Skrevet av Emne: Tidligere eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017- 17/7-2023  (Lest 363310 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Cherry

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #1290 på: April 18, 2018, 11:44:05 »
Regner med at det er masse ønsker her inne. At vi kvitter oss med 10-15 spillere er totalt urealistisk. At Cooper og Shaughnessy tuppes ut er også urealistisk.

Håper vi kun går for 5 kvalitetsspillere og selger 5-7 spillere. Vi må ha inn en ny keeper, stopper, sentral midt, ving og spiss. Alle så gode at de spiller fra start neste sesong. Bruk gjerne 3-5 millioner pund på hver.

Send en del av spillerne på lån som Grot, Cibicki og Ideguchi.

auren

Høres fornuftig ut dette.
 

HåvardK

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #1291 på: April 18, 2018, 17:07:02 »
Så hvis man teller opp det som er igjen:

BPF, Ayling, Jansson, Pearce, Berardi, O Connor, Klich, Philips, Saiz, Pablo, Roofe, Antonsson, Dallas, Grot, Vieira, Alioski og evt ett par unggutter.
Rad /PH vil ha ca 20 mann i troppen.
Trenger 4 stk kvalitetsspillere inn da.
Da må treningsregimet endres betraktelig. I år har jo skadelisten vært forferdelig, i tillegg til disiplinærproblemene. Kan ikke kun handle om uflaks.

Promotion 2010

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #1292 på: April 18, 2018, 18:56:02 »
Så hvis man teller opp det som er igjen:

BPF, Ayling, Jansson, Pearce, Berardi, O Connor, Klich, Philips, Saiz, Pablo, Roofe, Antonsson, Dallas, Grot, Vieira, Alioski og evt ett par unggutter.
Rad /PH vil ha ca 20 mann i troppen.
Trenger 4 stk kvalitetsspillere inn da.
Da må treningsregimet endres betraktelig. I år har jo skadelisten vært forferdelig, i tillegg til disiplinærproblemene. Kan ikke kun handle om uflaks.

Skal jeg gjette så er PH’s regime skyld i skadene. De satte igang med intensiv trening midt i sesongen når de mente at troppen var feiltrent! .

Resultat: SKADER
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #1293 på: April 18, 2018, 19:34:54 »
Så hvis man teller opp det som er igjen:

BPF, Ayling, Jansson, Pearce, Berardi, O Connor, Klich, Philips, Saiz, Pablo, Roofe, Antonsson, Dallas, Grot, Vieira, Alioski og evt ett par unggutter.
Rad /PH vil ha ca 20 mann i troppen.
Trenger 4 stk kvalitetsspillere inn da.
Da må treningsregimet endres betraktelig. I år har jo skadelisten vært forferdelig, i tillegg til disiplinærproblemene. Kan ikke kun handle om uflaks.

Skal jeg gjette så er PH’s regime skyld i skadene. De satte igang med intensiv trening midt i sesongen når de mente at troppen var feiltrent! .

Resultat: SKADER

Bare bløtdeler og ikke knokler! Tror kanskje du har rett Promo!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #1294 på: April 18, 2018, 20:12:34 »
Så hvis man teller opp det som er igjen:

BPF, Ayling, Jansson, Pearce, Berardi, O Connor, Klich, Philips, Saiz, Pablo, Roofe, Antonsson, Dallas, Grot, Vieira, Alioski og evt ett par unggutter.
Rad /PH vil ha ca 20 mann i troppen.
Trenger 4 stk kvalitetsspillere inn da.
Da må treningsregimet endres betraktelig. I år har jo skadelisten vært forferdelig, i tillegg til disiplinærproblemene. Kan ikke kun handle om uflaks.

Skal jeg gjette så er PH’s regime skyld i skadene. De satte igang med intensiv trening midt i sesongen når de mente at troppen var feiltrent! .

Resultat: SKADER

Bare bløtdeler og ikke knokler! Tror kanskje du har rett Promo!
Tvilsom teori. Var mye skader i høst også. Vi fikk jo to skader i forsvarsrekka allerede i åpningskampen mot Bolton! Vi hadde vel brukt to bytter (Pennington og Berardi) før det var gått timen av den nye sesongen hvis jeg ikke husker helt feil..
Jon R.

Annesj

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #1295 på: April 18, 2018, 21:29:09 »
Så hvis man teller opp det som er igjen:

BPF, Ayling, Jansson, Pearce, Berardi, O Connor, Klich, Philips, Saiz, Pablo, Roofe, Antonsson, Dallas, Grot, Vieira, Alioski og evt ett par unggutter.
Rad /PH vil ha ca 20 mann i troppen.
Trenger 4 stk kvalitetsspillere inn da.
Da må treningsregimet endres betraktelig. I år har jo skadelisten vært forferdelig, i tillegg til disiplinærproblemene. Kan ikke kun handle om uflaks.

Skal jeg gjette så er PH’s regime skyld i skadene. De satte igang med intensiv trening midt i sesongen når de mente at troppen var feiltrent! .

Resultat: SKADER

Bare bløtdeler og ikke knokler! Tror kanskje du har rett Promo!
Tvilsom teori. Var mye skader i høst også. Vi fikk jo to skader i forsvarsrekka allerede i åpningskampen mot Bolton! Vi hadde vel brukt to bytter (Pennington og Berardi) før det var gått timen av den nye sesongen hvis jeg ikke husker helt feil..

Tvilsom å våsete teori. Utrolig hva ph får skyld for. Skader har fulgt oss i hele ses
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

HåvardK

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #1296 på: April 18, 2018, 22:21:02 »
Så hvis man teller opp det som er igjen:

BPF, Ayling, Jansson, Pearce, Berardi, O Connor, Klich, Philips, Saiz, Pablo, Roofe, Antonsson, Dallas, Grot, Vieira, Alioski og evt ett par unggutter.
Rad /PH vil ha ca 20 mann i troppen.
Trenger 4 stk kvalitetsspillere inn da.
Da må treningsregimet endres betraktelig. I år har jo skadelisten vært forferdelig, i tillegg til disiplinærproblemene. Kan ikke kun handle om uflaks.

Skal jeg gjette så er PH’s regime skyld i skadene. De satte igang med intensiv trening midt i sesongen når de mente at troppen var feiltrent! .

Resultat: SKADER

Bare bløtdeler og ikke knokler! Tror kanskje du har rett Promo!
Tvilsom teori. Var mye skader i høst også. Vi fikk jo to skader i forsvarsrekka allerede i åpningskampen mot Bolton! Vi hadde vel brukt to bytter (Pennington og Berardi) før det var gått timen av den nye sesongen hvis jeg ikke husker helt feil..

Tvilsom å våsete teori. Utrolig hva ph får skyld for. Skader har fulgt oss i hele ses
Vanskelig å si hva som er årsaken, men det er påfallende mange som har blitt skadet på trening. Regner med at teamet leter, og forhåpentligvis finner, årsaken.

Jon R

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #1297 på: April 18, 2018, 22:51:37 »
Så hvis man teller opp det som er igjen:

BPF, Ayling, Jansson, Pearce, Berardi, O Connor, Klich, Philips, Saiz, Pablo, Roofe, Antonsson, Dallas, Grot, Vieira, Alioski og evt ett par unggutter.
Rad /PH vil ha ca 20 mann i troppen.
Trenger 4 stk kvalitetsspillere inn da.
Da må treningsregimet endres betraktelig. I år har jo skadelisten vært forferdelig, i tillegg til disiplinærproblemene. Kan ikke kun handle om uflaks.

Skal jeg gjette så er PH’s regime skyld i skadene. De satte igang med intensiv trening midt i sesongen når de mente at troppen var feiltrent! .

Resultat: SKADER

Bare bløtdeler og ikke knokler! Tror kanskje du har rett Promo!
Tvilsom teori. Var mye skader i høst også. Vi fikk jo to skader i forsvarsrekka allerede i åpningskampen mot Bolton! Vi hadde vel brukt to bytter (Pennington og Berardi) før det var gått timen av den nye sesongen hvis jeg ikke husker helt feil..

Tvilsom å våsete teori. Utrolig hva ph får skyld for. Skader har fulgt oss i hele ses
Vanskelig å si hva som er årsaken, men det er påfallende mange som har blitt skadet på trening. Regner med at teamet leter, og forhåpentligvis finner, årsaken.
Det ble jo ansatt et helt nytt fitnessteam før denne sesongen så det burde være mulig å finne forbedringspunkter. Ser jo dette fenomenet i mange PL klubber også. Arsenal og Man U er bare to av flere klubber som har hatt et tosifret antall spillere ute i perioder. Man kan undres...
Jon R.

auren

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #1298 på: April 19, 2018, 00:03:56 »
Så hvis man teller opp det som er igjen:

BPF, Ayling, Jansson, Pearce, Berardi, O Connor, Klich, Philips, Saiz, Pablo, Roofe, Antonsson, Dallas, Grot, Vieira, Alioski og evt ett par unggutter.
Rad /PH vil ha ca 20 mann i troppen.
Trenger 4 stk kvalitetsspillere inn da.
Da må treningsregimet endres betraktelig. I år har jo skadelisten vært forferdelig, i tillegg til disiplinærproblemene. Kan ikke kun handle om uflaks.

Skal jeg gjette så er PH’s regime skyld i skadene. De satte igang med intensiv trening midt i sesongen når de mente at troppen var feiltrent! .

Resultat: SKADER

Bare bløtdeler og ikke knokler! Tror kanskje du har rett Promo!
Tvilsom teori. Var mye skader i høst også. Vi fikk jo to skader i forsvarsrekka allerede i åpningskampen mot Bolton! Vi hadde vel brukt to bytter (Pennington og Berardi) før det var gått timen av den nye sesongen hvis jeg ikke husker helt feil..

Tvilsom å våsete teori. Utrolig hva ph får skyld for. Skader har fulgt oss i hele ses
Vanskelig å si hva som er årsaken, men det er påfallende mange som har blitt skadet på trening. Regner med at teamet leter, og forhåpentligvis finner, årsaken.
Det ble jo ansatt et helt nytt fitnessteam før denne sesongen så det burde være mulig å finne forbedringspunkter. Ser jo dette fenomenet i mange PL klubber også. Arsenal og Man U er bare to av flere klubber som har hatt et tosifret antall spillere ute i perioder. Man kan undres...

Ja man kan faktisk undres... om fotball er et fysisk spill, der spillere til enhver tid utsettes for faren å bli skadet i lengre og kortere perioder...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

samadhi

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #1299 på: April 19, 2018, 08:09:01 »
Ayling har en ankelskade som han fikk etter en takling mot N Forest.
Shaugnesst meldes å en skade av samme type som Ayling.
Cooper har en skade i venstrefot etter takling mot Wolves.
Jansson har stått over pga hodeskade han fikk mot Preston.
De Bock er ute med hamstringskade.

Av disse er det kun De Bock sin skade som muligens kan skylde feil eller for mye trening.
At spillere blir skadet i dueller i kamp får man ikke gjort mye med.
marching on together,
derudaf forever...

Promotion 2010

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #1300 på: April 19, 2018, 08:28:22 »
Ayling har en ankelskade som han fikk etter en takling mot N Forest.
Shaugnesst meldes å en skade av samme type som Ayling.
Cooper har en skade i venstrefot etter takling mot Wolves.
Jansson har stått over pga hodeskade han fikk mot Preston.
De Bock er ute med hamstringskade.

Av disse er det kun De Bock sin skade som muligens kan skylde feil eller for mye trening.
At spillere blir skadet i dueller i kamp får man ikke gjort mye med.


Påstandene her inne er at det er et HELT lag ute og at Hecky ikke får spilt med et etablert lag.

Da er det kanskje fler som er eller har vært ute:

Saiz (knock in training), Lonergan, Forshaw, Pennington, Roofe, Lasogga, for å nevne noen!


Da har vi et helt lag!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Cherry

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #1301 på: April 19, 2018, 10:36:18 »
Sklidd veldiiii ut ift topic denne, bør være under sesonmgen 17/18.....eller "ren/ufin kritikk av PH".

Ettersom det er utyendørsidrett laget vårt driver med, så vil det alltid være skader - og ettersom det er EFL som
man spiller i: "verdens tøffeste liga"...så er det slik.

Det VI ikke har er en tropp med nok kvalitet, og det kan skrives under dette tema på Radz sin regning mener jeg.
 

Kato

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #1302 på: April 19, 2018, 12:26:15 »
Jeg tror mindre belastning i form av større rotasjon er en god medisin. Og det taler for Heckingbottom.
 

DenHviteYeboah

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #1303 på: April 19, 2018, 14:34:11 »
Jeg tror mindre belastning i form av større rotasjon er en god medisin. Og det taler for Heckingbottom.
Jeg synes svært lite taler for Headingbottom uansett....

Promotion 2010

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #1304 på: April 19, 2018, 20:38:58 »
Jeg tror mindre belastning i form av større rotasjon er en god medisin. Og det taler for Heckingbottom.


Veldig spennende å se hva slags vurderinger styret gjør til sommeren, og ikke minst hvilke begrunnelser de gjør for valget / valgene!


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #1305 på: April 19, 2018, 23:09:57 »
Leeds United

 @Uber and #LUFC are joining forces to help reduce congestion and address the transport challenges around Elland Road


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #1306 på: April 21, 2018, 08:09:29 »
Leeds United

 @Uber and #LUFC are joining forces to help reduce congestion and address the transport challenges around Elland Road

Stanningley Cars

After all we did for the club as well!
Trying to sneak Cellino away from an angry mob. Shame on you. #lufc



 :D ;D :D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #1307 på: April 24, 2018, 08:00:11 »
Legger den inn her også:


Sjelden vi arrangerer etter-sesongen-turer, men......


Leeds plan post-season tour to Burma despite Government advising against 'all but essential' travel to four different areas of Asian nation

By Jack Gaughan for MailOnline 22:04 BST 23 Apr 2018, updated 22:32 BST 23 Apr 2018

Leeds are believed to be preparing for a tour to Burma for two friendly matches
Sportsmail understands Leeds players are concerned about the plans
Political unrest is rife and the Government advise against travelling there
Leeds United are planning to take the highly unusual step of embarking on a post-season tour of Burma.

Sportsmail understands plans are in place for Paul Heckingbottom’s side to spend around a week in Southeast Asia once the Championship campaign has finished next month.

The tour, which at this stage is believed to comprise of two friendlies, raises obvious security fears and it is understood players are concerned about the trip. Any fears will be addressed by the club.

Leeds owner Andrea Radrizzani’s company, Eleven Sports, owns a TV rights package in the region.

Political unrest is rife in Burma, with U.N. assistant secretary-general for human rights, Andrew Gilmour, claiming last month that ‘ethnic cleansing’ of Rohingya Muslims is continuing.

That came after coordinated insurgent attacks on police and army bases last August killed 70 people. The security response drove close to 700,000 into Bangladesh to seek refuge.

There had been hope that Nobel laureate Suu Kyi, who assumed office in March 2016, would bring peace to Burma. The country announced a mass pardoning of 8,500 prisoners last week.

 The Foreign and Commonwealth Office (FCO) advise against all but essential travel to four separate areas of the country and the Government class Burma as having a risk of Zika virus transmission.


http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-5649023/Leeds-plan-post-season-tour-Burma.html

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #1308 på: April 24, 2018, 13:28:02 »
Myanmar Times

Leeds United to visit Myanmar for two friendly matches in Yangon and Mandalay

England championship club Leeds United will visit Myanmar to play two friendly matches in Yangon and Mandalay next month.

As part of AYA Bank Tour 2018, the England championship club will come here to play friendly matches against Myanmar National League All Star team and Myanmar national team in Yangon and Mandalay.

The visiting team will play against MNL All Stars team at the Thuwunna stadium in Yangon on May 9 and the Myanmar national team on May 11 at Mandalar Thiri stadium in Mandalay.

Tickets will be sold at K4,000 and K3,000 for special seats while ordinary seats  will be available at K2, 000 for these international friendly matches.

Leeds United has 56 points – fifteen wins, nine draws and nineteen losses – and it is in fourteenth place on the standings of 2017-18 England Football League Championship. Leeds United will play the remaining matches against Barnsley on April 21 and the Norwich City on April 28 and Queens Parts Rangers on May 6 respectively.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #1309 på: April 26, 2018, 07:54:13 »
Radrizziani kan benytte seg av sine kontakter og eierandel også i fremtiden:

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #1310 på: April 30, 2018, 23:01:51 »
Orta, Heckingbottom, Radrizzani, Kinnear: What role they all play in Leeds United's summer transfer plan - ...

Here we go transfer window fans, the summer sales are almost among us.

With just a single game left in the Championship season, Leeds United will soon be able to put what has turned into a disappointing season behind them and focus exclusively on how they can improve their squad for next season.


Leeds are meandering towards a mid-table finish following a poor run of form since Christmas, with results and performances against the promotion-chasing pack showing just how far off the pace they are.

Work, therefore, is needed in the upcoming transfer window to improve a squad which saw an overhaul last summer following Andrea Radrizzani's takeover in the summer.


While the days when the manager would be exclusively responsible for a club's wheeling and dealing are long gone, Paul Heckingbottom will play a role in how Leeds approach the summer, but he is merely a cog in a bigger machine.

Here's how they key figures at Leeds United will go about their business this summer...

Victor Orta - director of football

(Image: Leeds United)
A name that Leeds United fans are now very familiar with, following the former Middlesbrough man's work on transfers over the past year.

Orta sits at the top of the tree when it comes to transfers, in charge of scouting and recruitment with his hands and has what is often described as a 'weapons grade' contact book


Under him are a series of recruitment bosses for each regions - Gaby Ruiz heads up Europe, while Toshiya Fujita is responsive for Asia.

Paul Heckingbottom - head coach

Heckingbottom has been assessing his squad since his February arrival(Image: Michael Regan/Getty Images)
Heckingbottom will play a big part in what happens this summer. His two main objectives after arriving at the club in February were to try and get the club's play-off ambitions on track and to also run the rule over the Leeds squad and see what areas need addressing in the summer.

After the defeat to Aston Villa he insisted that he is getting closer and closer to deciding who he wants at the club next season, so will feed this information into Victor Orta and his scouting department.

Angus Kinnear - managing director

The Leeds managing director also plays his part in the process, setting budgets, undergoing negotiations and dealing more with the financial side of the window.

Earlier this month he spoke more about the club's plans, promising an 'exciting summer'.

Adam Forshaw arrived in the January window
“One hundred per cent of the money generated from season ticket sales is put back into the first team in the form of transfer fees or salaries," he told the Yorkshire Evening Post .

“The scale of our season tickets base, in addition to Andrea’s continued investment, can give Leeds United a competitive advantage in the transfer market.


“The board has agreed a recruitment strategy with the head coach, director of football and scouting team, founded on the learnings from this season and we are expecting an exciting summer."

Andrea Radrizzani - owner

Radrizzani will have a hands-on role(Image: Laurence Griffiths/Getty Images)
The Leeds owner is ultimately the man who signs the cheques and gives everything the final approval. As is evident from the Italian's comments over transfer strategy (cough, Wolves) in recent weeks, he is very hands-on in the his role, working closely with the rest of the men on this list.

Radrizzani's comments about the mentality of the players at Leeds United earlier this season shows that the owner's influence will loom large over this summer's comings and going.

"For me, that was the bottom of the season because there was no commitment, no passion and no spirit," he said specifically about the Middlesbrough defeat earlier this year.

"I don’t want players in my team and representing Leeds United with this behaviour, so I hope they can learn and will be here with me next year playing better and with more commitment."

The scouting department

Saiz was one of Leeds' best signings last summer(Image: Charlie Crowhurst/Getty Images)
One of the priorities when Andrea Radrizzani completed his takeover in the summer was to rebuild the club's decimated scouting system, that had felt the full force of Massimo Cellino's cost-cutting.

Plenty of investment was made here last summer and Orta revealed that the club's scouts are watching more than 3,000 games per season, with reports being submitted and the key information presented to Heckingbottom and Orta.

A computer program called Wyscout, which is used by more than 600 professional clubs, has been introduced upon Orta's recommendation in order to assist this process, as Leeds looked to catch up with their rivals in terms of infrastructure in this area.

How the quartet work together

Paul Heckingbottom and Victor Orta will need to be in sync(Image: Catherine Ivill/Getty Images)
Regular board meetings will be held among these key figures in order to discuss their plans for the summer window.

The key relationship here is the one between Heckingbottom and Orta.

The pair will keep in regular contact with the head coach putting forward a list of both the areas that he wants to strengthen and the individual attributes and qualities of the players he wants in his squad.

It is then up to Orta to boil down this information, dispatch scouts and filter the club's existing information on prospects and come up with a shortlist of players for the club to target.

Heckingbottom and Orta will then take various factors such as age, experience plus physical and mental attributes all into account here.

“That’s how the process works and, yes, whether it worked like that in the past I don’t know,” Heckingbottom admitted earlier this month.

Once Orta and Heckingbottom finalise their list of targets, it's over to the money men of Kinnear and Radrizzani.

What stage is the process currently at?

"We’re obviously speaking about all that for next season," Heckingbottom said two weeks ago, with the window set to open in a month's time.

"In terms of me and my time focus, it’s just on these games and these players because these next few games are going to have a big impact on the decisions we make in the summer. My focus is solely on that, these players here, our team, our games going forward.

"That’s not to say there’s not a great deal of work going off in the background about it all, but it’s second-most in my mind at the minute, that. While we’re paying attention to it and trying to keep things rolling and knowing what’s going off, it’s more important we know exactly what we want and what we need going forward."

With the season almost over, plans will now be accelerating.

So buckle up Leeds fans, it could be an eventful summer.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #1311 på: Mai 01, 2018, 14:04:37 »
Hever Rad lønnstaket på £15K i uka? Kan bli lettere å få tak i bedre spillere, og det vil vi vel?

http://www.hitc.com/en-gb/2018/05/01/report-andrea-radrizzani-to-increase-wage-cap-at-leeds-united/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

leedslife

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #1312 på: Mai 01, 2018, 14:17:58 »
Hever Rad lønnstaket på £15K i uka? Kan bli lettere å få tak i bedre spillere, og det vil vi vel?

http://www.hitc.com/en-gb/2018/05/01/report-andrea-radrizzani-to-increase-wage-cap-at-leeds-united/

Dette er jo sommerens store nyhet hvis det er riktig.
Gir oss noen helt andre muligheter

DenHviteYeboah

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #1313 på: Mai 01, 2018, 14:23:49 »
Ridsdale tilstander. Klubben går konk. Har heller ikke noe med sportslig nivå å gjøre..

leedslife

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #1314 på: Mai 01, 2018, 14:26:35 »
Ridsdale tilstander. Klubben går konk. Har heller ikke noe med sportslig nivå å gjøre..

Hva er det egentlig som driver deg?
Lite oppmerksomhet eller?

DenHviteYeboah

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #1315 på: Mai 01, 2018, 14:36:06 »
Ã…ja..veldig ensom..
Litt spøk går altså ikke..ha en fin dag du også.

DenHviteYeboah

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #1316 på: Mai 01, 2018, 16:12:01 »
Ã…ja..veldig ensom..
Litt spøk går altså ikke..ha en fin dag du også.

jojo hyggelig det. er jo tross alt 20 gangen Ridsdale kommentaren din kommer på kort tid.
Ler meg like mye ihjel nå som første gangen.
Hvis du har følgt debattene, så vet du at noen slår i bordet med denne kommentaren hver gang noen ymter frempå å bruke LITT mer penger ;)

Leedsfan

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #1317 på: Mai 01, 2018, 16:55:46 »
Ã…ja..veldig ensom..
Litt spøk går altså ikke..ha en fin dag du også.

jojo hyggelig det. er jo tross alt 20 gangen Ridsdale kommentaren din kommer på kort tid.
Ler meg like mye ihjel nå som første gangen.
Hvis du har følgt debattene, så vet du at noen slår i bordet med denne kommentaren hver gang noen ymter frempå å bruke LITT mer penger ;)

Du snakker ikke om LITT, du snakker om MYE!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #1318 på: Mai 01, 2018, 16:59:12 »
Ã…ja..veldig ensom..
Litt spøk går altså ikke..ha en fin dag du også.

jojo hyggelig det. er jo tross alt 20 gangen Ridsdale kommentaren din kommer på kort tid.
Ler meg like mye ihjel nå som første gangen.
Hvis du har følgt debattene, så vet du at noen slår i bordet med denne kommentaren hver gang noen ymter frempå å bruke LITT mer penger ;)

Du snakker ikke om LITT, du snakker om MYE!
Andre har snakket om å bruke litt mer og blitt møtt med samme kommentar....

Leedsfan

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #1319 på: Mai 01, 2018, 17:47:21 »
Ã…ja..veldig ensom..
Litt spøk går altså ikke..ha en fin dag du også.

jojo hyggelig det. er jo tross alt 20 gangen Ridsdale kommentaren din kommer på kort tid.
Ler meg like mye ihjel nå som første gangen.
Hvis du har følgt debattene, så vet du at noen slår i bordet med denne kommentaren hver gang noen ymter frempå å bruke LITT mer penger ;)

Du snakker ikke om LITT, du snakker om MYE!
Andre har snakket om å bruke litt mer og blitt møtt med samme kommentar....

Du snakker om å beholde de beste og samtidig finansierer nye kjøp som tilsvarer de vi omsetter for i løpet av et helt år helt til vi er oppe i PL. Du skjønner ikke at det ikke lar seg gjennomføre slik det er akkurat nå! De som også er tilfelle er at det er ingen garanti for at det skal funke heller! Det er ikke LITT mer du vil bruke, det er MYE mer.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.