Skrevet av Emne: Kamp vs Rotherham @ New York Stadium - Lørdag 26/11-2016 kl 18:30 Norsk tid  (Lest 26281 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

eros

Makan til vås  :D
Noen som vet noe mer om hva som skjedde med Eurosport i dag eller?

D lurte jeg på også. Hadde "'lada" opp til denne , også er d curling og Bayern Munchen...
Shite!!!
Useriøs kanal.
Kampen ble satt opp eksklusivt på D-play for mange uker siden. Det samme gjelder kampen neste helg. Øvrige Leedskamper som blir TVsendt frem til nyttår, går på Eurosport. Jeg oppdaterer denne fortløpende: http://forum.leedsunited.no/index.php/topic,21905.0.html
Jeg har abonnement, men i går viste de den ikke på ipad heller. Har endt opp med skurkeTV både i går og mot Newcastle. Fryktelig skuffet over tjenesten foreløpig.
Måtte inn på PC, trykke på Sport, så velge (se live), og ca 1825 kom det opp en mulighet til å trykke på sendingen. Funka ikke på Mac, men det er mulig det skyldes adbloc eller noe annet krøll.

Se denne

http://www.dplay.no/hjelp-til-streaming-av-sport/?mobile=true


Sent from my iPhone using Tapatalk

Xern

...og dett var dett.

Kenny Jackett har trukket seg som Rotherham-manager.

Ikke sikker på at det er bra for Rotherham...

PA Dugout ‏@PAdugout  10m
10 minutes ago
#Breaking Kenny Jackett has resigned as Rotherham manager after just five games and 39 days in charge
Det hørtes ikke bra ut nei. Merkelig, da de leverte en god forestilling forrige serierunde, og nesten klarte uavgjort mot Mighty Leeds med 10 mann?
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28893
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post

Det hørtes ikke bra ut nei. Merkelig, da de leverte en god forestilling forrige serierunde, og nesten klarte uavgjort mot Mighty Leeds med 10 mann?
Mer:
From what I understand Anne, Jackett's resignation came after a board meeting where January's budget transfer kitty was discussed
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Allanclarke

Ingen fordel å tape for Leeds nei. Tredje manager som opplever å lede sitt lag for siste gang mot Leeds etter å ha tapt. Wolverhampton (Zenga), Wigan (Caldwell) og nå Rotherham (Jackett)  ::) ::) ::)

Allanclarke

Ingen fordel å tape for Leeds nei. Tredje manager som opplever å lede sitt lag for siste gang mot Leeds etter å ha tapt. Wolverhampton (Zenga), Wigan (Caldwell) og nå Rotherham (Jackett)  ::) ::) ::)
Vel, skal rette meg selv. Rett skal være rett. Wigan berget 1-1 på overtid. ( Hadde faktisk fortrengt det øyeblikket)  ;D ;D ;D