 18/10-2016 kl 20.45
« Svar #15 på: Oktober 18, 2016, 18:05:06 »
Trolig en "must win-kamp", hvis vi skal kunne håpe på playoff denne sesongen. Tror da også vi vinner i kveld,
selv om det nok er en viss uavgjortfare (0-0?) til stede.
____________
enur

Marching on together

eros

Sv: Kamp vs Wigan Athletic @ Elland Road tirsdag 18/10-2016 kl 20.45
« Svar #16 på: Oktober 18, 2016, 18:17:55 »
Kun radiostream i kveld?


Sent from my iPhone using Tapatalk

enur

Sv: Kamp vs Wigan Athletic @ Elland Road tirsdag 18/10-2016 kl 20.45
« Svar #17 på: Oktober 18, 2016, 18:26:10 »
Kun radiostream i kveld?
Sent from my iPhone using Tapatalk

Ja, er dessverre ikke TV-produksjon i Championship utenom helgene.
____________
enur

Marching on together

Nørgaard

Sv: Kamp vs Wigan Athletic @ Elland Road tirsdag 18/10-2016 kl 20.45
« Svar #18 på: Oktober 18, 2016, 19:31:34 »
Har en bittelitt dårlig følelse for i kveld. Skulle vi gå på et nytt surt tap nå så er vi fort på vei inn i en liten blindgate. Jeg må understreke at jeg fremdeles har troa på oss, men det er selvfølgelig rett som så mange her påpeker; vi må opp med scoringsraten snart for at den fine formen skal opprettholdes. Jeg håper Monk tørr å la oss fylle på med litt fler spillere i kveld så vi kan score 2 eller 3.

det er vel ganske bred enighet om 11 på hvert lag.... ::)
Det er nok på tide at vi spiller med noen ekstra.

Kan de ikke bare få en bold hver  :P

auren

Sv: Kamp vs Wigan Athletic @ Elland Road tirsdag 18/10-2016 kl 20.45
« Svar #19 på: Oktober 18, 2016, 19:46:40 »
Laget: Green, Ayling, Bartley (c), Jansson, Taylor, Phillips, O’Kane, Hernandez, Roofe, Sacko, Wood

Benken: Silvestri, Coyle, Cooper, Vieira, Grimes, Mowatt, Antonsson

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Kamp vs Wigan Athletic @ Elland Road tirsdag 18/10-2016 kl 20.45
« Svar #20 på: Oktober 18, 2016, 19:48:04 »
Godt Monk gikk for Roofe. Vi trenger litt kreativitet der fremme. Da ble laget som antatt  :) Slik det er satt opp så kan det virke som at Roofe spiller som nr. 10. Ikke utenkelig at Roofe og Pablo blir å veksle litt på den rollen i kampen.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Kamp vs Wigan Athletic @ Elland Road tirsdag 18/10-2016 kl 20.45
« Svar #21 på: Oktober 18, 2016, 19:48:28 »
Laget: Green, Ayling, Bartley (c), Jansson, Taylor, Phillips, O’Kane, Hernandez, Roofe, Sacko, Wood

Benken: Silvestri, Coyle, Cooper, Vieira, Grimes, Mowatt, Antonsson

auren

Var vel stort sett det laget de fleste av oss ønsket.

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp vs Wigan Athletic @ Elland Road tirsdag 18/10-2016 kl 20.45
« Svar #22 på: Oktober 18, 2016, 19:56:24 »
Laget: Green, Ayling, Bartley (c), Jansson, Taylor, Phillips, O’Kane, Hernandez, Roofe, Sacko, Wood

Benken: Silvestri, Coyle, Cooper, Vieira, Grimes, Mowatt, Antonsson



DETTE blir bra!!!  8)


We are Leeds...MOT!!!
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

Hallgeir *

Sv: Kamp vs Wigan Athletic @ Elland Road tirsdag 18/10-2016 kl 20.45
« Svar #23 på: Oktober 18, 2016, 19:56:31 »
Wigan er meget svake borte (o-1-5). Bare Rotherham, med seks strake tap, er verre enn kveldens motstander.

Ingen kamper i divisjonen er enkle, men vi sliter oss vel til en seier med 2-0. (Roofe og Wood)
Super Leeds since 1968

Josch

Sv: Kamp vs Wigan Athletic @ Elland Road tirsdag 18/10-2016 kl 20.45
« Svar #24 på: Oktober 18, 2016, 20:07:44 »
Vi har opplevd dette før , rett før en hjemme kamp: "denne kampen bør vi vinne", og så driter vi oss ut.  Leeds må holde nullen lenge og unngå blemmer i forsvar. Begynner man å brenne sjanser kan man fort få en imot. Jeg føler meg nesten mer trygg mot "god" motstand. Da er laget mer tent og med fulle tribuner.  Slike tirsdagskamper som dette er gufne.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28805
  • Total likes: 2612
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp vs Wigan Athletic @ Elland Road tirsdag 18/10-2016 kl 20.45
« Svar #25 på: Oktober 18, 2016, 20:20:43 »
Vi har opplevd dette før , rett før en hjemme kamp: "denne kampen bør vi vinne", og så driter vi oss ut.  Leeds må holde nullen lenge og unngå blemmer i forsvar. Begynner man å brenne sjanser kan man fort få en imot. Jeg føler meg nesten mer trygg mot "god" motstand. Da er laget mer tent og med fulle tribuner.  Slike tirsdagskamper som dette er gufne.
De er litt 'forbannet' over resultatet lørdag - og revansjesugne.
Det lover bra. :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

kilgallon

Sv: Kamp vs Wigan Athletic @ Elland Road tirsdag 18/10-2016 kl 20.45
« Svar #26 på: Oktober 18, 2016, 20:33:45 »
Laget: Green, Ayling, Bartley (c), Jansson, Taylor, Phillips, O’Kane, Hernandez, Roofe, Sacko, Wood

Benken: Silvestri, Coyle, Cooper, Vieira, Grimes, Mowatt, Antonsson

Dette er et BRA lag!

Cannavaro

Sv: Kamp vs Wigan Athletic @ Elland Road tirsdag 18/10-2016 kl 20.45
« Svar #27 på: Oktober 18, 2016, 20:35:04 »
Jeg forventer 3 poeng idag faktisk.  Wigan er tredje sist på tabellen med 10 poeng, vi har 16.  Null eller ett poeng ikveld blir for dårlig. Det er kamper som dette at vi må vise at vi er PO materiale eller bedre (?).  Vi hadde et løft i 2.omgang mot Derby, så vi får ta med den følelsen inn i kampen her.  Viktig med riktig aggressivitet, og mer initiativ som vi manglet i 1.omgang mot Derby.  Utfordrende kantspillere med Roofe og Sacko er bra med tanke på service til Wood.  3-0 idag please......Pablo, Roofe og Wood.
MFLU - Miracles For Leeds United

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28805
  • Total likes: 2612
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp vs Wigan Athletic @ Elland Road tirsdag 18/10-2016 kl 20.45
« Svar #28 på: Oktober 18, 2016, 20:42:26 »
Brownlee brothers altså :D

Leeds United ✔ @LUFC
.@jonny_brownlee live on @leedsunitedtv, telling them he turned down a visit to Buckingham Palace to be at Elland Rd tonight! #lufc #MOT

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Sv: Kamp vs Wigan Athletic @ Elland Road tirsdag 18/10-2016 kl 20.45
« Svar #29 på: Oktober 18, 2016, 20:47:02 »
Noen andre som sliter med LUTV?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.