Skrevet av Emne: DERSOM opprykk - hva da?  (Lest 3219 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Torpe-do

DERSOM opprykk - hva da?
« på: Mars 16, 2017, 15:29:56 »
Gitt vi faktisk skulle klare det praktstykke å rykke opp i år. Hva da? Hvordan tror dere dagens stall hadde klart seg? Hvilke ledd skal forsterkes, om en tar utgangspunkt i maks... 4! 4 bytter i startelleveren. Hvordan ville PL-laget Leeds 2017/18 se ut? :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

auren

Sv: DERSOM opprykk - hva da?
« Svar #1 på: Mars 16, 2017, 15:45:56 »
Ny keeper - Ayling, Jansson, ny stopper, Taylor - Vieira, ny sentral midtbanespiller - Ny ving, Hernandez, Pedraza - Wood

Hvis vi kan få signet Bartley så ønsker jeg istedetfor ny venstreving.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

h.b

  • Gjest
Sv: DERSOM opprykk - hva da?
« Svar #2 på: Mars 16, 2017, 16:01:13 »
Opprykk betyr minimum 10 inn som går rett inn på laget. Med dagens stall blir vi århundrets slaktoffer

HåvardK

Sv: DERSOM opprykk - hva da?
« Svar #3 på: Mars 16, 2017, 16:04:03 »
Opprykk betyr minimum 10 inn som går rett inn på laget. Med dagens stall blir vi århundrets slaktoffer
Og hver og en av disse bør koste minst ti millioner pund, regner jeg med?

h.b

  • Gjest
Sv: DERSOM opprykk - hva da?
« Svar #4 på: Mars 16, 2017, 16:07:24 »
Opprykk betyr minimum 10 inn som går rett inn på laget. Med dagens stall blir vi århundrets slaktoffer
Og hver og en av disse bør koste minst ti millioner pund, regner jeg med?

Ikke nødvendigvis. Gjelder å finne en god kjemi og balanse. Men skal vi kjempe på øvre del av tabellen. Da gjelder det å ha den kvaliteten i hvert ledd som utgjør den store forskjellen. Og den kvaliteten koster penger. Selvsagt kan vi være heldig å finne noe rimelig, men vi kan ikke satse på det å være heldige

Eriksen55

Sv: DERSOM opprykk - hva da?
« Svar #5 på: Mars 16, 2017, 16:12:47 »
Opprykk betyr minimum 10 inn som går rett inn på laget. Med dagens stall blir vi århundrets slaktoffer
Og hver og en av disse bør koste minst ti millioner pund, regner jeg med?

Ikke nødvendigvis. Gjelder å finne en god kjemi og balanse. Men skal vi kjempe på øvre del av tabellen. Da gjelder det å ha den kvaliteten i hvert ledd som utgjør den store forskjellen. Og den kvaliteten koster penger. Selvsagt kan vi være heldig å finne noe rimelig, men vi kan ikke satse på det å være heldige

Alt annet enn å vinne PL neste år er skandale!!

h.b

  • Gjest
Sv: DERSOM opprykk - hva da?
« Svar #6 på: Mars 16, 2017, 16:47:20 »
Opprykk betyr minimum 10 inn som går rett inn på laget. Med dagens stall blir vi århundrets slaktoffer
Og hver og en av disse bør koste minst ti millioner pund, regner jeg med?

Ikke nødvendigvis. Gjelder å finne en god kjemi og balanse. Men skal vi kjempe på øvre del av tabellen. Da gjelder det å ha den kvaliteten i hvert ledd som utgjør den store forskjellen. Og den kvaliteten koster penger. Selvsagt kan vi være heldig å finne noe rimelig, men vi kan ikke satse på det å være heldige

Alt annet enn å vinne PL neste år er skandale!!

Ikke sant. nei poenget med satsinga i Premier League er at man skal alltid satse for å nå europa. Det å gå inn i en Premier League sesong og ha som mål å overleve er en fallitterklæring
Og man vil da automatisk kjempe i bunnen av divisjonen

Blank_File

Sv: DERSOM opprykk - hva da?
« Svar #7 på: Mars 16, 2017, 17:22:54 »
Opprykk betyr minimum 10 inn som går rett inn på laget. Med dagens stall blir vi århundrets slaktoffer
Og hver og en av disse bør koste minst ti millioner pund, regner jeg med?

Ikke nødvendigvis. Gjelder å finne en god kjemi og balanse. Men skal vi kjempe på øvre del av tabellen. Da gjelder det å ha den kvaliteten i hvert ledd som utgjør den store forskjellen. Og den kvaliteten koster penger. Selvsagt kan vi være heldig å finne noe rimelig, men vi kan ikke satse på det å være heldige

Alt annet enn å vinne PL neste år er skandale!!

Ikke sant. nei poenget med satsinga i Premier League er at man skal alltid satse for å nå europa. Det å gå inn i en Premier League sesong og ha som mål å overleve er en fallitterklæring
Og man vil da automatisk kjempe i bunnen av divisjonen
Ja fjorårets Leicester er jo et godt bevis på det. :-D

Torpe-do

Sv: DERSOM opprykk - hva da?
« Svar #8 på: Mars 16, 2017, 17:36:00 »
Opprykk betyr minimum 10 inn som går rett inn på laget. Med dagens stall blir vi århundrets slaktoffer

Vil du ikke være noe bekymret for samspill? Det er ikke som om vi har 2-3 sesonger på å "spille laget samspilt" som nyopprykket, heller. Etter mitt skjønn må vel første sesong handle om å overleve. Om ikke annet for å kjenne på nivået, se landet an..

Dessuten vil det vel være umulig å vite hvordan garderobestemningen blir, med mindre vi kjøper opp ett annet lag, hehe. Hvilket lag er til salgs? Notts County? X)



Sent from my iPhone using Tapatalk

Rudi G.

  • Gjest
Sv: DERSOM opprykk - hva da?
« Svar #9 på: Mars 16, 2017, 17:43:00 »
Opprykk betyr minimum 10 inn som går rett inn på laget. Med dagens stall blir vi århundrets slaktoffer

Vil du ikke være noe bekymret for samspill? Det er ikke som om vi har 2-3 sesonger på å "spille laget samspilt" som nyopprykket, heller. Etter mitt skjønn må vel første sesong handle om å overleve. Om ikke annet for å kjenne på nivået, se landet an..

Dessuten vil det vel være umulig å vite hvordan garderobestemningen blir, med mindre vi kjøper opp ett annet lag, hehe. Hvilket lag er til salgs? Notts County? X)



Sent from my iPhone using Tapatalk

10 var drøyt men vil minne på om at denne sesongen har vi 7 nye som gikk mer eller mindre rett inn på laget, tok noen kamper før det satt men det får Monk ta deler av skylden for.

Torpe-do

Sv: DERSOM opprykk - hva da?
« Svar #10 på: Mars 16, 2017, 17:46:29 »
Opprykk betyr minimum 10 inn som går rett inn på laget. Med dagens stall blir vi århundrets slaktoffer

Vil du ikke være noe bekymret for samspill? Det er ikke som om vi har 2-3 sesonger på å "spille laget samspilt" som nyopprykket, heller. Etter mitt skjønn må vel første sesong handle om å overleve. Om ikke annet for å kjenne på nivået, se landet an..

Dessuten vil det vel være umulig å vite hvordan garderobestemningen blir, med mindre vi kjøper opp ett annet lag, hehe. Hvilket lag er til salgs? Notts County? X)



Sent from my iPhone using Tapatalk

10 var drøyt men vil minne på om at denne sesongen har vi 7 nye som gikk mer eller mindre rett inn på laget, tok noen kamper før det satt men det får Monk ta deler av skylden for.

Jo, kanskje det. Det KAN jo gå bra, også. Men at det er noen suksessoppskrift, les mal å følge, det tror jeg neppe. Skal det sies at om vi "karrer" til oss ett opprykk, så bør jo det tilsi at vi ikke er mer enn "akkurat" gode nok. Eventuelt litt heldige. Det kan vel tilsi større utskiftinger..


Sent from my iPhone using Tapatalk

B_Ød

Sv: DERSOM opprykk - hva da?
« Svar #11 på: Mars 16, 2017, 18:12:57 »
bør vel evt kanskje drøye litt mtp europa, men litt bedre enn å overleve kanskje. Ellers er det ikke lett å si hvem som hadde tatt steget evt ikke. Veldig vanskelig spørsmål syns jeg.
Ups & Ups!!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: DERSOM opprykk - hva da?
« Svar #12 på: Mars 16, 2017, 18:20:44 »
Opprykk betyr minimum 10 inn som går rett inn på laget. Med dagens stall blir vi århundrets slaktoffer

Vil du ikke være noe bekymret for samspill? Det er ikke som om vi har 2-3 sesonger på å "spille laget samspilt" som nyopprykket, heller. Etter mitt skjønn må vel første sesong handle om å overleve. Om ikke annet for å kjenne på nivået, se landet an..

Dessuten vil det vel være umulig å vite hvordan garderobestemningen blir, med mindre vi kjøper opp ett annet lag, hehe. Hvilket lag er til salgs? Notts County? X)



Sent from my iPhone using Tapatalk

10 var drøyt men vil minne på om at denne sesongen har vi 7 nye som gikk mer eller mindre rett inn på laget, tok noen kamper før det satt men det får Monk ta deler av skylden for.

Jo, kanskje det. Det KAN jo gå bra, også. Men at det er noen suksessoppskrift, les mal å følge, det tror jeg neppe. Skal det sies at om vi "karrer" til oss ett opprykk, så bør jo det tilsi at vi ikke er mer enn "akkurat" gode nok. Eventuelt litt heldige. Det kan vel tilsi større utskiftinger..


Sent from my iPhone using Tapatalk

Tror egentlig ikke det skal så mange til men sentral midtbane må styrkes betraktelig, må ha noen der som fritar de fremover for alt for mye defensivt ansvar, da får vi sikkert flere målscorere også.

Sydhagen

Sv: DERSOM opprykk - hva da?
« Svar #13 på: Mars 16, 2017, 19:11:14 »
å bytte ut 10 mann = fiasko
Behold nøkkelspillerne fra opprykket og forsterk andre plasser.
4-5 nye i start XI er passelig.


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Nørgaard

Sv: DERSOM opprykk - hva da?
« Svar #14 på: Mars 16, 2017, 19:17:29 »
Opprykk betyr minimum 10 inn som går rett inn på laget. Med dagens stall blir vi århundrets slaktoffer
Og hver og en av disse bør koste minst ti millioner pund, regner jeg med?

Opryk betyder Messi, Neymar og Hazard

Leedsfan

Sv: DERSOM opprykk - hva da?
« Svar #15 på: Mars 16, 2017, 20:06:59 »
å bytte ut 10 mann = fiasko
Behold nøkkelspillerne fra opprykket og forsterk andre plasser.
4-5 nye i start XI er passelig.


Sent from my iPad using Tapatalk Pro

Takk, begynte å bli uvel av å lese begynnelsen av denne tråden.

Signerer vi 10 nye som går inn på laget så må vi ha griseflaks for å holde oss oppe. Derimot hvis vi gjør som du skriver, signerer 4-5-6 nye forsterkninger og det er alltid noen som tar steget(og nivået) så kan det bli bra.

Uansett så blir det tøft i PL.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

testo

Sv: DERSOM opprykk - hva da?
« Svar #16 på: Mars 16, 2017, 20:09:33 »
"DERSOM opprykk - hva da?"
Dette spørsmålet kunne vel kanskje vært stilt i emnet  "Kommer vi noen gang tilbake til Premier League?".....Føler at spørsmålet ligger godt innafor å stille der. Samtidig får vi mindre emner å forholde oss til.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28805
  • Total likes: 2612
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: DERSOM opprykk - hva da?
« Svar #17 på: Mars 16, 2017, 20:56:39 »
"DERSOM opprykk - hva da?"
Dette spørsmålet kunne vel kanskje vært stilt i emnet  "Kommer vi noen gang tilbake til Premier League?".....Føler at spørsmålet ligger godt innafor å stille der. Samtidig får vi mindre emner å forholde oss til.
Men, Terje, det er en ny tid i emning. :)

...klart vi trenger flere emner da. :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

testo

Sv: DERSOM opprykk - hva da?
« Svar #18 på: Mars 16, 2017, 21:04:02 »
"DERSOM opprykk - hva da?"
Dette spørsmålet kunne vel kanskje vært stilt i emnet  "Kommer vi noen gang tilbake til Premier League?".....Føler at spørsmålet ligger godt innafor å stille der. Samtidig får vi mindre emner å forholde oss til.
Men, Terje, det er en ny tid i emning. :)

...klart vi trenger flere emner da. :)

Neidaså, ellers a  ;D
Trekker meg straks inn i min lille boble å klekker ut noen morsomme nye emner :P
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

berlin

Sv: DERSOM opprykk - hva da?
« Svar #19 på: Mars 17, 2017, 07:15:47 »
å bytte ut 10 mann = fiasko
Behold nøkkelspillerne fra opprykket og forsterk andre plasser.
4-5 nye i start XI er passelig.


Sent from my iPad using Tapatalk Pro

Tenker omtrent sånn jeg også.

Målet vil nok være å sikre ny kontrakt.
Det er ikke sikkert det er/blir en "uttalt" målsetning fra klubben, men jeg har lagt merke til at flere PL-klubber (eks de 6-8 beste) har det som "første mål" hver sesong, og deretter kommer så høyt opp som mulig.

Men noe av det er som er morsomt med fotball, er at det ikke alltid fornuft og realisme slår til (kanskje heller sjeldnere),
slik at det kan slå begge veier; både overprestere og underprestere.

Xern

Sv: DERSOM opprykk - hva da?
« Svar #20 på: Mars 17, 2017, 09:42:23 »
Da forestiller jeg meg;

Green - Ny høyreback - Jansson - Bartley - Taylor - Om Bridcutt ikke snart får tilbake formen; ny defensiv midtbanespiller - Vieira/Phillips - Pedraza - Ny offensiv midtbanespiller - Ny høyreving - Wood.

Benk: Silvestri - Ny midtstopper - O'Kane - Ny venstreving - Ny høyreving - Ny spiss - Ayling

Green vil jeg veldig gjerne beholde, da fyren har spilt fantastisk de siste mnd, og erfaringen hans vil være gull verdt i en slik situasjon! Green er også kjent som en spiller som bidrar til godt miljø i stallen, både på og utenfor banen, til og med i fritiden. Slike spillere trenger vi! Hernandez begynner å bli preget av alderen, og tar nok ikke Premier League godt nok vil jeg tro. Kan også hende at han vil nyte spillemåten der, da den ikke er like fysisk? Ayling tror jeg spiller på maksnivå pdd. og vil ikke holde i PL. Så må vi forbedre benken kraftig, da den er altfor svak for PL!
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

h.b

  • Gjest
Sv: DERSOM opprykk - hva da?
« Svar #21 på: Mars 17, 2017, 10:02:33 »
Da forestiller jeg meg;

Green - Ny høyreback - Jansson - Bartley - Taylor - Om Bridcutt ikke snart får tilbake formen; ny defensiv midtbanespiller - Vieira/Phillips - Pedraza - Ny offensiv midtbanespiller - Ny høyreving - Wood.

Benk: Silvestri - Ny midtstopper - O'Kane - Ny venstreving - Ny høyreving - Ny spiss - Ayling

Green vil jeg veldig gjerne beholde, da fyren har spilt fantastisk de siste mnd, og erfaringen hans vil være gull verdt i en slik situasjon! Green er også kjent som en spiller som bidrar til godt miljø i stallen, både på og utenfor banen, til og med i fritiden. Slike spillere trenger vi! Hernandez begynner å bli preget av alderen, og tar nok ikke Premier League godt nok vil jeg tro. Kan også hende at han vil nyte spillemåten der, da den ikke er like fysisk? Ayling tror jeg spiller på maksnivå pdd. og vil ikke holde i PL. Så må vi forbedre benken kraftig, da den er altfor svak for PL!

Kan være enig i dette her. men jeg sitter med en guffen følelse av at Bartley ikke holde nivået i premier League. Jeg ser desverre altfor ofte enkle tupp ballen på tribunen avklaringer fra Bartley. Tror vi må ha en bedre stopper. Og kanskje en grunn til at Swansea lot han gå på lån til Leeds

Sydhagen

Sv: DERSOM opprykk - hva da?
« Svar #22 på: Mars 17, 2017, 10:07:10 »
Da forestiller jeg meg;

Green - Ny høyreback - Jansson - Bartley - Taylor - Om Bridcutt ikke snart får tilbake formen; ny defensiv midtbanespiller - Vieira/Phillips - Pedraza - Ny offensiv midtbanespiller - Ny høyreving - Wood.

Benk: Silvestri - Ny midtstopper - O'Kane - Ny venstreving - Ny høyreving - Ny spiss - Ayling

Green vil jeg veldig gjerne beholde, da fyren har spilt fantastisk de siste mnd, og erfaringen hans vil være gull verdt i en slik situasjon! Green er også kjent som en spiller som bidrar til godt miljø i stallen, både på og utenfor banen, til og med i fritiden. Slike spillere trenger vi! Hernandez begynner å bli preget av alderen, og tar nok ikke Premier League godt nok vil jeg tro. Kan også hende at han vil nyte spillemåten der, da den ikke er like fysisk? Ayling tror jeg spiller på maksnivå pdd. og vil ikke holde i PL. Så må vi forbedre benken kraftig, da den er altfor svak for PL!

Kan være enig i dette her. men jeg sitter med en guffen følelse av at Bartley ikke holde nivået i premier League. Jeg ser desverre altfor ofte enkle tupp ballen på tribunen avklaringer fra Bartley. Tror vi må ha en bedre stopper. Og kanskje en grunn til at Swansea lot han gå på lån til Leeds
Huth og Morgan er av samme type og kvalitet(?).
De klarer seg helt fint. Alt kommer an på hvilken type fotball man spiller.


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."