Skrevet av Emne: Kampen om Play Off 2017  (Lest 48908 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Josch

Sv: Kampen om Play Off 2017
« Svar #270 på: April 16, 2017, 23:40:30 »
Jeg tror suspenderte Chris Martin betyr en del for Fulham. Han er toppscorer og de tapte mot Derby da han ikke var med (Derby er moderklubben hans). Får han tre kamper  for dagens albue så spiller han siste kamp mot Sheff W.
Dette er et stort tap for Fulham.

 Chris Martin (Fulham) fikk tre kampers karantene.

Appellen til Fulham ble avvist i dag (søndag). Fulham mister toppscoreren sin de neste  tre kampene (første mot  Villa). Kan være viktig for Leeds dette.

Josch

Sv: Kampen om Play Off 2017
« Svar #271 på: April 18, 2017, 18:04:11 »
Vinner vi ikke mot lag som Burton, Norwich og  Wigan så er vi ikke gode nok for  play off. Ã…rets Leeds-utgave er selvsagt gode nok til å vinne  de kampene , men det har også med å vinne avgjørende kamper under press å gjøre.  . Tror det er voldsomt press på spillerne nå, når alle har snakket om Leeds i play off i lang tid. Det virker  som  Fulham og  Sheff W klarer presset . De vinner og vinner når det gjelder som mest. Vi har sett slikt i tidligere sesonger. Noen lag klapper sammen når det gjelder.

Fortsatt  er dette i Leeds' hender og oppgaven er klar : vinne tre på rad. (vi går forbi i den siste runden)


Promotion 2010

Sv: Kampen om Play Off 2017
« Svar #272 på: April 18, 2017, 18:08:58 »
Vinner vi ikke mot lag som Burton, Norwich og  Wigan så er vi ikke gode nok for  play off. Ã…rets Leeds-utgave er selvsagt gode nok til å vinne  de kampene , men det har også med å vinne avgjørende kamper under press å gjøre.  . Tror det er voldsomt press på spillerne nå, når alle har snakket om Leeds i play off i lang tid. Det virker  som  Fulham og  Sheff W klarer presset . De vinner og vinner når det gjelder som mest. Vi har sett slikt i tidligere sesonger. Noen lag klapper sammen når det gjelder.

Fortsatt  er dette i Leeds' hender og oppgaven er klar : vinne tre på rad. (vi går forbi i den siste runden)

Traff Berardi i dag. Han virket veldig avslappet!

På spørsmålet om vi når Play-off var svaret "shure" med tommel opp!  8)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

DenHviteYeboah

Sv: Kampen om Play Off 2017
« Svar #273 på: April 19, 2017, 08:58:33 »
Vinner vi ikke mot lag som Burton, Norwich og  Wigan så er vi ikke gode nok for  play off. Ã…rets Leeds-utgave er selvsagt gode nok til å vinne  de kampene , men det har også med å vinne avgjørende kamper under press å gjøre.  . Tror det er voldsomt press på spillerne nå, når alle har snakket om Leeds i play off i lang tid. Det virker  som  Fulham og  Sheff W klarer presset . De vinner og vinner når det gjelder som mest. Vi har sett slikt i tidligere sesonger. Noen lag klapper sammen når det gjelder.

Fortsatt  er dette i Leeds' hender og oppgaven er klar : vinne tre på rad. (vi går forbi i den siste runden)

Traff Berardi i dag. Han virket veldig avslappet!

På spørsmålet om vi når Play-off var svaret "shure" med tommel opp!  8)
Selvfølgelig. Ingen hadde gitt deg tommel ned ;)

Blank_File

Sv: Kampen om Play Off 2017
« Svar #274 på: April 19, 2017, 11:06:43 »
Shure er jo veldig gode mikrofoner, så det syns jeg er greit at han gir de tommel opp.

B_Ød

Sv: Kampen om Play Off 2017
« Svar #275 på: April 19, 2017, 11:30:17 »
Shure er jo veldig gode mikrofoner, så det syns jeg er greit at han gir de tommel opp.

57 funker perfekt til gitar  8)
Ups & Ups!!

berlin

Sv: Kampen om Play Off 2017
« Svar #276 på: April 19, 2017, 13:12:20 »
En kamp om gangen.

Jeg tror vi kommer til å være veldig skjerpa mot Burton, og jeg tror Burton vil merke det fra første sekund.
Så gjelder det bare å få en scoring relativt tidlig og fortsette å trykke.

Burton kjenner også presset, og vil nok også angripe.

Med 2 angripende lag, tror jeg vi er hakket skarpere enn Burton.
Optimist foran akkurat denne kampen.

Promotion 2010

Sv: Kampen om Play Off 2017
« Svar #277 på: April 19, 2017, 17:45:27 »
En kamp om gangen.

Jeg tror vi kommer til å være veldig skjerpa mot Burton, og jeg tror Burton vil merke det fra første sekund.
Så gjelder det bare å få en scoring relativt tidlig og fortsette å trykke.

Burton kjenner også presset, og vil nok også angripe.

Med 2 angripende lag, tror jeg vi er hakket skarpere enn Burton.
Optimist foran akkurat denne kampen.

God vurdering!  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Josch

Sv: Kampen om Play Off 2017
« Svar #278 på: April 19, 2017, 22:55:46 »
Ingen Luke Murphy mot  Leeds. :
"Burton manager Nigel Clough has confirmed that midfielder Luke Murphy will miss the weekend clash against Leeds due to the loan agreement".

Vi tar imot med glede.

Lundewhites

Sv: Kampen om Play Off 2017
« Svar #279 på: April 21, 2017, 05:38:27 »
http://www.42wide.com/playoffs
Huff... jeg fikk Fulham, Sheffield og Leeds på 80'ske sammen..
For the sake of Leeds United he would break himself in two

B_Ød

Sv: Kampen om Play Off 2017
« Svar #280 på: April 21, 2017, 08:40:11 »
http://www.42wide.com/playoffs
Huff... jeg fikk Fulham, Sheffield og Leeds på 80'ske sammen..

3rd: Huddersfield: 88
4th: Reading: 86
5th: Sheffield: 80
6th: Fulham: 78
7th: Leeds: 78
8th: Derby: 67
9th: Preston: 65

Not in playoffs are: Preston, Derby, Leeds GOAL DIFFERENCE NEEDED!!!

ser ikke ut til å gå nei...fanken å!!!!
Ups & Ups!!

jaho

Sv: Kampen om Play Off 2017
« Svar #281 på: April 21, 2017, 08:56:53 »
http://www.42wide.com/playoffs
Huff... jeg fikk Fulham, Sheffield og Leeds på 80'ske sammen..

3rd: Huddersfield: 88
4th: Reading: 86
5th: Sheffield: 80
6th: Fulham: 78
7th: Leeds: 78
8th: Derby: 67
9th: Preston: 65

Not in playoffs are: Preston, Derby, Leeds GOAL DIFFERENCE NEEDED!!!

ser ikke ut til å gå nei...fanken å!!!!

fikk akkurat samme resultat,.... :'(  husker tilbake til kampen borte mot Fulham, der Tom Cairney klinket ballen i krysset  i siste sekund , 94 min, til 1-1 , dog velfortjent, at jeg tenkte at det kunne bli en avgjoerende scoring...kan fort bli d.. huff, tror jeg roer kampnervene med en kald Singha her i varmen, langt pa dag jo... ;)

Cherry

Sv: Kampen om Play Off 2017
« Svar #282 på: April 21, 2017, 09:38:38 »
http://www.42wide.com/playoffs
Huff... jeg fikk Fulham, Sheffield og Leeds på 80'ske sammen..

3rd: Huddersfield: 88
4th: Reading: 86
5th: Sheffield: 80
6th: Fulham: 78
7th: Leeds: 78
8th: Derby: 67
9th: Preston: 65

Not in playoffs are: Preston, Derby, Leeds GOAL DIFFERENCE NEEDED!!!

ser ikke ut til å gå nei...fanken å!!!!

fikk akkurat samme resultat,.... :'(  husker tilbake til kampen borte mot Fulham, der Tom Cairney klinket ballen i krysset  i siste sekund , 94 min, til 1-1 , dog velfortjent, at jeg tenkte at det kunne bli en avgjoerende scoring...kan fort bli d.. huff, tror jeg roer kampnervene med en kald Singha her i varmen, langt pa dag jo... ;)

Wood scoret mot Newcastle 5+ minutter på overtid....."flaks jevner seg ut/man får det man fortjener" ila en hel sesong!
 

Bjorn

Sv: Kampen om Play Off 2017
« Svar #283 på: April 21, 2017, 09:45:03 »
http://www.42wide.com/playoffs
Huff... jeg fikk Fulham, Sheffield og Leeds på 80'ske sammen..

3rd: Huddersfield: 88
4th: Reading: 86
5th: Sheffield: 80
6th: Fulham: 78
7th: Leeds: 78
8th: Derby: 67
9th: Preston: 65

Not in playoffs are: Preston, Derby, Leeds GOAL DIFFERENCE NEEDED!!!

ser ikke ut til å gå nei...fanken å!!!!

fikk akkurat samme resultat,.... :'(  husker tilbake til kampen borte mot Fulham, der Tom Cairney klinket ballen i krysset  i siste sekund , 94 min, til 1-1 , dog velfortjent, at jeg tenkte at det kunne bli en avgjoerende scoring...kan fort bli d.. huff, tror jeg roer kampnervene med en kald Singha her i varmen, langt pa dag jo... ;)

Sånn som Fulham gønna på mot Leeds i den kampen så var det helt fortjent. Er vel andre kamper tidligere i sesongen som jeg kanskje vil føle var mer avgjørende, hvor kanskje vi burde tatt noen flere poeng. Det er 5 lag det står om. Bare 4 får plass. Alle har gjort seg fortjent til det. Synd for oss om vi ikke klarer å ro dette i land.
Marching On! 4276

Lundewhites

Sv: Kampen om Play Off 2017
« Svar #284 på: April 22, 2017, 21:28:28 »
Nå trengs to-tre mirakler til helga for at dette skal være mulig.Leeds MÃ… vinne, noe som kan bli vanskelig nok med den formen de har vært i de siste ukene. Sheffield W seiersrekke MÃ… brytes og Brentford MÃ… ta poeng borte mot Fulham. Mulig ? Ja...Realistisk? Nei....
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Gufrias

Sv: Kampen om Play Off 2017
« Svar #285 på: April 22, 2017, 22:37:01 »
Vi trenger bare å passere Weds eller Fulham, ikke begge to. Og de møtes i siste serierunde, så vi vet at ikke begge får full pott i gjenstående kamper.

Men jeg regner vel egentlig med at siste halmstrå ryker neste helg. Gøy at sesongen har vært spennende så lenge som den har.
Hekta på Leeds siden 1974

J-R

Sv: Kampen om Play Off 2017
« Svar #286 på: April 22, 2017, 23:24:49 »
Vi har ikke spilt en god og underholdende kamp siden Derby kampen!
Har hatt utrolig mye tur og fått med oss poeng selv om spillet har vært rævva.
Dette kunne ikke vare sesongen ut!
Selv om lagene over oss skulle tape eller avgi poeng i sine siste kamper, så tror jeg ikke vi evner å vinne våre!
Nå risikerer vi å miste våre beste spillere og jeg frykter att neste sesong igjen blir en sesong midt på tabellen...

Uansett , MOT!

berlin

Sv: Kampen om Play Off 2017
« Svar #287 på: April 23, 2017, 15:56:46 »
Det ser ikke lyst ut, men i teorien kan vi faktisk ende på 3.plass.

Først er det Wolves - Huddersfield på tirsdag 25.april. Med seier er Huddersfield sikre, ellers ikke.

La oss si at Huddersfield taper på tirsdag, da vil det stå på siste kampen (eks Fulham med sin suverene måldiff)
om et av de 4 lagene foran oss fortsatt står på maks 79 poeng etter 45. serierunde,

Da vil siste serierunde avgjøre, og vi er igjen avhengige av andres resultater.

Men vi må vinne våre kamper.

Meget liten sjanse, men den er der - foreløpig. Vi slår de andre (også Sheff W) på målforskjell, men ikke Fulham.
Vi slår Sheff W, fordi vi vinner, mens de maks får en uavgjort av siste 2 kamper.


Cherry

Sv: Kampen om Play Off 2017
« Svar #288 på: April 23, 2017, 16:02:09 »
Det ser ikke lyst ut, men i teorien kan vi faktisk ende på 3.plass.

Først er det Wolves - Huddersfield på tirsdag 25.april. Med seier er Huddersfield sikre, ellers ikke.

La oss si at Huddersfield taper på tirsdag, da vil det stå på siste kampen (eks Fulham med sin suverene måldiff)
om et av de 4 lagene foran oss fortsatt står på maks 79 poeng etter 45. serierunde,

Da vil siste serierunde avgjøre, og vi er igjen avhengige av andres resultater.

Men vi må vinne våre kamper.

Meget liten sjanse, men den er der - foreløpig. Vi slår de andre (også Sheff W) på målforskjell, men ikke Fulham.
Vi slår Sheff W, fordi vi vinner, mens de maks får en uavgjort av siste 2 kamper.
[/qu
Virker faktisk bli sannsynlig... Det d henger på er om VI vinner våre 2 siste.
Wolves kan godt slå Hudds' i den utsatte, Ipswich tar 1 poeng fra Wednesday på lørdag dag og både onsdagslaget og Hudds' taper siste kamp.

Hvorfor ikke :)
 

Josch

Sv: Kampen om Play Off 2017
« Svar #289 på: April 23, 2017, 17:39:30 »
Har du sjekket oddsen på at Leeds klarer play off nå? Hvis du er sterk i troen så bør du satse 100 kr.

Promotion 2010

Sv: Kampen om Play Off 2017
« Svar #290 på: April 24, 2017, 19:19:41 »
LeedsUtdPics
Fulham have also won just once from last 9 matches against Brentford at Craven Cottage
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Kampen om Play Off 2017
« Svar #291 på: April 24, 2017, 19:21:01 »
LeedsUtdPics
Fulham have also won just once from last 9 matches against Brentford at Craven Cottage
#ClutchingAtStraws

+

Sheffield Wednesday have won 1 from the last 15 games against Ipswich.
Agent McCarthy.

+

Wigan have to beat Reading to stand any chance of staying up. They've beat Reading 5 times in last 7 meetings.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Frode

Sv: Kampen om Play Off 2017
« Svar #292 på: April 25, 2017, 14:26:51 »
Tipper at vi taper mot Norwich, og at det gjør vondt verre at Ipswich slår Sheff W. Bare så typisk ... (for jeg tror 6 poeng på de 2 siste kampene kan holde til playoff)
 

rd1

Sv: Kampen om Play Off 2017
« Svar #293 på: April 25, 2017, 19:46:55 »
Tipper at vi taper mot Norwich, og at det gjør vondt verre at Ipswich slår Sheff W. Bare så typisk ... (for jeg tror 6 poeng på de 2 siste kampene kan holde til playoff)
Tror du får rett, brenford og Ipswich tar poeng i helga, men vi fikser ikke saken hjemme mot Howson og Co.
"Who needs Cantona??"

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Sv: Kampen om Play Off 2017
« Svar #295 på: April 25, 2017, 22:50:49 »
It`s not over before the fat lady sings.

Vi MÃ… ha minst 4 poeng på de to siste for å ha en teoretisk sjanse til å nå play off. Det fordrer at Fulham taper begge sine siste kamper, for vi klarer neppe å ta dem igjen på målforskjell.
Aller helst bør vi ha 6 poeng. Da går vi forbi Sheffield Wednesday hvis de spiller uavgjort en kamp og taper en kamp. Vi går forbi Fulham hvis de får maks to poeng på sine to siste. Hvis vi vinner i helga og Wednesday og Fulham spiller uavgjort, så er vi faktisk sikret play off hvis vi vinner mot Wigan. Vinner imidlertid både Wednesday og Fulham til helgen er løpet kjørt uansett.

EDIT: Vi har også muligheten til å gå forbi Reading, men da må de tape begge sine siste hjemme mot Wigan og borte mot Burton. Det er svært, svært lite sannsynlig.

For å ta en kato: Vi har maks 10 % sjanse til play off. Og da er jeg kanskje litt snill...?

MOT!

auren
« Siste redigering: April 25, 2017, 22:54:58 av auren »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Kampen om Play Off 2017
« Svar #296 på: April 25, 2017, 22:59:51 »
Vi kan komme opp i den spesielle situasjonen at både Leeds og Fulham vinner i helga og Sheffield Wednesday spiller uavgjort. Det vil da si at Leeds ligger 3 poeng bak både Fulham og Sheffield Wednesday, og at begge lagene er klare for play off hvis de spiller uavgjort. Kan man derfor tenke seg at dette vil ligge i bakhodet til spillerne? Glemmer aldri da Sverige og Danmark spilte 2-2 i mesterskap for noen år siden, et resultat som gjorde at begge gikk videre på bekostning av Italia.

Det er uansett borget for litt spenning til helga!

auren
« Siste redigering: April 25, 2017, 23:01:34 av auren »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kampen om Play Off 2017
« Svar #297 på: April 25, 2017, 23:55:17 »
Jeg tror fortsatt at vi tar sjetteplassen...og skal spille PlayOff-finale mot Fulham på Wembley 29.mai 2017  ;D
Derfor er flybillett og hotell i boks...


We are Leeds...MOT!!!
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

Cherry

Sv: Kampen om Play Off 2017
« Svar #298 på: April 26, 2017, 08:21:30 »
Uansett så er det spenning ennå, i nest siste serierunde.......snakk om forbedring fra siste år`
Fulham er for meg det beste laget av de 4 som nå ligger på play off, de spiller en totalfotball
og er artige og se på- mange herlige typer - og de har en flow/guts som ingen andre matcher...regelmessig.

Skal vi klare og ta igjen noen, så er det Wednesday, om ikke Reading går helt i ball siste 2 kamper ..

Uansett: Leeds MÃ… vinne på lørdag (og neste) og gjøre jobben selv....tror DETer det vanskeligste!
 

Tobbe9210

Leksvik whites