Skrevet av Emne: Den store "slik funker D-play" tråden  (Lest 3419 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jon R

Den store "slik funker D-play" tråden
« på: Desember 13, 2016, 23:04:21 »
Det er mange som sliter med D-play virker det som. Foreslår at problemer, tips og vink samles i denne tråden.  :)

http://www.dplay.no/subscription/?gclid=CIL01qaIydACFSsNcwodFS0LMw

Med D-play får du tilgang til å strømme kamper som vises eksklusivt på D-play, og som ikke vises på Eurosport.

Med D-play kan du også strømme de kampene som går på Eurosport. Kjekt hvis du ikke har adgang til TV og Eurosport. Så lenge du har abonnement, internetttilgang og en skjerm kan du se kampen hvorsomhelst, akkurat som du kunne med TV2 Sumo den gang de hadde rettighetene.  :)

Det finnes egen D-play app for Android og Apple.  :)


« Siste redigering: Desember 20, 2016, 01:09:14 av Jon R »
Jon R.

Xern

Sv: Den store "slik funker D-play" tråden
« Svar #1 på: Desember 13, 2016, 23:43:32 »
Om det blir problemer med å få stabil streaming, prøv å trykk inn manuell videokvalitet. Den automatiske hadde en tendens til å stoppe streamingen mot Brighton.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

TK20

Den store "slik funker D-play" tråden
« Svar #2 på: Mars 25, 2017, 21:50:13 »
Som mange kanskje har fått med seg er det ikke lenger mulig å se Leeds på dPlay. Man må nå abonnere på Eurosport Player (99,- pr mnd), evt begge tjenestene for 129,-. Merkelig manøver av Discovery å skille sitt eget innhold på denne måten.

Promotion 2010

Sv: Den store "slik funker D-play" tråden
« Svar #3 på: Juli 10, 2017, 21:11:18 »
Jeg slipper denne ut i forumet fordi vi snart ser fotball på en helt annen måte enn gjennom VIAPLAY!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973