Skrevet av Emne: Sesongen i Championship - 2017-18  (Lest 60150 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010

Sv: Sesongen i Championship - 2017-18
« Svar #330 på: April 24, 2018, 07:57:31 »
Sjelden vi arrangerer etter-sesongen-turer, men......


Leeds plan post-season tour to Burma despite Government advising against 'all but essential' travel to four different areas of Asian nation

By Jack Gaughan for MailOnline 22:04 BST 23 Apr 2018, updated 22:32 BST 23 Apr 2018

Leeds are believed to be preparing for a tour to Burma for two friendly matches
Sportsmail understands Leeds players are concerned about the plans
Political unrest is rife and the Government advise against travelling there
Leeds United are planning to take the highly unusual step of embarking on a post-season tour of Burma.

Sportsmail understands plans are in place for Paul Heckingbottom’s side to spend around a week in Southeast Asia once the Championship campaign has finished next month.

The tour, which at this stage is believed to comprise of two friendlies, raises obvious security fears and it is understood players are concerned about the trip. Any fears will be addressed by the club.

Leeds owner Andrea Radrizzani’s company, Eleven Sports, owns a TV rights package in the region.

Political unrest is rife in Burma, with U.N. assistant secretary-general for human rights, Andrew Gilmour, claiming last month that ‘ethnic cleansing’ of Rohingya Muslims is continuing.

That came after coordinated insurgent attacks on police and army bases last August killed 70 people. The security response drove close to 700,000 into Bangladesh to seek refuge.

There had been hope that Nobel laureate Suu Kyi, who assumed office in March 2016, would bring peace to Burma. The country announced a mass pardoning of 8,500 prisoners last week.

 The Foreign and Commonwealth Office (FCO) advise against all but essential travel to four separate areas of the country and the Government class Burma as having a risk of Zika virus transmission.


http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-5649023/Leeds-plan-post-season-tour-Burma.html

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Cherry

Sv: Sesongen i Championship - 2017-18
« Svar #331 på: April 24, 2018, 11:57:03 »
Sjelden vi arrangerer etter-sesongen-turer, men......


Leeds plan post-season tour to Burma despite Government advising against 'all but essential' travel to four different areas of Asian nation

By Jack Gaughan for MailOnline 22:04 BST 23 Apr 2018, updated 22:32 BST 23 Apr 2018

Leeds are believed to be preparing for a tour to Burma for two friendly matches
Sportsmail understands Leeds players are concerned about the plans
Political unrest is rife and the Government advise against travelling there
Leeds United are planning to take the highly unusual step of embarking on a post-season tour of Burma.

Sportsmail understands plans are in place for Paul Heckingbottom’s side to spend around a week in Southeast Asia once the Championship campaign has finished next month.

The tour, which at this stage is believed to comprise of two friendlies, raises obvious security fears and it is understood players are concerned about the trip. Any fears will be addressed by the club.

Leeds owner Andrea Radrizzani’s company, Eleven Sports, owns a TV rights package in the region.

Political unrest is rife in Burma, with U.N. assistant secretary-general for human rights, Andrew Gilmour, claiming last month that ‘ethnic cleansing’ of Rohingya Muslims is continuing.

That came after coordinated insurgent attacks on police and army bases last August killed 70 people. The security response drove close to 700,000 into Bangladesh to seek refuge.

There had been hope that Nobel laureate Suu Kyi, who assumed office in March 2016, would bring peace to Burma. The country announced a mass pardoning of 8,500 prisoners last week.

 The Foreign and Commonwealth Office (FCO) advise against all but essential travel to four separate areas of the country and the Government class Burma as having a risk of Zika virus transmission.


http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-5649023/Leeds-plan-post-season-tour-Burma.html


Ahh, skjønner den:
Spillerne er forsikret, og her tar Radrizzani KUN ut de som ikke er aktuelle videre....
 

Promotion 2010

Sv: Sesongen i Championship - 2017-18
« Svar #332 på: April 29, 2018, 15:34:25 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: Sesongen i Championship - 2017-18
« Svar #333 på: April 29, 2018, 15:47:32 »
Insert coins for promotion ;D.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Sv: Sesongen i Championship - 2017-18
« Svar #334 på: Mai 03, 2018, 20:39:54 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Xern

Sv: Sesongen i Championship - 2017-18
« Svar #335 på: Mai 03, 2018, 22:26:20 »
Kjenner jeg savner Christiansen litt. Hadde liksom troa på at laget kunne bli bra med litt tid, mens vi strengt tatt ikke har sett et eneste lysglimt med Heckingbottom :o
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Jon R

Sv: Sesongen i Championship - 2017-18
« Svar #336 på: Mai 03, 2018, 22:58:37 »
Kjenner jeg savner Christiansen litt. Hadde liksom troa på at laget kunne bli bra med litt tid, mens vi strengt tatt ikke har sett et eneste lysglimt med Heckingbottom :o
Christiansen leder «Headcoach of The season» kåringen hårfint foran nr 2, Paul Heckingbottom. 6 røde kort på de 8 siste kampene med TC trekker hans kandidatur kraftig ned sies det.
Jon R.

Reaney

Sv: Sesongen i Championship - 2017-18
« Svar #337 på: Mai 03, 2018, 23:35:23 »
Er det mulig å ekskludere dette kålhue, for alt som har med Leeds å gjøre for all framtid? https://www.dagbladet.no/sport/hadde-bare-fjortoft-husket-at-han-var-pa-jobb/69768582

DenHviteYeboah

Sv: Sesongen i Championship - 2017-18
« Svar #338 på: Mai 04, 2018, 07:14:07 »
Er det mulig å ekskludere dette kålhue, for alt som har med Leeds å gjøre for all framtid? https://www.dagbladet.no/sport/hadde-bare-fjortoft-husket-at-han-var-pa-jobb/69768582
At det går an  :( er Fjøra Leedssupporter? Det visste jeg ikke. Null respekt for han etter dette. Men nå bruker Manure -
avisen Dagbladet enhver anledning til å skrive noe negativt om Leeds. Sluttet å kjøpe den under Solskjærs tid, ble fysisk kvalm av deres dekning av Manure :(

Promotion 2010

Sv: Sesongen i Championship - 2017-18
« Svar #339 på: Mai 04, 2018, 09:52:45 »
Er det mulig å ekskludere dette kålhue, for alt som har med Leeds å gjøre for all framtid? https://www.dagbladet.no/sport/hadde-bare-fjortoft-husket-at-han-var-pa-jobb/69768582
At det går an  :( er Fjøra Leedssupporter? Det visste jeg ikke. Null respekt for han etter dette. Men nå bruker Manure -
avisen Dagbladet enhver anledning til å skrive noe negativt om Leeds. Sluttet å kjøpe den under Solskjærs tid, ble fysisk kvalm av deres dekning av Manure :(


Har aldri hatt sansen for Fjørtoft og driter jamt i om han er Leeds-supporter eller ikke! MEN norske kommentatorer mangler totalt innlevelse, så at Fjørtoft tar litt av her er helt greit for meg!

Engelsk som språkform er vel helt greit i respekt for Rednap som står der.

Blir bare litt småkvalm av Folk som er så høye på seg selv!

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sydhagen

Sv: Sesongen i Championship - 2017-18
« Svar #340 på: Mai 04, 2018, 10:12:12 »
Den som er helt ute her er jo Morten P.
Fjørtoft formidler en helt enorm stemning fra indre bane etter en syk semifinale mellom Roma og Liverpool.

Idrett handler stort sett om følelser for de som følger med. Akkurat dette formidler Fjørtoft helt flott.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Blank_File

Sv: Sesongen i Championship - 2017-18
« Svar #341 på: Mai 04, 2018, 12:37:49 »
Sendinga etterpå var mer moro enn selve kampen.

DenHviteYeboah

Sv: Sesongen i Championship - 2017-18
« Svar #342 på: Mai 04, 2018, 13:54:41 »
Den som er helt ute her er jo Morten P.
Fjørtoft formidler en helt enorm stemning fra indre bane etter en syk semifinale mellom Roma og Liverpool.

Idrett handler stort sett om følelser for de som følger med. Akkurat dette formidler Fjørtoft helt flott.
Til opplysning så er Morten Pedersen en ræva journalist og erklært Manure supporter. Og Tom Stalsberg er det også....

Hallgeir *

Sv: Sesongen i Championship - 2017-18
« Svar #343 på: Mai 04, 2018, 19:13:14 »
Er jeg for snerpete når jeg synes at en Champions League-kamp ikke relaterer spesielt mye til "Sesongen i Championship - 2017-18 ?

 ;)
Super Leeds since 1968

HåvardK

Sv: Sesongen i Championship - 2017-18
« Svar #344 på: Mai 04, 2018, 23:04:16 »
Er jeg for snerpete når jeg synes at en Champions League-kamp ikke relaterer spesielt mye til "Sesongen i Championship - 2017-18 ?

 ;)
Nei.

Reaney

Sv: Sesongen i Championship - 2017-18
« Svar #345 på: Mai 05, 2018, 13:44:55 »
Ok, skal flytte innlegget din snerping.

RoarG

Sv: Sesongen i Championship - 2017-18
« Svar #346 på: Mai 05, 2018, 14:09:13 »
Disse innleggene om journalisters tvilsomme tilhørighet og en CL-kamp, hører vel strengt tatt ikke hjemme i en tråd om Championship. Skjer det virkelig så lite i denne divisjonen?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Hallgeir *

Sv: Sesongen i Championship - 2017-18
« Svar #347 på: Mai 05, 2018, 17:48:27 »
Ok, skal flytte innlegget din snerping.

Kjendiser som er Leeds-fans er jo en mulig tråd.....?
Super Leeds since 1968

Blank_File

Sv: Sesongen i Championship - 2017-18
« Svar #348 på: Mai 05, 2018, 17:59:48 »
Vel, da er det ikke sikkert at WBA blir å finne i divisjonen vår neste år likevel. Vanvittig sluttspurt av Brom! 3-2-0 etter at Moore tok over.

auren

Sv: Sesongen i Championship - 2017-18
« Svar #349 på: Mai 05, 2018, 18:01:27 »
Vel, da er det ikke sikkert at WBA blir å finne i divisjonen vår neste år likevel. Vanvittig sluttspurt av Brom! 3-2-0 etter at Moore tok over.

Reneste Helena Mikkelsen stil. Men de rykker nok ned uansett. Kun mikroskopiske sjanser for å overleve...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Xern

Sv: Sesongen i Championship - 2017-18
« Svar #350 på: Mai 05, 2018, 20:08:16 »
Vel, da er det ikke sikkert at WBA blir å finne i divisjonen vår neste år likevel. Vanvittig sluttspurt av Brom! 3-2-0 etter at Moore tok over.

Reneste Helena Mikkelsen stil. Men de rykker nok ned uansett. Kun mikroskopiske sjanser for å overleve...

auren
Straffespark i siste spilleminutt kommer til å redde dem, skarru se.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

auren

Sv: Sesongen i Championship - 2017-18
« Svar #351 på: Mai 05, 2018, 20:08:58 »
Vel, da er det ikke sikkert at WBA blir å finne i divisjonen vår neste år likevel. Vanvittig sluttspurt av Brom! 3-2-0 etter at Moore tok over.

Reneste Helena Mikkelsen stil. Men de rykker nok ned uansett. Kun mikroskopiske sjanser for å overleve...

auren
Straffespark i siste spilleminutt kommer til å redde dem, skarru se.

Soton ser ut til å sende dem ned nå...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Sv: Sesongen i Championship - 2017-18
« Svar #352 på: Mai 05, 2018, 20:54:58 »
Soton og Swansea har spilt 36 kamper, WBA 37. Nei, jeg tror ikke de redder seg ut av den knipa.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Gufrias

Sv: Sesongen i Championship - 2017-18
« Svar #353 på: Mai 06, 2018, 20:35:22 »
Og så tilbake til topic.

Med fasit i hånd kan vi si at det har vært en middelmådig sesong, litt skuffende for de mest stoiske blant oss, hjerteskjærende for de mer uttrykksfulle. Det vondeste var vel at starten ga så høye forhåpninger,  og så ble vi totalt avslørt. PH eller hans etterfølger har en stor jobb med å få mer grit inn i laget.

Hekta på Leeds siden 1974

h.b

  • Gjest
Sv: Sesongen i Championship - 2017-18
« Svar #354 på: Mai 06, 2018, 20:38:29 »
Soton og Swansea har spilt 36 kamper, WBA 37. Nei, jeg tror ikke de redder seg ut av den knipa.
Swansea og Soton møter hverandre til uka. Dermed kan ikke WBA redde seg uansett resultat i den kampen

RoarG

Sv: Sesongen i Championship - 2017-18
« Svar #355 på: Mai 06, 2018, 20:56:11 »
Soton og Swansea har spilt 36 kamper, WBA 37. Nei, jeg tror ikke de redder seg ut av den knipa.
Swansea og Soton møter hverandre til uka. Dermed kan ikke WBA redde seg uansett resultat i den kampen
Nei, og det taler til fordel for Hudds:
16. Hudds 36
17. Soton 33
18. Swans 33

Begge lagene (S&S) kan ikke få 3 poeng. Uavgjort gir 34 poeng, og 2 poeng opp til Hudds. Jeg tror Hudds er sikret. De trenger bare 1 pts på 2 kamper for å beholde plassen. Soton det beste laget, så Swans går ned.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Sv: Sesongen i Championship - 2017-18
« Svar #356 på: Mai 06, 2018, 21:31:59 »
Soton og Swansea har spilt 36 kamper, WBA 37. Nei, jeg tror ikke de redder seg ut av den knipa.
Swansea og Soton møter hverandre til uka. Dermed kan ikke WBA redde seg uansett resultat i den kampen

De har en teoretisk mulighet til å klare seg. Soton og Swansea spiller uavgjort. WBA vinner med minst 4 mål i siste kamp mot CP (hvis Soton taper med 2 i siste kamp holder det å vinne med 3). Swansea taper sin siste kamp mot et Stoke-lag som allerede har rykket ned og Soton taper mot ligavinneren.

I 9999/10 000 tilfeller så går ikke dette. WBA rykker ned.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Reaney

Sv: Sesongen i Championship - 2017-18
« Svar #357 på: Mai 06, 2018, 21:49:14 »
Colin med sitt 8. opprykk. Når du mestrer så til de grader i de fleste andre klubber som du har hatt ansvaret for ( og ikke med all verdens mannskap heller), kan noen fortelle meg hvorfor det ikke skal kunne gå å få til noe med Leeds?

RoarG

Sv: Sesongen i Championship - 2017-18
« Svar #358 på: Mai 06, 2018, 21:52:39 »
Colin med sitt 8. opprykk. Når du mestrer så til de grader i de fleste andre klubber som du har hatt ansvaret for ( og ikke med all verdens mannskap heller), kan noen fortelle meg hvorfor det ikke skal kunne gå å få til noe med Leeds?
Fordi vi er Leeds? Nei, jeg finner ærlig talt ikke noen forklaring på det. Ikke har han sprengt banken for å få det til heller.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Sesongen i Championship - 2017-18
« Svar #359 på: Mai 06, 2018, 21:55:20 »
Colin med sitt 8. opprykk. Når du mestrer så til de grader i de fleste andre klubber som du har hatt ansvaret for ( og ikke med all verdens mannskap heller), kan noen fortelle meg hvorfor det ikke skal kunne gå å få til noe med Leeds?
Fordi vi er Leeds? Nei, jeg finner ærlig talt ikke noen forklaring på det. Ikke har han sprengt banken for å få det til heller.
Han er jo avhengig av klubbens eier han også.

Vi hadde Cellino.  (hehe, eller var det GFH..) :o
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan