Skrevet av Emne: Tidligere eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017- 17/7-2023  (Lest 363114 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

leedslife

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #810 på: Februar 21, 2018, 16:26:07 »
Leeds er vel det laget som har størst inntekter hvis man ser bort fra fallskjermen til de lagene som rykker ned. Så top fem i lønns og budsjett til nye spillere bør være overkommelig.
Og sett at Leeds i sommer bruker feks 30-40 mp på nye spillere er vel en grei sum.
Taket på lønn til de beste må heves kraftig , og vi bør se på spillere som koster 10 mp, bør være realistiske.

Hvor mye inntekter er dette? Ã… hvor mye a de har vi til å bruke i lønninger?

30-40 mp i innkjøp. Lønn er ikke med her



Ja hadde vært morro og tatt turen ned til league One igjen Ia de neste årene. Kan jo slå følge med villa. Der er det nok også over og ut hvis de ikke rykker opp denne sesongen. Hvorfor skal vi ikke lære?
30-40 mill pund. Det er jo galskap

Leedsfan

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #811 på: Februar 21, 2018, 16:50:14 »
....og stille ble det fra DHY og h.b var i hvert fall konkret!

Da får denne bli en påminnelse om at det å bruke penger er viktig, men kanskje ikke en garanti for suksess?!?

Disse "røde" lagene tror jeg bruker mer penger enn oss:

Wolverhampton
Cardiff
Aston Villa
Derby
Fulham
Bristol City
Sheffield United
Middlesbrough
Preston
Brentford
Millwall
Leeds United
Ipswich
Norwich
Queens Park Rangers
Sheffield Wednesday
Nottingham Forest
Reading
Bolton
Birmingham
Hull
Burton
Barnsley
Sunderland
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #812 på: Februar 21, 2018, 16:58:37 »
Andrea Radrizziani
I can see yours and all fans are getting impatient but I am responsible since last June and working hard to make our dream come true  @LUFC management will be transparent and clear on market transfer strategy in Q&A session in Feb. all focus on millwall now #mot


Q:
We are Leeds
What happened to the Q&A session?


......



Tar han seg litt vann over hodet den godeste Andrea?
Ã…nei, han gjør jo alt riktig....

Ikke minst når man ser på budsjettet til klubben. 12 største budsjettet i divisjonen. Ikke rart vi ikke er i toppen av denne divisjonen http://sportwitness.co.uk/christiansen-not-allowed-comment-radrizzani-says-leeds-12th-biggest-championship-budget/
Jeg mener det var tid for TC å gå, fordi han sannsynligvis ikke ville klart å snu den dårlige trenden.
12. største budsjett i divisjonen? Dette har vi jo formidlet ganske klart på forumet, at det fører ikke til opprykk, fordi kvaliteten som trengs uteblir. Men da har vi jo blitt klubbet ned med FFP og Ridsdale tilstander....penger er ikke alt, men folk må snart forstå at for å rykke opp må settes sammen en tropp fra en annen hylle. Da nytter det ikke med feks Wiedwald,O`Kane, Phillips eller for den saks skyld Cooper :(
Hvis det blir på samme hylle med spillerkjøp i løpet av sommeren, så har egentlig toget neste sesong allerede gått før vi har kommet til perrongen.....

Skal vi gjette hvem de 11 som bruker mer penger enn oss er?


Wolverhampton
Cardiff
Aston Villa
Derby
Fulham
Bristol City
Sheffield United
Middlesbrough
Preston
Brentford
Millwall
Leeds United
Ipswich
Norwich
Queens Park Rangers
Sheffield Wednesday
Nottingham Forest
Reading
Bolton
Birmingham
Hull
Burton
Barnsley
Sunderland

De som er røde tror jeg bruker mer penger enn Leeds og det som tyder på at man må bruke MYE penger for å kunne rykke opp er at Topp-5 klubbene bruker mer enn Leeds. Det man også ser at det er klubber som bruker mindre penger som ligger over oss og det er klubber som bruker MYE penger som ligger under oss.

Kan man konkludere med at hvis man skal rykke opp så må man bruke MYE penger, men det å bruke MYE penger er ingen garanti for suksess? Så må man stille seg spørsmålet, vil det lønne seg kortsiktig å bruke MYE mer penger for Leeds, jeg vil si kanskje. Hva er konsekvensene hvis vi bruker for MYE penger og ikke rykker opp?
Gjeeeeeeeesp.....

I rest my case.

Du kan sjelden diskutere kjernen av en sak, du slenger ut noen påstander og når noen dissekerer en sak i mindre deler så sier du "gjeeeeeesp! Noe sier meg at dette blir for avansert for deg, det store bildet er litt i største laget:)
Tja, så du dissekerer denne saken i små deler? Ditt svar på å kjøpe bedre og dyrere spillere er jo alltid FFP og Ridsdaletilstander?

DenHviteYeboah

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #813 på: Februar 21, 2018, 17:00:42 »
Præcis Runar.
Med det 12. bedste budget ved jeg heller ikke hvordan vi skal købe alle de dyre kvalitetsspillere du vil ha DHY  ???
Hvorfor har vi det 12. største budsjettet?

Leedsfan

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #814 på: Februar 21, 2018, 17:03:01 »
Præcis Runar.
Med det 12. bedste budget ved jeg heller ikke hvordan vi skal købe alle de dyre kvalitetsspillere du vil ha DHY  ???
Hvorfor har vi det 12. største budsjettet?


Fordi 11 andre klubber bruker mer penger enn oss? De røde klubbene?


Sent from my iPhone using Tapatalk
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #815 på: Februar 21, 2018, 17:06:55 »
Andrea Radrizziani
I can see yours and all fans are getting impatient but I am responsible since last June and working hard to make our dream come true  @LUFC management will be transparent and clear on market transfer strategy in Q&A session in Feb. all focus on millwall now #mot


Q:
We are Leeds
What happened to the Q&A session?


......



Tar han seg litt vann over hodet den godeste Andrea?
Ã…nei, han gjør jo alt riktig....

Ikke minst når man ser på budsjettet til klubben. 12 største budsjettet i divisjonen. Ikke rart vi ikke er i toppen av denne divisjonen http://sportwitness.co.uk/christiansen-not-allowed-comment-radrizzani-says-leeds-12th-biggest-championship-budget/
Jeg mener det var tid for TC å gå, fordi han sannsynligvis ikke ville klart å snu den dårlige trenden.
12. største budsjett i divisjonen? Dette har vi jo formidlet ganske klart på forumet, at det fører ikke til opprykk, fordi kvaliteten som trengs uteblir. Men da har vi jo blitt klubbet ned med FFP og Ridsdale tilstander....penger er ikke alt, men folk må snart forstå at for å rykke opp må settes sammen en tropp fra en annen hylle. Da nytter det ikke med feks Wiedwald,O`Kane, Phillips eller for den saks skyld Cooper :(
Hvis det blir på samme hylle med spillerkjøp i løpet av sommeren, så har egentlig toget neste sesong allerede gått før vi har kommet til perrongen.....

Skal vi gjette hvem de 11 som bruker mer penger enn oss er?


Wolverhampton
Cardiff
Aston Villa
Derby
Fulham
Bristol City
Sheffield United
Middlesbrough
Preston
Brentford
Millwall
Leeds United
Ipswich
Norwich
Queens Park Rangers
Sheffield Wednesday
Nottingham Forest
Reading
Bolton
Birmingham
Hull
Burton
Barnsley
Sunderland

De som er røde tror jeg bruker mer penger enn Leeds og det som tyder på at man må bruke MYE penger for å kunne rykke opp er at Topp-5 klubbene bruker mer enn Leeds. Det man også ser at det er klubber som bruker mindre penger som ligger over oss og det er klubber som bruker MYE penger som ligger under oss.

Kan man konkludere med at hvis man skal rykke opp så må man bruke MYE penger, men det å bruke MYE penger er ingen garanti for suksess? Så må man stille seg spørsmålet, vil det lønne seg kortsiktig å bruke MYE mer penger for Leeds, jeg vil si kanskje. Hva er konsekvensene hvis vi bruker for MYE penger og ikke rykker opp?
Gjeeeeeeeesp.....

I rest my case.

Du kan sjelden diskutere kjernen av en sak, du slenger ut noen påstander og når noen dissekerer en sak i mindre deler så sier du "gjeeeeeesp! Noe sier meg at dette blir for avansert for deg, det store bildet er litt i største laget:)
Tja, så du dissekerer denne saken i små deler? Ditt svar på å kjøpe bedre og dyrere spillere er jo alltid FFP og Ridsdaletilstander?


Du har jo ikke noe mer å komme med enn bedre spillere og bedre trenere samt å bruke mer penger.  Ingen er vel uenig i at det er nødvendig med bedre spillere, bedre trenere og at vi må troligvis bruke mer penger for å rykke opp.

Hvilke spillere? h.b snakker om å kjøpe 3-4 spillere til 10mill pund hver. Støtter du det?

Hvis ikke Heckingbottom, hvilket trener hadde du sett oss ansette?

Hvis vi bruker mer penger enn vi har, ikke lykkes med å rykke opp, hva da?


Sent from my iPhone using Tapatalk
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #816 på: Februar 21, 2018, 17:07:01 »
....og stille ble det fra DHY og h.b var i hvert fall konkret!

Da får denne bli en påminnelse om at det å bruke penger er viktig, men kanskje ikke en garanti for suksess?!?

Disse "røde" lagene tror jeg bruker mer penger enn oss:

Wolverhampton
Cardiff
Aston Villa
Derby
Fulham
Bristol City
Sheffield United
Middlesbrough
Preston
Brentford
Millwall
Leeds United
Ipswich
Norwich
Queens Park Rangers
Sheffield Wednesday
Nottingham Forest
Reading
Bolton
Birmingham
Hull
Burton
Barnsley
Sunderland
I mitt hode så trenger vi i nåværende tropp:
Jeg vil tro at prislappen på nivået vi trenger er
1 klassekeeper ca £4mill
1 klasseforsvarer ca £5 mill
1 Midtbanegeneral ca £10 mill
1 Klassespiss    ca £10 mill
Dette er ca £30 mill.
tror flere mener at vi trenger disse type spillere. Jeg har liten tro på at Orta skal klare å finne denne kvaliteten for en pris langt under....

Leedsfan

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #817 på: Februar 21, 2018, 17:10:34 »
....og stille ble det fra DHY og h.b var i hvert fall konkret!

Da får denne bli en påminnelse om at det å bruke penger er viktig, men kanskje ikke en garanti for suksess?!?

Disse "røde" lagene tror jeg bruker mer penger enn oss:

Wolverhampton
Cardiff
Aston Villa
Derby
Fulham
Bristol City
Sheffield United
Middlesbrough
Preston
Brentford
Millwall
Leeds United
Ipswich
Norwich
Queens Park Rangers
Sheffield Wednesday
Nottingham Forest
Reading
Bolton
Birmingham
Hull
Burton
Barnsley
Sunderland
I mitt hode så trenger vi i nåværende tropp:
Jeg vil tro at prislappen på nivået vi trenger er
1 klassekeeper ca £4mill
1 klasseforsvarer ca £5 mill
1 Midtbanegeneral ca £10 mill
1 Klassespiss    ca £10 mill
Dette er ca £30 mill.
tror flere mener at vi trenger disse type spillere. Jeg har liten tro på at Orta skal klare å finne denne kvaliteten for en pris langt under....


Nevn noen potensielle spillere som koster disse summene og som kunne realistisk tenkt seg å spille i Championship for Leeds!

For eksempel, er Hughill som gikk til West Ham denne klassespissen du mener vi savner?


Sent from my iPhone using Tapatalk
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

leedslife

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #818 på: Februar 21, 2018, 17:45:05 »
30-40 mill pund unna   ;D ;D ;D
Må bare le. Noe av det gøyeste jeg har sett

DenHviteYeboah

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #819 på: Februar 21, 2018, 17:48:50 »
30-40 mill pund unna   ;D ;D ;D
Må bare le. Noe av det gøyeste jeg har sett
Tør jeg minne om at alt vi har gjort fra 2004 har holdt oss unna PL....
Da ler jeg tilbake ;)

Runar

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #820 på: Februar 21, 2018, 17:58:01 »
Jeg vil minne om at det er fullt mulig å kjøpe spillere for 30-40 millioner pund, men da må vi nok omsette noen spillere selv også.

Synes alltid den debatten om pengebruk er så ensidig. 50% sier jo mer du bruker jo bedre er det, andre sier at FFP er konsekvensen om en satser litt.
God spillere koster stortsett alltid mer penger, men enn spiller blir ikke bedre fordi han koster mer. Om vi hadde kjøpt Pontus for markedspris i sommer 7-8 millioner pund, ville han ikke vært bedre enn han er nå, da vi fikk han for 3 millioner pund grunnet en god låneklausul.

Poenget må uansett være å kjøpe gode spillere, det kan gjøres uten at de koster mest, og gode spillere er fint og ha. Skal vi kjøpe enere, så er markedet litt mindre og de vil koste mer. Synes vi skal se på en penge bruk der vi forsøker å kjøpe gode spillere uten å betale overpris, også finne unntak der vi kan "brenne" litt pund for enere (spillere en vet vil levere)...

Det kan vi gjøre for 20-30 millioner pund (vi har vel brukt det omtrent i år), men du må regne med at noen spillere må ut om noen kommer inn og i Championship er ofte den spilleren som må ut blant dine beste. Vi kan ikke takke nei til 30 millioner pund for Pontus og Saiz til sommeren og tror at vi skal bruke samme beløpet til å forsterke laget. Det har ikke klubben penger til, enten vi liker det eller ikke.
 

leedslife

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #821 på: Februar 21, 2018, 18:05:26 »
30-40 mill pund unna   ;D ;D ;D
Må bare le. Noe av det gøyeste jeg har sett
Tør jeg minne om at alt vi har gjort fra 2004 har holdt oss unna PL....
Da ler jeg tilbake ;)

Gjorde vi noe før 2004 som endte opp med disse årene fra 04?

Nørgaard

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #822 på: Februar 21, 2018, 18:58:33 »
I må virkelig undskylde, men der er gået totalt idioti i denne tråd og andre (på twitter) når det kommer til penge og transfers.
Vi blir nødt til at være tålmodige i nogle år endnu. Jeg vil lave et forsigtigt gæt. Der går minimum 4 sæsoner før vi rykker op da vi simpelthen bare ikke har pengene/strukturen på plads og dette tager tid. Se bare på Sheff Wed, Fulham og Derby.

DenHviteYeboah

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #823 på: Februar 21, 2018, 23:22:06 »
30-40 mill pund unna   ;D ;D ;D
Må bare le. Noe av det gøyeste jeg har sett
Tør jeg minne om at alt vi har gjort fra 2004 har holdt oss unna PL....
Da ler jeg tilbake ;)

Gjorde vi noe før 2004 som endte opp med disse årene fra 04?
Ja, jeg mener selvfølgelig at vi skal begynne med samme pengebruk igjen. En mellomting er det selvfølgelig ikke...

Jon R

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #824 på: Februar 21, 2018, 23:23:05 »
Andrea Radrizziani
I can see yours and all fans are getting impatient but I am responsible since last June and working hard to make our dream come true  @LUFC management will be transparent and clear on market transfer strategy in Q&A session in Feb. all focus on millwall now #mot


Q:
We are Leeds
What happened to the Q&A session?


......



Tar han seg litt vann over hodet den godeste Andrea?
Ã…nei, han gjør jo alt riktig....
Det stemmer nok ikke. Ingen er feilfri. Dette er da også innlysende for de aller, aller fleste.
Jon R.

Jon R

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #825 på: Februar 21, 2018, 23:47:06 »
Præcis Runar.
Med det 12. bedste budget ved jeg heller ikke hvordan vi skal købe alle de dyre kvalitetsspillere du vil ha DHY  ???
Hvorfor har vi det 12. største budsjettet?
Fordi 11 andre klubber (og flere til)investerer med svært høy risiko? Noen få av disse vil lykkes mens andre riskerer å gå i administrasjon, kanskje allerede denne sesongen. Det ryktes at Aston Villa nå betjener lønninger med lånte penger. Håper ikke vi ender opp slik. Rad uttalte før sesongen at det vil komme store investeringer i stadion, treningsfasiliteter og infrastruktur og nokså nøkterne investeringer på spillerstall denne sesongen. Det ligger i kortene at det allerede neste sesong ligger mer i transferpotten enn den foregående, men antagelig langtfra nok til å tilfredsstille den mest kravstore fraksjonen av fansen.
Jon R.

ar9

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #826 på: Februar 22, 2018, 00:02:35 »
Mange fine meningsutvekslinger her. Men disse personangrepene på hverandre må det vel være mulig å kutte ned på.
Poengene drukner.

DenHviteYeboah

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #827 på: Februar 22, 2018, 08:49:00 »
Mange fine meningsutvekslinger her. Men disse personangrepene på hverandre må det vel være mulig å kutte ned på.
Poengene drukner.
Hovedpoenget er at vi ikke har gode nok spillere for å rykke opp. Skal man få til dette koster det litt mer penger enn nå...

Leedsfan

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #828 på: Februar 22, 2018, 08:59:22 »
Præcis Runar.
Med det 12. bedste budget ved jeg heller ikke hvordan vi skal købe alle de dyre kvalitetsspillere du vil ha DHY  ???
Hvorfor har vi det 12. største budsjettet?
Fordi 11 andre klubber (og flere til)investerer med svært høy risiko? Noen få av disse vil lykkes mens andre riskerer å gå i administrasjon, kanskje allerede denne sesongen. Det ryktes at Aston Villa nå betjener lønninger med lånte penger. Håper ikke vi ender opp slik. Rad uttalte før sesongen at det vil komme store investeringer i stadion, treningsfasiliteter og infrastruktur og nokså nøkterne investeringer på spillerstall denne sesongen. Det ligger i kortene at det allerede neste sesong ligger mer i transferpotten enn den foregående, men antagelig langtfra nok til å tilfredsstille den mest kravstore fraksjonen av fansen.

Hvis bruken av penger på spillere har vært nøktern i år så gleder jeg meg allerede til neste sesong. Vi har brukt MYE penger, mer enn noen annen gang jeg kan huske siden vi havnet i ulykka.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #829 på: Februar 22, 2018, 09:00:42 »
Mange fine meningsutvekslinger her. Men disse personangrepene på hverandre må det vel være mulig å kutte ned på.
Poengene drukner.

Hvor er personangrepene i denne tråden?

Jeg ville ikke kalle DHY's "Gjeeeeeeesp" et personangrep, kaller det mer et "rop om hjelp/tid"!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Runar

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #830 på: Februar 22, 2018, 09:37:53 »
Leeds er vel det laget som har størst inntekter hvis man ser bort fra fallskjermen til de lagene som rykker ned. Så top fem i lønns og budsjett til nye spillere bør være overkommelig.
Og sett at Leeds i sommer bruker feks 30-40 mp på nye spillere er vel en grei sum.
Taket på lønn til de beste må heves kraftig , og vi bør se på spillere som koster 10 mp, bør være realistiske.

Hvor mye inntekter er dette? Ã… hvor mye a de har vi til å bruke i lønninger?

30-40 mp i innkjøp. Lønn er ikke med her

Omsetter vi ikke for 30-40 millioner pund i året.

Skal vi bruke det i innkjøp til sommeren, så må vi nok først selge Pontus og Saiz for 30 millioner pund er jeg redd.

h.b mener vel at dette skal finansieres med lånte penger?


Lånte penger er stortsett slik en finansierer det aller meste, så det er vel helt logisk?
 



Blank_File

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #833 på: Februar 22, 2018, 12:20:47 »
https://www.footballinsider247.com/leeds-fans-convinced-saiz-jansson-will-quit-summer/

Some are. I'm not... So what?

Det pleier ikke å ta så lang tid før spillerne mister troa på prosjektet når det går så dårlig som nå. Har ingen tro på at vi klarer å holde på våre beste denne sommeren heller. Forskjellen er at Radrizzani tar seg godt betalt for de. Det er uansett like forbaska demoraliserende...

ar9

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #834 på: Februar 22, 2018, 13:04:15 »
Mange fine meningsutvekslinger her. Men disse personangrepene på hverandre må det vel være mulig å kutte ned på.
Poengene drukner.

Hvor er personangrepene i denne tråden?

Jeg ville ikke kalle DHY's "Gjeeeeeeesp" et personangrep, kaller det mer et "rop om hjelp/tid"!

Nei, det vil jeg ikke heller.
Les ett par sider/diskusjoner på forumet her så ser du hva jeg sikter til.
Det som i utgangspunktet starter som en fin diskusjon ender opp med at 2 stk diskuterer hverandre.
Da drukner selve poenget.

Leedsfan

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #835 på: Februar 22, 2018, 14:13:46 »
Mange fine meningsutvekslinger her. Men disse personangrepene på hverandre må det vel være mulig å kutte ned på.
Poengene drukner.

Hvor er personangrepene i denne tråden?

Jeg ville ikke kalle DHY's "Gjeeeeeeesp" et personangrep, kaller det mer et "rop om hjelp/tid"!

Nei, det vil jeg ikke heller.
Les ett par sider/diskusjoner på forumet her så ser du hva jeg sikter til.
Det som i utgangspunktet starter som en fin diskusjon ender opp med at 2 stk diskuterer hverandre.
Da drukner selve poenget.

Er det ikke et diskusjonsforum? Mener du at man ikke skal diskutere det man vil fordi andre ikke føler seg inkludert nok? Poenget kommer jo ofte godt frem i utvekslingen av påstander/argumenter. Må være lov at man er litt engasjert når man diskuterer, må vel tåle det/være litt takhøyde? Dette "krenke-samfunnet" må begynne å tåle litt mer!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

leedslife

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #836 på: Februar 22, 2018, 14:16:46 »
30-40 mill pund unna   ;D ;D ;D
Må bare le. Noe av det gøyeste jeg har sett
Tør jeg minne om at alt vi har gjort fra 2004 har holdt oss unna PL....
Da ler jeg tilbake ;)


Ja, jeg mener selvfølgelig at vi skal begynne med samme pengebruk igjen. En mellomting er det selvfølgelig ikke...
en mellomting... er jo akkurat det vi gjør nå. brukte jo en relativ sum i sommer og også nå i januar.

men koster jo penger og fikse opp i klubben igjen. kjøpe tilbake stadion, legge en infrastruktur, hente inn ansatte og spillere til å legge et grunnlag for å være konkurransedyktig. men du tror vel det bare er å vifte med sjekkhefte også kommer det pl og la liga stjerner løpende til oss?
virker jo ikke som dere en gang som dere har giddet å sette dere inn i å rævkjørt denne klubben har blitt de siste årene.
faktisk et jævla hån mot radrizianni det dere holder på med. ikke 1 år har han fått en gang før folk sutrer over alt mulig.
i min bok gjør de veldig mye riktig og vi ligger fortsatt godt ann i løypa ang planene de har lagt frem.

Klarer vi å beholde de beste våre i sommer og hente inn 2 i Pontus/saiz klassen så vi jo ikke noe svakere enn de 3 beste lagene.
Folk snakker om våre tabber i går. Er jo ikke akkurat noe bedre de to målene som Derby slipper inn. Hadde vi sluppet unna den rødekort situasjonen vår så hadde vi ligget i play-off nå.


ar9

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #837 på: Februar 22, 2018, 14:31:58 »
Mange fine meningsutvekslinger her. Men disse personangrepene på hverandre må det vel være mulig å kutte ned på.
Poengene drukner.

Hvor er personangrepene i denne tråden?

Jeg ville ikke kalle DHY's "Gjeeeeeeesp" et personangrep, kaller det mer et "rop om hjelp/tid"!

Nei, det vil jeg ikke heller.
Les ett par sider/diskusjoner på forumet her så ser du hva jeg sikter til.
Det som i utgangspunktet starter som en fin diskusjon ender opp med at 2 stk diskuterer hverandre.
Da drukner selve poenget.

Er det ikke et diskusjonsforum? Mener du at man ikke skal diskutere det man vil fordi andre ikke føler seg inkludert nok? Poenget kommer jo ofte godt frem i utvekslingen av påstander/argumenter. Må være lov at man er litt engasjert når man diskuterer, må vel tåle det/være litt takhøyde? Dette "krenke-samfunnet" må begynne å tåle litt mer!

Om man er uenige i en sak er jo det ett bra utgangspunkt for en diskusjon.

Selve diskuasjonen bli bare kjedelig og forutsigbar når man går fra å diskutere sak til å diskutere hverandre.

Blir som å plukke seg ut en film.
Filmen starter bra.
Den er spennende og det kommer endel uventede vendinger.
Når utfallet virker helt åpent slår filmen over til en kjedelig, forutsigbar B film.

Men for all del. Kjør på om det er det flertallet ønsker.

h.b

  • Gjest
Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #838 på: Februar 22, 2018, 14:33:23 »
30-40 mill pund unna   ;D ;D ;D
Må bare le. Noe av det gøyeste jeg har sett
Tør jeg minne om at alt vi har gjort fra 2004 har holdt oss unna PL....
Da ler jeg tilbake ;)


Ja, jeg mener selvfølgelig at vi skal begynne med samme pengebruk igjen. En mellomting er det selvfølgelig ikke...
en mellomting... er jo akkurat det vi gjør nå. brukte jo en relativ sum i sommer og også nå i januar.

men koster jo penger og fikse opp i klubben igjen. kjøpe tilbake stadion, legge en infrastruktur, hente inn ansatte og spillere til å legge et grunnlag for å være konkurransedyktig. men du tror vel det bare er å vifte med sjekkhefte også kommer det pl og la liga stjerner løpende til oss?
virker jo ikke som dere en gang som dere har giddet å sette dere inn i å rævkjørt denne klubben har blitt de siste årene.
faktisk et jævla hån mot radrizianni det dere holder på med. ikke 1 år har han fått en gang før folk sutrer over alt mulig.
i min bok gjør de veldig mye riktig og vi ligger fortsatt godt ann i løypa ang planene de har lagt frem.

Klarer vi å beholde de beste våre i sommer og hente inn 2 i Pontus/saiz klassen så vi jo ikke noe svakere enn de 3 beste lagene.
Folk snakker om våre tabber i går. Er jo ikke akkurat noe bedre de to målene som Derby slipper inn. Hadde vi sluppet unna den rødekort situasjonen vår så hadde vi ligget i play-off nå.

Vi har vel ikke brukt en eneste Krone / Pund på spillerkjøp siden Radikken tok over, Vi har gått i pluss når man ser på hva vil fikk for Wood og Taylor. Og det du her nevner med å hente inn ansatte. Det gjør alle klubber. Elland Road er tilbakekjøpt ja, men dette hadde jeg gladelig venta med hvis da de penga var innvestert i spillere som kan få oss til Premier League.
Og å si uten de røde kortene så hadde vi liggi på playoff. Det er for enkelt. Hadde man kjøpty inn spillere som er gode nok og ikke kommer på etterskudd hele tiden, ja da hadde vi ikke fått de utvisningene grunnet at spillerne da ikke hadde kommet på etterskudd hele tide, Spyttinga til Saiz setter jeg i dumskapens bås, og kunne sikkert vært unngått ved å ha en coach som spillerne hadde hatt større respekt for, som dermed ikke hadde resultert i slik spytting

Leedsfan

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #839 på: Februar 22, 2018, 14:39:46 »
Mange fine meningsutvekslinger her. Men disse personangrepene på hverandre må det vel være mulig å kutte ned på.
Poengene drukner.

Hvor er personangrepene i denne tråden?

Jeg ville ikke kalle DHY's "Gjeeeeeeesp" et personangrep, kaller det mer et "rop om hjelp/tid"!

Nei, det vil jeg ikke heller.
Les ett par sider/diskusjoner på forumet her så ser du hva jeg sikter til.
Det som i utgangspunktet starter som en fin diskusjon ender opp med at 2 stk diskuterer hverandre.
Da drukner selve poenget.

Er det ikke et diskusjonsforum? Mener du at man ikke skal diskutere det man vil fordi andre ikke føler seg inkludert nok? Poenget kommer jo ofte godt frem i utvekslingen av påstander/argumenter. Må være lov at man er litt engasjert når man diskuterer, må vel tåle det/være litt takhøyde? Dette "krenke-samfunnet" må begynne å tåle litt mer!

Om man er uenige i en sak er jo det ett bra utgangspunkt for en diskusjon.

Selve diskuasjonen bli bare kjedelig og forutsigbar når man går fra å diskutere sak til å diskutere hverandre.

Blir som å plukke seg ut en film.
Filmen starter bra.
Den er spennende og det kommer endel uventede vendinger.
Når utfallet virker helt åpent slår filmen over til en kjedelig, forutsigbar B film.

Men for all del. Kjør på om det er det flertallet ønsker.

Vi diskuterer jo sak fotball/Leeds/filmen/handlingen om du vil. Ville vært noe annet om vi begynte å diskutere noe annet, som at du mener det du mener fordi du er bergenser eller over 50 eller et eller annet tull.

Vi har jo diskutert sak! Når DHY/h.b eller noen andre kommer med "bare vi hadde signert dyrere/bedre/flere/færre" så er det jo greit at man prøver å få frem hvor mye/hvem/når osv osv. Ellers blir det "hvis Leeds hadde signert mye bedre spillere og en knallgod trener så hadde vi hatt større sjans til å rykke opp". Man kan jo ikke være uenig i den påstanden der så hva er det å diskutere?

Når noen kommer med slike påstander/forslag så blir det jo fristende å spørre om de kan konkretisere, i hvert fall når de slenger med leppa og sier "I told You So, hadde vi bare signert dyrere og bedre så hadde ikke det som skjer nå skjedd"!

Derfor markerte jeg i rødt de 11 klubbene som jeg tror TC mente at bruker mer penger enn oss:
Wolverhampton
Cardiff
Aston Villa
Derby
Fulham
Bristol City
Sheffield United
Middlesbrough
Preston
Brentford
Millwall
Leeds United
Ipswich
Norwich
Queens Park Rangers
Sheffield Wednesday
Nottingham Forest
Reading
Bolton
Birmingham
Hull
Burton
Barnsley
Sunderland

Skal flertallet bestemme at man ikke får lov til å diskutere to stykker seg i mellom hvis ikke andre slenger seg på?



I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.