Skrevet av Emne: Ex-lånespiller: Modou Barrow  (Lest 12797 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010

« Siste redigering: August 04, 2017, 13:41:54 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Ny Spiller: Modou Barrow
« Svar #1 på: Januar 31, 2017, 21:46:29 »

Promotion 2010

Sv: Ny Spiller: Modou Barrow
« Svar #2 på: Januar 31, 2017, 21:47:21 »
Yes

https://www.leedsunited.com/news/team-news/21563/barrow-second-deadline-day-signing


Modou Barrow completes loan deal.

Leeds United are pleased to confirm a second transfer deadline day signing, with Modou Barrow joining the club.

The 24-year-old joins the Whites on loan until the end of the season from Premier League side Swansea City.

United head coach Garry Monk signed Barrow from Ostersunds FK, whilst in charge of the Swans back in 2014 after he scored ten goals in 19 games for the Swedish outfit.

He made 13 appearances for Swansea in his first season, in-between a four game loan spell at fellow Championship side Nottingham Forest.

Barrow started last season on loan at Blackburn Rovers, before returning to Swansea where he made 24 outings in the Premier League and the Emirates FA Cup.

This season the winger has featured 19 times for the Swans and the Gambia international will add further competition to the squad across United's front line.

The attacker will be unavailable for Wednesday's trip to Blackburn Rovers on Wednesday, but like fellow deadline day signing Alfonso Pedraza could make his debut in Sunday's West Yorkshire derby with Huddersfield Town.

You could see Barrow and Pedraze make their home debuts against Cardiff City on Saturday 11th February.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sydhagen

Sv: Ny Spiller: Modou Barrow
« Svar #3 på: Januar 31, 2017, 21:49:32 »
20 kamper i pl denne sesongen. Monk kjenner han fra før, så synes det virker lovende


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Kato

Sv: Ny Spiller: Modou Barrow
« Svar #4 på: Januar 31, 2017, 21:51:27 »
20 kamper i pl denne sesongen. Monk kjenner han fra før, så synes det virker lovende


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Enig. Spennende. Kan sikkert brukes direkte. Vi er ihvertfall styrket i dag. Vi kan ikke begynne å være skuffa over å hente spillerr som er priset til mellom 5 og 10 mill pund.
« Siste redigering: Januar 31, 2017, 21:54:46 av Kato »
 

Kickthemdown


Hallgeir *

Sv: Ny Spiller: Modou Barrow
« Svar #6 på: Januar 31, 2017, 21:52:46 »
20 kamper i pl denne sesongen. Monk kjenner han fra før, så synes det virker lovende


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Han kjenner jo Grimes også.

Håper han har større kontroll på hva Barrow er god for.
Super Leeds since 1968

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28906
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny Spiller: Modou Barrow
« Svar #7 på: Januar 31, 2017, 21:55:41 »
For what it's worth I was at the Emirates earlier in the season for Arsenal v Swansea. Barrow was the best player on the pitch and tore Monreal an absolute new one. If he plays like that regularly we've got a hell of a player on our hands. He reminds me of Sacko a bit, lots of pace but not a huge amount of brains / end product.
-waccoe
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Sv: Ny Spiller: Modou Barrow
« Svar #8 på: Januar 31, 2017, 21:58:17 »
En litt sånn tja signering. Får gi fyren en sjanse først, før vi slakter han. Blir vel en mellomting mellom Bartley og Grimes i suksess, skulle jeg tro.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Sv: Ny Spiller: Modou Barrow
« Svar #9 på: Januar 31, 2017, 22:01:33 »
Ikke mange lag som tør å stå høyt mot oss nå, med alle disse pacy wingers. Grei nok signering tenker jeg, men forundret over at vi ikke kjøper en spiss i stedet.

Lykke til Barrow!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Ny Spiller: Modou Barrow
« Svar #10 på: Januar 31, 2017, 22:02:02 »
20 kamper i pl denne sesongen. Monk kjenner han fra før, så synes det virker lovende


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Enig. Spennende. Kan sikkert brukes direkte. Vi er ihvertfall styrket i dag. Vi kan ikke begynne å være skuffa over å hente spillerr som er priset til mellom 5 og 10 mill pund.

Jo, det kan vi. I alle fall når vi tror dette er dagens siste handel, og det vi egentlig trengte var en spiss.

Square Ball

Sv: Ny Spiller: Modou Barrow
« Svar #11 på: Januar 31, 2017, 22:05:01 »
stakkars venstebackene nå.Mye turbo på høyrekanten vår

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Ny Spiller: Modou Barrow
« Svar #12 på: Januar 31, 2017, 22:06:29 »
stakkars venstebackene nå.Mye turbo på høyrekanten vår

Kan bare spille en om gangen ;)

Runar

Sv: Ny Spiller: Modou Barrow
« Svar #13 på: Januar 31, 2017, 22:07:54 »
Merkelig prioritering med 2 kantspillere. Jeg ønsket meg en til rask kantspiller fordi jeg ikke tror Sacko kommer til å være like farlig i 50 kamper en sesong og Dallas er jo aldri farlig. Men hva skal vi med 5 stk på to posisjoner knyttet til 18 seriekamper (maks 21) når de vi har alle hatt sine perioder hittil?

Ser ikke dette ut som en spiller vi signerte for 18 mnd siden som kalles for Jordan Botaka?

https://www.youtube.com/watch?v=6qxSbtqBHhs

Viktig meg raske kant alternativer, men frykter vel at dette svekker troppen vår da den oppleves som ubalansert for meg nå.

Så kan jeg styre min begeistring for å hente gamle spillere av nåværende trener. Grimes, Bartley og nå Barrow. Merkelig rekrutteringspolitikk
« Siste redigering: Januar 31, 2017, 22:09:31 av Runar »
 

Promotion 2010

Sv: Ny Spiller: Modou Barrow
« Svar #14 på: Januar 31, 2017, 22:08:08 »
Phil Hay

Barrow's more of a winger than a forward but he has played up front before. Another attacking option. #lufc
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

GeirO

Sv: Ny Spiller: Modou Barrow
« Svar #15 på: Januar 31, 2017, 22:23:24 »
Da har vi fire back-up'er for Wood:
Antonsson
Doukara
Roofe
Barrow
MOT

Hallgeir *

Sv: Ny Spiller: Modou Barrow
« Svar #16 på: Januar 31, 2017, 22:30:32 »
De fleste trenere henter vel spillere fra klubber de har trent tidligere. Helt normalt, vil jeg si.

Kan ikke si at jeg ble spesielt overrasket over at siste rekruttering kom fra Swansea.
Super Leeds since 1968

GeirO

Sv: Ny Spiller: Modou Barrow
« Svar #17 på: Januar 31, 2017, 22:34:32 »
Ingen som vet om det er kjøpsopsjon her?
MOT

Runar

Sv: Ny Spiller: Modou Barrow
« Svar #18 på: Januar 31, 2017, 22:37:28 »
De fleste trenere henter vel spillere fra klubber de har trent tidligere. Helt normalt, vil jeg si.

Kan ikke si at jeg ble spesielt overrasket over at siste rekruttering kom fra Swansea.

Synes ikke det er noe kvalitetstegn....

Er happy for en rask og farlig kantspiller, skjønner ikke bare hvorfor vi skulle ha to stk i dag.
 

Hallgeir *

Sv: Ny Spiller: Modou Barrow
« Svar #19 på: Januar 31, 2017, 22:44:42 »
De fleste trenere henter vel spillere fra klubber de har trent tidligere. Helt normalt, vil jeg si.

Kan ikke si at jeg ble spesielt overrasket over at siste rekruttering kom fra Swansea.

Synes ikke det er noe kvalitetstegn....

Er happy for en rask og farlig kantspiller, skjønner ikke bare hvorfor vi skulle ha to stk i dag.

Nei, jeg verken sier eller mener det. Bare konstaterer at det er slik. T.o.m. Wilko gjorde det, og det var flere som var godt over 30 år av dem som kom fra Wednesday.
Super Leeds since 1968

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Ny Spiller: Modou Barrow
« Svar #20 på: Januar 31, 2017, 22:57:16 »

Runar

Sv: Ny Spiller: Modou Barrow
« Svar #21 på: Februar 01, 2017, 08:23:48 »
 

Dennis

Sv: Ny Spiller: Modou Barrow
« Svar #22 på: Februar 01, 2017, 08:46:03 »
Gi nå fyren en sjanse.

Marching on together!

Xern

Sv: Ny Spiller: Modou Barrow
« Svar #23 på: Februar 01, 2017, 10:48:55 »
Til de som vil ha noe info på fyren:

http://sofifa.com/player/207645

For all del, ikke noe profesjonell info, men gir en liten pekepinn..
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Sølvreven

Sv: Ny Spiller: Modou Barrow
« Svar #24 på: Februar 01, 2017, 10:57:45 »
Det må da være en av de raskeste spillerne jeg har sett. Kan bli en stor hit denne karen her.
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Sydhagen

Sv: Ny Spiller: Modou Barrow
« Svar #25 på: Februar 01, 2017, 11:00:03 »
Det må da være en av de raskeste spillerne jeg har sett. Kan bli en stor hit denne karen her.

Bare han husker å ta med seg ballen  ;D

Jeg har trua på Mo!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Runar

Sv: Ny Spiller: Modou Barrow
« Svar #26 på: Februar 01, 2017, 11:25:56 »
De fleste trenere henter vel spillere fra klubber de har trent tidligere. Helt normalt, vil jeg si.

Kan ikke si at jeg ble spesielt overrasket over at siste rekruttering kom fra Swansea.

Synes ikke det er noe kvalitetstegn....

Er happy for en rask og farlig kantspiller, skjønner ikke bare hvorfor vi skulle ha to stk i dag.

Nei, jeg verken sier eller mener det. Bare konstaterer at det er slik. T.o.m. Wilko gjorde det, og det var flere som var godt over 30 år av dem som kom fra Wednesday.

Det var nok mer vanlig i "gamle" dager når verden var større... Helt unødvendig i 2017 og ha trente 50% av dine kjøp tidligere
 

Xern

Sv: Ny Spiller: Modou Barrow
« Svar #27 på: Februar 01, 2017, 11:30:32 »
De fleste trenere henter vel spillere fra klubber de har trent tidligere. Helt normalt, vil jeg si.

Kan ikke si at jeg ble spesielt overrasket over at siste rekruttering kom fra Swansea.

Synes ikke det er noe kvalitetstegn....

Er happy for en rask og farlig kantspiller, skjønner ikke bare hvorfor vi skulle ha to stk i dag.

Nei, jeg verken sier eller mener det. Bare konstaterer at det er slik. T.o.m. Wilko gjorde det, og det var flere som var godt over 30 år av dem som kom fra Wednesday.

Det var nok mer vanlig i "gamle" dager når verden var større... Helt unødvendig i 2017 og ha trente 50% av dine kjøp tidligere
Kan fort være et tegn på at man har manglende speiderapparat. Samtidig så ser vi jo suksessen med Bartley. Spennende dette.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Ny Spiller: Modou Barrow
« Svar #28 på: Februar 01, 2017, 12:00:16 »
Gi nå fyren en sjanse.

Klart det, spennende signering dette.

Eriksen55

Sv: Ny Spiller: Modou Barrow
« Svar #29 på: Februar 01, 2017, 12:53:15 »
Merkelig prioritering med 2 kantspillere. Jeg ønsket meg en til rask kantspiller fordi jeg ikke tror Sacko kommer til å være like farlig i 50 kamper en sesong og Dallas er jo aldri farlig. Men hva skal vi med 5 stk på to posisjoner knyttet til 18 seriekamper (maks 21) når de vi har alle hatt sine perioder hittil?

Ser ikke dette ut som en spiller vi signerte for 18 mnd siden som kalles for Jordan Botaka?

https://www.youtube.com/watch?v=6qxSbtqBHhs

Viktig meg raske kant alternativer, men frykter vel at dette svekker troppen vår da den oppleves som ubalansert for meg nå.

Så kan jeg styre min begeistring for å hente gamle spillere av nåværende trener. Grimes, Bartley og nå Barrow. Merkelig rekrutteringspolitikk

Nå kan vel begge de nye vikariere på spissplassen da. Men vil tro at disse signeringene gjør at Doukara blir en ren erstatter for Wood, tipper han ikke blir å spille så ofte på kanten nå. Roofe blir vel en ren reserve for Henrnandez og Wood samt begge kanter. Dallas kan vel spille på begge sider samt i 10er rollen om det skal knipe. Stor konkuranse om de 3 offensive midtbaneplassene, så dette syntes jeg lover godt.

Ser ingen problemer med å signere spillere man kjenner til. Mye tryggere det enn å gamble på andre. Bartley har han jo truffet veldig bra på. Grimes har ikke vært all verden, men er ok stallfyll sikkert.

Ingen lykkes med alle signeringer dem gjør. I tv2 studioet i går hadde dem en lang prat om hva som skal til for å treffe på en signering. Mye handler om flaks, uansett hvor mye du speider og hvor mye du betaler. Det er mange ukjente faktorer som man ikke vet før man faktisk har hentet dem.

Jeg mener at vi har kommet veldig styrket ut av dette januar vinduet, om spillerne slår til da.. :)