Skrevet av Emne: Breaking news i engelsk fotball  (Lest 330284 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

Cherry

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #660 på: Januar 11, 2019, 17:53:57 »
Padde Kenny hadde vært OK. ;)
 

leedslife

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #661 på: Januar 11, 2019, 17:58:36 »
Padde Kenny hadde vært OK. ;)

Overrasket over at Warnock ikke fikk skvist ut noen ekstra pund av han i Cardiff.
Har de blitt uvenner?

Sølvreven

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #662 på: Januar 11, 2019, 17:58:46 »
Leeds United have approached, and had a bid accepted for the Spanish Goalkeeper, Kiko Casilla, according to Leeds Media, and are set to announce the completion of the signing this Monday.
Casilla is 32 years old, and the 3rd choice Goalkeeper for European giants, Real Madrid. He’s a Goalkeeper who has Champions league experience, and is no stranger to playing out of the back at Real Madrid.
With a Goalkeeper of his experience coming in, it is no doubt that he is intended as the number 1, ahead of the Leeds United prodigy, Peacock-Farrell.
Casilla is a name that has been thrown around inside the club, but with negotiations with Karl Darlow being unsuccessful, it means that Casilla is someone Leeds had in mind as an alternative our team believes.
His career and status isn’t befitting by being a third choice Goalkeeper at his age, meaning a move to Leeds United isn’t unlikely. It is understood that Leeds have had a bid accepted, and player negotiations are going smoothly, with the wage of the Goalkeeper already agreed.
According to reports, Leeds are ready to announce the experienced Keeper this coming Monday if negotiations remain successful.
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

RoarG

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #663 på: Januar 11, 2019, 18:08:43 »
Leeds United have approached, and had a bid accepted for the Spanish Goalkeeper, Kiko Casilla, according to Leeds Media, and are set to announce the completion of the signing this Monday.
Casilla is 32 years old, and the 3rd choice Goalkeeper for European giants, Real Madrid. He’s a Goalkeeper who has Champions league experience, and is no stranger to playing out of the back at Real Madrid.
With a Goalkeeper of his experience coming in, it is no doubt that he is intended as the number 1, ahead of the Leeds United prodigy, Peacock-Farrell.
Casilla is a name that has been thrown around inside the club, but with negotiations with Karl Darlow being unsuccessful, it means that Casilla is someone Leeds had in mind as an alternative our team believes.
His career and status isn’t befitting by being a third choice Goalkeeper at his age, meaning a move to Leeds United isn’t unlikely. It is understood that Leeds have had a bid accepted, and player negotiations are going smoothly, with the wage of the Goalkeeper already agreed.
According to reports, Leeds are ready to announce the experienced Keeper this coming Monday if negotiations remain successful.
;D
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #664 på: Januar 13, 2019, 23:48:30 »
Trist avslutning på en trist Leedsdag. Lille Toby Nye døde i dag

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #665 på: Januar 13, 2019, 23:59:12 »
Hjerteskjærende

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Allanclarke

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #666 på: Januar 14, 2019, 19:20:35 »
David Wagner er ferdig! Tror ikke det hjelper. Huddersfield er fortapt uansett.

https://www.tv2.no/sport/10344569/

Promotion 2010

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #667 på: Januar 14, 2019, 19:22:29 »
Martin O’Neil er ny manager i Forest ser det ut som!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #668 på: Januar 14, 2019, 19:47:37 »
Trist avslutning på en trist Leedsdag. Lille Toby Nye døde i dag

auren

Pontus Jansson

Always a part of this club Toby!
Rest in piece!
We will make the promotion for you and your family!
/ Leeds Family

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #669 på: Januar 14, 2019, 19:48:46 »
David Wagner er ferdig! Tror ikke det hjelper. Huddersfield er fortapt uansett.

https://www.tv2.no/sport/10344569/
En prestasjon av dem å rykke opp, men klubben hører hjemme på et lavere nivå enn PL.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #670 på: Januar 14, 2019, 20:33:57 »
Trist avslutning på en trist Leedsdag. Lille Toby Nye døde i dag

auren

Pontus Jansson

Always a part of this club Toby!
Rest in piece!
We will make the promotion for you and your family!
/ Leeds Family


Liam Cooper

Heartbroken to hear that my little mate has peacefully passed.. I will forever cherish the moments we spent together. Heaven has gained a beautiful angel. Your smile will live with me forever. Sleep tight little man  I love you

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Cherry

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #671 på: Januar 15, 2019, 12:11:38 »
 

ibster

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #672 på: Januar 23, 2019, 08:01:46 »
https://www.nrk.no/sport/savnet-cardiff-spiller_-_-flyet-ser-ut-til-a-falle-fra-hverandre-1.14395824

Cardiffs dyreste signering noensinne, Emiliano Sala, er savnet og antatt omkommet i en tragisk småflyulykke på vei fra Frankrike til Cardiff.

B_Ød

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #673 på: Januar 23, 2019, 08:25:59 »
https://www.nrk.no/sport/savnet-cardiff-spiller_-_-flyet-ser-ut-til-a-falle-fra-hverandre-1.14395824

Cardiffs dyreste signering noensinne, Emiliano Sala, er savnet og antatt omkommet i en tragisk småflyulykke på vei fra Frankrike til Cardiff.

forferdelig sak.
Ups & Ups!!

auren

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #674 på: Januar 23, 2019, 08:54:32 »
Huff! Hjerteskjærende historie  :'( :'( :'(

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #675 på: Januar 23, 2019, 09:13:10 »
https://www.nrk.no/sport/savnet-cardiff-spiller_-_-flyet-ser-ut-til-a-falle-fra-hverandre-1.14395824

Cardiffs dyreste signering noensinne, Emiliano Sala, er savnet og antatt omkommet i en tragisk småflyulykke på vei fra Frankrike til Cardiff.

forferdelig sak.
Ille ja. Britiske medier dekket saken grundig i går, og Nantes' twitterkonto bar preg av tragedien. Et fly forsvinner ikke fra radaren uten en naturlig grunn, og den er nok dessverre at det har styrtet i sjøen.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #676 på: Januar 26, 2019, 11:09:26 »
Tom Ede

.@Aubameyang7 is the first player in #AFC history to score on all seven weekdays within a single season

 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #677 på: Januar 26, 2019, 12:58:48 »
Tom Ede

.@Aubameyang7 is the first player in #AFC history to score on all seven weekdays within a single season

 :)
;D
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #678 på: Januar 26, 2019, 22:24:51 »
Peterborough United

CLUB STATEMENT | The football club wishes to announce that the manager Steve Evans and Assistant Manager Paul Raynor have been released from their contracts with immediate effect.

#pufc

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #679 på: Januar 27, 2019, 18:33:09 »
MILLWALL

Masseslagsmål, knivstikking, rasisme-rop inne på banen og en trener som forsøker å jukse!

Sånn ser han ut etter sykebesøket:





Men EFL vil ikke undersøke dette fordi det skjedde utenfor banen! HVA MED RASISME OG JUKS?

 >:(
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #680 på: Januar 27, 2019, 18:35:21 »
MILLWALL

Masseslagsmål, knivstikking, rasisme-rop inne på banen og en trener som forsøker å jukse!

Sånn ser han ut etter sykebesøket:





Men EFL vil ikke undersøke dette fordi det skjedde utenfor banen! HVA MED RASISME OG JUKS?

 >:(
Og dette bringer ikke vanry over sporten, liksom?  >:(. EFL må skjerpe seg.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Jon R

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #681 på: Januar 27, 2019, 18:36:05 »
MILLWALL

Masseslagsmål, knivstikking, rasisme-rop inne på banen og en trener som forsøker å jukse!

Sånn ser han ut etter sykebesøket:





Men EFL vil ikke undersøke dette fordi det skjedde utenfor banen! HVA MED RASISME OG JUKS?

 >:(
Hva behager? Skjedde «spygate» banen? Det har jeg ikke fått med meg.  ::)
Jon R.

RoarG

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #682 på: Januar 27, 2019, 23:10:13 »
Liverpool, Premier League
Leeds United, Championship
Luton Town, League 1
Lincoln City, League 2
Leyton Orient, National League

Hvilke to ting har disse lagene til felles? Noen som vet?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #683 på: Januar 27, 2019, 23:12:26 »
TopOfTheLeague

L
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

RoarG

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #684 på: Januar 27, 2019, 23:18:58 »
TopOfTheLeague

L
Det er helt korrekt :).
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

DON REVIE

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #685 på: Januar 27, 2019, 23:28:52 »
MILLWALL

Masseslagsmål, knivstikking, rasisme-rop inne på banen og en trener som forsøker å jukse!

Sånn ser han ut etter sykebesøket:





Men EFL vil ikke undersøke dette fordi det skjedde utenfor banen! HVA MED RASISME OG JUKS?

 >:(
Og dette bringer ikke vanry over sporten, liksom?  >:(. EFL må skjerpe seg.










Dear Shaun!...…………..

Promotion 2010

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #686 på: Januar 29, 2019, 11:41:16 »
Duncan Alexander

Non-dry January news: Man City have now scored more goals in 2019 (30) than Huddersfield scored in 2018 (29)

 :o
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

flynn

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #687 på: Januar 29, 2019, 17:44:06 »
Jaja, det finnes de som har det værre enn oss Leeds-supportere...
Notts County-fans for eksempel.
Mr Hardy twitrer først bilde av sin penis, før han legger klubben ut for salg. Og ja, de ligger rock bottom i L2...

flynn

RoarG

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #688 på: Januar 29, 2019, 19:01:00 »
Jaja, det finnes de som har det værre enn oss Leeds-supportere...
Notts County-fans for eksempel.
Mr Hardy twitrer først bilde av sin penis, før han legger klubben ut for salg. Og ja, de ligger rock bottom i L2...

flynn
Hva er det med menn og dick pics? Seriøst? Er'n virkelig så fin og flott at hele verden må se'n?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

GeirO

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #689 på: Januar 29, 2019, 19:38:51 »
Jaja, det finnes de som har det værre enn oss Leeds-supportere...
Notts County-fans for eksempel.
Mr Hardy twitrer først bilde av sin penis, før han legger klubben ut for salg. Og ja, de ligger rock bottom i L2...

flynn
Hva er det med menn og dick pics? Seriøst? Er'n virkelig så fin og flott at hele verden må se'n?
Jeg skal i alle fall ikke slå noen spøk på bildemotivet og navnet til denne mannen.....
MOT