Skrevet av Emne: Kamp vs Aston Villa @Elland Road Stadium - Lørdag 3/12-2016 kl 18:30 Norsk tid  (Lest 26300 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Garry Monk press conference - Pre Villa 01/12/16

As per for those interested:
 
Lee Sobot:
Monk: "We are concentrating hard on recovering physically and mentally
Monk on Liverpool: "The be all and end all is that we lost the game so we are not happy with that."
Monk says that injury wise he is hopeful that #lufc are where they were before the Liverpool game, changes were precautionary 
Monk on Villa: "Another giant of a club. Steve has gone in there and got them pushing up the league.
GM on being in play-offs: "It's great to be up there, it shows we are working the right way, but our focus stays the same
Monk: "Liam Bridcutt should be back into training on Monday. Pablo will be another week or two.
Pontus Jansson is back in training and fine for the weekend, had swollen glands in his throat before 
O'Kane was taken off because of an injury to his groin but was just a precaution and GM envisages no problems for the weekend 
Liam Cooper felt what might have been a crack on his ankle but a scan came back with it as fin
So basically Pontus Jansson, Liam Cooper and Eunan O'Kane all should be fine for Saturday. Bridcutt back in training Monday
 
Phil Hay:
Hernandez still out (hamstring) but Monk confirmed that he expects him to join Leeds permanently when he loan ends next month.
Transfer window now a month away but Monk said it was too early to talk about new signings. Said club have been unlucky with injuries #l
On Radrizzani's proposed investment - Monk said he's not in the loop about it and hasn't been spoken to about it. "I focus on the football."
 
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
LUFC Over 32,000 Tickets Sold For The Visit Of Aston Villa

Read more: http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=470272#ixzz4RcI8d3C0
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Xern

LUFC Over 32,000 Tickets Sold For The Visit Of Aston Villa

Read more: http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=470272#ixzz4RcI8d3C0
Må få utsolgt enda en gang nåda!!  8) 8)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Blank_File

Bør vel være med i overskriften at det er Tv kamp?

Xern

Bør vel være med i overskriften at det er Tv kamp?
Har ikke vært det på en god stund, men det er ikke en dum ide  :o
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

h.b

  • Gjest
Bør vel være med i overskriften at det er Tv kamp?

Er ikke tv kamp. Er streaming kamp

B_Ød

Bør vel være med i overskriften at det er Tv kamp?

Er ikke tv kamp. Er streaming kamp

yeah, what he said!

Men ...litt off topic kanskje...det ser ut som om de neste kampene faktisk skal gå på tv...er det bekreftet, eller kan det komme endringer der?
Ups & Ups!!

Blank_File

Bør vel være med i overskriften at det er Tv kamp?

Er ikke tv kamp. Er streaming kamp

yeah, what he said!

Men ...litt off topic kanskje...det ser ut som om de neste kampene faktisk skal gå på tv...er det bekreftet, eller kan det komme endringer der?
Det elementære her er vel at den blir produsert av Sky og dermed kan vi forvente å få se kampen i et eller annet medium.

Xern

Bør vel være med i overskriften at det er Tv kamp?

Er ikke tv kamp. Er streaming kamp

yeah, what he said!

Men ...litt off topic kanskje...det ser ut som om de neste kampene faktisk skal gå på tv...er det bekreftet, eller kan det komme endringer der?
Det elementære her er vel at den blir produsert av Sky og dermed kan vi forvente å få se kampen i et eller annet medium.
De som er bekreftet er bekreftet. Skal noe ekstraordinært til for at de skal snu på det.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

B_Ød

Ups & Ups!!

Xern

Matchday!!  8)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Jon R

Bør vel være med i overskriften at det er Tv kamp?

Er ikke tv kamp. Er streaming kamp

Joda, er TV kamp. Blir vist live på Sky Sports (men ikke Eurosport Norge).
Jon R.

Forever Whites

Kampen kan sees på Dplay for de som har det.  Blir spennende dette og hadde varmet skikkelig med en seier her for å vise at vi fortsatt holder koken.  Men tipper det går mot et uavgjort resultat og lite mål.

MOT
Medlem 94237

HåvardK

Har en ekkel følelse i dag. Tipper vi blir liggende under 0-2 etter å ha sløst med sjansene i 1.omgang, og får ikke mer enn en redusering mot slutten.

B_Ød

Har en ekkel følelse i dag. Tipper vi blir liggende under 0-2 etter å ha sløst med sjansene i 1.omgang, og får ikke mer enn en redusering mot slutten.

nei nei nei...på ingen måte!!
Ups & Ups!!

HåvardK

Har en ekkel følelse i dag. Tipper vi blir liggende under 0-2 etter å ha sløst med sjansene i 1.omgang, og får ikke mer enn en redusering mot slutten.

nei nei nei...på ingen måte!!
Så kun 3p er godt nok i dag?

Håvard

Har en ekkel følelse i dag. Tipper vi blir liggende under 0-2 etter å ha sløst med sjansene i 1.omgang, og får ikke mer enn en redusering mot slutten.

nei nei nei...på ingen måte!!
Så kun 3p er godt nok i dag?

Alltid kun 3 poeng som er godt nok på ER  ;D

MOT

Nørgaard

Villa er næsten på niveau med Newcastle. Denne blir svær.

Xern

Villa er næsten på niveau med Newcastle. Denne blir svær.
Men er de på nivå med Liverpool?  :D ::)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

auren

Villa er næsten på niveau med Newcastle. Denne blir svær.

Villa har tapt kun 3 kamper. Newcastle har tapt 5. Men de spiller enormt mye uavgjort (10).

Blir en svært tøff kamp, og jeg har dessverre ikke ståltro på seier og 3 poeng. Gutta merker nok kampen mot Lpool på tirsdag, og det kan fort bli en midtbaneduo med Phillips og Vieira fra start hvis O`Kane ikke føler seg 100 %. Selvsag spennende, men også en ustabil duo.

Mitt tips: 1-1 (Roofe)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsgutt

Her blir det en tøff kamp. Villa har mye uavgjort men de er på vei oppover tabellen.

Blir U , 0-0

h.b

  • Gjest
Her blir det en tøff kamp. Villa har mye uavgjort men de er på vei oppover tabellen.

Blir U , 0-0

Kun seier som holder. Alt annet er fiasko

GeirO

Sv: Kamp vs Aston Villa @Elland Road Stadium
« Svar #22 på: Desember 03, 2016, 13:45:14 »
Liker ikke tendensen med at vi taper mot gode lag (Newcastle, Liverpool). Betyr vel at vi taper i dag også. Mens dårlige Nottingham Forest greier å slå Newcastle (i går kveld).
MOT

Kato

Sv: Kamp vs Aston Villa @Elland Road Stadium
« Svar #23 på: Desember 03, 2016, 14:12:18 »
Liker ikke tendensen med at vi taper mot gode lag (Newcastle, Liverpool). Betyr vel at vi taper i dag også. Mens dårlige Nottingham Forest greier å slå Newcastle (i går kveld).
[/b]

Mot 9 mann
 

Jon R

Kampen kan sees på Dplay for de som har det.  Blir spennende dette og hadde varmet skikkelig med en seier her for å vise at vi fortsatt holder koken.  Men tipper det går mot et uavgjort resultat og lite mål.

MOT

Regner med at den streames på Unibet også.
Jon R.

Storminator

Dette er en veldig bra kamp for å se hvor gode vi egentlig er. Etter første halvdel av første omgang mot Newcastle ble jeg nervøs, men når vi spilte mot L'pool så var vi egentlig uheldige, og kanskje litt udyktige, som gjorde at vi ikke både ledet med både ett og to mål. Vi spilte bra og kampen etter mot ett hardtkjempende nedrykkslag viser oss at vi kan omstille oss og ta de viktige kampene hjem. Vi vinner 2-0
Storminator
MOT
Har gjort unna debuten som englandsfarer og har fått se mitt kjære Leeds live på Elland Road. Leeds kommer alltid til å være i mitt hjerte :-D

Cannavaro

Denne vinner vi !  Blir en tight batalje og Kemar Roofe får endelig hull på byllen.....1-0 til oss.  3 poeng som vil være ekstremt viktig å få med seg...
MFLU - Miracles For Leeds United

Cherry

2-1 seier, vi snur kampen... Roofe og Sacko ;D
 

SirOlsen

Hadde håpet å se kampen, men jeg gidder ikke abonnere på Dplay altså... jeg betaler nok for å ha Eurosport i hus... fordømt at de ikke kan sende den der...dritviktig at de sender Grundigligaen mellom Haslum og ØIF Arendal i stedet for Leeds/Villa... den skjønner jeg ikke helt altså..

For ikke å snakke om opptak av VM i Skiskyting på hovedkanalen.. ergrer meg litt det der, merker jeg
-SirOlsen-

baste

Nok en utrolig viktig kamp, vinner vi i dag, så trur æ Leeds når langt i år.
Håpa på 3 p, frykta vi bare klar U i dag. Har ikke trua på at dette Leeds laget tap i dag.

Marching on together