Skrevet av Emne: Kamp vs Bristol City@ER tirsdag 14.02.17 kl 20:45  (Lest 38759 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Cherry

Sv: Kamp vs Bristol City@ER tirsdag 14.02.17 kl 20:45
« Svar #330 på: Februar 14, 2017, 22:58:05 »
Oppsummering: 3 poeng og seier på en middels dag.
Green vår beste.

Bra!
 

Jon R

Sv: Kamp vs Bristol City@ER tirsdag 14.02.17 kl 20:45
« Svar #331 på: Februar 14, 2017, 23:01:59 »
Vi hr PLUSS ELLEVE, dere. Mer enn jeg har registrert på en stund, at vi har opparbeidet en såpass målforskjell. :)

Que? Vi hadde jo pluss 13 ganske nylig.  :)
Jon R.

Cherry

Sv: Kamp vs Bristol City@ER tirsdag 14.02.17 kl 20:45
« Svar #332 på: Februar 14, 2017, 23:02:09 »
Kom Pontus seg gjennom dette uten kort? Største bomba i kveld.
Fantastisk, men det tror jeg han gjorde ja. Bare Vieira som fikk slikt av våre, tror jeg...

Og Ayling

Ikke no kort på Ayling etter d jeg ser i statistikk ;)
 

testo

Sv: Kamp vs Bristol City@ER tirsdag 14.02.17 kl 20:45
« Svar #333 på: Februar 14, 2017, 23:07:34 »
Dagens resultater. Noen positive og noen negative i form av tabell plassering og sene scoringer fra lag som Hudds og Reading.

A Villa1-3Barnsley
Brighton1-1Ipswich
Derby3-4Cardiff
Fulham3-2N Forest
Leeds2-1Bristol C
Norwich2-2Newcastle
Preston2-1Birm'ham
Rotherham2-3Huddsf'ld
Sheff Wed2-1Blackburn
Wolves0-1Wigan
Reading3-2Brentford


P   Team   Pl   Pts
1   Newcastle United   31   66
2   Brighton and Hove Albion   31   65

3   Huddersfield Town   31   61
4   Reading   32   60
5   Leeds United   32   57
6   Sheffield Wednesday   31   55

7   Norwich City   32   51
8   Fulham   31   49
9   Barnsley   32   49
10   Preston North End   32   48
11   Derby County   31   47
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

testo

Sv: Kamp vs Bristol City@ER tirsdag 14.02.17 kl 20:45
« Svar #334 på: Februar 14, 2017, 23:08:39 »
Kom Pontus seg gjennom dette uten kort? Største bomba i kveld.
Fantastisk, men det tror jeg han gjorde ja. Bare Vieira som fikk slikt av våre, tror jeg...

Og Ayling

Ikke no kort på Ayling etter d jeg ser i statistikk ;)

52'      Luke Ayling (Leeds United) is shown the yellow card for a bad foul.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

GeirO

Sv: Kamp vs Bristol City@ER tirsdag 14.02.17 kl 20:45
« Svar #335 på: Februar 14, 2017, 23:18:36 »
Kom Pontus seg gjennom dette uten kort? Største bomba i kveld.
Fantastisk, men det tror jeg han gjorde ja. Bare Vieira som fikk slikt av våre, tror jeg...

Og Ayling

Ikke no kort på Ayling etter d jeg ser i statistikk ;)

52'      Luke Ayling (Leeds United) is shown the yellow card for a bad foul.
Aylig fikk gult, han.
MOT

GeirO

Sv: Kamp vs Bristol City@ER tirsdag 14.02.17 kl 20:45
« Svar #336 på: Februar 14, 2017, 23:19:41 »
Denne runden kort oppsummert:

- Topp to spilte uavgjort.
- Play off-lagene vant.
MOT

Sydhagen

Sv: Kamp vs Bristol City@ER tirsdag 14.02.17 kl 20:45
« Svar #337 på: Februar 14, 2017, 23:20:21 »
Oppsummering: 3 poeng og seier på en middels dag.
Green vår beste.

Bra!

Enig, Green var helt suveren idag.
Laget hadde bra med energi i 1.omgang og skapte en del halvsjanser.
Men det ble hele tiden enkle pasningsfeil og balltap. Dette tror jeg var medvirkende til at laget ble tom for energi i 2.omgang. De måtte hele tiden jage ball.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp vs Bristol City@ER tirsdag 14.02.17 kl 20:45
« Svar #338 på: Februar 14, 2017, 23:28:19 »
Leeds United ‏@LUFC  8m
 @GarryMonk spoke exclusively to LUTV following tonight's victory over @bcfctweets
@GarryMonk "It was a good response and pleasing to get the three points"
@GarryMonk "There was a little bit more pressure and expectancy on us to get the result tonight"
 @GarryMonk "It was the first time we had suffered back to back defeats in the start of the season, so we are happy to get the win"
@GarryMonk "Bristol created a few chances and Rob Green made some good saves for us"
@GarryMonk "Five extra minutes were issued, their goal came in the sixth, so it was disappointing as the game should have been over"
 @GarryMonk "I thought we did very well in the first half in-particular and we are pleased to get back on track"

 
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

B_Ød

Sv: Kamp vs Bristol City@ER tirsdag 14.02.17 kl 20:45
« Svar #339 på: Februar 15, 2017, 08:07:25 »
ser lagene rundt oss stepper opp og tar poeng på tampen..samtidig virker det som om vi gjør nesten det motsatte. Ja, vi fikk 3p igår, men jeg satt aldri og var helt overbevist om at det skulle holde helt inn.

Liker ikke helt det.
Ups & Ups!!

B_Ød

Sv: Kamp vs Bristol City@ER tirsdag 14.02.17 kl 20:45
« Svar #340 på: Februar 15, 2017, 08:10:49 »
Ellers så hørtes det ut på radio-gutta på bbc at Berardi var bra...MOM?

Kan være at han dabbet av samtidig med at lyden på Pope/Whelan gikk fløyten, ikke godt å si hva som skjedde derfra og ut.

Kirwin/Gray...slapp duo må jeg si.
Ups & Ups!!

berlin

Sv: Kamp vs Bristol City@ER tirsdag 14.02.17 kl 20:45
« Svar #341 på: Februar 15, 2017, 08:31:39 »
Dagens resultater. Noen positive og noen negative i form av tabell plassering og sene scoringer fra lag som Hudds og Reading.

A Villa1-3Barnsley
Brighton1-1Ipswich
Derby3-4Cardiff
Fulham3-2N Forest
Leeds2-1Bristol C
Norwich2-2Newcastle
Preston2-1Birm'ham
Rotherham2-3Huddsf'ld
Sheff Wed2-1Blackburn
Wolves0-1Wigan
Reading3-2Brentford


P   Team   Pl   Pts
1   Newcastle United   31   66
2   Brighton and Hove Albion   31   65

3   Huddersfield Town   31   61
4   Reading   32   60
5   Leeds United   32   57
6   Sheffield Wednesday   31   55

7   Norwich City   32   51
8   Fulham   31   49
9   Barnsley   32   49
10   Preston North End   32   48
11   Derby County   31   47

Ja, det ser ut som det er disse 11 lagene det står mellom når det gjelder de 6 første plassene.

Det er en klisje, men så lenge vi gjør jobben vår, så er vi ikke avhengig av hvordan de andre lagene gjør det.

Jeg har aldri trodd på direkte opprykk, tross at vi har vært på PO-plass i lang tid nå,
men PO har vi en rimelig god sjanse til å klare.

14 kamper igjen. Siden vi av prinsipp ikke spiller uavgjort (hehe), så bør 7 seire holde til PO-plass.
Bare en gang siste 7 sesonger har 6.plass hatt så høy poengsum som 78 poeng.

HåvardK

Sv: Kamp vs Bristol City@ER tirsdag 14.02.17 kl 20:45
« Svar #342 på: Februar 15, 2017, 09:25:19 »
Ellers så hørtes det ut på radio-gutta på bbc at Berardi var bra...MOM?

Kan være at han dabbet av samtidig med at lyden på Pope/Whelan gikk fløyten, ikke godt å si hva som skjedde derfra og ut.

Kirwin/Gray...slapp duo må jeg si.
Tenkte gjennom akkurat dette etter kampen i går. Tidligere har jeg vært av den formening at Noel og Adam har vært i overkant positive sammenlignet med de to andre som har vært mer nøkterne og kanskje derfor objektive, men det er ikke bare der det ligger. Eddie og Thom er ikke bare kritiske og lite entusiastiske, men de refererer faktisk ikke hva som skjer på banen, og det er derfor vanskelig å gjøre seg opp en formening om hvordan kampen forløper ut fra deres beskrivelser. De har lange pauser, og har også en tendens til å fortsette å kommentere ting som har skjedd lenge etter at situasjonen(e) er ferdig(e) - i stedet for å faktisk prøve å referere det som skjer i øyeblikket. Etter at BBC Yorkshire falt ut i går hadde jeg egentlig minimal formening av kampforløpet. Ser derfor ingen grunn til å fornye abonnementet på LUTV inntil videre.

Cherry

Sv: Kamp vs Bristol City@ER tirsdag 14.02.17 kl 20:45
« Svar #343 på: Februar 15, 2017, 10:29:36 »
Dagens resultater. Noen positive og noen negative i form av tabell plassering og sene scoringer fra lag som Hudds og Reading.

A Villa1-3Barnsley
Brighton1-1Ipswich
Derby3-4Cardiff
Fulham3-2N Forest
Leeds2-1Bristol C
Norwich2-2Newcastle
Preston2-1Birm'ham
Rotherham2-3Huddsf'ld
Sheff Wed2-1Blackburn
Wolves0-1Wigan
Reading3-2Brentford


P   Team   Pl   Pts
1   Newcastle United   31   66
2   Brighton and Hove Albion   31   65

3   Huddersfield Town   31   61
4   Reading   32   60
5   Leeds United   32   57
6   Sheffield Wednesday   31   55

7   Norwich City   32   51
8   Fulham   31   49
9   Barnsley   32   49
10   Preston North End   32   48
11   Derby County   31   47

Ja, det ser ut som det er disse 11 lagene det står mellom når det gjelder de 6 første plassene.

Det er en klisje, men så lenge vi gjør jobben vår, så er vi ikke avhengig av hvordan de andre lagene gjør det.

Jeg har aldri trodd på direkte opprykk, tross at vi har vært på PO-plass i lang tid nå,
men PO har vi en rimelig god sjanse til å klare.

14 kamper igjen. Siden vi av prinsipp ikke spiller uavgjort (hehe), så bør 7 seire holde til PO-plass.
Bare en gang siste 7 sesonger har 6.plass hatt så høy poengsum som 78 poeng.

Kan ikke se for meg at Barnsley og Preston holder helt inn............men større undere har vel skjedd!

Legg merke til Villa`som investerte dyyyyyrt i Januar.....de er jo fantastisk dårlige om dagen, og er hengt heeeelt av!
 

Xern

Sv: Kamp vs Bristol City@ER tirsdag 14.02.17 kl 20:45
« Svar #344 på: Februar 15, 2017, 12:12:43 »
Ã… få inn for mange og spillere med feil mentalitet kan skape uro i garderoben. Der er Monk sterk, spørs om Villa ikke har dumma seg litt ut der..
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Dennis

Sv: Kamp vs Bristol City@ER tirsdag 14.02.17 kl 20:45
« Svar #345 på: Februar 15, 2017, 12:53:20 »
Ã… få inn for mange og spillere med feil mentalitet kan skape uro i garderoben. Der er Monk sterk, spørs om Villa ikke har dumma seg litt ut der..

Det fungerer svært sjelden å kaste penger på et problem, når det ikke finnes en plan bak hva som gjøres. Se på Newcastle. De brukte mer penger enn et samlet Bundesliga i januar 16 og rykket ned likevel. Barcodes har riktignok brukt en halv milliard i årets sesong også, men solgt for langt mer og fått en bedre balansert stall. Nevnte Villa er et annet; Adama Traore ble hentet fra Barcelona og hadde visstnok høyere grunnlønn enn Neymar hadde på tidspunktet. Villa har pøst på for å nå tilbake raskt, men får lite betalt inntil videre.

Så er det vel noen som vil kontre med at moderne fotball krever pengebruk, noe som er helt riktig. Det krever også pengebruk for å bli rik på aksjemarkedet, men det hjelper på ingen måte å kaste mer penger på tilfeldige selskap, uten at det finnes en grunn til investeringen. Ellers er det bare gambling.

Sånn sett har Leeds bygget godt i år. Og at lagmoralen og mentaliteten i garderoben har vært høy hele veien er det ingen tvil om. Antakelig har den bidratt til at klubben ligger høyere på tabellen enn hva stallen på papiret ble forhåndstippet til. Så gjelder det å gjøre ytterligere riktige og gjennomtenkte investeringer til sommeren, ikke bare hente inn et høyt kvanta med spillere for høye summer og tro at laget spaserer gjennom divisjonen (om det ikke blir opprykk i år).
Marching on together!

berlin

Sv: Kamp vs Bristol City@ER tirsdag 14.02.17 kl 20:45
« Svar #346 på: Februar 15, 2017, 13:51:16 »
Dagens resultater. Noen positive og noen negative i form av tabell plassering og sene scoringer fra lag som Hudds og Reading.

A Villa1-3Barnsley
Brighton1-1Ipswich
Derby3-4Cardiff
Fulham3-2N Forest
Leeds2-1Bristol C
Norwich2-2Newcastle
Preston2-1Birm'ham
Rotherham2-3Huddsf'ld
Sheff Wed2-1Blackburn
Wolves0-1Wigan
Reading3-2Brentford


P   Team   Pl   Pts
1   Newcastle United   31   66
2   Brighton and Hove Albion   31   65

3   Huddersfield Town   31   61
4   Reading   32   60
5   Leeds United   32   57
6   Sheffield Wednesday   31   55

7   Norwich City   32   51
8   Fulham   31   49
9   Barnsley   32   49
10   Preston North End   32   48
11   Derby County   31   47

Ja, det ser ut som det er disse 11 lagene det står mellom når det gjelder de 6 første plassene.

Det er en klisje, men så lenge vi gjør jobben vår, så er vi ikke avhengig av hvordan de andre lagene gjør det.

Jeg har aldri trodd på direkte opprykk, tross at vi har vært på PO-plass i lang tid nå,
men PO har vi en rimelig god sjanse til å klare.

14 kamper igjen. Siden vi av prinsipp ikke spiller uavgjort (hehe), så bør 7 seire holde til PO-plass.
Bare en gang siste 7 sesonger har 6.plass hatt så høy poengsum som 78 poeng.

Kan ikke se for meg at Barnsley og Preston holder helt inn............men større undere har vel skjedd!

Legg merke til Villa`som investerte dyyyyyrt i Januar.....de er jo fantastisk dårlige om dagen, og er hengt heeeelt av!

Enig i det at Barnsley og Preston nok ikke kommer til å henge med, men ja - man vet aldri - mange vil kanskje
si at Leeds har overprestert noe, men vi har ok målforskjell og det pleier å være en indikator på hvordan det går fremover. Det er selvsagt kun en av flere faktorer, men Newcastle og Brighton er i en klasse for seg, og jeg tror fortsatt de vil besette de 2 direkte opprykksplassene.

Kickthemdown

Sv: Kamp vs Bristol City@ER tirsdag 14.02.17 kl 20:45
« Svar #347 på: Februar 15, 2017, 13:56:43 »
Dagens resultater. Noen positive og noen negative i form av tabell plassering og sene scoringer fra lag som Hudds og Reading.

A Villa1-3Barnsley
Brighton1-1Ipswich
Derby3-4Cardiff
Fulham3-2N Forest
Leeds2-1Bristol C
Norwich2-2Newcastle
Preston2-1Birm'ham
Rotherham2-3Huddsf'ld
Sheff Wed2-1Blackburn
Wolves0-1Wigan
Reading3-2Brentford


P   Team   Pl   Pts
1   Newcastle United   31   66
2   Brighton and Hove Albion   31   65

3   Huddersfield Town   31   61
4   Reading   32   60
5   Leeds United   32   57
6   Sheffield Wednesday   31   55

7   Norwich City   32   51
8   Fulham   31   49
9   Barnsley   32   49
10   Preston North End   32   48
11   Derby County   31   47

Ja, det ser ut som det er disse 11 lagene det står mellom når det gjelder de 6 første plassene.

Det er en klisje, men så lenge vi gjør jobben vår, så er vi ikke avhengig av hvordan de andre lagene gjør det.

Jeg har aldri trodd på direkte opprykk, tross at vi har vært på PO-plass i lang tid nå,
men PO har vi en rimelig god sjanse til å klare.

14 kamper igjen. Siden vi av prinsipp ikke spiller uavgjort (hehe), så bør 7 seire holde til PO-plass.
Bare en gang siste 7 sesonger har 6.plass hatt så høy poengsum som 78 poeng.

Kan ikke se for meg at Barnsley og Preston holder helt inn............men større undere har vel skjedd!

Legg merke til Villa`som investerte dyyyyyrt i Januar.....de er jo fantastisk dårlige om dagen, og er hengt heeeelt av!

Enig i det at Barnsley og Preston nok ikke kommer til å henge med, men ja - man vet aldri - mange vil kanskje
si at Leeds har overprestert noe, men vi har ok målforskjell og det pleier å være en indikator på hvordan det går fremover. Det er selvsagt kun en av flere faktorer, men Newcastle og Brighton er i en klasse for seg, og jeg tror fortsatt de vil besette de 2 direkte opprykksplassene.
Igjen.. Brighton kommer til å feile. Heldige igår hjemme mot Ipswich men klarte ett poeng. Kunne ranet 3 i siste sekund men den havnet i stolpen fra Murray. Jeg tror de kan gå på en skikkelig smell. Akkurat nå så har jeg faktisk Huddersfield på direkte opprykk.

Barnsley borte
Reading hjemme
Newcastle hjemme i sine tre neste matcher.. Ser for meg 0 eller ett poeng.
« Siste redigering: Februar 15, 2017, 13:59:14 av Alta-White »

Bjorn

Sv: Kamp vs Bristol City@ER tirsdag 14.02.17 kl 20:45
« Svar #348 på: Februar 15, 2017, 15:00:21 »
Her er det virkelig alle lag for seg selv. Noen lag er avskrevet i opprykksjaget, og rettmessig så, men bør ikke under noen omstendighet avskrives i enkeltkamper mot antatt sterkere lag.
Vi kan jo alltids håpe at alle lagene rundt oss vil tape flere av sine gjenstående kamper, selv Brighton og Newcastle, men vi er nok ikke unntatt dette.
Ser for meg en poengstrid til siste kamp og med en rysare av en siste runde. Det er bare å spenne sikkerhetsbeltet alle sammen.
Marching On! 4276