Skrevet av Emne: Kamp vs Derby County@Elland Road Stadium, 13.01.2017 kl 20:45 TV-kamp  (Lest 42964 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Cherry

Green

Coyle - Bartley - Ayling - Berardi

Bridcutt - Vieira

Sacko - Hernandez - Dallas

Wood

Tipper på disse i dag. Regner ikke med Monk var særlig imponert av Doukaras innsats sist og at han varmer benk. Sacko har vel slitt med en liten skade, så kan være at Roofe starter i stedet. Så sitter nok O'Kane, Mowatt og Phillips og tripper på benken.

Tror et case i dag er å ikke bli for nonchalante i den bakre firer og defensive midtbanen. Leeds går som regel ut med en strategi om å spille seg ut. Laget spiller som regel bedre andreomganger, hvor dette ofte justeres. Håper vi går ut noe mer direkte og aggressivt i dag. Viktig at man ikke gir gode offensive spillere på Derby enkle sjanser, selv om de har slitt en del med å score mål i år.

Heller ta kampen til dem, som dem sier.

Ser det bra ut ved pause, så vet vi og laget at de spiller veldig gode 2. omganger ;D
Før kampen er jeg fornøyd med U i dag, pga 4'ern bak.
Håper vi kan presse høyt i perioder!
 

Hallgeir *

Vi har vunnet de fire siste på ER uten å slippe inn mål. Det er en sterk statistikk, men vi hadde duoen Bartley/Jansson i midten bak i disse kampene.

Derby scorer forholdsvis få mål, noe som også taler til vår fordel. David Nugent har styrket angrepet nå, og han har puttet mot oss en del ganger.

Jeg tviler på at det blir mange mål i kveldens kamp. Tipper det blir seier med ett mål, og forhåpentligvis til oss, men jeg blir ikke overrasket dersom det ender uavgjort.

Nervøsiteten er definitivt større når det er tv-kamp.
Super Leeds since 1968

auren

Sacko også skadet i kneet...  :-X

Laget blir dette : Green - Coyle - Ayling - Bartley - Berardi - Bridcutt - Vieira - Roofe - Hernandez - Doukara - Wood.

Helt greit lag men skulle gjerne hatt Sacko fremfor Doukara. Ã… når skal vi få gleden av å stille med det antatt beste laget egentlig? Mye skader nå synes jeg...

Helt korrekt oppstilling!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Benken: Silvestri, Denton, O'Kane, Mowatt, Phillips, Dallas og Antonsson.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Tror denne kampen kommer til å vise at vi er totalt avhengige av duoen Bartley/Jansson i midtforsvaret. Stålsetter meg til tap her.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Var som forventet dette, dog jeg hadde trodd Dallas skulle spille istedenfor Doukara. Glad for at midtbaneduoen er Bridcutt og Vieira.

Forventer en jevn og heller dårlig kamp. Blir enten 1-1 eller 1-0 til Derby.

auren, som er nervøs...
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Sacko også skadet i kneet...  :-X

Laget blir dette : Green - Coyle - Ayling - Bartley - Berardi - Bridcutt - Vieira - Roofe - Hernandez - Doukara - Wood.

Helt greit lag men skulle gjerne hatt Sacko fremfor Doukara. Ã… når skal vi få gleden av å stille med det antatt beste laget egentlig? Mye skader nå synes jeg...

Helt korrekt oppstilling!

auren
Etter mandagens fadese, trodde jeg at Doukara måtte starte på benken heretter.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Benken: Silvestri, Denton, O'Kane, Mowatt, Phillips, Dallas og Antonsson.

auren

...mens de bl.a. har Hughes og Nugent på sin benk :o
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Benken: Silvestri, Denton, O'Kane, Mowatt, Phillips, Dallas og Antonsson.

auren

...mens de bl.a. har Hughes og Nugent på sin benk :o
Kommer nok innpå i 2. omgang når Leeds presser på for en eller annen scoring.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Benken: Silvestri, Denton, O'Kane, Mowatt, Phillips, Dallas og Antonsson.

auren

...mens de bl.a. har Hughes og Nugent på sin benk :o

Syk benk. I tillegg har de Johnny Russell, Andreas Weimann og Matej Vydra på benken. Godt de bare kan sette inn 3 av disse.

Vi stiller med alle big guns fra start, og har få matchvinnere på benken. Kanskje kommer Mowatt inn og fortsetter der han slapp på mandag?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Nørgaard

Derby har et hold/lag der er godt nok til direkte opryk.
Tror vi taber 1-0  :-\

Sydhagen

Vi vinner 2-1 (Wood, Hernandez)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Noen har spilt sammen før :)

Phil Hay ‏@PhilHayYEP  4m
4 minutes ago
Not exactly new territory for Bartley and Ayling - they were the CB pairing in the Arsenal team which won the FA Youth Cup in 2009. #lufc
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Satser på sesongens beste oppvisning på Fort Elland Road og at vi går ut i rakettfart...putter tre raske og finspiller resten av kampen med trygt og komfortabelt spill...tror dermed på 5-1 til oss...Wood x 3, samt at Hernandez og Roofe får hvert sitt  ;D


We are Leeds...MOT!!!
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

RoarG

Satser på sesongens beste oppvisning på Fort Elland Road og at vi går ut i rakettfart...putter tre raske og finspiller resten av kampen med trygt og komfortabelt spill...tror dermed på 5-1 til oss...Wood x 3, samt at Hernandez og Roofe får hvert sitt  ;D


We are Leeds...MOT!!!
Denne ukuelige optimismen...
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

asLeeds

Sacko også skadet i kneet...  :-X

Laget blir dette : Green - Coyle - Ayling - Bartley - Berardi - Bridcutt - Vieira - Roofe - Hernandez - Doukara - Wood.

Helt greit lag men skulle gjerne hatt Sacko fremfor Doukara. Ã… når skal vi få gleden av å stille med det antatt beste laget egentlig? Mye skader nå synes jeg...

Helt korrekt oppstilling!

auren
Etter mandagens fadese, trodde jeg at Doukara måtte starte på benken heretter.

Etter mandag så er det vell mange som kunne fått benkplass ;)
DALHEIM WHITES

ØBS

Ikke den beste kampen å stille med en helt nykomponert firer, nei. Samtidig så skal vi huske at Derby ikke er i den samme flyten som de var i høst. De har kun en seier på de siste fire seriekampene og fikk overraskende juling av Norwich sist. De sliter også med å score mål. De har nok (dessverre) Nugent på plass i elleveren til fredag, og det vil være utgjort om han scoret mot oss.

I sum er jeg likevel ikke så veldig pessimistisk for kampen. Vi har vært på en meget god bølge, både resultat- og spillemessig i det siste og jeg ser for meg at dette er en kamp hvor Monk virkelig fyrer opp gutta til å vise fram toppnivået hjemme på ER.

Mitt tips for kampen: en tett og fysisk batalje som Leeds vinner 2-1.


Hvordan du får det til at Derby ikke har samme flyten som i høst, det skjønner jeg ikke? Det stemmer at de kun har én seier på de fire siste seriekampene, men la oss gå tilbake til forrige gang de møtte oss også ser vi på statistikken fra da til nå. De har spilt 13 seriekamper og en kamp i FA-cupen. På de 13 kampene så har de vunnet 9, spilt 3 uavgjort og tapt kun en gang. I tillegg vant de i cupen. Hvis ikke det er flyt, så vet ikke jeg.
Hvilken statistikk har vi hatt siden vi tapte mot Derby sist? På de 13 seriekampene siden har vi vunnet 9, spilt 2 uavgjort og tapt 2. I tillegg har vi spilt uavgjort(seier på straffer) og tapt i Ligacupen, samt en seier i FA-Cupen.
Hvis ikke Derby har flyt, så har vel ikke vi det heller da?

Jøss, det vare en sjelden mann.  Godt å høre fra deg...

MOT
LUSCOS-hilsen
ØBS

Jon R

Tror denne kampen kommer til å vise at vi er totalt avhengige av duoen Bartley/Jansson i midtforsvaret. Stålsetter meg til tap her.
Svekkes dessuten betydelig på høyresiden. Heldigvis er organiseringen bedre enn på veldig mange år, noe som veier opp mye, samt at sjefskrumptappen Bartley jo er på plass. Hvis de to "sittende" har dagen og Green unngår blemmer, kan vi fint holde nullen i dag og.
Jon R.

Cannavaro

Deilig fredags kveldskamp da !!  Her er det bare å sette seg ned i go`stolen med drakta på.
Go Leeds !!  Blir en tøff kamp dette, fikser vi 3 poeng ikveld så er det overbevisende.  Jeg har gledet meg så mye over fremganger i lang tid nå og frykter egentlig et lite set-back......liker ikke forsvars oppstillingen ikveld, men håper gutta overrasker. Og full skjerpings fremover, The Duke må opp en del notch fra Cambridge kampen i hvert fall....

COME ON SUPA LEEDS !!!   Lykke til alle sammen !   MOT
MFLU - Miracles For Leeds United

dansale

Er da nokon som har ein stream link til ein som ikkje har eit fjarnsyn med eurosport? :)
Forza Leeds!

Kato

Tror denne kampen kommer til å vise at vi er totalt avhengige av duoen Bartley/Jansson i midtforsvaret. Stålsetter meg til tap her.
Svekkes dessuten betydelig på høyresiden. Heldigvis er organiseringen bedre enn på veldig mange år, noe som veier opp mye, samt at sjefskrumptappen Bartley jo er på plass. Hvis de to "sittende" har dagen og Green unngår blemmer, kan vi fint holde nullen i dag og.

Vi har bitt utspilt av Mclarens 4-3-3 tidligere. Tror nøkkelen defensivt blir rommet ved siden av våre to sittende. Med andre ord hvor gode backene blir 1v1 defensivt.
 

Ankerjon15

Come On LEEDS ;D ;D ;D

Kickthemdown

Dette går til helvette  :(

auren

Huff... nervøs!! Godt øllen er på bordet

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Noen som kjenner til en stream som virker?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Noen som kjenner til en stream som virker?
Jeg pleier å gå inn på www.firstrowsports.eu.

Funker bra den!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sølvreven

Bakre firer frykter jeg ikke i dag. Bartley er konge bak der. Ayling vil neppe spille dårligere selv om han har flyttet 10 meter. Coyle er en nesten fullgod erstatter på back, så mål slipper vi ikke inn i dag  ;D. MOT
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Hallgeir *

Huff... nervøs!! Godt øllen er på bordet

auren

+1
Super Leeds since 1968

RoarG

Noen som kjenner til en stream som virker?
Jeg pleier å gå inn på www.firstrowsports.eu.

Funker bra den!

auren
Takker.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Lykke til folkens!

MOT!!!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.