Skrevet av Emne: Kamp vs Rotherham @ New York Stadium - Lørdag 26/11-2016 kl 18:30 Norsk tid  (Lest 26277 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

B_Ød

jojo, men læll..litt gørt at man ikke kan stole på oversikten liksom...
Ups & Ups!!

moty

Er det slik at jeg kan se Leeds kampen i dag hvis jeg abonnerer på D play ?????
 

Xern

Er det slik at jeg kan se Leeds kampen i dag hvis jeg abonnerer på D play ?????
Ja   :)
« Siste redigering: November 26, 2016, 16:56:44 av Xern... »
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

moty

Hvordan har det seg da at jeg ikke finner den på oversikten deres? Bare Liverpool kampen står oppført på oversikten deres.
 

Allanclarke

Da turer jeg snart ned på Harveys i Kr. sand for å se kampen der. Leedstreff på puben og greier. Første gang på lenge jeg ser Leeds på puben igjen. Vi må og bør vinne idag skal vi være med der oppe. Men har ikke slått Rotherham borte i seriesammenheng siden 1982. Frykter det verste. Føler ikke ofte vi vinner når vi er soleklare favoritter. Krysser fingrene for seier ikveld! MOT!

Kickthemdown

Man skal vel aldri ønske skader på motspillere men nå er Coutinho garantert ute mot oss  ;D

Xern

Hvordan har det seg da at jeg ikke finner den på oversikten deres? Bare Liverpool kampen står oppført på oversikten deres.
http://www.dplay.no/sportsoversikt/?mobile=true

Selve fremvisningssiden kommer nok straks.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Allanclarke

Man skal vel aldri ønske skader på motspillere men nå er Coutinho garantert ute mot oss  ;D
Skader oss ikke hvertfall, men trist for han å gå glipp av storkampen mot Leeds

RoarG

Man skal vel aldri ønske skader på motspillere men nå er Coutinho garantert ute mot oss  ;D
Skader oss ikke hvertfall, men trist for han å gå glipp av storkampen mot Leeds
Ikke så ofte spillere fra L'pool får mulighet til å møte selveste Super-Leeds ;D.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

oivindh

Man skal vel aldri ønske skader på motspillere men nå er Coutinho garantert ute mot oss  ;D
Skader oss ikke hvertfall, men trist for han å gå glipp av storkampen mot Leeds
Han hadde uansett ikke spilt der.. De spiller stort sett med reservelaget.. Som oss..

B_Ød

Man skal vel aldri ønske skader på motspillere men nå er Coutinho garantert ute mot oss  ;D
Skader oss ikke hvertfall, men trist for han å gå glipp av storkampen mot Leeds
Ikke så ofte spillere fra L'pool får mulighet til å møte selveste Super-Leeds ;D.

hadde nok ikke vært å finne start-11r læll tror jeg..
Ups & Ups!!

B_Ød

bør/må nok ta 3 idag ja, ut i fra de andre resultatene....
Ups & Ups!!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Bra lag! Douks - Roofe - Sacko offansive midtbane med Wood på topp. Resten sier seg selv.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
...da antar jeg Roofe prøves bak Wood.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Klausen

Litt ambivalent ift Roofe. På den ene siden syns jeg det er bra han får sjansen, men hvis han ikke spiller i sin beste posisjon så er det kanskje ikke vits? Mot Newcastle fikk jeg til tider litt vondt av han da han klart og tydelig ikke trivdes i rollen. På bakgrunn av forrige match ville jeg startet med Dallas på kanten og heller sleng innpå Roofe mot slutten hvis vi jager et mål.

sportcarl1

och nu är det upp till bevis för Wood, mot Newcastle var det under all kritik, inte i närheten av en målchans, de chanser vi skapde  var genom andra spelare
 

Klausen

och nu är det upp till bevis för Wood, mot Newcastle var det under all kritik, inte i närheten av en målchans, de chanser vi skapde  var genom andra spelare
Wood har vel vist seg å være tilnærmet ubrukelig i første match etter landskamp. Håper han stepper opp et par hakk i dag.

enur

Bananskall av dimensjoner dette, men håper og tror vi ror i land en seier. I så fall, bør vi være på PO-plass etter denne runden.

Edit: Med bekreftede resultater fra kampene som startet kl. 16:00, er det klart at vi overtar 5. plassen med seier i dag.
« Siste redigering: November 26, 2016, 17:59:26 av enur »
____________
enur

Marching on together

Xern

Til de som ikke finner kampen på dplay

 Gå inn på sportssiden, og trykk "se live nå". Da ligger kampen tilgjengelig på neste side.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

TK20

Til de som ikke finner kampen på dplay

 Gå inn på sportssiden, og trykk "se live nå". Da ligger kampen tilgjengelig på neste side.
Funker ikke på app! Må sees i nettleser.

auren

Bananskall på St.James Park i ettermiddag. Blackburn slo Newcastle 1-0. For en koko-liga!

aurne
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kontakinte

Man skal vel aldri ønske skader på motspillere men nå er Coutinho garantert ute mot oss  ;D
Jo, når det gjelder Liurpool-spillere så er det lov å i hvert fall ha en liten glede inne i seg ;D

sportcarl1

är bara vinst som gäller, och vinner vi är vi tbx på PO
 

RoarG

Må vinne her. Uavgjort gir oss bare 27 poeng, og vi forblir på 9. plassen vi nå innehar.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

moty

Får ikke lastet ned dplay app da det er noe feil. Håper noen deler en link som går på ipad! :'( skulle absolutt fått sett denne, da vi er på tur med kun ipad som fremviser.
« Siste redigering: November 26, 2016, 18:12:50 av moty »
 

eros

Til de som ikke finner kampen på dplay

 Gå inn på sportssiden, og trykk "se live nå". Da ligger kampen tilgjengelig på neste side.
Får bare curling?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Eriksen55

Til de som ikke finner kampen på dplay

 Gå inn på sportssiden, og trykk "se live nå". Da ligger kampen tilgjengelig på neste side.
Får bare curling?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Dplay virker å være bra greier..............

TK20

Får ikke lastet ned dplay app da det er noe feil. Håper noen deler en link som går på ipad! :'( skulle absolutt fått sett denne, da vi er på tur med kun ipad som fremviser.
Gå inn på www.dplay.no


Hallgeir *

Bananskall på St.James Park i ettermiddag. Blackburn slo Newcastle 1-0. For en koko-liga!

aurne

Ja, kampen var en banker på oddskupongen min.  :o

Her lukter det undervurdering av Blackburn fra hjemmelagets side.
Super Leeds since 1968