Skrevet av Emne: Hva vil dere si er den svakeste og sterkeste lagdelen til Leeds`?  (Lest 3153 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Feologild

  • Gjest
Hva vil dere si er den svakeste og sterkeste lagdelen til Leeds`?

GeirO

Hva vil dere si er den svakeste og sterkeste lagdelen til Leeds`?

Enkelt spørsmål.
Vi spiller jo 4-2-3-1 og siden da angrepet kun består av Wood, er nok dette vår sterkeste lagdel, tett fulgt av forsvaret.
Svakeste lagdel er defensive midtbane, som altfor ofte ikke fungerer. Ofte greier de ikke å slå de enkleste pasninger.
MOT

auren

Absolutt midtbanen som er vårt svakeste ledd. Både sentralt og vinger. Vi har ingen vinger som er bankers på laget. I tillegg scorer vi alt for lite mål fra midtbanen, noe som gjør oss ekstra avhengige av Wood på topp.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kontakinte

Sentral midtbane!

Tom S

Svakest er sentral midtbane, sterkest er forsvarsfirer.
COME ON LEEDS !!

Xern

Sterkeste er forsvarsfirer, svakeste er defensiv midtbane. Såfort Bridcutt kommer i form igjen blir dette en vanskeligere diskusjon  ;)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Promotion 2010

Vi er nummer 4 og lukter på direkte opprykk!


For meg er INGEN lagdel svak!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Xern

Plot twist; Hva om alle lagdeler er svake, og det er grunnen til at vi ikke leder ligaen?  :o ::)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Leedsfan

Midtbanen vår er den vi ikke helt får til.

Synes Bridcutt gjør en super og en for dårlig jobb samtidig. Mange ganger henter han ballen nede i forsvar og hvis vi da mister den på veien frem så er makkeren hans ofte ensom.

Bridcutt er viktig defensivt, men offensivt så går det ofte i stå med han på laget. Phillips og O'Kane er ivrige på offensive løp, og det trenger vi, men det blir nakent sentralt på banen når det bare er Bridcutt igjen.

Det er noe med dynamikken med sentral midtbane som sjelden funker. Er løsningen andre spillere eller en annen formasjon. Er det tid for å forandre på formasjonen som har fått oss opp på 4. plass?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Forsvarsrekka mest solid, sentral midtbane svakest. Monk klarer rett og slett ikke å finne en formasjon og sammensetning som fungerer stabilt godt nok til å gjøre direkte opprykk realistisk. .

Tror en Cook i form kunne hevet oss det lille hakket ekstra!
Jon R.

h.b

  • Gjest
Sv: Hva vil dere si er den svakeste og sterkeste lagdelen til Leeds`?
« Svar #10 på: Mars 12, 2017, 14:38:56 »
Pr dags dato syns jeg forsvarsrekka vår med Green i mål er den sterkeste. Men den viktigste er Wood på topp. Uten hans mål hadde vi liggi å vaka et par plasser over nedrykksonen.
Midtbanen syns jeg er svak i det store bildet. Men dette henger sammen med sammensettinga av laget. For vi blir kjørt over med 2 defansive midt, og da med tre på offansiv midt som ikke har muskler til å demme opp for motstanderlagets midtbanedelen.
Til neste sesong i Championship, ja da håper jeg at 2 defansive blir skrota. At vi heller går over til maks en defansiv midt. Vieira er da et år eldre og vil antagelig utvikle seg over sommeren. Da kan han greie den plassen alene.
Og at da Monk eller hvem vi har som manager, går til innkjøp av en kreativ motor på midtbanen. Samt da sørger for at spissen vi har på topp, for den støtten han trenger fra midtbane og kanter. For Wood forsvinner i sommer, når vi er ferdig med Play off , og atter engang går løs på en ny sesong i fotballens bakgård, som er Championship neste sesong

Promotion 2010

Sv: Hva vil dere si er den svakeste og sterkeste lagdelen til Leeds`?
« Svar #11 på: Februar 18, 2018, 18:21:36 »
Pr dags dato har jeg ikke sett svakere Leedslag på ganske mange år!

Jevnt elendig over hele linjen!

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Blank_File

Sv: Hva vil dere si er den svakeste og sterkeste lagdelen til Leeds`?
« Svar #12 på: Februar 18, 2018, 19:30:32 »
Pr dags dato har jeg ikke sett svakere Leedslag på ganske mange år!

Jevnt elendig over hele linjen!
Halve linja.

Runar

Sv: Hva vil dere si er den svakeste og sterkeste lagdelen til Leeds`?
« Svar #13 på: Februar 18, 2018, 21:42:08 »
Pr dags dato har jeg ikke sett svakere Leedslag på ganske mange år!

Jevnt elendig over hele linjen!

Nja,

laget i 16/17 og årene tilbake til 2012 var nok svakere enn denne troppen her.
 

ibster

Sv: Hva vil dere si er den svakeste og sterkeste lagdelen til Leeds`?
« Svar #14 på: Februar 19, 2018, 10:11:31 »
Pr dags dato har jeg ikke sett svakere Leedslag på ganske mange år!

Jevnt elendig over hele linjen!

Nja,

laget i 16/17 og årene tilbake til 2012 var nok svakere enn denne troppen her.

Enig med deg Runar. Da vi hadde solgt unna Gradel, Snodgrass, Howson & Co. og fått inn Poleon og Varney var vi ikke rare mannskapet. 

Per nå:
Svakeste lagdel. Keeperplassen - Det er helt umulig for forsvaret å finne roen når de ikke stoler på sisteskansen.

Sterkeste lagdel. Angrepet - Vi har en spiss som putter jevnt og trutt samt to av ligaens beste playmakere i Saiz og Hernandez.

h.b

  • Gjest
Sv: Hva vil dere si er den svakeste og sterkeste lagdelen til Leeds`?
« Svar #15 på: Februar 19, 2018, 14:37:13 »
Er frista til å si lagledelsen med coachen

samadhi

Sv: Hva vil dere si er den svakeste og sterkeste lagdelen til Leeds`?
« Svar #16 på: Februar 19, 2018, 14:57:00 »
Er frista til å si lagledelsen med coachen

Er frista til å spørre om du har mistet tolmodigheten med PH?
marching on together,
derudaf forever...

h.b

  • Gjest
Sv: Hva vil dere si er den svakeste og sterkeste lagdelen til Leeds`?
« Svar #17 på: Februar 19, 2018, 15:01:32 »
Er frista til å si lagledelsen med coachen

Er frista til å spørre om du har mistet tolmodigheten med PH?


Vel. Har vel ment at dette er feil ansettelse fra dag en. For lett for et lag som skal være blant lagene som skal kjempe om opprykk. Han har jo ikke akkurat vinnerkultur i blodet etter jobben i Barnsley

kalle_92

  • Gjest
Sv: Hva vil dere si er den svakeste og sterkeste lagdelen til Leeds`?
« Svar #18 på: Februar 19, 2018, 17:31:41 »
Er frista til å si lagledelsen med coachen

Er frista til å spørre om du har mistet tolmodigheten med PH?


Vel. Har vel ment at dette er feil ansettelse fra dag en. For lett for et lag som skal være blant lagene som skal kjempe om opprykk. Han har jo ikke akkurat vinnerkultur i blodet etter jobben i Barnsley
For øyeblikket har vel verken klubben vår en vinnerkultur ei heller spillerne. Det er denne som må bygges. Kan Hecky klare dette? Ja, det tror jeg faktisk han kan.