Skrevet av Emne: Kamp vs Norwich City, Ligacupens 4. runde @ Elland Road 25. oktober kl 20:45  (Lest 32472 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Hallgeir *

For en stakket stund kan vi glemme kampen om poeng når Norwich ankommer Elland Road på tirsdag.

Leeds v Norwich preview: Pablo Hernandez could return for hosts

 
Leeds midfielder Pablo Hernandez could return to the squad for the home EFL Cup tie against Norwich.

The Spaniard missed Saturday's win at Wolves due to a dead leg sustained in the previous week's draw against Wigan, but is expected to be fit.

Head coach Garry Monk revealed several unnamed players had sustained various knocks at Wolves so can be expected to make one or two changes to his starting line-up.

Right-back Gaetano Berardi hopes to be included in Monk's plans for the first time this season, while the likes of Alex Mowatt, Marcus Antonsson and Liam Cooper are pushing for recalls.

Norwich manager Alex Neil is expected to make wholesale changes, so the likes of goalkeeper John Ruddy, centre-half Seb Bassong and forward Steven Naismith could all come into the side.

Young midfielder Louis Thompson, 21, is also expected to feature again after playing in the win at Everton in the last round, along with Portuguese forward Nelson Oliveira.

Full-back Ivo Pinto (groin) will be assessed but midfielder Jonny Howson will be sidelined for around two months following ankle surgery.

Scotland defender Steven Whittaker is recovering from a hernia operation while midfielder Youssouf Mulumbu (foot) and winger Matt Jarvis (knee) are both still out.

Opta stats

Leeds have only progressed from one of their last six League Cup fourth round ties, though it was the last time they reached this stage (vs Southampton in October 2012).

Norwich have now reached this stage of the competition in four of the last five seasons, but have only reached the quarter-final once in that time (losing to Aston Villa in December 2012).


Three of Leeds' four goals in the EFL Cup this season have come in the 85th minute or later.

Only Brighton (9) have scored more goals in the EFL Cup this season than Norwich (8), though the Seagulls have played a game more.

Charlie Nicholas' prediction

Leeds are starting to pick up under Garry Monk and they'll be hoping to have a good crowd at Elland Road with the opportunity they've got, having struggled to do much in this competition for a good few years.

Norwich have got more quality, there's no doubt about that, and the likes of Robbie Brady and Steven Naismith should really be excelling at this level.

I just feel like it's starting to grow for Leeds and there's something about the big lad up front Chris Wood and the way he troubles defences that makes me think they can keep the run going.

Charlie predicts: 2-1 and Chris Wood to score first.

SKY
Super Leeds since 1968

Hallgeir *

BBC

Boss Garry Monk is expected to make several changes and right-back Gaetano Berardi hopes to feature for the first time since August.

Norwich boss Alex Neil will also rotate his squad, so goalkeeper John Ruddy, centre-half Seb Bassong and forward Steven Naismith could start.

Midfielder Louis Thompson and forward Nelson Oliveira might also feature.

Match facts

Leeds have only progressed from one of their past six League Cup fourth-round ties, although it was the last time they reached this stage (vs Southampton in October 2012).
Norwich have now reached this stage of the competition in four of the past five seasons, but have only reached the quarter-finals once in that time (losing to Aston Villa in December 2012).
The Canaries won their last visit to Elland Road (2-0 in April 2015), although this will be the first time these sides have met in the League Cup.
Three of Leeds' four goals in the EFL Cup this season have come in the 85th minute or later.
Only Brighton (nine) have scored more goals in the EFL Cup this season than Norwich (eight), although the Seagulls have played a game more.
Super Leeds since 1968

Xern

Spennende denne. Håper på revansje fra seriekampen.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Tobbe9210

Håper vi knuser Norwich. Jeg mener de har utviklet seg til å bli en av våre største rivaler, og de er alltid deilig å slå.
Leksvik whites

B_Ød

Vi denger dem ut..lett!!!!!....mark my words!!!!!!!!!!
Ups & Ups!!

Blank_File

Med et redusert Norwich i forsiktig motvind så tror jeg faktisk også på seier. 1-0 igjen.

Xern

Matchday!! 8)

Tror:

Green - Berardi - Pontus - Bartley - Taylor - O'Kane - Phillips - Sacko - Hernandez - Roofe - Wood
« Siste redigering: Oktober 25, 2016, 11:31:18 av Xern... »
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

samadhi

Håper på avasement, men mener også at disse kampene må brukes til å gi flere spillere sjansen.
Håper på følgende lag i kveld:

Silvestri - Berardi, Cooper, Bartley, Taylor - O`kane, Vieira - Roofe, Mowatt, Sacko - Antonsson.
marching on together,
derudaf forever...

TK20

Er Dallas klar?

Sydhagen

Kveldens kamp går både på Nordicbet og sportsmania.eu
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

B_Ød

Kveldens kamp går både på Nordicbet og sportsmania.eu

så....rom for skurke-stream sier du?
Ups & Ups!!

Xern

Kveldens kamp går både på Nordicbet og sportsmania.eu

så....rom for skurke-stream sier du?
Har det noen gang funket på Nordicbet  ???
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

patricksangvik

Gleder meg til kveldens kamp, og ser på dette som en mulighet til å bygge selvtillit, men også å imponere i cuppen. Kommer vi videre i dag er det vel bare storlag igjen, og det hadde vært kult visst Leeds var et av disse. Håper Monk vil videre og velger et sterkt mannskap til kveldens kamp. Håper på dette:

                    Green

Ayling - Cooper - Bartley - Taylor
                    O'Kane
 Roofe - Vieira - Mowatt - Sakho
                   Doukara (Wood supersub)
Leeds are going up, going up, Leeds are going up, nanananana

Sydhagen

Kveldens kamp går både på Nordicbet og sportsmania.eu

så....rom for skurke-stream sier du?
Helt klart på sin plass idag.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Sydhagen

Kveldens kamp går både på Nordicbet og sportsmania.eu

så....rom for skurke-stream sier du?
Har det noen gang funket på Nordicbet  ???
Aner ikke, men sportsmania kan du stole på.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

HåvardK

Kveldens kamp går både på Nordicbet og sportsmania.eu

så....rom for skurke-stream sier du?
Har det noen gang funket på Nordicbet  ???
Aner ikke, men sportsmania kan du stole på.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Kan du si mer om hvordan dette funker? Virker som om det er mulig med ett-døgns abonnement. Trygt?

Mac

  • I stallen
  • **
  • Innlegg: 324
  • Total likes: 3
  • Stand up and sing for Leeds United!
    • MSN Messenger - webmaster@leeds-utd.zzn.com
    • Vis profil
    • Ole's Leeds United side
    • E-post
Kveldens kamp går både på Nordicbet og sportsmania.eu

så....rom for skurke-stream sier du?
Har det noen gang funket på Nordicbet  ???
Aner ikke, men sportsmania kan du stole på.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Kan du si mer om hvordan dette funker? Virker som om det er mulig med ett-døgns abonnement. Trygt?

Dougie har sendt meg mail om at de viser kampen på Three Lions :)
Ole Morten Grønningen
Email: olemorten@leedsunited.no

Jon R

Kveldens kamp går både på Nordicbet og sportsmania.eu

Står oppført med TVsymbolet på Unibet også....!  :)
Jon R.

RoarG

Her spares det nok en del spillere. Tror vi stiller med dette laget:

                         Silvestri

Berardi       Cooper    Bartley   Denton

                            O' Kane

Dallas        Mowatt      Phillips     Vieira

                             Antonsson

Benken: Farrell-Peacock, Wood, Roofe, Hernandez, Ayling, Sacko, Coyle
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Nørgaard

Her spares det nok en del spillere. Tror vi stiller med dette laget:

                         Silvestri

Berardi       Cooper    Bartley   Denton

                            O' Kane

Dallas        Mowatt      Phillips     Vieira

                             Antonsson

Benken: Farrell-Peacock, Wood, Roofe, Hernandez, Ayling, Sacko, Coyle

Er Dallas ikke skadet? Eller fornuftig opstilling

TK20

Noen med dplay som vet om man kan streame der?

auren

Laget: Silvestri, Coyle, Bartley, Cooper, Berardi, Vieira, Grimes, Mowatt, Roofe, Doukara, Antonsson

Benken: Green, Taylor, Ayling, O`Kane, Sacko, Phillips, Wood


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Det vil altså si hele 8 endringer på laget som slo Wolves. Jansson ikke engang på benken, så Monk hviler ham nok.

Småspennende oppstilling, men redd duoen Vieira og Grimes kan bli vel veik på midten.

Tips: 1-1 og tap 1-2 etter ekstraomganger. Roofe med målet.

MOT!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sydhagen

Kveldens kamp går både på Nordicbet og sportsmania.eu

så....rom for skurke-stream sier du?
Har det noen gang funket på Nordicbet  ???
Aner ikke, men sportsmania kan du stole på.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Kan du si mer om hvordan dette funker? Virker som om det er mulig med ett-døgns abonnement. Trygt?
Jeg har brukt dette i 2mnd og ikke opplevd et eneste problem. Ser mye PL og CL.
Bruker Ipad og appen Matrix tv browser for å se sportsmania der.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Runar

Laget: Silvestri, Coyle, Bartley, Cooper, Berardi, Vieira, Grimes, Mowatt, Roofe, Doukara, Antonsson

Benken: Green, Taylor, Ayling, O`Kane, Sacko, Phillips, Wood


auren

Spent på om det er 2-3-1 med Doukara til venstre og Roofe til høyre, eller om det er 4-4-2 med Mowatt og Roofe på kantene og Doukara oppe med svensken
 

RoarG

Midtbanen blir vel i veikeste laget, men det er OK at Monk prøver andre konstellasjoner enn de vi vanligvis ser.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Xern

Her er det beste B-laget som vinner  :o
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Kickthemdown

Fantastisk at han hviler de viktigste. Antonsson Hat-Trick coming up  :D Norwich sine B spillere ser ikke så verst ut de heller. Litt av en stall de har.

Hallgeir *

Leeds stiller med en oppstilling som gjør meg tvilende til at vi går videre. Laget virker for veikt, og dersom ikke Norwich prioriterer på samme vis, tror jeg vi ryker ut i kveld.
Super Leeds since 1968

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Her er det beste B-laget som vinner  :o
Visstnok 8 forandringer fra lørdag på Norwich også, ja.
LIKER at Garry prioriterer ligaen. Akkurat nå har vi vel ikke noe 'run' å forsvare heller...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan