Skrevet av Emne: Sesongen i Championship - 2017-18  (Lest 60482 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Blank_File

Sv: Sesongen i Championship - 2017-18
« Svar #360 på: Mai 06, 2018, 22:33:03 »
Colin med sitt 8. opprykk. Når du mestrer så til de grader i de fleste andre klubber som du har hatt ansvaret for ( og ikke med all verdens mannskap heller), kan noen fortelle meg hvorfor det ikke skal kunne gå å få til noe med Leeds?
Fordi vi er Leeds? Nei, jeg finner ærlig talt ikke noen forklaring på det. Ikke har han sprengt banken for å få det til heller.
Han er jo avhengig av klubbens eier han også.

Vi hadde Cellino.  (hehe, eller var det GFH..) :o
Warnock kom inn under Bates. Jeg har en post på Facebook fra da han kom om min personlige optimisme for en trener som hatet oss og en eier som hatet oss.

Tenk hvor mye som har skjedd siden da.

Gufrias

Sv: Sesongen i Championship - 2017-18
« Svar #361 på: Mai 06, 2018, 22:45:58 »
Colin med sitt 8. opprykk. Når du mestrer så til de grader i de fleste andre klubber som du har hatt ansvaret for ( og ikke med all verdens mannskap heller), kan noen fortelle meg hvorfor det ikke skal kunne gå å få til noe med Leeds?
Fordi vi er Leeds? Nei, jeg finner ærlig talt ikke noen forklaring på det. Ikke har han sprengt banken for å få det til heller.
Han er jo avhengig av klubbens eier han også.

Vi hadde Cellino.  (hehe, eller var det GFH..) :o
Han ble ansatt av Bates og sparket av GFH.
Hekta på Leeds siden 1974

Promotion 2010

Sv: Sesongen i Championship - 2017-18
« Svar #362 på: Mai 07, 2018, 21:26:10 »
Ben Mayhew

Leeds United: Heckingbottom hails Edmondson but admits he’s got a long way to go

Phil Hay
Published: 15:54 Monday 07 May 2018
 Ryan Edmondson on his Leeds United debut against QPR.
Ryan Edmondson on his Leeds United debut against QPR.
Paul Heckingbottom praised Ryan Edmondson’s attitude but admitted the young striker was some way short of regular first-team football after handing him his debut against Queens Park Rangers.


Edmondson made his first senior appearance yesterday aged 16 years and 351 days, stepping off the bench to replace Kemar Roofe for the last 16 minutes of a 2-0 win.


The powerful forward, who Leeds signed from York City earlier this season, came close to scoring with his first touch and was booked for a foul on QPR’s Darnell Furlong in the closing stages.


He caught Heckingbottom’s eye with a streak of eight goals in 12 appearances for the club’s Under-18s and his form earned him a promotion to the Under-23 squad last month.

Heckingbottom joked: “He’s massive. He looks 36! But he’s a good guy and he gives everything to be a footballer. That’s what we want.


“I can’t have people here who don’t want to be, and I can’t have people here who go through the motions.

Tom Pearce.

“He wants to play and you see that when he put someone into the third row. He’s eager, he’s keen and that should be a minimum when you play football. It’s recognition for that.

“I’m not standing here putting any pressure on him. I’ll be really honest when I say he’s not ready for us yet at first-team level but he’s made great strides already and this gives him a taste to look after himself over the summer, come back even hungrier in pre-season and let’s see where he is then.”


Leeds have seen a steady flow of academy players into their first team since Heckingbottom was appointed as head coach in February. Part of Heckingbottom’s brief was to blood the club’s more promising youngsters with United planning to supplement a smaller first-team squad with Under-23s next season.

Left-back Tom Pearce, one of those who has broken through, is approaching the end of a 12-month deal but is expected to be handed a new contract.

He’s massive. He looks 36! But he’s a good guy and he gives everything to be a footballer. That’s what we want.

Paul Heckingbottom on Ryan Edmondson
Heckingbottom said: “Circumstances are different with younger players and under-24s with the compensation rules.

“It’s a little bit different.”


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: Sesongen i Championship - 2017-18
« Svar #363 på: Mai 08, 2018, 22:32:48 »
Finner ikke denne "Kamper i dag"-tråden, så jeg poster her. Har halvt relevans for Leeds. Swansea-Soton 0-1 foreløbig. Står det resultatet seg, rykker Swansea ganske sikkert ned. Soton (16) og Hudds (17) har begge 36 poeng. Swansea(18) har 33 poeng. Hudds spiller kamp 37 i morgen borte mot Chelsea. Selv om de taper den, har de enda en sjanse til 1 poeng.
Dette kan ha betydning for Leeds, ettersom man regner med at Swansea blir mindre keene på å selge Kyle Bartley ved et evt. nedrykk.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Sv: Sesongen i Championship - 2017-18
« Svar #364 på: Mai 16, 2018, 07:49:21 »
Mike T

I've just had a quick look at Fulham's accounts and their owner has injected £97m cash over the last two annual published accounts.

And Fulham got 2 parachute payments on top.

Derby owners injected £96m over the same two years.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973