Skrevet av Emne: Ex-lånespiller: Modou Barrow  (Lest 12713 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Xern

Sv: Ny lånespiller: Modou Barrow
« Svar #60 på: Mars 17, 2017, 09:34:10 »
Barrow er jo relativt ung enda, og burde ha en stigende form. Står forran sine beste år
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

B_Ød

Sv: Ny lånespiller: Modou Barrow
« Svar #61 på: Mars 17, 2017, 10:04:08 »
Barrow er jo relativt ung enda, og burde ha en stigende form. Står forran sine beste år

skal godt gjøres å få til en stignede formkurve av å sitte på benk i Leeds tror jeg.
Ups & Ups!!

Xern

Sv: Ny lånespiller: Modou Barrow
« Svar #62 på: Mars 17, 2017, 12:08:43 »
Barrow er jo relativt ung enda, og burde ha en stigende form. Står forran sine beste år

skal godt gjøres å få til en stignede formkurve av å sitte på benk i Leeds tror jeg.
Ja, neppe det beste for karrieren hans dette, og tvilsomt det som var forventet når han kom til klubben
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

B_Ød

Sv: Ny lånespiller: Modou Barrow
« Svar #63 på: Mars 17, 2017, 12:44:31 »
Barrow er jo relativt ung enda, og burde ha en stigende form. Står forran sine beste år

skal godt gjøres å få til en stignede formkurve av å sitte på benk i Leeds tror jeg.
Ja, neppe det beste for karrieren hans dette, og tvilsomt det som var forventet når han kom til klubben

vi får håpe han får muligheten til å "bring home the goods" i morra :-)
Ups & Ups!!

Xern

Sv: Ny lånespiller: Modou Barrow
« Svar #64 på: Mars 17, 2017, 13:37:53 »
Kunne kanskje vært interessant med Pedraza og Barrow på hver sin kant?
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

berlin

Sv: Ny lånespiller: Modou Barrow
« Svar #65 på: Mars 17, 2017, 14:48:37 »
Barrow og Pedraza gir 2 flere options ift kampbildet, og det kan ha effekt fremover selv om Pedraza ikke har overbevist enda,
og Barrow har knapt fått spilletid.

Antar at begge spillerne returnerer til sin moderklubber etter sesongslutt eller PO-slutt.


Blank_File

Sv: Ny lånespiller: Modou Barrow
« Svar #66 på: Mars 17, 2017, 16:47:28 »
Barrow og Pedraza gir 2 flere options ift kampbildet, og det kan ha effekt fremover selv om Pedraza ikke har overbevist enda,
og Barrow har knapt fått spilletid.

Antar at begge spillerne returnerer til sin moderklubber etter sesongslutt eller PO-slutt.
Det håper ikke jeg. Nå er det ikke mange kamper igjen, men er overbevist om at særlig Pedraza bør beholdes om vi får sjansen til det.

Vi bør ikke ha for mange utskiftninger i sommer uansett hvilket nivå vi spiller neste år. Det ville være uklokt om vi ikke beholdt noen av lånene som har spilt brukbart eller bedre i år. Enda en sesong med ti nye spillere er ikke bra.

Det er ikke dermed sagt vi bør beholde både Pedraza, Sahko og Barrow. Tror bare ikke vi har godt av denne uendelige utskiftingen med spillere vi har holdt på med de siste sesongene. Nå har vi noe som funker også må vi bare justere litt på det er dårligst.

Leedsfan

Sv: Ny lånespiller: Modou Barrow
« Svar #67 på: Mars 17, 2017, 17:51:52 »
CALL UP: Leeds United loanee Mo Barrow is in the Gambia squad to face Central African Republic and Morocco. #lufc


Sent from my iPhone using Tapatalk
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Henning

Sv: Ny lånespiller: Modou Barrow
« Svar #68 på: Mars 17, 2017, 22:20:21 »
Etter innhoppet mot Fulham, tenkte eg at vi ikkje får sjå meir av Barrow i Leeds - trøya. Liknande det eg tenkte om Rachubka etter Blackpool - kampen i 2011.

Xern

Sv: Ny lånespiller: Modou Barrow
« Svar #69 på: Mars 17, 2017, 22:45:19 »
Etter innhoppet mot Fulham, tenkte eg at vi ikkje får sjå meir av Barrow i Leeds - trøya. Liknande det eg tenkte om Rachubka etter Blackpool - kampen i 2011.
Barrow var ikke SÃ… katastrofe  ;D ;D Heldigvis
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Blank_File

Sv: Ny lånespiller: Modou Barrow
« Svar #70 på: August 04, 2017, 12:18:38 »
Barrow har skrevet under for Reading og kommer til å være rask for de.

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk


GeirO

Sv: Ny lånespiller: Modou Barrow
« Svar #71 på: August 05, 2017, 12:12:28 »
Barrow har skrevet under for Reading og kommer til å være rask for de.

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

Rask- i betydning av søppel eller kjapp?
MOT

Blank_File

Sv: Ex-lånespiller: Modou Barrow
« Svar #72 på: August 05, 2017, 12:40:19 »
Barrow har skrevet under for Reading og kommer til å være rask for de.


Rask- i betydning av søppel eller kjapp?
Den som lever får se!

RoarG

Sv: Ex-lånespiller: Modou Barrow
« Svar #73 på: September 27, 2019, 15:17:18 »
Dette er en kar som har gått fort i glemmeboka. Etter Leeds-floppen prøvde han seg i Reading, med suksess til å begynne med, men dalende kurve etterhvert. Nå er han lånt ut til tyrkiske Denizlispor. Han har visstnok 2 år igjen av kontrakten i Reading. Readings svar på Anita?

https://www.walesonline.co.uk/sport/football/transfer-news/what-happened-mo-barrow-ex-16993232
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020