Skrevet av Emne: Påsketur til Leeds med kamp mot Newcastle borte og Wolverhampton hjemme  (Lest 2313 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

sttunge

Er ingen skiløper nedover/ bortover og iallfall ikke oppover så påsken tar jeg i Leeds. Reiser over fredag 14/4 morgen og hjemturen venter jeg litt med å bestille. Det er ganske stor usikkerhet på når disse to kampene spilles. Newcastle kampen er det vel små odds på blir TV kamp. Og dette kan da eventuelt medføre at Wolverhampton hjemme også flyttes på.
Håper jeg kan treffe noen flere norske Leeds venner som også har satt fra seg skia på denne tiden av året. Og en ting til. Disse to kampene kan bli veldig avgjørende for hvor spennende resten av sesongen blir. Ã… da er det godt å kunne være live å bidra med støtte fra tribuna.

Xern

Skal bort dit og ihvertfall se kampen mot Wolves, og mot Newcastle om jeg får tak i biletter. Forøvrig familietur med leting etter leilighet som skal kjøpes :)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Therese

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 724
  • Total likes: 0
  • Jeg husker den dagen da Leeds slo Manu, jeg.
    • MSN Messenger - leggernikkeut@hotmail.com
    • Vis profil
    • http://terratveit.blogspot.com/
Jeg skal over! Mannen min er N´castle-supporter (pthuu!) og medlem. Må sitte med hjemmesupporterene, men håper å ta 3 poeng og glise hele veien hjem. Så kampen var satt til fredag 20.45!
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Vi er tre stk fra Bergen & omeign (dvs meg ;) ) som tar turen. Reiser torsdag og returnerer ut i uken deretter. Så vi burde få med oss begge kampene. On Tour Hansen er der i samme tidsrom. :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

sttunge

Da ble det TV kamp fredag kl 19.45. Dette betyr tog direkte fra Stansted Airport til Newcastle så fort flyet har landet. Ser også at billett til kampen kan bli en utfordring, men dette ordner seg nok. Jeg kommer til å overnatte i Newcastle til lørdag. Reiser så en tur via Scotland for å se kamp der lørdag før jeg ankommer Leeds på søndag. Tar så Wolverhampton hjemme på mandag kveld. Hjem på onsdag morgen. Tirsdag blir det kamp i lavere divisjoner, sted ikke fastsatt enda.

Odin

Det blir tur 13-19.4, vi er 3 fra Langhus/Ski
Overnatting i Whitby 13.4, Newcastle 14.4 og så 4 netter i Leeds.
Newcastle-Leeds og Leeds-Wolves er sikret samt kamper i lavere divisjoner på andre dager!
Æventyr!
MOT!   

oivindh

Da drar hele familien over for begge kamper. :-)

Har forøvrig en billett ledig til Newcastle-kampen. Ikke på bortetribuna, men like ved. Det blir behersket feiring :-)

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Da drar hele familien over for begge kamper. :-)

Har forøvrig en billett ledig til Newcastle-kampen. Ikke på bortetribuna, men like ved. Det blir behersket feiring :-)

Se PM :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan