Skrevet av Emne: Breaking news i engelsk fotball  (Lest 330059 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

auren

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #900 på: Juni 13, 2019, 14:15:28 »
Legger dette her, jeg. Phil Hay slutter i YEP. Det var trist, men alt tar vel slutt en gang.

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-latest/leeds-united-writer-phil-hay-is-leaving-the-yorkshire-evening-post-1-9820455

For oss som elsker Leeds har det heldigvis lite å si. Han vil fortsette å tweete og skrive om klubben.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Blank_File

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #901 på: Juni 13, 2019, 15:27:13 »
Legger dette her, jeg. Phil Hay slutter i YEP. Det var trist, men alt tar vel slutt en gang.

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-latest/leeds-united-writer-phil-hay-is-leaving-the-yorkshire-evening-post-1-9820455

For oss som elsker Leeds har det heldigvis lite å si. Han vil fortsette å tweete og skrive om klubben.

auren
Vet du hvor an skal?

Promotion 2010

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #902 på: Juni 13, 2019, 19:00:39 »
Legger dette her, jeg. Phil Hay slutter i YEP. Det var trist, men alt tar vel slutt en gang.

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-latest/leeds-united-writer-phil-hay-is-leaving-the-yorkshire-evening-post-1-9820455



To cover Leeds United from elsewhere...


Leeds United writer Phil Hay is leaving the Yorkshire Evening Post

The Yorkshire Evening Post is sorry to announce the departure of chief Leeds United correspondent Phil Hay.
Phil will leave the title later this month after 15 years at the Yorkshire Evening Post to take up an opportunity elsewhere. He will continue to cover the club in his new role.

He joined the paper in 2004, aged 23, having previously worked for the Press Association. Phil is originally from Edinburgh and is a Hearts fan.

He has been covering Leeds United since 2006 and has travelled all over the world following the Whites.

Phil will be hugely missed by his colleagues and everyone at the Yorkshire Evening Post wishes him well for the future.

Phil said:
"There have definitely been more downs than ups for Leeds in that period (which makes me wonder if I was a bit of a curse) but they're the most fascinating and compelling club, and a club who never sleep.

"Don Waters, the YEP's former United writer, once said to me that you're never short of a story at Elland Road and he's right. This season goes down as my highlight - a pleasure to write about Marcelo Bielsa and to see Leeds go as close as they did. It been a privilege to do this for 13 years at the YEP."
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #903 på: Juni 13, 2019, 19:05:01 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #904 på: Juni 13, 2019, 19:07:10 »
Phil Hay
After 15 years at the YEP, I'm leaving the paper next week. Thirteen years home and away with Leeds United, which has been some adventure. They say you get less for murder but you get less for winning the lottery too. I'm grateful for all of it.

really pleased that my next job will keep me in football writing, keep me covering Leeds United and keep me on Twitter. But more about that another time.



162.474 følgere pr d.d.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Gufrias

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #905 på: Juni 16, 2019, 16:42:48 »
Sarri ferdig i Chelsea. Lampard er heteste kandidat til å ta over.

https://www.vg.no/sport/fotball/i/vQ9EVp/maurizio-sarri-klar-for-juventus?utm_source=vgfront&utm_content=row-1

Hvis det skjer kan Derby bli faretruende sterke nestet sesong.
Hekta på Leeds siden 1974

RoarG

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #906 på: Juni 16, 2019, 18:13:43 »
Sarri ferdig i Chelsea. Lampard er heteste kandidat til å ta over.

https://www.vg.no/sport/fotball/i/vQ9EVp/maurizio-sarri-klar-for-juventus?utm_source=vgfront&utm_content=row-1

Hvis det skjer kan Derby bli faretruende sterke nestet sesong.
Får jobben i en PL-klubb etter bare 1 sesong som manager i Championship? Bør vel ha et større navn?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Bjorn

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #907 på: Juni 16, 2019, 19:36:03 »
Sarri ferdig i Chelsea. Lampard er heteste kandidat til å ta over.

https://www.vg.no/sport/fotball/i/vQ9EVp/maurizio-sarri-klar-for-juventus?utm_source=vgfront&utm_content=row-1

Hvis det skjer kan Derby bli faretruende sterke nestet sesong.
Får jobben i en PL-klubb etter bare 1 sesong som manager i Championship? Bør vel ha et større navn?

Skillet mellom å være Championship og PL er kanskje ikke så stort som vi tror?
Marching On! 4276

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #908 på: Juni 16, 2019, 23:20:03 »
Får jobben i en PL-klubb etter bare 1 sesong som manager i Championship? Bør vel ha et større navn?

Men husk hvordan Derby utviklet seg under ham i fjor.
Gikk fra 6.plass i Championship året før til sjetteplass i år.
Slikt legges merke til :D

Or not.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #909 på: Juni 16, 2019, 23:28:55 »
Får jobben i en PL-klubb etter bare 1 sesong som manager i Championship? Bør vel ha et større navn?

Men husk hvordan Derby utviklet seg under ham i fjor.
Gikk fra 6.plass i Championship året før til sjetteplass i år.
Slikt legges merke til :D

Or not.
Sto på stedet hvil. Sportslig sett. De øste ut mye penger på spillerkjøp og en kjendis-manager. Fail.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Bellini

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #910 på: Juni 17, 2019, 16:41:17 »
Er vel bare å benke seg for å følge både Lampard og Solskjær kjøre disse 2 stor klubbene rett ut i skogen og lette veien for andre til de får sparken rundt juletider  8) ;D :o

Promotion 2010

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #911 på: Juni 17, 2019, 23:30:31 »
Louis Mendez

BREAKING: Charlton fail to reach an agreement with Lee Bowyer #cafc

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Reaney

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #912 på: Juni 18, 2019, 11:22:37 »
Håper det ikke, men kan være en aktuell Leeds manager om Bielsa drar.

Bjorn

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #913 på: Juni 18, 2019, 11:50:47 »
Håper det ikke, men kan være en aktuell Leeds manager om Bielsa drar.

Hva skal man si..?  ???
Marching On! 4276

RoarG

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #914 på: Juni 18, 2019, 11:59:50 »
Håper det ikke, men kan være en aktuell Leeds manager om Bielsa drar.

Hva skal man si..?  ???
Fail, fail & fail?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kato

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #915 på: Juni 18, 2019, 18:30:00 »
Bowyer signerer ny kontrakt med Charlton.

Gary Monk sparkes i Birmingham, svært misfornøyd med salget av Jota til Aston Villa.
 

HåvardK

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #916 på: Juni 18, 2019, 22:26:16 »
Håper det ikke, men kan være en aktuell Leeds manager om Bielsa drar.
Har Raddiken sparket Bielsa nå?

DenHviteYeboah

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #917 på: Juni 18, 2019, 22:39:34 »
Sarri ferdig i Chelsea. Lampard er heteste kandidat til å ta over.

https://www.vg.no/sport/fotball/i/vQ9EVp/maurizio-sarri-klar-for-juventus?utm_source=vgfront&utm_content=row-1

Hvis det skjer kan Derby bli faretruende sterke nestet sesong.
Får jobben i en PL-klubb etter bare 1 sesong som manager i Championship? Bør vel ha et større navn?

Skillet mellom å være Championship og PL er kanskje ikke så stort som vi tror?
For meg føles det som en avgrunn... >:(

Allanclarke


Jon R

Jon R.

Kontakinte

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #920 på: Juni 18, 2019, 23:47:26 »
jo

Eriksen55

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #921 på: Juni 19, 2019, 11:29:35 »
Barbet klar for QPR

Jon R

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #922 på: Juni 19, 2019, 11:48:38 »
Barbet klar for QPR
3 potensielt gode signeringer på QPR så langt. Free transfers alle sammen tror jeg.

Litt overarasket over at Barbet ikke var et target for oss.
Jon R.

Promotion 2010

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #923 på: Juni 20, 2019, 08:47:06 »
BBC

Emiliano Sala: Manslaughter arrest over footballer's death

19 June 2019
AFP Sala posing with a Cardiff City shirt on 20 January
Emiliano Sala had just signed with Cardiff City
A man has been arrested on suspicion of manslaughter over the death of Argentine footballer Emiliano Sala who died in a plane crash.

The striker, who had signed with Cardiff City, was killed in the crash along with pilot David Ibbotson.

A 64-year-old man from North Yorkshire had been arrested and released while investigations continue, a spokesperson for Dorset Police said.

The force added the families of the two men who died had been informed.

Mr Sala, 28, had been travelling from Nantes to Cardiff on 21 January when the plane he was in lost contact with air traffic control north of Guernsey.

His body was recovered in February but Mr Ibbotson's has never been found.

Getty Images/David Ibbotson Emiliano Sala and David Ibbotson
Emiliano Sala (left) was heading to his new club, Cardiff City, on board a plane being flown by David Ibbotson
Mr Sala's body was brought to Portland and Dorset Police has been carrying out inquiries on behalf of the coroner.

Det Insp Simon Huxter, of the force's Major Crime Investigation Team, said: "As part of this investigation we have to consider whether there is any evidence of any suspected criminality and as a result of our inquiries we have today, Wednesday 19 June 2019, arrested a 64-year-old man from the North Yorkshire area on suspicion of manslaughter by an unlawful act.

"He is assisting with our inquiries and has been released from custody under investigation."

AAIB/PA Air accident investigator's photo showing the rear left side of the fuselage
An air accident investigator's photo showed the rear left side of the fuselage on the seabed
Det Insp Huxter urged people not to speculate about the identity of the man as it could hinder the investigation.

The Piper Malibu aircraft was carrying Mr Sala and Mr Ibbotson, from Crowle, Lincolnshire, after the footballer returned to FC Nantes to say goodbye to his former teammates.

An official search operation was called off on 24 January after Guernsey's harbour master said the chances of survival were "extremely remote".

Shipwreck hunter David Mearns found the plane wreckage on 3 February, 220ft (67m) below the surface of the English Channel, using sonar financed by an appeal that raised £340,000 (371,000 euros) to find the aircraft.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #924 på: Juni 22, 2019, 10:10:21 »
Graeme Bailey

Shocking from England Under 21s to be out after two games...some achievement from Aidy Boothroyd to produce such a poor team with so much talent at his disposal...and to not pick Phil Foden, the mind boggles...

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #925 på: Juni 23, 2019, 12:17:50 »
Benitez høyst sannsynlig ferdig i Newcastle. Deres egenrådige eier, Mike Ashley, har ikke framlagt noe nytt kontraktforslag til Benitez.

https://www.nettavisen.no/sport/--benitez-er-ferdig-i-newcastle/3423803746.html
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

DenHviteYeboah

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #926 på: Juni 23, 2019, 14:17:22 »
Benitez høyst sannsynlig ferdig i Newcastle. Deres egenrådige eier, Mike Ashley, har ikke framlagt noe nytt kontraktforslag til Benitez.

https://www.nettavisen.no/sport/--benitez-er-ferdig-i-newcastle/3423803746.html
Jeg trodde Mike Ashley akkurat hadde solgt klubben. Har jeg drømt?

RoarG

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #927 på: Juni 23, 2019, 15:42:51 »
Benitez høyst sannsynlig ferdig i Newcastle. Deres egenrådige eier, Mike Ashley, har ikke framlagt noe nytt kontraktforslag til Benitez.

https://www.nettavisen.no/sport/--benitez-er-ferdig-i-newcastle/3423803746.html
Jeg trodde Mike Ashley akkurat hadde solgt klubben. Har jeg drømt?
Dette må jeg si var en overraskelse: Monk til Newcastle :o?!
https://www.walesonline.co.uk/sport/football/football-news/former-swansea-city-leeds-united-16473536
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

GeirO

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #928 på: Juni 23, 2019, 22:09:49 »
Typisk Monk å si opp når han får et annet tilbud, jf. Leeds/Boro-saken.
MOT

RoarG

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #929 på: Juni 24, 2019, 00:15:17 »
Typisk Monk å si opp når han får et annet tilbud, jf. Leeds/Boro-saken.
Antyder du opportunisme og illojalitet?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020