Skrevet av Emne: Breaking news i engelsk fotball  (Lest 330175 ganger)

0 medlemmer og 5 gjester leser dette emnet.

Promotion 2010

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #240 på: Februar 02, 2018, 08:21:47 »
Alexander Sørloth til Palace for 180 mill NKr. En spiller RBK ikke fant det bryet verdt å satse på. Får trøye nr. 9.
https://www.nettavisen.no/sport/fotball/srloth-klar-for-crystal-palace/3423411362.html
Latterlig og feil pris ;) Dette er jo komplett galskap..

Ja, dette sier hvor GAL denne fotballverden`har blitt, med dette som grunnlag:
Crystal Palace’ 14. plass i fjor innbrakte rundt 1,25 milliarder TV-kroner. Med oppunder 1,7 milliarder i totale inntekter, var den relativt beskjedne klubben fra Sør-London nummer 26 på listen over dem som tjener mest i fotballverden i 2016/17.
Ut ifra dette lurer jeg veldig på hvorfor Rad har så god tid til å rykke opp til PL.....

Nåløyet blir dessverre mindre og mindre, og "heis-lagene" som går opp og ned får med seg PL fallskjemer som gjør at det stort sett
er de samme lagene som KAN forsterke -  og av den grunn har mest sannsynlighet for nettopp og rykke opp.
Vi har nok en middels "rik" eier, som antagelig er fonuftig......men er redd vi bare siger etter...ift opprykk.
Fullstendig galskap at spillere skal koste så mye penger da.....

Når kommer fotball-krakket?
TV inntektene kan jo ikke bare vokse opp i skyene?


Den dagen SKY sier: Nok er nok!

Ingen andre TV-selskaper kan gi britiske lag en så solid plattform!

Vi snakker om verdens rikeste liga, ikke toppfotball med 3-4 stjernelag som vinner alt år etter år!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #241 på: Februar 10, 2018, 00:48:49 »
The92

Ryan Sessegnon in January 2018:

4 - Games played
6 - Goals scored
12 - Points won
0 - Points dropped

- WINNER of the Championship January ‘Player of the Month’ award.

- WINNER of the PFA Championship ‘Player of the Month’ award.

Some month for the seventeen year old!

#FFC

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #242 på: Februar 10, 2018, 07:57:12 »
The92

Ryan Sessegnon in January 2018:

4 - Games played
6 - Goals scored
12 - Points won
0 - Points dropped

- WINNER of the Championship January ‘Player of the Month’ award.

- WINNER of the PFA Championship ‘Player of the Month’ award.

Some month for the seventeen year old!

#FFC

Har knapt sett spilleren spille, men dette må jo være et av de største talentene i England på mange mange år. Han blir ikke billig i sommer!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Jon R

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #243 på: Februar 10, 2018, 10:37:52 »
The92

Ryan Sessegnon in January 2018:

4 - Games played
6 - Goals scored
12 - Points won
0 - Points dropped

- WINNER of the Championship January ‘Player of the Month’ award.

- WINNER of the PFA Championship ‘Player of the Month’ award.

Some month for the seventeen year old!

#FFC
Er det riktig at han spiller venstre back? I så fall er 6 mål på 4 kamper sensasjonelt!!!
Jon R.

kongsmo

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #244 på: Februar 10, 2018, 11:00:38 »
Venstre back/ venstre ving

Må jo ha spilt venstre ving i januar?

Sent fra min E5823 via Tapatalk

"SNIFFER"

Promotion 2010

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #245 på: Februar 10, 2018, 11:07:30 »
Venstre back/ venstre ving

Må jo ha spilt venstre ving i januar?

Sent fra min E5823 via Tapatalk

Han har vært kantspiller en stund, ja!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

baste


kalle_92

  • Gjest
Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #247 på: Februar 11, 2018, 18:55:40 »
Venstre back/ venstre ving

Må jo ha spilt venstre ving i januar?

Sent fra min E5823 via Tapatalk

Han har vært kantspiller en stund, ja!
Jepp. Dog spilte han heldigvis for oss, vb. da vi møtte Fulham i August.

DenHviteYeboah

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #248 på: Februar 11, 2018, 19:43:21 »

kalle_92

  • Gjest
Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #249 på: Februar 11, 2018, 19:50:47 »
Useriøse kilder. Oppgulp fra slike sider, bør man generelt være kritiske til. Jeg sier derimot velkommen til investorer. Leeds har dog FFP å forholde seg til. Noen som vet hvordan vi var ifht. den grensa forrige oppdatering?

Torpe-do

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #250 på: Februar 11, 2018, 20:54:37 »
Useriøse kilder. Oppgulp fra slike sider, bør man generelt være kritiske til. Jeg sier derimot velkommen til investorer. Leeds har dog FFP å forholde seg til. Noen som vet hvordan vi var ifht. den grensa forrige oppdatering?

Er og rimelig sikker på at dette berre er tullball. The Sun, liksom.

Men FFP er fullt mogleg å snurre seg rundt dersom pengeboka er stor nok, trur eg. Om den samme lommeboke er enorm, og f.eks eig ein anna klubb, kan dei vel kjøpe u23 lager vårt for X antal milliardar, og samtidig selge superstjernene deira til oss for ein billeg penge? Er det ikkje litt sånn Wolves gjorde det i sommer då, med Porto eller kva for ein klubb det var?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Josch

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #251 på: Februar 11, 2018, 22:28:33 »
Useriøse kilder. Oppgulp fra slike sider, bør man generelt være kritiske til. Jeg sier derimot velkommen til investorer. Leeds har dog FFP å forholde seg til. Noen som vet hvordan vi var ifht. den grensa forrige oppdatering?

Er og rimelig sikker på at dette berre er tullball. The Sun, liksom.

Men FFP er fullt mogleg å snurre seg rundt dersom pengeboka er stor nok, trur eg. Om den samme lommeboke er enorm, og f.eks eig ein anna klubb, kan dei vel kjøpe u23 lager vårt for X antal milliardar, og samtidig selge superstjernene deira til oss for ein billeg penge? Er det ikkje litt sånn Wolves gjorde det i sommer då, med Porto eller kva for ein klubb det var?


Sent from my iPhone using Tapatalk

The Sun skriver ikke at McClaren vil kjøpe Leeds. De skriver at han vil prøve å kjøpe en fotball klubb. Og at han har vært sett på ER. Alt dette kan jo være helt sant.  :)
« Siste redigering: Februar 11, 2018, 22:30:06 av Josch »

Promotion 2010

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #252 på: Februar 11, 2018, 23:29:50 »
McLaren vurderer oppkjøp av Leeds ?

https://www.footballinsider247.com/ex-england-manager-looking-buy-leeds-backed-serious-cash-report/
Garantert BS. Ingen med seriøs lommebok kjøper oss....


Hay mente at han kunne være gjesten til tidligere Leeds-trener Paul Butler.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Eriksen55

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #253 på: Februar 20, 2018, 01:24:52 »
Når blir Pep sparket i City? Er jo det en bør gjøre om man taper mot lag fra lavere divisjoner har jeg lest her inne!  ;D

DenHviteYeboah

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #254 på: Februar 20, 2018, 13:27:35 »
Når blir Pep sparket i City? Er jo det en bør gjøre om man taper mot lag fra lavere divisjoner har jeg lest her inne!  ;D
Ã…ja, det bør de absolutt gjøre. De har jo ikke vunnet noe som helst etter å ha brukt milliarder de siste årene....en skrell fra et lag en divisjon under kan jo ikke aksepteres....

RoarG

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #255 på: Februar 20, 2018, 15:50:49 »
Pep får nok ikke sparken etter dette. All honnør til Wigan for vel gjennomført kamp. Ikke så sikker på at Leeds hadde klart det samme pr. dags dato.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #256 på: Februar 25, 2018, 13:57:25 »
EX-øyspiller Nasri (Arsenal og City)

Former Manchester City midfielder Samir Nasri is set to receive a one-year ban from football on Monday for violating UEFA Anti-Doping Regulations. This will prevent him from joining Las Palmas in Spain. [Marca]


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #257 på: Mars 02, 2018, 00:00:11 »
I hvert fall britisk:


Max

They should do VAR as in tennis. Let each manager have 3 calls for it per game. If a manager gets the call correct then he keeps his 3 calls, if he's wrong then he loses one. If VAR is left to the refs then it's just going to get used more & more & totally ruin the game
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

ar9

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #258 på: Mars 02, 2018, 00:17:21 »
I hvert fall britisk:

Max

They should do VAR as in tennis. Let each manager have 3 calls for it per game. If a manager gets the call correct then he keeps his 3 calls, if he's wrong then he loses one. If VAR is left to the refs then it's just going to get used more & more & totally ruin the game
Breaking

Promotion 2010

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #259 på: Mars 02, 2018, 07:37:26 »
I hvert fall britisk:

Max

They should do VAR as in tennis. Let each manager have 3 calls for it per game. If a manager gets the call correct then he keeps his 3 calls, if he's wrong then he loses one. If VAR is left to the refs then it's just going to get used more & more & totally ruin the game
Breaking


VAR har blitt en parodi, vil bare hjelpe til litt!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

kalle_92

  • Gjest
Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #260 på: Mars 02, 2018, 08:42:39 »
VAR fungerer bedre og bedre i Italia. Mitt problem å kjøre kamper UTEN VAR er den fordømte filmingen, samt situasjoner som forrige kamp mot Middlesbrough, der Ayala fikk straffe når han rev ned Ayling. Det er klart at det har vært en del uheldige situasjoner ifbm. VAR, og det må selvsagt brukes varsomt, men jeg synes likefullt at VAR må komme for å bli. 1975 anyone?  ;)

auren

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #261 på: Mars 02, 2018, 09:01:03 »
I hvert fall britisk:

Max

They should do VAR as in tennis. Let each manager have 3 calls for it per game. If a manager gets the call correct then he keeps his 3 calls, if he's wrong then he loses one. If VAR is left to the refs then it's just going to get used more & more & totally ruin the game
Breaking


VAR har blitt en parodi, vil bare hjelpe til litt!  ;)

Tanken er kanskje god. Men da blir det nok minst 6 lange stopp i spillet i hver kamp. Ser også for meg managere som ønsker å hale ut tiden på slutten av kamper der de ikke har brukt opp sine klager, og klager på et innkast eller noe lignende for å få tiden til å gå.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #262 på: Mars 02, 2018, 10:04:15 »
Peter A Løhmann

#swfc Long thread follows: If we do nothing (no new signings, no sales, no contract extensions) we'll have an actual loss of around £59m for the 3 year period 16/17 to 18/19. But some expenses are exempt from FFP/P&S: Academy, stadium improvements, community programme.

#swfc With a budget of £5.6m to sign and pay 1 year's wages of 5 players, I expect us to be looking at maybe 3 Premier League loan signings, a lower league 'keeper and perhaps 1 permanent signing - either a free transfer or a Pelupessy-style cheap foreigner or lower league player

#swfc In summation: We're in a financial mess, but we can get out. Don't expect a promotion push, though, and certainly don't expect top drawer signings this summer - but considering the mess we've created in just 2.5 years, maybe that's a good thing.


 :o


Noen som får det tøft i denne divisjonen neste år!
« Siste redigering: Mars 02, 2018, 10:07:40 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Xern

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #263 på: Mars 02, 2018, 11:13:07 »
Peter A Løhmann

#swfc Long thread follows: If we do nothing (no new signings, no sales, no contract extensions) we'll have an actual loss of around £59m for the 3 year period 16/17 to 18/19. But some expenses are exempt from FFP/P&S: Academy, stadium improvements, community programme.

#swfc With a budget of £5.6m to sign and pay 1 year's wages of 5 players, I expect us to be looking at maybe 3 Premier League loan signings, a lower league 'keeper and perhaps 1 permanent signing - either a free transfer or a Pelupessy-style cheap foreigner or lower league player

#swfc In summation: We're in a financial mess, but we can get out. Don't expect a promotion push, though, and certainly don't expect top drawer signings this summer - but considering the mess we've created in just 2.5 years, maybe that's a good thing.


 :o


Noen som får det tøft i denne divisjonen neste år!
Søren at vi ikke satser på samme måte! Fordømt!
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Bjorn

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #264 på: Mars 02, 2018, 11:19:50 »
Peter A Løhmann

#swfc Long thread follows: If we do nothing (no new signings, no sales, no contract extensions) we'll have an actual loss of around £59m for the 3 year period 16/17 to 18/19. But some expenses are exempt from FFP/P&S: Academy, stadium improvements, community programme.

#swfc With a budget of £5.6m to sign and pay 1 year's wages of 5 players, I expect us to be looking at maybe 3 Premier League loan signings, a lower league 'keeper and perhaps 1 permanent signing - either a free transfer or a Pelupessy-style cheap foreigner or lower league player

#swfc In summation: We're in a financial mess, but we can get out. Don't expect a promotion push, though, and certainly don't expect top drawer signings this summer - but considering the mess we've created in just 2.5 years, maybe that's a good thing.


 :o


Noen som får det tøft i denne divisjonen neste år!
Søren at vi ikke satser på samme måte! Fordømt!

Unner dem ikke dette. Det er synd at det blir sånn. Vi må ikke havne ut på det samme kjøret.
Marching On! 4276

Promotion 2010

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #265 på: Mars 10, 2018, 17:55:03 »
Tru it all together

Sunderland is in serious, serious trouble. Forget "pulling a Leeds" they could pull a Hereford or Chester


Barney

150 million in debt in league 1 is scary


Tru it all together

Ellis Short, their owner, has basically said he'll give the team away free to anyone who wants to take on their debt, which no one will.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #266 på: Mars 10, 2018, 17:56:54 »
Dream team

Quick summary of the events at West Ham so far:

- 3-0 down at home to Burnley
- Players fighting fans
- Multiple pitch invasions
- Fans fighting each-other
- Kids forced to sit on the bench to avoid fighting
- Owners being forced to evacuate to calm down fans


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Reaney

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #267 på: Mars 10, 2018, 19:31:43 »
Rart ikke det har i skjedd i Leeds for lenge siden. Men vi har vel blitt en gjeng "kyllinger" etter 15 år i "skyggen".

DenHviteYeboah

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #268 på: Mars 10, 2018, 19:36:11 »
Tru it all together

Sunderland is in serious, serious trouble. Forget "pulling a Leeds" they could pull a Hereford or Chester


Barney

150 million in debt in league 1 is scary


Tru it all together

Ellis Short, their owner, has basically said he'll give the team away free to anyone who wants to take on their debt, which no one will.
Da blir de slått konkurs, klubben opphører å eksistere....

Promotion 2010

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #269 på: Mars 10, 2018, 19:37:46 »
Tru it all together

Sunderland is in serious, serious trouble. Forget "pulling a Leeds" they could pull a Hereford or Chester


Barney

150 million in debt in league 1 is scary


Tru it all together

Ellis Short, their owner, has basically said he'll give the team away free to anyone who wants to take on their debt, which no one will.
Da blir de slått konkurs, klubben opphører å eksistere....


.....og oppstår som Sunderland Athletic!!!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973