Skrevet av Emne: Avatar?  (Lest 1620 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Therese

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 724
  • Total likes: 0
  • Jeg husker den dagen da Leeds slo Manu, jeg.
    • MSN Messenger - leggernikkeut@hotmail.com
    • Vis profil
    • http://terratveit.blogspot.com/
Avatar?
« på: Oktober 18, 2016, 20:41:43 »
Yo! Er jo ålreit å ha et bilde her, men får hele tiden beskjed om at bildet er for stort?
Hvor stort må det være, og hvordan i heite får jeg det mindre?? :o
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

Promotion 2010

Sv: Avatar?
« Svar #1 på: Oktober 26, 2016, 07:08:19 »
Therese fortjener er svar kanskje!

 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

eros

Sv: Avatar?
« Svar #2 på: Oktober 26, 2016, 07:37:20 »
Yo! Er jo ålreit å ha et bilde her, men får hele tiden beskjed om at bildet er for stort?
Hvor stort må det være, og hvordan i heite får jeg det mindre?? :o
Jeg la akkurat inn min avatar via Tapatalk på mobilen. Usikker på om avataren da er knyttet til tapatalk profilen eller forum-profilen, men hvis du stort sett bruker mobil så var det veldig enkelt å legge til avataren. Ingen problemer ift størrelse.

Hvis du bruker PC og Browser prøv å redusere størrelsen på bildet i Paint til f.eks 75x75 og lagre med nytt navn. Det er et eget menyvalg for å endre billedstørrelse. Funker det kan du prøve med større bilde.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Therese

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 724
  • Total likes: 0
  • Jeg husker den dagen da Leeds slo Manu, jeg.
    • MSN Messenger - leggernikkeut@hotmail.com
    • Vis profil
    • http://terratveit.blogspot.com/
Sv: Avatar?
« Svar #3 på: November 16, 2016, 20:56:08 »
Therese fortjener er svar kanskje!

 :)

Takk... ikke alltid like lett å nå gjennom på dette forumet.
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

Xern

Sv: Avatar?
« Svar #4 på: November 17, 2016, 17:40:57 »
Det var ikke lett å bytte avatar, men fasiten er vel det at bildet må være veldig lite, og firkantet. Ser nå at min egen avatar ble tragisk dårlig, så jeg må på jakt selv...  :o :-X

Der fant jeg noe fint. Løsningen kan være at når du går inn på google, så trykker du "innstillinger for søket" og velger "ikon". Da blir alle bildene firkantet, med lav oppløsning. Er nok synonymt med det forumsinnstillingene mener er "avatar".
« Siste redigering: November 17, 2016, 17:44:24 av Xern... »
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly